Wendag - Debating Christianity and Religion Forum

+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5

Thread: Baie Vrae

Member
    Trompie is on a distinguished road
    Trompie's Avatar
    Country
    Users Country Flag

Naand almal

Ek het so paar keer die webwerf besoek en gevind dat dit dinge kompliseer en soms net my kop seer maak. Meestal omdat wat ek glo nog nooit bevraagteken was nie en wat hier genoem word volksvreemd voorkom. Maar tog trek my soeke na wysheid en insig my terug en raak die vrae meer.

Ek hoop om 'n paar antwoorde te kry nie net in woorde nie maar ook in die leemtes tussen wat ek verstaan as reg en verkeerd in my binneste.

Ek wil nie voorgee om enigeiets te weet nie, maar ook nie om enige iets te aanvaar nie net omdat dit die oorweldige meerderheid se opienie is nie. So in die eerste stappie na my soeke vir waarheid sal ek met stillte en geduld beweeg onder almal en my opinie lig nie om my eie woord te verewig nie, maar in die hoop dat dit ander ook sal help.

Vir eers Groete vir nou

Trompie

Mod
    knipmes has a spectacular aura about knipmes has a spectacular aura about
    knipmes's Avatar
    Country
    Users Country Flag
    Blog Entries : 7

Trompie,

Welkom hier by ons. Hier is elkeen se siening en opinie met opregtheid aanvaarbaar en word daar glad nie geoordeel soos in die wereld daar buite nie!

Ons kyk graag uit na jou bydraes, daar is baie te leer van almal... Hou van jou skuilnaam, vermoed jy gaan seker die "bende" stig hier op die werf? Onthou net ons ou hande is handig met 'n sambok... of wat praat ek als?

groetnis
    knipmes

O ja, pasop vir Stefanus... hy is vier keer groter as ekke...

Mod
    Vicky will become famous soon enough
    Vicky's Avatar
    Country
    Users Country Flag

Hallo Trompie! Baie welkom by ons... hoop dit gaan vir jou 'n aangename ervaring wees, soos vir ons! Gemeet aan jou heel eerste pos, is ek seker ons kan uitsien na aangename geselsies vorentoe.

Vriendelike groete,
    Vicky
    I am a child of Earth and starry Heaven;
    But my race is of Heaven alone"

Stefanus has a spectacular aura about Stefanus has a spectacular aura about Stefanus has a spectacular aura about
    Stefanus's Avatar
    Country
    Users Country Flag
    Blog Entries : 1

Welkom by ons Trompie,

"Baie Vrae" is tog waaroor dit gaan, niemand van ons het insig tot die "volle waarheid" nie, daar is tog leidrade wat ons kan volg op ons pad sonder om verstrengel te raak.

Groete,
    Stefanus

Member
    Silencio will become famous soon enough Silencio will become famous soon enough
    Silencio's Avatar
    Country
    Users Country Flag

Hi Trompie, welkom, sien uit daarna om nog baie van jou te hoor! die weg na insig en waarheid en antwoorde op jou vrae, jy is op die regte plek.

Vriendelike groete
    Silenceio
    How can one expect to have his prayer heard for mercy by what is above him when he shows no mercy for what is beneath him?

+ Reply to Thread