PDA

View Full Version : Ek kan dit nie glo nie

Neewat
24th February 2009, 13:20
Dat mense so blind kan wees, en dan ander forums soos die oprig en mense verder in die verderf in lei. Dis regtig hartseer. Ek meen, hier is 'n forum met foto's van "Jesus", dit walg my. Want jy mag nie, niemand weet een hoe hy lyk nie, maar ons sit so fototjie op en noem dit "Jesus".

En dan nog die fleur de lis orals op die web blad. Ek haal aan: "it was already called a fleur-de-lys at the time, the lilly flower had strong religious connotations, especially with the Virgin Mary, and later (in the 14th c.) with the Trinity." Julle het geen idee wat dit alles uitbeeld nie. En dis op 'n "gelowige" blad....

En dan praat ons nie een van die Witboekers nie, ag nee regtig mense, julle verkoop julle geloof vir niks.

Die moderators sal seker nie eens die pos toelaat nie, indien nie, ek kry julle regtig jammer, onthou net julle kan steeds gered word. Al wat julle moet doen is, julle moet wegbly van die nonsens af, en dit aanvaar as gemors, en terug keer na die ware God en die enigste Bybel. Of soos Bible > basic instructions before leaving earth

En die Bybel is nie die witboek nie, en ook nie God se geloof nie, ons praat van die ware God, wat hemel en aarde, en mens in sy beeld geskape het. Hoeveel van julle mense wat hieraansluit weet ooit van dit. Ek het vir julle 1 stukkie raad: BLY WEG!!!! BAIE VER WEG!!!

En DOM, al wat ek vir jou kan se is WYK!!!!

Julle kan maar hierby sit wat julle wil, ek gaan nie weer terug kom nie die sogenaamde "forum" nie. Ek het perongeluk op dit afgekom, seker maar vir 'n rede, so die wat die lees, julle is en was gewaarsku. Stop die wee, en kom terug op die regte pad.

Ek hoop regtig julle skille val af.

Die Ou Man
24th February 2009, 20:29
Dat mense so blind kan wees, en dan ander forums soos die oprig en mense verder in die verderf in lei. Dis regtig hartseer. Ek meen, hier is 'n forum met foto's van "Jesus", dit walg my. Want jy mag nie, niemand weet een hoe hy lyk nie, maar ons sit so fototjie op en noem dit "Jesus".

Neewat, waarom walg fotos/voorstellings van Jesus jou? Waarom mag niemand weet of vermoed hoe Jesus lyk nie?

Snert man, almal wat 2000 jaar gelede in die Meester se teenwoordigheid was, het presies geweet hoe Hy lyk. Hulle het geweet of Hy kort of lank, maer of vet, onaansienlik of aantreklik was. Hulle het geweet wat die kleur van sy hare en oë was, die voorkeur klere wat Hy gedra het, sy gewoontes, sy persoonlikheid, ens.

Mense dink in prentjies, afhangende van die inligting waarmee die brein gevoer word. Ek het 'n spesifieke prentjie van die Meester in my kop.

Waarom poog jy om dit te besoedel? Waarom is my skoon prentjie van my Meester vir jou walglik?

Liefde groete.

Die Ou Man

Die Ou Man
24th February 2009, 22:16
En dan nog die fleur de lis orals op die web blad. Ek haal aan: "it was already called a fleur-de-lys at the time, the lilly flower had strong religious connotations, especially with the Virgin Mary, and later (in the 14th c.) with the Trinity." Julle het geen idee wat dit alles uitbeeld nie. En dis op 'n "gelowige" blad.

Neewat.

Die fleur de lis het wel kragtige geestelike konotasies met die Drie-Eenheid sowel as met die vleeslike Moeder van die Meester en Eva (die dogter van Elohim), soos jy tereg opmerk.

Waarom vind jy hierdie simboliek, wat die Moeder van die Meester verheerlik, aanstootlik?

Liefde groete.

Die Ou Man

Die Ou Man
28th February 2009, 20:21
En die Bybel is nie die witboek nie, en ook nie God se geloof nie, ons praat van die ware God, wat hemel en aarde, en mens in sy beeld geskape het.

Neewat.

Dit is ironies dat jy in jou teenspraak tóg die kruks hier beetkry.

Jy is reg.

Die Bybel is nie Die Witboek nie.

Jy is ook korrek met jou stelling dat die Bybel nie God se geloof is nie.

Ek stem saam dat die Bybel nie God (Elohim) se geloof verkondig nie, maar wel oorheers word deur die HERE (Jahweh) se geloof.

Die ware God wat hemel en aarde geskape het, is die Elohim (God) en nie Jahweh (HERE) nie.

Liefde groete.

Die Ou Man

knipmes
1st March 2009, 20:37
... julle is en was gewaarsku. Stop die wee, en kom terug op die regte pad.

Neewat, verduidelik asseblief van waar en uit watter hoek ons gewaarsku worre? en waaroor? spel dit mooi uit, asseblief, want ons leer graag, en sal geensins aanstoot gee nie, wees net opreg in siening en optredes.

Jy veroordeel en waarsku kwaai, dit klink veral vir my weer soos ewige vuur branding wat voorgehou worre...

groetnis
knipmes

Stefanus
1st March 2009, 21:02

Neewat ek haal vir jou die volgende aan uit: The Testimony of Truth (http://www.wendag.com/forum/downloads.php?do=file&id=47)

"The foolish - thinking in their heart that if they confess, "We are Christians," in word only (but) not with power, while giving themselves over to ignorance, to a human death, not knowing where they are going nor who Christ is, thinking that they will live, when they are (really) in error - hasten towards the principalities and authorities. They fall into their clutches because of the ignorance that is in them. For (if) only words which bear testimony were effecting salvation, the whole world would endure this thing and would be saved. But it is in this way that they drew error to themselves. ..."

Liefdegroete,
Stefanus

johann.mal
13th April 2009, 14:49
Groot opgewondenheid oor 'n vals naam!
In die Nuwe Testament is Josua se naam in Hand.7:45 en Heb.4:8 uit "Jahshua" in Hebreeus getranslittereer. In Grieks is dit in Handelinge gespel: Iesou, en in Hebreërs: Iesous. Die -ou en -ous uitgange na die “Ies”, is grammatikale verbuigings wat ook as -oun (Heb.3:2) verskyn. Die grondwoord is "Ies".
Die tweede letter, in Grieks "Eta", se hoofletter word geskryf "H", en op Roomse kerkvensters staan "IHS", een van Bacchus se name.
Ons Almagtige Vader is dus alweer met afgodery verbind.

"Toevallig" is Josua se naam in Grieks identies met ons Verlosser se Naam gespel in bv. Heb.10:11 en Heb.13:8, waaruit "Jesus" uit Grieks getranslittereer is.
Jy hoef nie begaafd te wees om te besef dat Jahshua ons Verlosser se regte Naam is nie, wat pragtig in Matt.1:21 hierbo inpas en ons Verlosser Jahshua se sending en bediening akkuraat kenmerk. "Jah" is "Jahweh" in verkorte vorm soos in die Psalms, en "shua" beteken "Verlosser", ook vertaal met "Heiland" in bv. Jes.43:3.
Dit word selfs in Colliers Encyclopedia, Vol.13, bl.551 gestaaf: "Jesus is the Greek equivalent of the Hebrew name Yehoshuah, or Josua, which means Yahweh (God) is salvation."
Hopelik kan hierdie een geglo word.

Stefanus
13th April 2009, 16:30
IHS

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a7/IHC-monogram-Jesus-medievalesque.svg/120px-IHC-monogram-Jesus-medievalesque.svg.pngA monogram of the name of Jesus Christ. From the third century the names of our Saviour are sometimes shortened, particularly in Christian inscriptions (IH and XP, for Jesus and Christus). In the next century the "sigla" (chi-rho) occurs not only as an abbreviation but also as a symbol. From the beginning, however, in Christian inscriptions the nomina sacra, or names of Jesus Christ, were shortened by contraction, thus IC and XC or IHS and XPS for Iesous Christos. These Greek monograms continued to be used in Latin during the Middle Ages. Eventually the right meaning was lost, and erroneous interpretation of IHS led to the faulty orthography "Jhesus". In Latin the learned abbreviation IHC rarely occurs after the Carlovingian era. The monogram became more popular after the twelfth century when St. Bernard insisted much on devotion to the Holy Name of Jesus, and the fourteenth, when the founder of the Jesuati, Blessed John Colombini (d. 1367), usually wore it on his breast. Towards the close of the Middle Ages IHS became a symbol, quite like the chi-rho in the Constantinian period. Sometimes above the H appears a cross and underneath three nails, while the whole figure is surrounded by rays. IHS became the accepted iconographical characteristic of St. Vincent Ferrer (d. 1419) and of St. Bernardine of Siena (d. 1444). The latter holy missionary, at the end of his sermons, was wont to exhibit this monogram devoutly to his audience, for which some blamed him; he was even called before Martin V. St. Ignatius of Loyola adopted the monogram in his seal as general of the Society of Jesus (1541), and thus it became the emblem of his institute. IHS was sometimes wrongly understood as "Jesus Hominum (or Hierosolymae) Salvator", i.e. Jesus, the Saviour of men (or of Jerusalem=Hierosolyma).

Icon of Christ Pantokrator with the
Christogram IC XC on either side of
Christ's head.IHS on a gravestone.There are several possibilities for this inscription. IHS might stand for "In Hoc Signo," meaning "In this sign." This explanation is taken from the dream of the Cross that Constantine had before his battle with Maxentius in 312. After his dream, Constantine had his soldiers inscribe crosses and this motto on their shields. In this sign they conquered and went on to victory, ensuring freedom for Christians. Or so the story goes.

IF Constantine used this inscription at all (which, frankly, seems a bit too romantic and far-fetched for me), it was probably appropriated from the Greek phrase "Iesus Hemeteros Soter," meaning "Jesus our Savior."This phrase was used by Christian communities on mosaics, frescoes, and graves beginning early in the 2nd century.

The Latin version of this Greek phrase "Iesus Hominum Salvator" (Jesus Savior of Humankind) is closely related, and was also used on early Christian monuments.

A final possibility is that IHS stands for "In Hoc Salus," meaning "In this is salvation." This explanation, which first surfaced in the 6th century, would have been a reference to sharing in the Eucharistic meal. Which is why IHS so frequently appeared on vestments, altarcloths, etc...