PDA

View Full Version : Is Jesus die Wysheid van God

Antje De waal
8th March 2009, 18:08
Ek het n baie oulike stukkie in die bybel gekry wat van Jesus praat as die wysheid van God. As jy mooi dink maak dit sin, Jesus se self vele male dat hy sal klop en die wat nie oop maak nie wel jip... eina.

As jy die proverbs lees stem dit ooreen met die stukkie in die bybel

Antje De waal
8th March 2009, 20:25
Jesus, as God's Word and Wisdom, was and is eternally an attribute of God the Father. Just as our own words and thoughts come from us and cannot be separated from us, so it is that Jesus cannot be completely separate from the Father. But there is more to this explanation, related to the distinction between functional subordination and ontological equality. We speak of Christ as the "Word" of God, God's "speech" in living form. In Hebrew and Ancient Near Eastern thought, words were not merely sounds, or letters on a page; words were things that "had an independent existence and which actually did things." Throughout the Old Testament and in the Jewish intertestamental Wisdom literature, the power of God's spoken word is emphasized (Ps. 33:6, 107:20; Is. 55:11; Jer. 23:29; 2 Esd. 6:38; Wisdom 9:1). "Judaism understood God's Word to have almost autonomous powers and substance once spoken; to be, in fact, 'a concrete reality, a veritable cause.'" (Richard N. Longenecker, The Christology of Early Jewish Christianity , 145.) But a word did not need to be uttered or written to be alive. A word was defined as "an articulate unit of thought, capable of intelligible utterance." (C. H. Dodd, Interpretation of the Fourth Gospel, 263. It cannot therefore be argued that Christ attained existence as the Word only "after" he was "uttered" by God. Some of the second-century church apologists followed a similar line of thinking, supposing that Christ the Word was unrealized potential within the mind of the Father prior to Creation.) This agrees with Christ's identity as God's living Word, and points to Christ's functional subordination (just as our words and speech are subordinate to ourselves) and his ontological equality (just as our words represent our authority and our essential nature) with the Father. A subordination in roles is within acceptable Biblical and creedal parameters, but a subordination in position or essence (the "ontological" aspect) is a heretical view called subordinationism.

1 Corinthians 1:24
24But unto them which are called, both Jews and Greeks, Christ the power of God, and the wisdom of God

Ou Sanna
8th March 2009, 20:29
Ek het n baie oulike stukkie in die bybel gekry wat van Jesus praat as die wysheid van God. As jy mooi dink maak dit sin, Jesus se self vele male dat hy sal klop en die wat nie oop maak nie wel jip... eina.

As jy die proverbs lees stem dit ooreen met die stukkie in die bybel

Hi Anje

Hier is iets wat ek vantevore geplaas het, miskien vind jy iets daarin.

6:22 Ek sal julle vertel wat Wysheid is en waar Sy vandaan kom. Ek sal niks vir julle wegsteek nie. Ek sal Haar pad saam met julle volg van die skepping af en julle net mooi alles van haar vertel. Julle sal die volle waarheid hoor.

7:1 Ek het daarom daaroor gebid en GOD het my begrip gegee. Ek het tot GOD geroep en die Gees van Wysheid het na my toe gekom.
7:12 Oor al hierdie dinge is ek bly omdat Wysheid dit saam met Haar bring. Ek het nie besef dat Sy eintlik die Moeder van al hierdie dinge is nie.
7:13 Ywerig het ek van Haar geleer. Ek vertel vir almal openlik van Haar en steek niks van Haar rykdom weg nie.
7:14 Vir mense is Sy 'n onberekenbare skat. Die persoon wat hierdie skat kry, word ook vriende met GOD, want die vrug van Haar onderrig open die pad na GOD.

Van Johannes sÍ geleerdes dat Johannes hierdie beskrywings geken het en gebruik het om van Jesus te vertel. In Johannes is Jesus nie net die Een wat ons na GOD toe lei en vir ons soos 'n lig is nie, maar Hy is GOD. (Joh 1:1,8 & 20:28)

7:15 Mag GOD aan my die vermoŽ gee om te praat soos Hy wil hÍ en om gedagtes te dink wat pas by wat ek geleer is. Want HY is die gids van Wysheid en die EEN wat die wyse die pad wys.
7:22,23 Ja, Wysheid, wat al hierdie dinge hulle bestaan gegee het, het my geleer. Sy is intelligent, HEILIG, uniek, ........en deurdring alle geeste wat intelligent, rein en terughoudend is.
7:24 Niks kan onder Wysheid uitbeweeg nie. Omdat Sy so rein en suiwer is, dring Sy deur alle dinge.
7:25 Sy is die toonbeeld van die krag van GOD en straal die glorie van die ALMAGTIGE uit. Onreinheid kan dus nie 'n houvas op Haar kry nie.
7:26 Sy is die afstraling van ewige lig, 'n perfekte spieelbeeld van die werk van GOD, 'n beeld van SY goedheid.
7:27 Al is SY NET EEN kan Sy alles doen en nuut maak, howel Sy self nie verander nie. Van geslag tot geslag gaan Sy in Heilige mense in en maak van hulle vriende van GOD en die profete.
7:28 Want GOD het niks anders lief as die mens in wie die Wysheid woon nie.
8:1 Sy strek Haarself magtig uit van die een punt van die aarde na die ander. Sy beheer alle dinge goed.

Hier dink ek dadelik aan die volgende in Gen 1:2

2And the earth was without form, and void; and darkness was upon the face of the deep. And the Spirit of God moved upon the face of the waters.

8:3 Sy doen Haar edele geboorte nog meer eer aan deur by GOD te leef, en GOD van alles het Haar lief.
8:4 Sy ken GOD deeglik en is betrokke by sy werke.
8:13 Sy sal sorg dat ek ontsterflikheid kry.
8:17 .....Saam met Wysheid is daar onsterflikheid.
8:21 Tog het ek besef dat ek nie Wysheid in die hande sou kry as GOD dit nie vir my sou gee nie - dit alleen is al 'n teken van insig om te weet van Wie hierdie gawe kom. Ek het my na GOD gewend en HOM gesmeek en met my hele hart gesÍ:

Hier raak dit nou baie mooi......

9:1 O, GOD van my vaders, Heer wat goed is ver bo wat ons verdien. U het alles gemaak deur net 'n woord te spreek.

Ek lees niks van vorm uit grond ens. nie??????

9:4 Gee my asseblief die Wysheid wat by U troon sit.
9:9 "Wysheid is by U en weet wat U doen. SY WAS TEENWOORDIG TOE U DIE WERELD GEMAAK HET Wysheid verstaan wat U graag wil sien en wat reg is soos U beveel het.

9:10 Stuur Haar asseblief na my toe uit U Heilige Hemele uit en van die Troon van U glorie af, sodat Sy by my kan wees....

Hier kom die volledige "antwoord" nou:

9:17 Wie sou ooit kon weet wat U dink as U nie die Wysheid gegee het en U Heilige Gees van U af, na ons toe gestuur het nie?

Anje, wonder jy nog?

Groete
Ou Sanna

Antje De waal
8th March 2009, 20:32
Hi Anje

6:22 Ek sal julle vertel wat Wysheid is en waar Sy vandaan kom. Ek sal niks vir julle wegsteek nie. Ek sal Haar pad saam met julle volg van die skepping af en julle net mooi alles van haar vertel. Julle sal die volle waarheid hoor.

7:1 Ek het daarom daaroor gebid en GOD het my begrip gegee. Ek het tot GOD geroep en die Gees van Wysheid het na my toe gekom.
7:12 Oor al hierdie dinge is ek bly omdat Wysheid dit saam met Haar bring. Ek het nie besef dat Sy eintlik die Moeder van al hierdie dinge is nie.
7:13 Ywerig het ek van Haar geleer. Ek vertel vir almal openlik van Haar en steek niks van Haar rykdom weg nie.
7:14 Vir mense is Sy 'n onberekenbare skat. Die persoon wat hierdie skat kry, word ook vriende met GOD, want die vrug van Haar onderrig open die pad na GOD.

Van Johannes sÍ geleerdes dat Johannes hierdie beskrywings geken het en gebruik het om van Jesus te vertel. In Johannes is Jesus nie net die Een wat ons na GOD toe lei en vir ons soos 'n lig is nie, maar Hy is GOD. (Joh 1:1,8 & 20:28)

7:15 Mag GOD aan my die vermoŽ gee om te praat soos Hy wil hÍ en om gedagtes te dink wat pas by wat ek geleer is. Want HY is die gids van Wysheid en die EEN wat die wyse die pad wys.
7:22,23 Ja, Wysheid, wat al hierdie dinge hulle bestaan gegee het, het my geleer. Sy is intelligent, HEILIG, uniek, ........en deurdring alle geeste wat intelligent, rein en terughoudend is.
7:24 Niks kan onder Wysheid uitbeweeg nie. Omdat Sy so rein en suiwer is, dring Sy deur alle dinge.
7:25 Sy is die toonbeeld van die krag van GOD en straal die glorie van die ALMAGTIGE uit. Onreinheid kan dus nie 'n houvas op Haar kry nie.
7:26 Sy is die afstraling van ewige lig, 'n perfekte spieelbeeld van die werk van GOD, 'n beeld van SY goedheid.
7:27 Al is SY NET EEN kan Sy alles doen en nuut maak, howel Sy self nie verander nie. Van geslag tot geslag gaan Sy in Heilige mense in en maak van hulle vriende van GOD en die profete.
8:1 Sy strek Haarself magtig uit van die een punt van die aarde na die ander. Sy beheer alle dinge goed.

2And the earth was without form, and void; and darkness was upon the face of the deep. And the Spirit of God moved upon the face of the waters.

8:3 Sy doen Haar edele geboorte nog meer eer aan deur by GOD te leef, en GOD van alles het Haar lief.
8:21 Tog het ek besef dat ek nie Wysheid in die hande sou kry as GOD dit nie vir my sou gee nie - dit alleen is al 'n teken van insig om te weet van Wie hierdie gawe kom. Ek het my na GOD gewend en HOM gesmeek en met my hele hart gesÍ:

9:1 O, GOD van my vaders, Heer wat goed is ver bo wat ons verdien. U het alles gemaak deur net 'n woord te spreek.

9:9 "Wysheid is by U en weet wat U doen. SY WAS TEENWOORDIG TOE U DIE WERELD GEMAAK HET Wysheid verstaan wat U graag wil sien en wat reg is soos U beveel het.

9:10 Stuur Haar asseblief na my toe uit U Heilige Hemele uit en van die Troon van U glorie af, sodat Sy by my kan wees....

9:17 Wie sou ooit kon weet wat U dink as U nie die Wysheid gegee het en U Heilige Gees van U af, na ons toe gestuur het nie?

Anje, wonder jy nog?

Groete
Ou Sanna

Ek wonder nog. Ek kan werklik nie sien uit watter boek of boeke van die bybel jy jou aanhaalens haal nie meskien as ek dit in my eie bybel lees.

Ou Sanna
8th March 2009, 20:45
Ek wonder nog. Ek kan werklik nie sien uit watter boek of boeke van die bybel jy jou aanhaalens haal nie meskien as ek dit in my eie bybel lees.

Lees dan gerus die Apokriewe Bybel Boek van "Die Wysheid van Salomo".
Jou Bybel gaan dalk nie noodwendig vir jou die antwoorde gee waarna jy soek nie, omdat die Bybel soos ek en jy dit ken; deur verskeie prosesse gegaan het waar mense toegelaat is om besluite namens ander te neem en dus die eindproduk waarmee ons vandag tevrede moet wees....werk goed vir die "sheeple" nietemin.
Sal jy daarmee tevrede wees as ek ook 'n paar van die Boeke in die Bybel soos ons dit vandag ken, uithaal?(om by sekere van my sienings te pas?)
Sekerlik nie?

Groete
Ou Sanna

knipmes
9th March 2009, 20:39
Antje, Ou Sanna,

Wie is die Sy van wie julle hier praat en verwys?

groetnis
knipmes

Ou Sanna
12th March 2009, 06:56
Antje, Ou Sanna,

Wie is die Sy van wie julle hier praat en verwys?

groetnis
knipmes

Hi Knipmes

Volgens my Die Heilige Gees.
Sien nog onder "Die Heilige Gees" draad.

Groete
Ou Sanna

Antje De waal
22nd March 2009, 20:43
Ou Sanna

As gevolg van die plek waar ek werk, is ek bevooreg genoeg om die boeke waarvan jy praat te kan sien en lees, ek kan ongelukig nie die boeke as feit sien nie. Die kerk word baie in die bybel (normale) een verwys na as n vrou, so om aanteneem die kerk is vroulik is sotlik want ek weet dat jy weet en almal weet dat die kerk tog ook bestaan uit mans en vrouens en nou met die nuwe ding mense wat nie seker is oor hulle eie geslag nie, van die punt af.

So dis hoekom ek die bybel grootendeels nie lees as feit nie maar as n oximoron, die vrou of sy in van die boeke kan en is dalk glad nie van die vroulike geslag nie, maar daar word verwys na die as vroulik, so die kerk is as vroulik bestemple maar tog is dit ook manlik, die bybel praat gedurig van Jesus as die woord van God wat flees geword het en ook die wysheid van God, kyk maar na die songs of solomon daar is n woorde pret tussen lovers maar tog is dit God self wat met sy kerk praat.

Om aan te neem dat iets vroulik is sal jy moet terug gaan na die oorwprongklike teks en dit gaan lees en dan gaan na die naaste vertaling daar aan, daar is alreed male sonder taal gese dat daar van die bybel se woorde wat in aramic en greek en hebrew is wat nie n soortegeleike eng. of afr. woorde het nie en sodoende, word die woorde in die tale wat die naaste aan genoemde woord is, so die woord in hebrews of aramic or greek is dalk n geslag woord of nie maar in konteks met die vers is dit aanvaar dat daar verwys word na n vrou of die vroulike geslag, dit mag dalk verkeerd wees ook.

Die bybel groot en deels is n directe vertaling maar as jy gaan sit en kyk sal jy sien dat sommige woord nie ooreenstem met die oorspronlike nie.

Ons kan hare kloof elke dag maar die feit bly staan dit ons net n algehele aananame kan aanvaar, om te se dat die wysheid van God vroulik is is ek weet nie, of manlik hoekom? hoekom n gelsag aan iets soos wysheid plak.

Kom ons kyk....

In spreuke staan wysheid en skreeu of roep by die hek of poort, is ek reg en wie na haar luister sal?.....

Okay so nou kyk ons na Jesus wat se die bybel Hy staan by die deur en klop as jy oopmaak kry jy wat......?

is dit nie snaaks dat daar n alghele ooreensteming is nie? Jesus is die wysheid van God want Jesus staan by die poort van jou hart en klop as jy oop maak .... :biggrin: as jy teen dit besluit dan:scared:....

Ek hoop dit help

Lekker om met jou te kan praat ou sanna

Ou Sanna
25th March 2009, 20:13
Hi Anje de Waal

Het jy dalk al van Sophia gehoor?

Sophia, the personification of Wisdom, was one of the most powerful religious figures for significant groups in Judaism and early Christianity, and she figured prominently in the early church's debates on Christology and trinitarian theology.

Lees 'n bietjie meer daaroor op en besluit self.

Groete
Ou Sanna

P.S. Lees ook van die Ou Man se poste - hy brei ook 'n bietjie daaroor uit

Onthou net die woorde in Gen. ...laat ons hulle maak in ONS ewebeeld...man en vrou is hulle geskape... hoekom is dit so moeilik om te glo aan 'n vroulike Godheid, of ten minste as deel daarvan

Onthou net God Almagtig kon net sowel geen vroue geskape het nie en dan sommer mans geskape het as 'n man en vrou in een liggaam, hoekom nie? daar is tog immers insekte wat beide manlik en vroulik in een is!

Vir God is niks onmoontlik nie - dus die oplossing vir die raaisel...laat ons hulle maak in ONS ewebeeld??????

Antje De waal
4th April 2009, 20:36
Ou Sanna

Dit is werklik genot vol om met jou hier oor te kan praat. Okay daai vraag is all oop en toe gekloof die pagans se die en die ander se wee daar, wie weet, ek se weet in God se beeld geskape n beeld vir my is meer as vroulik, manlik as jy kyk na die beeld wat n maatskapy sou wou uit straal na buite is dit manlik of vroulik nee n beeld is meer as net geslag, ek sien die ding so God is sy wysheid (Jesus) het ons in sy beeld gemaak hoe? God is tog nie geslag gebonde soos ons nie, maar tog is ons geskape in sy beeld uit drie stukke ons is vlees(Jesus) ons is gees (heilige Gees) ons is Siel ( God Self) nou kan jy gaan sit en se soos jy dit se dat daar n ander stukkie is vroulik, okay ek aanvaar die moontlikheid maar waar in die bybel behalwe nou in proverbs word daar nou verwys na die vroulike deel van God of die vrou god, ek weet daar word deur Jesus self gese dat God ons onder sy boesem sal hou of aan soos n moeder haar kind ens, wat daarvan as God nie geslag gebonde is nie, kan jy dit aanvaar? Hoekom God geslag gebonde maak, ek weet nie as een van julle al die boek The Shack gelees het nie? Wel ek het en werkilik God kan wees wat Hy will as dit nou n swart vrouw is of ouman of n kind, God is God en Sy doen en late is nie vir, jou en vir my om te verstaan nie.

So my punt is dit God is nie ek en jy nie so om hom in n blik te druk en te gaan en naamwoorde aan hom teheg ens is rerig waar maligheid, aanvaar dat God God is en dat as hy will vroulikwees dit sy reg is en of HY manlik will wees so be it, maar as God ABBA is moet hom nie in die menslike blik drik wat jou pas nie want glo my, Hy gaan nie baie daarvan hou nie.

Sanna ek hoop rerig waar ek en kan nog lekker hieroor knibble, lekker aand verder.:smilewinkgrin:

knipmes
7th April 2009, 20:55
Hy gaan nie baie daarvan hou nie.

Antje, naand,

Jesus verduidelik "net soos in die Hemele, net so op die aarde"

Jy is oortuig daar is net een God, wat jy seg soos dit Hom pas manlik is of vroulik soos dit Hom behaag op die oomblik.... jou opinie word gerespekteer.

Net een vragie... waar pas die Drie Enige God dan in hierdie prentjie van jou een God? Ek verstaan dit nie mooi nie...

groetnis
knipmes

Antje De waal
14th April 2009, 10:42
Hey

Jip een God drie persone.

Die verssie wat julle so graag aan haal oor wysheid wat by die hek staan en roep lees net onder die en kyk so gaan julle nou vir my se daar is nog n vroulike god wat nou valsheid genoem word so vir elke vroulike benaming in die bybel gaan julle nou n ander vrou in die hemel sit?

of is dit nou die evil twin? :idea:

Die Ou Man
14th April 2009, 10:50
Hey

Dus, drie Gode. (Of drie "persone" soos jy dit stel.)

En die drie Gode is Een, soos wat ek en jy ook met Hulle een kan wees. Dit is volgens die Christus se woorde.

Die Een God is Jahwe, die Enige HERE.

Die Ou Testamentiese term Een God sluit die Christus uit. Moses en Abraham het nie 'n Drie-Enige God of drie Gode aanbid nie, maar die Enige HERE (Jahweh).

Die Roomse formule van: "Hulle is Drie. Hulle is Een. Hulle is Drie in Een" poog bloot om die teenstrydigheid van die Ou Testamentiese konsep van 'n Enige HERE (Jahweh) en die Roomse konsep van "die Heilige Gees en Jesus is ook Gode" te oorbrug.

Die Drie in Een formule is ontleen uit die Egiptiese drie-eenheid van Osiris, Isis en Horus.

Liefde groete.

Die Ou Man

Stefanus
14th April 2009, 22:59

Antje hier volg 'n paar gedagtes rondom die onderwerp, dalk gee die vir jou insig oor die ontstaan en die mening van die "een God drie persone" of "trinity".

red
The "Shield of the Trinity"
or "Scutum Fidei" diagram
of traditional Western
Christian symbolism. Jesus frequently referred to the "Father" as God as distinct from himself, but also discussed "The Holy Spirit" as a being distinct from either God the Father or Jesus himself. "These things I have spoken to you while abiding with you. But the Helper, the Holy Spirit, whom the Father will send in My name, he will teach you all things, and bring to your remembrance all that I said to you." John 14:25-26 In this passage, Jesus portrays the Father sending the Holy Spirit Ė that is the Father and the Holy Spirit are two distinctly different persons, and portrays both the Father and the Holy Spirit as distinct from Jesus himself. Thus even apart from whether Jesus was God, Jesus declares that the Father and the Holy Spirit are two different persons, both of them divine.

These questions were hotly debated over the ensuing centuries, and mainstream Christianity resolved the issues by drawing up creeds.

The holy trinity in a French miniature
from the 14th century.
(The Nordisk familjebok)As the concept of trinity is attributed to the Council of Nicaea. Some prominent Christians such as Unity minister Eric Butterworth stated that the Council of Nicaea was "a bitterly contested struggle, during which Arius got up to speak and Nicholas of Myra punched him in the nose". He describes this as a meeting concerning a "religion about Jesus" rather than the "religion of Jesus" as presented through Jesus's teachings.

In 325, the Council of Nicaea adopted a term for the relationship between the Son and the Father that from then on was seen as the hallmark of orthodoxy; it declared that the Son is "of the same substance" (ὁμοούσιος) as the Father. This was further developed into the formula "three persons, one substance". The answer to the question "What is God?" indicates the one-ness of the divine nature, while the answer to the question "Who is God?" indicates the three-ness of "Father, Son and Holy Spirit".

Saint Athanasius, who was a participant in the Council, stated that the bishops were forced to use this terminology, which is not found in Scripture, because the Biblical phrases that they would have preferred to use were claimed by the Arians to be capable of being interpreted in what the bishops considered to be a heretical sense. They therefore "commandeered the non-scriptural term homoousios ('of one substance') in order to "safeguard" the essential relation of the Son to the Father that had been denied."

The Confession of the Council of Nicaea said little about the Holy Spirit. The doctrine of the divinity and personality of the Holy Spirit was developed by Athanasius (c 293 - 373) in the last decades of his life. He both defended and refined the Nicene formula. By the end of the 4th century, under the leadership of Basil of Caesarea, Gregory of Nyssa, and Gregory of Nazianzus (the Cappadocian Fathers), the doctrine had reached substantially its current form.

The Trinity is defined as three persons in one Godhead, not one Person with three attributes (this would imply Modalism, which is defined as heresy in traditional Christian orthodoxy).

red

Liefdegroete,
Stefanus

Antje De waal
19th April 2009, 20:45
Dankie stefanus

wat meer kan ek se. Dit beveg nog steeds nie die punt nie is Jesus soos bogenoemde skrif die wysheid van God want as hy is dan is daar n probleem met julle theorie nie waar nie? gaan kyk onder die hoe stem die witboek en die bybel ooreen of iets

Dankie weer eens vir jou baie interesante insette

Antje

Stefanus
20th April 2009, 01:27
wat meer kan ek se. Dit beveg nog steeds nie die punt nie is Jesus soos bogenoemde skrif die wysheid van God

Hello Antje,

Nee, Jesus is die Seun van die Mens (Adam) soos wat hy telkemale self getuig het, die Wysheid soos gegee in Spreuke 8 is die Heilige Gees (Eva):

En die engel antwoord en sÍ vir haar: Die Heilige Gees sal oor jou kom en die krag van die Allerhoogste sal jou oorskadu. Daarom ook sal die Heilige wat gebore word, Seun van God genoem word. Luk 1:35

En Ek sal die Vader bid, en Hy sal julle ‘n ander Trooster gee om by julle te bly tot in ewigheid: Joh 14:16

maar die Trooster, die Heilige Gees, wat die Vader in my Naam sal stuur, Sy sal julle alles leer en sal julle herinner aan alles wat Ek vir julle gesÍ het. Joh 14:26

Die Hebreuse Bybel vertel vir ons van die Elohim - God die Vader, God die Moeder en God die Seun, die oudste seun (Adam) dogter (Eva) van God die Vader en God die Moeder, maar die verhaal word oorskadu deur die verhaal van die aangestelde heerser Jahweh (die HERE) van die fisiese volk Israel, in die Nuwe Testament volg die verhaal van Jesus (Abel) die seun van die Vader-koning (Adam) en Moeder (Eva).

Selfs die Bybel verwys na die wederhelfte van die HERE in die ou testament, die priesterlike dogma het die egter nie goedgunstelik aanvaar nie:

Asherah was worshipped in ancient Israel as the consort of El and in Judah as the consort of Yahweh and Queen of Heaven (the Hebrews baked small cakes for her festival):

Seest thou not what they do in the cities of Judah and in the streets of Jerusalem? The children gather wood, and the fathers kindle the fire, and the women knead their dough, to make cakes to the queen of heaven, and to pour out drink offerings unto other gods, that they may provoke me to anger. Jeremiah 7:17–18

... to burn incense unto the queen of heaven, and to pour out drink offerings unto her, as we have done, we, and our fathers, our kings, and our princes, in the cities of Judah, and in the streets of Jerusalem ... Jeremiah 44:17

Figurines of Asherah are strikingly common in the archaeological record, indicating the popularity of her cult from the earliest times to the Babylonian exile. More rarely, inscriptions linking Yahweh and Asherah have been discovered: an 8th century BCE ostracon inscribed "Berakhti et’khem l’YHVH Shomron ul’Asherato" was discovered by Israeli archeologists at Quntilat 'Ajrud (Hebrew "Horvat Teman") in the couse of excavations in the Sinai desert in 1975, prior to the Israeli withdrawal from this area. This translates as: "I have blessed you by YHVH of Samaria and His Asherah", or "...by our guardian and his Asherah", if "Shomron" is to be read "shomrenu". Another inscription, from Khirbet el-Kom near Hebron, reads: "Blessed be Uriyahu by Yahweh and by his Asherah; from his enemies he saved him!".

Antje, wie is die Asherah wat die ou Israeliete aanbid het? voordat die priesterlike weergawe die Vrou uit die verhaal geskryf het, sodat die vrou as mindere beskou was en nie volgens die gemiddelde Israeliet nie eers waardig was om die ewige lewe te kon beerwe nie?

Liefdegroete,
Stefanus

Astarte (from Greek Ἀστάρτη (AstŠrtē)) is the name of a goddess as known from Northwestern Semitic regions, cognate in name, origin and functions with the goddess Ishtar in Mesopotamian texts. Another transliteration is ‘Ashtart; other names for the goddess include Hebrew עשתרת (transliterated Ashtoreth), Ugaritic ‘ṯtrt (also ‘Aṯtart or ‘Athtart, transliterated Atirat), Akkadian DAs-tar-tķ (also Astartu) and Etruscan Uni-Astre (Pyrgi Tablets).

According to scholar Mark S. Smith, Astarte may be the Iron Age (after 1200 BC) incarnation of the Bronze Age (to 1200 BC) Asherah.

Antje De waal
16th May 2009, 21:59
Stefanus weer eens baie dankie vir jou insette, weereens jip dit maak sin baie sin.

So kom ons neemaan daar isn vroulike god ens hoe verander dit dan ons daaglikse lewe ens?

Ek stem saam daar is baie en ek bedoel baie aanhaalings in die bybel elf wat dalk kan of mag verwys na n vroulike deel ens an God. En ja soos aangehaal is die bybel teks daar is vir haar ook lofveese ens gegee. Ons weet ook dat die simple jode of isrealite ook maar lekker aan hulle aanneem gode gehang het ons weet ook dat hulle baie getrou aan baal was, ons moet ook onthou van waar hulle kom. So ja daar is baie sterk invloed van die pagan egiptiese goed so ook van baie ander plekke as jy kyk het die klomp lekker rond getrek en was hulle nogal baie in ander lande as slawe aangehou ens. N mens kan dan aaneem dat baie van die lande se gode ens soos die eng. sou se "rubbed of on them" .... en aaa die ewige vraag hoe waar is die bybel dan as ons aaneem dat so baie van die goed van ander lande deel was van hulle denke en handel. Daai vraag sal ek eendag aa God self moet vra, ek het besluit ek gaan soos n kind wees en vir nou blindweg glo aan GOD, en al my vra aan hom rig, want weet jy ek maak myself baie deer die dinges met my gesoek na antwoorde en werklik waar ek kry so waar antwoorde maar die wat ek wil hoor.

Jesus, God, Die heilige gees, of die Seun van God, God die vader, God die moeder, of adam en eva die koning pa en ma wie weet ek weet net dit die God wat ek vanogend gesien het pas nie in eenige boks wat ek hom wil plaas nie! so ek het nou maar my ou boksies weg gepak en nou sit ek, as Die woord (bybel) God breathed is dan sal hy vir my die waarheid daar uithaal maak nie saak hoeveel invloed van ander is daar nie.

Jy sien die bybel vra een ding van ons wees soos n kind nie kinderlik nie, maar soos n kind, God vra net dit vertrou in hom soos n kind in sy ma en pa en aan die wereld.

...................... Ek het wel gevind dat as ek n skruffie soek om my punt te bevestig ek dit sal kry maak nie saak wat die punt is nie............................................... .............

So die bybel is vir my soos enige ander wapen in die wereld die wapen self is nie vir goed of kwaad gemaak nie ook is dit nie vanslef goed of evil nie maar dis waarvoor dit gebruik word wat die verskil maak nie waar nie?

Antje De waal
4th June 2009, 21:16
What beteken Sophia rerig waar as jy terug gaan na die oorspronlike tekse?

Kan iemand my antwoord asb en dan ook wat betekne phronesis wat hou die twee inverband met mekaar.?

Antje De waal
16th June 2009, 08:35
Well daar is twee woorde wat in die bybel gebruik word vir wysheid, die een Sophia(4678) die ander phronesis (5428)

Eerste kom ons kyk na Sophia

Sophia - is used with refrence to...
A) God Rom11:33, 1 Cor 1:21, 24; 2:7, eph 3:10, Rev7.12
B) Christ matt13:54 , maek 6:2, luke2:40, 1 cor 1;30, col2 ;30
C) Human wisdom (1) in spirual things luke 21:25; acts 6:3; 1 cor 2:6
in the natural sphere matt 12 12:42; luke 11:31; acts 7:22
in its most debased form jos 3:15 "earthly sensual devilish
(demonical)

Now lets look at Phronesis

Phronesis isthe understanding , prudence, ie. a right use of phren "the mind" is translated to wisdom in Luke 1:17

While sophia is the insight into the true natur of things Phronesis is the ability to descern mondes of action with a view to their results, while sophia is the theoretical, Phronesis is Practical (lightfoot) sunesis "understanding intelligence is the critical faculty; this and phronesis are praticular apllications of sophia

make any sense to you?

:thumbup_1:

Stefanus
16th June 2009, 11:15
Phronesis (Greek: φρόνησις) in Aristotle's Nicomachean Ethics is the virtue of moral thought, usually translated "practical wisdom", sometimes as "prudence".

Prudence
Prudence, by Luca Giordano
Prudence is the exercise of sound judgment in practical affairs. It is classically considered to be a virtue, and in particular one of the four Cardinal virtues (which are with the three theological virtues part of the seven virtues).

The word comes from Old French prudence (13th century), from Latin prudentia (foresight, sagacity), a contraction of providentia, foresight. It is often associated with wisdom, insight, and knowledge. In this case, the virtue is the ability to judge between virtuous and vicious actions, not only in a general sense, but with regard to appropriate actions at a given time and place. Although prudence itself does not perform any actions, and is concerned solely with knowledge, all virtues had to be regulated by it. Distinguishing when acts are courageous, as opposed to reckless or cowardly, for instance, is an act of prudence, and for this reason it is classified as a cardinal (pivotal) virtue.

Although prudence would be applied to any such judgment, the more difficult tasks, which distinguish a person as prudent, are those in which various goods have to be weighed against each other, as when a person is determining what would be best to give charitable donations, or how to punish a child so as to prevent repeating an offense.

In modern English, however, the word has become increasingly synonymous with cautiousness. In this sense, prudence names a reluctance to take risks, which remains a virtue with respect to unnecessary risks, but when unreasonably extended (i.e. over-cautiousness), can become the vice of cowardice.

In the Nicomachean Ethics, Aristotle gives a lengthy account of the virtue phronesis (Greek: ϕρονησιϛ), which has traditionally been translated as "prudence", although this has become increasingly problematic as the word has fallen out of common usage. More recently ϕρονησιϛ has been translated by such terms as "practical wisdom" or "practical judgment" or "rational choice."

Stefanus
16th June 2009, 12:01
Sophia (wisdom)

Personification of wisdom
(in Greek, "Σοφία" or "Sophia")
at the Celsus Library in Ephesus, Turkey.Sophia (ΣoφŪα, Greek for "wisdom") is a central term in Hellenistic philosophy and religion, Platonism, Gnosticism, Orthodox Christianity, Esoteric Christianity, as well as Christian mysticism. Sophiology is a philosophical concept regarding wisdom, as well as a theological concept regarding the wisdom of God.

In Hebrew texts

Sophia is adopted as the term in the Septuagint for Hebrew חכמות Ḥokmot. In Judaism, Chokhmah appears alongside the Shekhinah, 'the Glory of God', a figure who plays a key role in the cosmology of the Kabbalists as an expression of the feminine aspect of God. It is a central topic in the "sapiential" books (i.e., the eponymous Book of Wisdom as well as Ecclesiastes and Proverbs). A key passage which personifies Wisdom/Sophia in the Hebrew Bible is Proverbs 8:22-31.

In the New Testament

Paul refers to the concept, notably in 1 Corinthians, but obscurely, deconstructing worldly wisdom:

"Where is the wise? where is the scribe? where is the disputer of this world? hath not God made foolish the wisdom of this world?" (1 Corinthians 1:20)

Paul sets worldly wisdom against a higher wisdom of God:

"But we speak the wisdom of God in a mystery, even the hidden wisdom, which God ordained before the world unto our glory." (1 Corinthians 2:7)

Eastern Orthodoxy

The concept of Sophia has been championed as a key part of the Godhead by some Eastern Orthodox religious thinkers. These included Vladimir Solovyov, Pavel Florensky, Nikolai Berdyaev, and Sergei Bulgakov whose book Sophia: The Wisdom of God is in many ways the apotheosis of Sophiology. For Bulgakov, the Sophia is co-existent with the Trinity, operating as the feminine aspect of God in concert with the three masculine principles of the Father, the Son, and the Holy Spirit.

Roman Catholic mysticism

In Roman Catholic mysticism, Hildegard of Bingen celebrated Sophia as a cosmic figure in both her writing and her art.

Protestant mysticism

Sophia can be described as the wisdom of God, and, at times, as a pure virgin spirit which emanates from God. The Sophia is seen as being expressed in all creation and the natural world as well as, for some of the Christian mystics mentioned above, integral to the spiritual well-being of humankind, the church, and the cosmos. The Virgin is seen as outside creation but compassionately interceding on behalf of humanity to alleviate its suffering by illuminating true spiritual seekers with wisdom and the love of God.

The main difference between the concept of Sophia found in most traditional forms of Christian mysticism and the one more aligned with the Gnostic view of Sophia is that to many Christian mystics she is not seen as fallen or in need of redemption. Conversely, she is not as central in most forms of established Christianity as she is in Gnosticism, but to some Christian mystics the Sophia is a very important concept.

In Gnosticism

A feminine figure, analogous to the human soul but also simultaneously one of the Feminine aspects of God and the Bride of Christ, In Gnostic tradition, the term Sophia refers to the final and lowest emanation of God.

Almost all Gnostic systems of the Syrian or Egyptian type taught that the universe began with an original, unknowable God, referred to as the Parent or Bythos, or as the Monad by Monoimus. It can also be equated to the concept of Logos in stoic, esoteric, or theosophical terms (The 'Unknown Root') as well as the Ein Sof of the Kabbalah and Brahman in Hinduism. It is also known as the first ∆on by still other traditions. From this initial unitary beginning, the One spontaneously emanated further ∆ons, being pairs of progressively 'lesser' beings in sequence. The lowest of these pairs were Sophia and Christ. The ∆ons together made up the Pleroma, or fullness, of God, and thus should not be seen as distinct from the divine, but symbolic abstractions of the divine nature.

Nag Hammadi

In the Nag Hammadi, Sophia is the lowest ∆on, or anthropic expression of the emanation of the light of God. She is the syzygy of Jesus Christ (i.e. she forms a unity with Christ, being cojoined with him), and Gnostics believed that she was the Holy Spirit of the Trinity. Sophia is depicted as the creator of the material universe in On the Origin of the World. Furthermore, the planet Earth and everything on it was indeed created by the Old Testament God, but he is depicted as fundamentally corrupt. Because Sophia created the material universe and its god (also known as Yaldabaoth, Samael, and Demiurge) either without her syzygy1 Jesus Christ or, in another tradition, because she tried to breach the barrier between herself and the unknowable Bythos.

1 In Gnosticism, a syzygy is a divine active-passive, male-female pair of aeons, complementary to one another rather than oppositional; in their totality they comprise the divine realm of the Pleroma, and in themselves characterise aspects of the unknowable Gnostic God. The term is most common in Valentinianism. In some gnostic schools, the counterpart to Christ was Sophia.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/7c/SophiaMystical.jpg
A mystical depiction of Sophia from Geheime Figuren der Rosenkreuzer, Altona, 1785.

Antje De waal
23rd October 2009, 22:27
Hey ek was lanklaas hier, en dis verbaasedn om te sien hoe baie julle al gegroei het "nie dat ek kan se ek is bly nie" maar nogsteeds....

Stefanus dankie vir jou insette ek het dit gelees en wel jy lig baie goeie punte, of bring sterk punte tot die tafel, maar.........

Kom ons gaan op die opvatting dat sophia well iets of iemand van belang is, op wat baseer jy dit? As ek so deur die bybel lees en terug gaan na die oorspronklike teks dan kry ek die woord sophia baie maar in konteks verwys dit nie altyd na n vrou nie, sophia is volgens my dan nie n vrou wat beskyf word nie maar wel n woord wat iets of iemand beklemtoon as mens gaan en kyk word sophia baie gebruik om God se wysheid en insig te bepaal en beklemtoon, nie om n ander god of godin te bewerkstellig nie, ek kyk logies daarna as die grond wat jylle opstaan dan bruin is dan moet dit mos bruin wees. Wat ek bedoel is dit as sophia verwys na n godin sal al die ander verse wat na die woord sophia verwys ook tog op n mate na n vroulike entiteit wys nie waar nie? Kom ons kyk na die woord Gloria of Glory die woord word ook as n vroulike entiteit beskou maar tog is dit nie dis net n bewkrywing van God se wonderlikheid, nou word die woord gebruik om n vrou uit te beeld, was dit oorspronklik vroulik of nie, so vra ek die selfde van Sophia ons het dit wel nou vroulike gemaak maar was die woord van die begin van alles af vroulik of was dit net n woord wat n bewrywing van iets is of was, kyk maar die naam Gloria, kom oorals voor n vroulike form...

Jy gee die hele opbreek hier bo en tog maak dit nie sin nie ek weet nie dalkies is dit die ou blonde hartjies wat nou staan en inmeng :smilewinkgrin: maar as 1 en 1 saam tel moet dit mos 2 maak jy kan nie 1 en 1 drie maak nie?

Adam die woord van self het nie n manlike konetasie nie maar tog is dit nou as manlik bestemple, vir my het een en een nog altyd twee gegee...

Ek het baie gaan dink en tog na baie gedink is ek nog steeds of dom of DOM, ek weet nie so mooi nie kom ons kyk na die punte wat julle lig of opstel om die werking van die witboekers of is dit mormons te kan eenselwig of is die woord ondersteun die regte een.

Een die aarde is nie deur God gemaak nie maar wel in werklikheid in gespreek duer adam en eva wat gees was of is...
Die gedeelte hier bo word geondersteun deur julle witboek....

Satanaku was een van die kinders van die ouer paar wat toe die woord of creation woord verkeerd uitgespreek het of met verkeerde bedoelings...
Die punt word ook geondersteun deur julle witboek ....

Een van die drielinge bly agter en word toe in die sondige ligaam wat geskape is deur satanaku vas gevang...
ook net julle witboek vir bestawing...

Daar is n rooi geel blou ... bende of afdeelings van satanaku se bendes en doen sy werk..
Weereens net die witboek vir bestawing

dan is daar die hele ding van johannes die doper wat n reincarnation van wie is, wel die is nou die Bybel as bestawing... maar tog die punt wat se mens sal net een keer dood gaan endan is dit die oordeel word nie in ag geneem nie, dan die punt wat die bybel na verwys is die gees van die ou en nie sy siel nie.

Alle gees behoort aan God die siel nou dit is die teer punt nie waar nie... ons keuses hier wat gaan bepaal...

ek hoop tot dus ver kry ek all die punte reg wat julle glo, as nie help asb soos ek se ek was lanklaas hier gewees.

Dan daar is meer as een god gebaseer op die witboek en die bybel, maar ek voel dat daar nie gelet word op die stuk wat se geen ander god nie, daar mag dalk wel meer as een god of gode wees maar ek sien die stuk van GEEN aNDER GOD as baie erenstig.

Ek het wel gelees in genesis as julle gaan kyk die son en maan word genoem en God se nie E-vam nie se en hulle sal heers! in klein letters beteken dit die son en die maan is n god of gode ek weet nie maak dit saak nee, maar wat verander dit tog aan hoe ek lewe, my doen en late? Niks rerig...

Ek sal graag will weet wat julle daarvan dink

Groete

Antje :smile:

Stefanus
23rd October 2009, 23:55
Dan daar is meer as een god gebaseer op die witboek en die bybel, maar ek voel dat daar nie gelet word op die stuk wat se geen ander god nie, daar mag dalk wel meer as een god of gode wees maar ek sien die stuk van GEEN aNDER GOD as baie erenstig.

Hello Antje,

Quoting the Gospel of the Nazirenes

Yeshua/Jesus Said: "But the time cometh when darkness shall cover the earth, and gross darkness the people, and the enemies of truth and righteousness shall rule in my name, and set up a kingdom of this world and oppress the peoples.... putting for my doctrines the opinions of men, and teaching in my name that which I have not taught and darkening much that I have taught by their traditions. But be of good cheer, for the time will also come when the truth they have hidden shall be manifested and the light shall shine, and the darkness shall pass away and the true kingdom shall be established which shall be in the world but not of it, and the word of righteousness and love shall go forth from the Center...."

Lees gerus die volgende stuk: The Demiurge (http://www.wendag.com/forum/showthread.php?t=343) dan sal die stuk oor die "GEEN aNDER GOD" meer sin maak.

"Now the archon who is weak has three names. The first name is Yaltabaoth, the second is Saklas, and the third is Samael. And he is impious in his arrogance which is in him. For he said, 'I am God and there is no other God beside me,' for he is ignorant of his strength, the place from which he had come."

Liefdegroete,
Stefanus

Antje De waal
4th April 2011, 16:24
Hi Anje

Anje, wonder jy nog?

Groete
Ou Sanna

Uit water gedeelte van die bybel kom die boonste of is dit uit een van die boeke wat nie in die bybel is nie? :24:

Stefanus
4th April 2011, 22:23
Uit water gedeelte van die bybel kom die boonste of is dit uit een van die boeke wat nie in die bybel is nie? :24:

Hier is daar Ďn baie fyn lyn tussen geloof en bygeloof, of is dit eerder 'n geloof in bygeloof Antje? Om geloof in iets te he is goed maar om die die bybel op te hef as enigste gesag en "Gods Woord" skreeu bygeloof en is nie meer goed nie.

Liefdegroete,
Stefanus