PDA

View Full Version : Brandstof Tekorte

knipmes
3rd August 2007, 20:09
Is die tekort aan brandstof werklik n probleem?

Wat is u gevoel hieroor?

:?:

groetnis
knipmes

Pionier
6th August 2007, 10:42
Vir die wat weet sal dit nie so erg wees nie.

Groete

Pionier

knipmes
13th August 2007, 20:18
Nou dat die tekorte weer aangevul is, en almal weer lekker rondry... sal die volgende staking in hierdie bedryf dus eers weer oor n jaar plaasvind met die volgende rondte verhogings, of kan dit weer opduik wanneer Desember naderkom??

knipmes
5th December 2007, 21:01
Interessant hoe dit verwikkel het tot nou toe, of hoe?? Ek neem aan by einde volgende jaar sal net die rykes brandstof kan bekostig, en uiteindelik sal soos oom Siener geseg het, orals voertuie langs die paaie staan sonder brandstof, nie deur enige rede anders as tekorte en ongelooflik uitermatige pryse as rede.... hoe onse gedagtes darem kon speel met n mens, ne??

groetnis
knipmes

Jaco Slabbert
6th December 2007, 15:17
Interessant hoe dit verwikkel het tot nou toe, of hoe?? Ek neem aan by einde volgende jaar sal net die rykes brandstof kan bekostig, en uiteindelik sal soos oom Siener geseg het, orals voertuie langs die paaie staan sonder brandstof, nie deur enige rede anders as tekorte en ongelooflik uitermatige pryse as rede.... hoe onse gedagtes darem kon speel met n mens, ne??

groetnis
knipmes

Waar wat jy se knipmes ek dink die mens val in 'n vals wereld van onkunde. Hier in Gauteng was daar tekorte maar ons het dit al vergeet en van dag tot dag raak die verlede net al dower. Die dag as dit weer gebeur dan skrik ons wakker uit die gemak van ons vergeetenheid en dan kan dit dalk te laat wees. Snaaks hoe mens altyd die slegte baie vinning vergeet, te dom om uit die verlede te leer

Groete Jaco

knipmes
6th March 2008, 19:59
Nou toe nou net, wie sou kon dink dat ons nou oor die R8.66 vir 'n 1Lt diesel in Durban sal betaal... ek skat by April is dit R10 en meer...

groetnis
knipmes:crying:

Stefanus
6th March 2008, 20:21
Ja soos jy al opgemerk het gaan die item nog duur word, ek sien dat die Britte 'n hewige geveg het oor 'n 2p (tax) verhoging op hul brandstof het, hier by ons vat hulle sommer 'n hewige hap.

Groete

knipmes
9th March 2008, 19:56
Ja nee Boet, hulle skep nou hewig want die pap is al amper klaar, by R12 per lt gaan daar nie meer gery worre nie, of gaan ons dan eers jaag??

groetnis
knipmes

Luther
12th March 2008, 12:45
Ek verneem Diesel styg eerskomende maand met R1.20 Petrol met 60c!

knipmes
24th March 2008, 20:57
Diesel kos tans hier in durban R8.56 per liter, so dit gaan dan R9.76 kos... en in Mei seker nog R0.60 ten minste so dan sal dit R10.40 per liter wees...

Hoe gaan ons dit bekostig as ons salarisse so agterbly...

groetnis
knipmes

Stefanus
1st April 2008, 21:15
Diesel se pryse verskil van stasie tot stasie en hier is dit van R8.22 tot so hoog as R8.96 per liter, hangende waar jy graag ingooi, Met die nuwe pryse wat more in werking tree sal ons so tussen R9.50 en R10.50 moet opdok vir daardie liter diesel.
Volgens die plaaslike radiostasie het brandstof die laaste jaar met 56% geklim, smaak my ons het te doen met 'n zim-ekonomie?

Luther
16th April 2008, 15:15
Diesel volgende maand met minstens 50c op

knipmes
23rd April 2008, 16:39
Ek het die naweek brandewyn in die bakkie se tenk gegooi, en hy loop toe wragtag sterker, nie gerook nie, net so hier en daar oor die lyn gestaan gaan. Nou smaak dit my, dis die voorland want brandewyn raak straks nou al goedkoper as diesel lyk dit mos vir my....

groetnis
knipmes

Stefanus
16th June 2008, 23:21
http://www.wendag.com/images/gas.jpg

I wonder how long it will be before we start hearing news reports of gas station attendants being shot trying to prevent drive-aways. Or people hijacking gasoline trucks.