PDA

View Full Version : LELIE - Fleur-de-lis

Die Ou Man
16th June 2007, 17:18
Lees asb eers die WENKRUIS (http://www.wendag.com/forum/showthread.php?t=10) bespreking.

Ek is laataand in Parys waar ek op my balkon kyk na die Eiffel toring wat elke uur, op die uur, in al sy glorie flikker terwyl sy lig al soekend oor Parys sirkel. Ek verstaan nou waarom die Wenkruis bo die kop van die Messias op die Basilique du Sacre Coeur, pryk.

Mre gaan ek terug na die Berg van Martelare. Die Basilique du Sacre Coeur het nog nie sy volle verhaal vertel nie. Daarvan is ek oortuig.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img178.imageshack.us/img178/425/eiffelbn9.jpg

Die Ou Man
16th June 2007, 17:52
Ek staan aan die voet van die Montmartre (Berg van Martelare). Die Mont Martre is die hoogste heuwel in Parys. Bo-op die heuwel is die manjifieke Basilique du Sacre Coeur, opgedra aan die heilige hart van Christus. Die Basilique du Sacre Coeur was die Franse se antwoord op hul gelofte aan God om Parys te spaar, gedurende 1817.

Denis, die eerste apostel van die omgewing was hier onthoof op 9 Oktober, 258 nC. Denis is die eerste christelike martelaar van Frankryk.

Ek stap die helling van trappe uit na die volgende vlak.

http://img72.imageshack.us/img72/3919/parysqo9.jpg

Die Ou Man
16th June 2007, 18:04
Ek staan en kyk na die beeld van Jeanne dArc op haar perd, met die veelbesproke swaard in haar hand. Op haar krygsperd se bors pryk die Lelie (fleur de lis). Regs van Jeanne is n ewe groot beeld van Louis IV, algemeen bekend as die Sonkoning. Op sy skild is n veld van lelies.

Johanne, soos sy haar naam geskryf het, was n boeredogter wat skape en beeste op die familieplaas opgepas het. Op die ouderdom van 13 het die engel Michel, met haar begin praat.

http://img519.imageshack.us/img519/181/johannelq6.jpg

Die Ou Man
17th June 2007, 08:07
"When I was thirteen, I had a voice from God to help me to govern myself. The first time, I was terrified. The voice came to me about noon: it was summer, and I was in my fathers garden. I had not fasted the day before. I heard the voice on my right hand, towards the church. There was a great light all about." (Jeanne dArc)
"I vowed then to keep my virginity for as long as it should please God." (Jeanne dArc)
"I saw it many times before I knew that it was Saint Michael. Afterwards he taught me and showed me such things that I knew it was he." (Jeanne dArc)Johanne verduidelik verder tydens haar verhoor aangaande haar ervaring met engel Michel.

"He was not alone; but duly attended by heavenly angels. I saw them with the eyes of my body as well as I see you. And when they left me I wept, and wished that they might have taken me with them. And I kissed the ground where they had stood, to do them reverence." (Jeanne dArc)Die aardsengel Michael, of Michel soos hy aan Johanne bekend gestaan het, is die Krygsengel van God.

Openbaring 12:7

En daar het oorlog in die hemel gekom: Michael en sy engele het oorlog gevoer teen die draak, en die draak en sy engele het oorlog gevoer.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img441.imageshack.us/img441/2741/stmichelparysdi4.jpg

Die Ou Man
17th June 2007, 08:51
The degree of human suffering seen in early fifteenth century France is comparable to that recorded in Biblical history. In completing her heroic mission, it is appropriate that Christian and medieval heraldic symbols dominate Jeanne d’Arc’s mystic legacy. These traditions bonded the people of France to their origins physically, emotionally and spiritually.

When Saint Remy, another great orator, crowned Clovis after baptizing him as a Christian at Rheims Cathedral, three important metaphysical symbols emerged from this first coronation rite that would permanently link the French monarchy with the Catholic Church. First, Rheims would become the one and only sanctuary accepted by the people of France as that country’s legitimate coronation site.

Second, a holy vial known as the Ampulla was (and is) kept in the Abbey of Rheims. It contains the sacre, (consecrated oil), that had sanctified every French coronation. First used to anoint Clovis, it had been delivered to Saint Remy, in the beak of a dove.

The legend of the third symbol, the golden lilies of France or fleurs de lys, comes from Clovis. He had been a pagan until he reached desperation during a crisis. In the heat of battle, he prayed to the God of his Christian wife, Clotilda and won the fight, with his strength having been redoubled. Each of the crescents on his shield became mysteriously replaced by a golden lily (formed by three bound petals), representing the Trinity.

From that point forward, the fleur de lys would be the symbol identified with the all the monarchs of France, with the Church, and would also become associated with Jeanne d’Arc’s crest and family name. The Mystic Legacy of Jeanne d’Arc by Marcia Quinn Noren.

Ek verduidelik later die oorsprong van die lelie as simbool en die verbintenis daarvan met die Boer.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img176.imageshack.us/img176/4756/lisnp8.png

Die Ou Man
17th June 2007, 09:16
There has been a mysterious absence of attention given to an important detail that seems obviously relevant, as related to Jeanne dArcs personal spiritual connection to the symbol of the fleur.

Op die ouderdom van 17, terwyl die helfte van Frankryk onder Engelse bewind en beleg is, ry hierdie jong Franse boeremeisie te perd na Karel, die troonopvolger van Frankryk. Karel en sy hof het geweet dat die meisiekind op pad is en besluit om haar te toets. Hy trek toe aan soos een van sy howelinge. Johanne stap egter reguit na Karel en s: In die naam van God, jy is die koning.

Daarna het verdere toetse gekom. Johanne is deur Karel se skoonmoeder en ander ouer vroue van die hof, fisies ondersoek om vas te stel of sy n maagd was. Sy was.

Daarna het die kerk haar ondervrae om vas te stel of haar boodskap van God kom, of van Satan. Sy het daardie toets ook geslaag.

Johanne het versoek dat Karel die bevel oor die leer aan haar oordra. Mens kan net dink hoe die generaals daarop moes reageer. Om hul gesag aan n sewentien jaar oue, ongeletterde boeremeisie oor te dra, was ongehoord. Karel het egter wel die gesag van die ler aan Johanne oorgedra.

Johanne word daarna toegerus met lyfpantser en n swaard word aan haar gegee. Sy wys egter die swaard van die hand, want sy weet dat sy haar simbole reg moet kies. Johanne se simole het van God gekom. (Boer, jy moet jou oor nou fyn instel, want ons het ook simbole wat van God kom.)

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img142.imageshack.us/img142/2594/johannarn2.jpg

Die Ou Man
17th June 2007, 09:47
In the month of April, La Pucelle prepared herself for war. She was guided to call for a specific sword that her voices said was buried behind an altar in the Church of Saint Catherine, in the city of Fierbois. She was told that it would be recognizable by its bearing five crosses. It was brought to her from that place having appeared miraculously;

She would use it in leading her troops, blade pointed downward with the hilt elevated, to form a cross. During the assault, the Sword of Saint Catherine was not just a symbol. It received and struck blows. But in her testimony, Jeanne dArc testified that she had never taken a life with it.

Her spiritual guides directed the design of her white battle standard. Over the field of golden fleur de lys, were sewn many religious images, symbols and names held sacred.

Johanne se simbole was die swaard met die vyf kruise en die goue lelie.
Die beeld van die 17-jarige Franse boeremeisie op haar perd, wat aan die voorpunt van haar ler, vreesloos op die vyand afstorm, met swaard omhoog, is vasgel in die psige van die mensdom.

Binne 4 maande verdryf Johanne die Engelse en plaas Karel op die troon van Frankryk. Hierdie gebeure word, soos Bloedrivier, vandag nog as n aangrypende wonderwerk beskou.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img140.imageshack.us/img140/9877/williamettyjeannedarcfm0.jpg

Die Ou Man
17th June 2007, 10:11
Johanne was twee keer in veldslae verwond. Nadat Karel as koning van Frankryk gekroon is, verhef hy die boeremeisie se status tot adelike, deur middel van die sertifikaat hieronder. Op Johanne se amptelike wapen pryk nou, die vyf kruise swaard, twee lelies en 'n kroon (ook met lelies).

In hierdie stadium het Jehanne versoek om terug te gaan na haar huis, omdat haar taak afgehandel was. Sy is egter gedwing om aan verdere veldslagte deel te neem.

Ek plaas ook Johanne se handtekening.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img265.imageshack.us/img265/6562/emed02akz8.jpg

Die Ou Man
17th June 2007, 10:55
When informed on May 30, 1431 that she would face this form of death on that very same day, she tore at her hair and named the man she believed was responsible for engineering her betrayal. She faced the robed figure of Pierre Cauchon, who had instigated and fueled the trials proceedings and said, "Bishop, I die by you!"

Terwyl sy besig was om te brand het, het sy keer op keer die naam van Christus uit die vlamme geskree.

Johanne se laaste profesie het sy op die brandstapel bekend gemaak. Nadat sy almal vergewe het, het sy haar spyt uitgespreek dat die stad, Rouen uiteindelik n prys sal betaal vir haar dood.

Aan die einde van die Tweede Wreld Oorlog op 30 Mei 1944, is die plein, waar hulle haar verbrand het, die kerk en 9 500 huise vernietig in n bombardement. Presies 513 jaar na haar dood op dieselfde datum.

Die getal 13, het n belangrike rol in Johanne se lewe gespeel. Ek sal later verduidelik waarom.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img185.imageshack.us/img185/4071/stakemt8.jpg

Die Ou Man
17th June 2007, 11:10
Twintig jaar Johanne vermoor is, teken haar bejaarde moeder appel aan. Haar appel slaag en Johanne word van alle aanklagte waaraan sy voorheen skuldig bevind is, kwytgeskeld.

Johanne is later deur Bennedictus XV tot heilige verklaar. Die sirkel is voltooi, want daar is weer 'n Benedictus op die pouslike troon.

Johanne is nie die enigste gelowige wat vir haar geloof vermoor is nie.

In March 1562 approximately 1,200 Huguenots were slaughtered in Vassy. And in August 1572, a further 8,000 Huguenots were massacred in the infamous attack at St Bartholomew's.

Die Hugenote stap aan wal aan die suidpunt van Afrika. Hulle bring saam met hulle die lelie van Johanne aan wal.

Die Lelie en die Wenkruis ontmoet aan die suidpunt van Afika.

Die Wenkruis, patriargaal.

Die Lelie, matriargaal.

Ek plaas die Hugenote kruis.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img515.imageshack.us/img515/9229/croixhuguenoteokmu2.gif

Die Ou Man
17th June 2007, 11:18
Die Lelie vestig haar in die eerste wapen op Afrika bodem. Die wapen van die Kaap de Goede Hoop.

Van nou af is die Wenkruis en die Lelie onlosmaaklik ingebind as geestelike simbole van die volk wat gebore sou word, die Boer.

http://img125.imageshack.us/img125/803/kaapdegoedehoopgb1.gif

Die Ou Man
17th June 2007, 11:27
Hier volg 'n belangrike boodskap vir die wat ore het om te hoor. Die boodskap kom uit Stem van n Profeet deur Adriaan Snyman

Toe sien die Siener n appel rol en toe die appel gaan l, toe is dit n pasgebore meisiekind. Namate ons vorder na n republiek, groei die kind op, totdat sy groot is, n selfstandige vrou (met n bruin tabberd). Toe is hier, in die Unie, blomme op die geaardheid van een lelie (kleur geel blink) en toe trek hulle op in die lug in en toe l een vrouw met bruin klere op haar zy. Toe staan sy op en loop. Toe kom daar een gedaante van n mens en zeh: Ons het geween, ween julle nou!

Liefde groete.

Die Ou Man

Die Ou Man
17th June 2007, 17:15
The fleur-de-lis, also spelled fleur-de-lys, also called flower-de-luce stylized emblem or device much used in ornamentation and, particularly, in heraldry, long associated with the French crown. One legend identifies it as the lily given at his baptism to Clovis, king of the Franks (466511), by the Virgin Mary.

The lily was said to have sprung from the tears shed by Eve as she left Eden. From antiquity it has been the symbol of purity and was readily adopted.

Die koppeling tussen die Lelie, Maria (Moeder van Christus) en Eva (Moeder van die Adamiete) is vir eeue algemeen aanvaar.

Liefde groete.

Die Ou Man

http://img297.imageshack.us/img297/563/lelieevahw9.jpg

Die Ou Man
19th June 2007, 10:16
As ons daarop let hoe belangrik die swaard in Johanne von Arc se stryd was, moet ons miskien ook ons eie swaard gaan soek. Hoe en waar, sal elkeen vir homself bepaal.

Daar was egter 'n "swaard" in Boere geledere. Daardie "swaard" was deur die Messias waardig genoeg geag vir sy boodskap.

Johanna Brandt was die draer van die "swaard"

Male Weapon Names, Armor Names,meaning, origin...

Brandt: Norse name derived from the element brand "sword," itself a derivative of brinnan meaning "to flash." BRANDT: Variant of Anglo-Saxon Brand , meaning "sword."

http://search.freefind.com/find.html?id=6571874&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=Brandt

In eng Afrikaans sou ons Johanna Brandt kon vertaal na Johanna Swaard.

Liefde groete.

Die Ou Man

Jaco Slabbert
20th June 2007, 10:26
DOM verwysend na U pos van Son Jun 17, 2007 11:10 am het ek hierdie webwerf gekry wat nogal intressant is.

http://www.geocities.com/hugenoteblad/x-eng.htm
Gaan loer as U kans het.

Groete

Die Vrou
20th April 2010, 07:56
More Die Ou Man,

Ek weet die draad is gesluit, Jy se daar dat jy later sou verduidelik oor die 13 getal (Die belangrike rol wat dit in die vrou se lewe gespeel het) Ek kry nie waar jy verduidelik nie sal waardeer as jy my uithelp!

Dankie

When informed on May 30, 1431 that she would face this form of death on that very same day, she tore at her hair and named the man she believed was responsible for engineering her betrayal. She faced the robed figure of Pierre Cauchon, who had instigated and fueled the trials proceedings and said, "Bishop, I die by you!"
Terwyl sy besig was om te brand het, het sy keer op keer die naam van Christus uit die vlamme geskree.

Johanne se laaste profesie het sy op die brandstapel bekend gemaak. Nadat sy almal vergewe het, het sy haar spyt uitgespreek dat die stad, Rouen uiteindelik n prys sal betaal vir haar dood.

Aan die einde van die Tweede Wreld Oorlog op 30 Mei 1944, is die plein, waar hulle haar verbrand het, die kerk en 9 500 huise vernietig in n bombardement. Presies 513 jaar na haar dood op dieselfde datum.

Die getal 13, het n belangrike rol in Johanne se lewe gespeel. Ek sal later verduidelik waarom.

Liefde groete.

Die Ou Man

Die Vrou
20th April 2010, 10:38
Die Ou Man,

Ek moet seker blind wees maar eke sien dit nog steeds nie want ek het hier gelees maar kon dit nie sien nie..
Miskien bietjie meer hulp dalk 'n link.

Die Vrou

Die Ou Man
20th April 2010, 12:46
Voor die Ou Testament van die jaloerse God in Europa bekend was, is die rolle tussen man en vrou min of meer as gelykes op verskillende terreine identifiseer.

Die man se rol was een van jagter en verdediger van die gesin en gemeenskap en hierdie rol het hom vir aansienlike tye afwesig gelaat.

Die vrou se rol was een van opvoeder, geneser en voedsel bereiding. In wese is die gemeenskapslewe deur die vroue onderneem en die hoof van die gemeenskap het bekend gestaan as die Wyse Vrou.

Die Wyse Vrou en haar helpers was ook gemoeid met geneeskunde en die pligte van die vroedvrou. Om hierdie rede het hulle 'n grondige kennis van kruie, ander plante en die natuur gehad. Omdat hulle die voortplantingsiklus van die mens verstaan het as 'n natuurlike verskynsel, het hulle geen fase daarvan soos deur die priesters van die jaloerse God, as onrein en onmenswaardig beskou nie.

Die vroedvroue het verstaan dat die 28 dae menstruele siklus van die vrou in verband staan tot die ooreenstemmende siklus van die maan. Daarom het hulle geglo dat die voortplanting van die mens gereguleer word deur die rotasie van die maan om die aarde.

Daar bestaan argumente dat, voor die bestaan van kunsmatige lig, vroue sou ovuleer met volmaan en menstrueer met nuwemaan.

Ons Germaanse voorouers op die Heide van Europa het hul bestaan ingevolge die maankalender reguleer. Beide die maankalender en die sonkalender bestaan uit 365 dae. Omdat die maan elke 28 dae om die aarde roteer, beteken dit dat die maankalender uit 13 maande bestaan. (365 / 28).

Die 13de volmaan in ons kalender staan in Engels bekend as 'n "blue moon". Omdat die sinkronisasie tussen die maan- en sonkalender nie perfek is nie, vind ons dat nie alle jare 13 volmane bevat nie. Omdat 2009 14 volmane (2 blue moons) bevat het, is 2010 sonder 'n 13de volmaan. 2011, 2014 en 2017 sal ook nie die 13de "blue moon" bevat nie.

Die simbool van die vrou in die antieke tye was die maan. Die rede daarvoor is ooglopend.

Die getal van die maan is die syfer 13. Die rede daarvoor is ook ooglopend.

Die simboliese getal van die vrou, met dertien menstruele siklusse gedurende die vier seisoene is, 13.

Die Vrouemonument is ingewy gedurende 1913.

In die antieke tye het die geestelikes na die vleeslike ligaam verwys as die "maanliggaam" vanwee die sinkronisasie van die voortplanting daarvan met die 13 siklusse van die maan.

Liefde groete.

Die Ou Man

Die Vrou
20th April 2010, 13:34
Die Ou Man

Baie dankie, ek waardeer jou verduideliking in afrikaans..Dit is nogal interressant hierdie syfer 13.

Groete

Die Vrou

Die Vrou
20th April 2010, 13:40
Nog een laaste ding,

Die simboliese getal van die vrou, met dertien menstruele siklusse gedurende die vier seisoene is, 13.

Nou wat maak die vrou soos hierbo aangedui spesiaal?

Die Vrou
21st April 2010, 08:16
More daar,

Ag ek weet nie wat ek verwag het oor die getal 13 nie, iets heel anders dalk.

Die Vrou

Die Ou Man
21st April 2010, 09:43
More daar,

Ag ek weet nie wat ek verwag het oor die getal 13 nie, iets heel anders dalk.

Die Vrou

Wat het jy vewag?

Die Vrou
21st April 2010, 09:47
Ek weet nie ek kry die gevoel dat dertien 'n baie belangrike rol gaan speel in ons lewens ek het self bietjie navorsing gaan doen oor die simboliese nommer dertien, ek sal later dit pos sodra ek klaar is.

groete

Die Vrou

Die Ou Man
21st April 2010, 10:08
Die nommer 13 is die getal van die Goddelike vrou wat deur Siener en Johanna Brandt voorspel is en daarom is dit ook gekoppel aan die wederkoms.

Die Vrou
21st April 2010, 11:12
Hoe is die nommer dertien aan haar gekoppel in watter verband? Kan jy my dalk inlig.

Die Vrou
21st April 2010, 13:54
Hier is wat ek gekry het oor die getal 13...

Symbolic Meaning of Number Thirteen

From a numerological perspective, we first recognize the presence of the 3. Symbolic meaning of number three is vast and powerful. At its simples, the symbolic meaning of the number three deals with:

Creation
Completion
Order
Advancement
Mystery

The meaning of Three is about the union of two parts to create a unique whole. That point of union forms the fruit of knowledge -it is our access point to unlimited potential.
It is no accident that all the mystic teachings incorporate the power of three within their folds. Three represents the union of the numbers prior to it (One and Two). Numerologically speaking, if One represents force, and Two represents an opening, then Three is the birthing of true wisdom.
Manly Hall said "Three is the equilibrium of the unities." We see this in innumerable forms:

Spirit, Mind, Body
Father, Son, Holy Ghost
Mother, Father, Child
Past, Present, Future
Power, Intellect, Love
Creator, Destroyer, Sustainer
Creation, Preservation, Destruction
Thought, Feeling, Emotion

Just to name a few occurances of trinities in esoteric perspectives.

The meaning of Three deals with finding the right mix between the two founding pillars of our life constsruct. In the cards we see the meaning of three as a sort of culmination.
We can look to the triangle for assistance here. If we see the process of growth as a triangle, we move up lateral sides to reach the tip, essentially ascending to the top by incorporating our duality. By working together, we find unity. Conversely, we may descend the philosophical triangle in order to reach the source. This is still done by unifying our strongest attributes.
The meaning of Three reminds us we are all connected and it is only through this connection that progress can be made. To further our understanding of Three, we may meditate upon these
questions - please keep in mind - these are highly conceptual questions. I'm asking you to think in terms of intangibles rather than solid experience:

Are the sum of my parts working together towards unified glory?
How can I find strength through the sacred trinity?
If I had to assign philosophical meanings to each side of a triangle, what would they be? Why?
How can I utilize this philosophical triangle to propel me into an existence on a higher level?
What does it feel like to be in between
What is my concept of time? Friend or foe? How does this affect my life?
What kind of structure do I have in place that secures my spiritual evolution?

Visually, the meaning of Three illustrates (tipped horizontally too):

Female form - Nurturing, life giving
Labyrinth - Making sense of variables
Eyes - Having the vision to see the connections
Lemniscate (when two 3s pressed together forming an infinity symbol) - Union of the divine creates infinite possibility

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

We then recognize the presence of the number 1, which precedes the number three. This amplifies the preexisting symbolic meaning of the number one, which deals with:

Beginnings
Initiation
Solidarity
Unity
Birth

The meaning of One is about the initial point of contact. The Zohar indicates: "When the Unknown of Unknowns chose to be revealed, it came as one point of light."
This statement is profound. It is in this statement that we derive the prime meaning of number One. If we come from the understanding that prior to One there is void - we begin to see the gravity represented by One.
Effectually, One changes the landscape. It alters the entire view of what was before.
When we encounter One's in our lives or in the cards we are asked to recognize that which sets the fire to burn. In other words, we must observe the point of ignition in our lives. This analogy is best illustrated with a few questions you may ask yourself when confronted with the meaning of One:

What is the point of contact that lights up my life?
What beginning action must be taken to move me in a desired direction?
Where is the point of entry? That space I can enter into in order to clearly see and change my landscape?

Alternatively, the meaning of One is also an indicator of completion. Just as we see reference to the beginning (the Alpha) One also symbolizes the ending (the Omega). Even in the ending's One is changing the landscape of our lives, because as an ending approaches we must become aware of a new beginning on its heels.
Lastly, and perhaps most importantly the number One reminds us to focus. It is only through concentration that we are able to accomplish anything. With singleness of mind, body and spirit there is no end to our potential. In this light, we can identify our objective and see clearly to our prime purpose (which, ideally, would be to ease into the knowledge of our highest, truest selves).
Meaning of One in Western numerology and Tarot ? a quick reference:

Will
Force
Drive
Unity
Focus
Action
Vision
Clarity
Initiation
Purpose
Ambition
Solidarity
Narrowing
Beginnings

Visually, the meaning of One illustrates:

Door - One way in, one way out
Street - A path in a new direction
Staff - A motion in one direction
Arrow - Hitting the focused target
Sword - Cutting through to reach clarity
Building - Reaching higher and higher

Singly, these individual number meanings put together tell a story of a path that is just beginning (number one), and will lead to greatness in the expression of the union of opposites (number three).
Adding and reducing the single numbers, is a common practice in numerology. Do this, we receive another symbolic meaning of the number thirteen. To wit: 1+3=4. Fours lend a grounding effect to the high-pitch energy of 13. The energy of number four brings the thirteen down to a level where we can begin to rationalize its meaning more clearly. The reduction to four is a message that at its core, the thirteen is a means to an end and this numeric energy will always return us to the calm root or source which is ultimately our cosmic home.
In a deeper numerological perspective, thirteen can be considered the fulfillment or manifestation of the number three.

It is also important to note the number thirteen is a prime number and is only divisibly by itself. This is symbolic of:

Incorruptible nature
Purity
Integrity

In the language of the Tarot, the number thirteen is represented in the Death card, which is symbolic of:

Transition
Change
Inevitability