PDA

View Full Version : Die Witboek en Die Bybel

Jaco Slabbert
16th February 2007, 13:39
Hallo almal ......
Toe ek die eerste keer van die Witboek gehoor het het ek gewonder waar dit nou by Die Bybel in pas? Na ek Die Witboek gelees het het ek besef dat dit glad nie soos 'n Bybel gesien moet word nie maar dat die een nie gelees kan word sonder die ander nie........ So in totaal vul die Witboek die Bybel aan en laat ons dit beter verstaan....

Ek sal graag wil hoor hoe julle daaroor voel en dink.

Groete

knipmes
5th March 2007, 21:18
Hallo Jaco,

Goed om met jou hier te kan gesels... Ja dis duidelik dat Die Witboek deure of dalkies werelde oopmaak, of hoe? dinge wat ek al vir jare in die Bybel raakgesien het, kom nou duidelik na vore, wonderlike nuus en maak my soos 'n kind voel... opreg nederig en vol verwondering!

Welkom hier, ons is klaar tuis...

groetnis
knipmes

Jaco Slabbert
6th March 2007, 09:22
Dankie Knipmes lekker om van jou te hoor....

Weet jy 'n groot deurbraak in my geestelike lewe het gevolg na ek die Witboek ontdek het. Van die eerste bladsy af het ek geweet dit is wat ek gesoek het die aanvulling van my denke as ek dit so kan uit druk. Die antwoorde op my vrae wat die kerk nooit kon antwoord nie.

Hier gaan ons lekker gesels.

Groete

knipmes
30th April 2007, 20:55
Jaco,

Die ander aand op E-tv wys hulle dat met die groot teleskoop in Mexico, het hulle op n planeet afgekom wat 20 ligjare van ons af is, wat volgens die kenners wel lewegewend met water ensomeer kan wees. Dalk is daar wel beskawing daarop... Die nadeel is dat tans met ons vinnigste ruimtetuig sal dit ons so 6500 jaar neem om dit te bereik. Met n teleskoop sien ons dit, maar fisies nie moontlik om te reis nie.

Dit laat my toe wonder, want as Witboeker, is dit duidelik dat dit wel na vore sal kom soos nou gebeur. Ongelooflik, of hoe? Onwillikeurig is die vraag egter of ons wel eendag nie-fisies daarheen kan reis? Dalkies nie ontmoontlik nie ne?? ek sien uit na so n reis...

groetnis
knipmes

banksie
30th May 2007, 09:19
Die vrae wat ek het is sos alle ander.

ek het ook gelees dat die father king se die bybel is uit konteks, of oorvertaal verkeerd of mee getamper, die bybel se die witboek is mee getamper of soos somige se n leun, hoe find jy die waarheid dan, as mens dse die bybel is deur n mens geskryf wat deur die gees van God gelei is en die witboek is ook dan is daar n probleem die een stem nie saam met die ander een nie? maar tog is altwee duer die gees "inspired", kyk ek wil nie snaaks wees nie ek vra op reg vra wat my tyster.

Ek het n n hele klomp draie in my lewe geloop met geloof en ander goed en die een ding wat uitstaan is dit nie enege ander geloof het n "God" wat hulle lief het en vergewe nie al die ander "gode" straf en vervloek, as dit wat christenskap so uniek maak.... N god wat ons lief het en niks meer van ons vra as ons liefde nie, ander gelowe is wel so bietjie erg kan ek se die een god soek dat jy jou self moet seer maak die ander se jy moet elke uur bid die ander een se jy moet dit en dit doen voor jy verlos waord maar in christen skap is daar net een gebod wat bo die ander uit staan en net met dit is jy "gesave".

Daar is een ding wat ek wel weet is dit satan (Satanaku) ken die bybel net so goed soos ek en jy dalk nog beter, nou die punt van satanaku is hy nou weer in die hemel ek bedoel die laaste hoofstuk of so se hy het repent ien is terug in die hemel onder die vader se vlerk, is dit so ? of het ek dit verkeerd verstaan.

Wat ek ook verstaan is dat die sonde nie sin is soos ek dit verstaan nie maar die gehoor aan eie wil?

dit voel vir my asof die witboek geskryf is volgens nie die bybel maar die bybel net plek plek gebruik om sy "waarheid" te staaf maar die res wat sy waarheid sal tot leun verklaar verwerp, Die bybel self is al oor en oor bewys! weetenskaplikes het al oor en oor bewys dat die bybel gegrond is op die waarheid.

Ek lig net my meening ek mag verkeerd wees en is hier om te leer,

Dankie

Diť Boer
30th May 2007, 18:51
ek het ook gelees dat die father king se die bybel is uit konteks, of oorvertaal verkeerd of mee getamper, die bybel se die witboek is mee getamper of soos somige se n leun, hoe find jy die waarheid dan, as mens dse die bybel is deur n mens geskryf wat deur die gees van God gelei is en die witboek is ook dan is daar n probleem die een stem nie saam met die ander een nie? maar tog is altwee duer die gees "inspired", kyk ek wil nie snaaks wees nie ek vra op reg vra wat my tyster.

Hello Banksie

Lekker om jou hier by ons te hÍ... Ek is jammer dat ek nie so gereeld kan reageer op alle vrae nie, maar ek is bietjie besig aan my kant...

Ons kan nie weg redeneer dat die Bybel al male sonder tal vertaal is nie... Dat daar baie bedrog met vertalings, samestelling ensomeer plaasgevind het, kan ook nie wegredeneer word nie... Al hierdie is feite, hulle is alweer besig om die Afrikaanse Bybel te vertaal so gaan ons nou so dwaas wees om te sÍ dat hierdie "vertalings/verdraaiings" net nou plaasvind? Wie het die Bybel saamgestel en wie het bepaal watter boeke moet ingesluit word en watter nie... Glo my ek plaas baie van my vertroue, asook geloof op die Bybel, maar ek mag ook nie dwaas optree nie.

As jy nie die ooreenkoms tussen die Bybel en die Witboek sien nie, dan weet ek regtig nie wat om aan jou te sÍ nie... Om maar net een voorbeeld te noem is die kruisiging... Is dit nie hieroor waaroor einlik die sentrale tema in die Christelike geloof draai nie? Ons probeer tog nie iemand bekeer deur hom van Simson en Delila te vertel nie! Gaan dink mooi wat is die sentrale tema van Christenskap en dan begin jy daar, want tog behoort dit daar te wees waar jou redding lÍ al dan nie!

Soos ek al soveel male gevra het, hoekom is Jesus se eie werke nie in die Bybel ingesluit nie... Hoekom is werke van Maria Magdalena nie ingesluit nie? Hoekom verander ons Bybel nie nou met die opgrawing van die Dooie See Rolle en ander inligting wat na vore kom nie?

Ek kan so aangaan, maar die eintlike punt wat ek wil maak is dat die boek waarvan ek weet wat die minste moontlike bedrog mee kon plaasgevind het, asook in detail die Skeppingsverhaal aan my verduidelik, asook die sondeval en hoe die hemele daar uitsien, hoe kan dit 'n boek wees wat ek net kan verwerp? Praat die boek oor die hel of hoe my padkaart na die hel loop? Nee, hierdie boek vertel my waar ek vandaan kom, hoekom ek hier is, hoekom gebeur wat met my gebeur en waarheen ek oppad is (of behoort te wees) en ook hoe ek weer eendag my weg gaan terugvind na my Moeder en my Vader!

Gaan kyk na die intensie van enige ding of boek op Aarde en jy sal die eintlike doel vir daardie spesifieke werk kry... Nou, soos ek my Witboek verstaan, is dit hoe ek moet handel en optree om terug te kom by my hemelse Ouers... Hoe gaan hierdie boek my in die verderf laat beland?

Ek hoop bogenoemde maak sin.

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
30th May 2007, 18:59
Ek het n n hele klomp draie in my lewe geloop met geloof en ander goed en die een ding wat uitstaan is dit nie enege ander geloof het n "God" wat hulle lief het en vergewe nie al die ander "gode" straf en vervloek, as dit wat christenskap so uniek maak.... N god wat ons lief het en niks meer van ons vra as ons liefde nie, ander gelowe is wel so bietjie erg kan ek se die een god soek dat jy jou self moet seer maak die ander se jy moet elke uur bid die ander een se jy moet dit en dit doen voor jy verlos waord maar in christen skap is daar net een gebod wat bo die ander uit staan en net met dit is jy "gesave".

Hello Banksie

Hierdie is juis my punt... Jy kan vergifnis ontvang, my Vader en Moeder het my ongelooflik lief... As jy die teendeel uit die Witboek gekry het, dan moet ek sÍ jy moet dit maar weer lees...

Ek lees in die Bybel hoe ek gestraf gaan word, dat my God 'n jaloerse God is, en dat enige dominee of mens wat fundamenteel van my verskil my summier hel toe stuur... Vra maar aan die mense wat die Witboek ken en daaroor praat hoeveel keer hulle al hel toe gestuur is! En die mense matig hulle aan, want hulle geloof en/of Bybel gee hulle die reg om dit te doen...

Daar sal nie 'n geloof bestaan het op aarde sonder Satan nie, want waarmee maak ek jou bang? Wat gebruik ek om op jou gevoelens te speel?

Die Witboek is die Evangelie van eenvoud... Die Witboek is die Evangelie van liefde... Die Witboek vertel my hoe om te leef... Die Witboek vertel my hoe om my Bybel te verstaan... Die Witboek gebruik nie enige vrees middels of enige donker of duister karakters om jou "oor te wen" na hulle kant nie... Dit weerspieŽl net die ongelooflikste hoeveelheid liefde wat my Ouers aan my betoon, en dat dit my keuse is of ek my eendag weer saam met Hulle in Hulle huis gaan wees!

Hoe kan hierdie my in die verderf kry?

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
30th May 2007, 19:11
Daar is een ding wat ek wel weet is dit satan (Satanaku) ken die bybel net so goed soos ek en jy dalk nog beter, nou die punt van satanaku is hy nou weer in die hemel ek bedoel die laaste hoofstuk of so se hy het repent ien is terug in die hemel onder die vader se vlerk, is dit so ? of het ek dit verkeerd verstaan.

Wat ek ook verstaan is dat die sonde nie sin is soos ek dit verstaan nie maar die gehoor aan eie wil?

Hello Banksie

Dit is korrek dat die Satan tot bekering gekom het... Die Bybel praat ook tog van die 1,000 jarige vrederyk... God het tog Satan gemaak, dit beteken mos dat God die Vader van Satan is, asook dat Satan 'n kind van God is... Hoekom sal 'n Ouer 'n kind vir ewig die verderf instuur?

Mat 18:12 Wat dink julle? As iemand honderd skape het en een van hulle verdwaal, sal hy nie die nege en negentig laat staan en op die berge die verdwaalde een gaan soek nie?

Almal verwag vergifnis, preek vergifnis en dit is juis die sentrale tema van Christen wees, maar o wee, dit is net beperk tot 'n uitverkose paar individue! As jy nie in hierdie kerk is, of presies so glo of so gedoop word nie, dan sal jy jouself in die hel bevind...

Hoekom mag net sekere siele/geeste gered word, maar 'n kind van God mag nie gered word nie? Hoe is dit moontlik? Gaan jy eerder 'n kind in jou huis neem, maar jou kind verwerp wat jou jare gelede verwerp het?

Nie een van ons op aarde kan sÍ ons staan met die sleutels van of die hemel of die hel in ons hande nie, maar tog is dit wat die kerke verkondig! Ongelooflik!

Om jou tweede vraag te antwoord, is dit in kort ja... Jou vrye wil oordeel jou... Jou dade oordeel jou... Dit is mos voor die handliggend! Wie sondig dan in jou plek? Jy doen verkeerde dade as gevolg van die gebruik/misbruik van jou vrye wil, wie anders wil jy die skuld gee?

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
30th May 2007, 19:23
dit voel vir my asof die witboek geskryf is volgens nie die bybel maar die bybel net plek plek gebruik om sy "waarheid" te staaf maar die res wat sy waarheid sal tot leun verklaar verwerp, Die bybel self is al oor en oor bewys! weetenskaplikes het al oor en oor bewys dat die bybel gegrond is op die waarheid.

Hello Banksie

As jy nie bereid is om na bogenoemde stelling met 'n oop gemoed te kyk nie, help dit nie eers ons redeneer verder nie!

Wat is nou waar?

"Mat 28:1 En laat nŠ die sabbat toe dit begin lig word, teen die eerste dag van die week, kom Maria Magdalťna en die ander Maria om na die graf te gaan kyk.
Mat 28:10 En Jesus sÍ vir hulle: Moenie vrees nie. Gaan heen en vertel my broeders dat hulle na Galilťa moet gaan; en daar sal hulle My sien."

Volgens Mattheus het Jesus eerste verskyn na Sy opstanding aan Maria Magdalena en ander Maria.

"Mar 16:9 En nadat Hy opgestaan het, vroeg op die eerste dag van die week, het Hy eers verskyn aan Maria Magdalťna, uit wie Hy sewe duiwels uitgedryf het."

Volgens Markus het Jesus eerste verskyn na Sy opstanding aan Maria Magdalena. Let wel, net Maria Magdalena!

"Luk 24:15 En terwyl hulle praat en mekaar ondervra, kom Jesus self nader en loop met hulle saam."

Volgens Lukas het Jesus eerste verskyn na Sy opstanding aan die Emmausgangers.

Kom nou Banksie, ek het nie 'n Wetenskaplike nodig om my te vertel dat hier 'n slang in die gras is nie! Die Bybel is vol van hierdie teenstellings!

Wat weet 'n Wetenskaplike in elk geval van geloofsake af, of gaan ons nou Wetenskaplikes as Dominees kry? Ek regtig nie hulle maak die Dominees Wetenskaplikes nie, want dan het ons groot moeilikheid!

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
30th May 2007, 19:28
weer een dankie die stuk oor Manu is vir my snaaks dat die witboek en die Hare Krishna boek die selfde naam gebruik vir noah!

Hello Banksie

Jy kan tog nie sÍ omdat daar 'n naam ooreenkom, dan is dit dieselfde werk nie en stem ooreen nie! As die naam Johannes in 'n Satanswerk voorkom, beteken dit nou dat jy na die Bybel kyk met dieselfde oŽ en bril?

Verder met vertalings, wie sÍ vir jou dat dit nie die oorspronklike naam was nie? Net soos wat Johannes en John hemelsbreed verskil! Wonder wat dit oor 2 000 jaat gaan wees... Miskien word nie meer een van hierdie tale op aarde gepraat nie, dan moet dit verseker hernoem word!

Groetnis

Diť Boer

banksie
31st May 2007, 11:20
:D Die Boer

Dankie vir jou antwoorde wardeer dit rerig baie .

So soos ek die witboek verstaan en ek mag verkeerd wees is as volg

A. Jesus is nie God nie
B. ook nie die seun van God nie.
c. Die heilege gees is adam en eva
D. ons ligame nou is n sondige liggam en ons word bevry eers as ons dood is - so die reincarnationis dit om ons te leer tot ons dit verstaan oor en oor amper soos n straf.
E. Satan is in die hemel
F. Ons verlossing kom nie van die bloed van Jesus nie maar duer ons aksies, so as ek moor moet ek gemoor word voor ek vergewe word? wat jy saai sal jy maai!
G So ons woprd oor en oor gestraf tot ons alles wat ons gemaai saai het gemaai het, so ons bly terug kom na die aare in die vervloekte ligame tot ons ons verlosing bewerk het?
H. Adam En eva (Ev-am het die tien of twalf gebooie geskryf
I. Ons pad na God is duer die father king?
J. So Jesus se woorde daar is geen groter offer van liefde as om jou lewe te gee vir na dner is eintlik die vroulike deel van wie ookal wat in die plek van haar dual ray gedood is en toe is die vervang net voor die dood.? so sy het dit vir hom geoffer nie Jeus vir ons sondes nie!
K. Die sonde val was nie troe eva die vrug ge eet het nie maar toe satanaku sy eie wil gebruik !
L. Die Bybel is verdraai en so geskryf dat dit nie waar is nie en net deur die witboek kan jy die waarheid in die bybel kry? So van die versiens in die bybel is reg maar meeste is verkeerd?
M. So elke keer as ek dood word my gees of spark weer gebore en my dual ray is wie weet waar ?
N. Atlantis is nie n storie nie maar n werklikheid.
O. Die wit boek is net vir die Boer en vir niemand anders nie.
P. Ons het nog nooit die God Seun gesien nie?
Q. Satan is nou in die hemel so my geveg soos die bybel se (is nie teen vlees nie maar gees) is al alankal verby en ek hoef nie te worry or demone nie want hulle bestaan nie?
R. die vVader en moeder en Seun godhead is die liefde volle ouers
S. Die aarde is deur n woord van ev-am en kie tot werking gebrin. nie God nie.
T. So waar die bybel se dat jy slags na die vader kom duer my (jesus)is dit n verwysing dan die father koning en nie God nie!
U Manu was noah.

DAAR IS SEKE MEER PUNTE MAAR VIR NOU IS EK KLAAR NOU MY STELLINGS.

Die satanistiese bybel verwys baie na die Pen of my pen sal nie vervals word nie die selfde stellinas in die witboek.

Baie van die stellings wat in die witboek gemaak word kan gevind word in die boek of satan ek sal dit gaan lees weer en aanhaal.

Vir my is dit snaaks dat die bybel as onwaar gestemple word, maar net tot dit bewys wat die witboek wil he dit moet bewys. my opvatting soos ek se mag verkeerd wees.

Die bybel se daar is slegs een waarheid en dit is Jesus is die waarheid die wit boek se nee dit is nie so nie1

Soos ek gese het die witboek het my tale sonder maal amper oorgehaal om dit te glo maar dan skop ek vas teen iets wat vir my nwerklikheid is my verhouding met Jesus en my verhouding met my Abba Father God nie adam nie.

Daar word gepraat van 2 ander boeke wat hy later sal laat uitkom wat is die twee boeke se name sodat ek dit kan probeer in die hande kry of weet ons nog nie wat die naam is nie!

Ek is bereid om te glo daar is n moeder deel van God maar die res van die witboek kou ek met baie lang tande aan.

Dankie vir jou gedudl met my soos jy soek ek wete en so ver kry ek nie die wete wat jy kry nie maar ek sal nie ouphou soek tot ek vind nie!

Baie van die boek aanvaar ek tot op n punt maar nie alles nie!

Diť Boer
31st May 2007, 17:34
Hello Banksie

A. Jesus is nie God nie

Korrek - Die Bybel sÍ ook so. Die Bybel sÍ 82 keer dat Jesus die Seun van die Mens is. Wie is die Mens volgens die Bybel? Adam?

Wys my ook waar Jesus in Sy eie woorde sÍ dat Hy God is. Ek het ook al vantevore aan jou uitgewys dat Jesus tot God verhef is deur middel van stemming. As jy dit anders wil bewys, sal dit goed wees as jy bronne en feite kan saambring.

B. ook nie die seun van God nie.

Weereens korrek - Hy is die Seun van die Mens - soos dit 82 keer in Die Bybel voorkom.

Luk 3:38 die seun van Enos, die seun van Set, die seun van Adam, die seun van God.

Uit bogenoemde blyk dit duidelik dat Adam die Seun van God is en nie Jesus nie. Jy kan dit nog verder neem. As jy 'n Adamiet (Uitverkore) is dan is jy kind van God, seun of dogter. Dit hang af in hoeveel detail jy wil ingaan, asook wat jy daarmee wil probeer bereik!

c. Die heilege gees is adam en eva

Korrek - Toe Adam en Eva aangestel is oor die fisiese heelal, toe het hulle in 'n ander dimensie begin beweeg en was hulle nie meer so geredelik sienbaar deur ons broers en susters wat in die hoogste hemele agtergebly het nie.

Die Bybel wys ook baie duidelik dat Eva die Moeder is van alles wat leef!

Gen 3:20 En die mens het sy vrou Eva genoem, omdat sy moeder geword het van alles wat lewe.

Nou wat dink jy beteken dit? Is dit net mense wat lewe? Het die Bybel homself weerspreek of is hier iets wat ons hier moet sien?

D. ons ligame nou is n sondige liggam en ons word bevry eers as ons dood is - so die reincarnationis dit om ons te leer tot ons dit verstaan oor en oor amper soos n straf.

Hierdie liggaam staan bekend as die maan liggaam, en wat beteken dit wanneer die dominees daar voor die preekstoel staan en 'n kindjie doop en hy sÍ: "In sonde is jy ontvang en gebore!" Hoe kan daardie kindjie gesondig het?

Hierdie liggaam het ontstaan omdat Satan gesondig het en dat Arbal nie na bevele geluister het nie en in een van hierdie liggame vasgevang geword het!

Hoe kan jy om weergebore te word sien as 'n straf? Dit is 'n ongelooflike voorreg! Haat jy jou lewe so dat jy more wil doodgaan? Nou hoe kan jy hierdie sien as 'n straf?

Die Bybel is ook baie duidelik oor weergeboorte, ek haal aan.

"Mat 16:14 En hulle antwoord: Sommige Johannes die Doper, en sommige ElŪa, en ander Jeremia of een van die profete."

Hoekom sal hulle al hierdie name noem as daar nie daardie tyd algemeen aanvaar was dat weergeboorte bestaan nie.

"Mat 17:12 maar Ek sÍ vir julle dat ElŪa al gekom het, en hulle het hom nie erken nie, maar aan hom alles gedoen wat hulle wou. So sal die Seun van die mens ook deur hulle ly.
Mat 17:13 Toe verstaan die dissipels dat Hy met hulle van Johannes die Doper gespreek het."

Elia en Johannes die Doper is een en dieselfde persoon. Hoe is dit moontlik sonder Weergeboorte?

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
31st May 2007, 17:48
Hello Banksie

E. Satan is in die hemel

Nie korrek nie - hy het wel tot bekering gekom, maar God het hom in die Paradys ontmoet en nie in die hemel nie. God het ook aan hom gesÍ dat al sy sondes hom vergewe is, maar dat hy dit moet regmaak! Hy werk ongelooflik hard, saam met sy wederhelf om reg te maak wat hy verbrou het.

Daar is 'n baie groot verskil tussen die Paradys en die hoogste hemele!

F. Ons verlossing kom nie van die bloed van Jesus nie maar duer ons aksies, so as ek moor moet ek gemoor word voor ek vergewe word? wat jy saai sal jy maai!
G So ons woprd oor en oor gestraf tot ons alles wat ons gemaai saai het gemaai het, so ons bly terug kom na die aare in die vervloekte ligame tot ons ons verlosing bewerk het?

Dit is gedeeltelik waar. Daar is baie maniere wat jy erfsonde kan terugbetaal! Daar bestaan vergifnis, maar jy moet eers die sonde oorwin voordat dit jou vergewe sal word!

Hoe kan jou verlossing kom deur iemand anders se moord? Verduidelik dit asseblief aan my! As ek wil skoon kom was ek my met water of bloed?

Die Bybel sÍ ook mos dat sondes jou tot in die derde en vierde geslag kan besoek word. Wat kan dit anders as erfsonde wees? Hoe kan ek geoordeel word vir iemand anders se dade?

Ek dink nie vervloekte liggame is die regte vertaling nie! Daar is ook verskillende liggame op aarde, die onderskeid is duidelik sigbaar.

Mat 5:21 Julle het gehoor dat aan die mense van die ou tyd gesÍ is: Jy mag nie doodslaan nie, maar elkeen wat doodslaan, moet verantwoording doen voor die gereg.
Mat 5:22 Maar Ek sÍ vir julle dat elkeen wat vir sy broeder sonder rede kwaad is, verantwoording moet doen voor die gereg; en elkeen wat vir sy broeder sÍ: Raka! moet verantwoording doen voor die Groot Raad; en elkeen wat sÍ: Jou dwaas! moet verantwoording doen in die helse vuur.
Mat 5:23 As jy dan jou gawe na die altaar bring en dit jou daar byval dat jou broeder iets teen jou het,
Mat 5:24 laat jou gawe daar voor die altaar bly en gaan versoen jou eers met jou broeder, en kom dan en bring jou gawe.

Lees bogenoemde baie deeglik!

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
31st May 2007, 17:57
Hello Banksie

H. Adam En eva (Ev-am het die tien of twalf gebooie geskryf

Soos jy tereg opmerk is dit die 12 gebooie en nie die 10 gebooie nie en is reeds in Atland deur Adam opgeskryf!

I. Ons pad na God is duer die father king?

Ons pad na God is deur ons aksies en ons dade! Jy kan nie jou verantwoordelikheid aan enigiemand afskuif nie! Dit is ook nie deur iemand nie!

J. So Jesus se woorde daar is geen groter offer van liefde as om jou lewe te gee vir na dner is eintlik die vroulike deel van wie ookal wat in die plek van haar dual ray gedood is en toe is die vervang net voor die dood.? so sy het dit vir hom geoffer nie Jeus vir ons sondes nie!

Banksie, jy het my hier verloor. Wat is "na dner"? Is dit 'n nuwe skryftaal? Ek wil nie aananmes maak nie, so verskoon maar dat ek nie hierdie vraag antwoord nie.

K. Die sonde val was nie troe eva die vrug ge eet het nie maar toe satanaku sy eie wil gebruik !

Dit is korrek. Die Bybel sÍ dit tog ook aan jou. Satan het mos eers in opstand gekom en toe is hy uit die hemel gewerp met sy volgelinge, anders waar het hy vandaan gekom om Eva te verlei?

Jy moet ook jou woord keuses beter gebruik. Daar is niks fout om jou vrye wil te gebruik nie, ons doen dit elke dag! Die probleem kom daarin deur die misbruik van jou vrye wil!

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
31st May 2007, 18:23
Hello Banksie

L. Die Bybel is verdraai en so geskryf dat dit nie waar is nie en net deur die witboek kan jy die waarheid in die bybel kry? So van die versiens in die bybel is reg maar meeste is verkeerd?

Banksie, wie het dit ooit gesÍ? Waar staan dit? Hoe weet ek wat JY in die Bybel lees? Hoe weet ek hoe JY dit interpreteer? Al wat ek weet is dat wanneer ek so om my kyk dat geen 2 mense die Bybel dieselfde interpreteer nie. Hoeveel verskillende Christen kerke en kerk groepe is daar buite? Hoekom wil mense dit nie raaksien nie?

Die feit van die saak is dat die Witboek geensins dubbelsinnig geinterpreteer kan word nie, maar ook dat dit my tot ander insigte oor sekere dinge in die Bybel gebring het. Wie is jy of ek om te sÍ daardie persoon interpreteer dit korrek of nie? Baie van wat jy glo en wat jy lees het te doen met indoktrinasie! Jy is van kleintyd af so gekondisioneer om te GLO dit is wat daar staan, en nie eers meer regtig LEES wat daar staan nie!

M. So elke keer as ek dood word my gees of spark weer gebore en my dual ray is wie weet waar ?

Dit is basies korrek. In hierdie tye begin die ewige tweelinge weer bymekaar uitkom. Jy word ook net weergebore wanneer jy nog erfsonde het om te betaal of 'n spesifieke taak het om te verrig wat net jy kan uitvoer.

N. Atlantis is nie n storie nie maar n werklikheid.

Daar is oorgenoeg ander bewyse wat dit 'n werklikheid maak!

O. Die wit boek is net vir die Boer en vir niemand anders nie.

Waar lees jy dit? Die Witboek is vir die Adamiet! Lees mooi en moenie afleidings maak nie! As jy besluit Boer = Adamiet, verduidelik ook aan my hoe jy daardie antwoord gekry het?

P. Ons het nog nooit die God Seun gesien nie?

As jy 'n uitverkore (Adamiet) is, het jy hom al gesien. Dit is om vir jouself te bepaal wat jy is en ook wat jy wil wees. Sekere mense is kinders van God deur geboorte en ander kan kinders van God word deur aanneming!

Q. Satan is nou in die hemel so my geveg soos die bybel se (is nie teen vlees nie maar gees) is al alankal verby en ek hoef nie te worry or demone nie want hulle bestaan nie?

Dit is nie korrek nie. Satan het mos volgelinge gehad! 'n Derde van die Engele het hom gevolg en nie almal het tot bekering gekom nie. Satan se opvolger gaan as die Anti-Chris binnekort op die aarde manifesteer!

R. die vVader en moeder en Seun godhead is die liefde volle ouers

Ek kan nie meer met jou saamstem nie! Is dit nie hoe Ouers veronderstel is om te wees nie? Liefdevol?

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
31st May 2007, 18:38
Hello Banksie

S. Die aarde is deur n woord van ev-am en kie tot werking gebrin. nie God nie.

Reeds beantwoord!

T. So waar die bybel se dat jy slags na die vader kom duer my (jesus)is dit n verwysing dan die father koning en nie God nie!

Die Bybel is oop vir interpretasie en dit is nie vir my om te besluit hoe jy die Bybel moet lees of interpreteer nie. Die Witboek verkondig ook nie bogenoemde nie.

U Manu was noah.

Ek is nie nou seker of dit Manu of Pelu is nie, maar as dit vir jou 'n baie belangrike saak is, laat my weet en ek sal dit gaan opkyk.

Die satanistiese bybel verwys baie na die Pen of my pen sal nie vervals word nie die selfde stellinas in die witboek.

Baie van die stellings wat in die witboek gemaak word kan gevind word in die boek of satan ek sal dit gaan lees weer en aanhaal.

En so glo ek ook dat baie stellings wat in die Bybel gemaak word ook ooreenstem met die boek van Satan, maar dat jy dit gerieflikheidshalwe sal ignoreer.

Soos ek gister aan jou gesÍ het, gee my een bewys uit die Witboek wat my in die hel gaan laat beland en dan praat ons daaroor. Sekerlik moet daar ook met pen en papier geskryf word as jy verwys na die boek van Satan.

Soos dit vir my lyk (en ek het nog nooit die boek van Satan gelees nie - en om die waarheid te sÍ - ek stel geensins belang om dit te doen nie) is die een deur God en een deur Satan aan ons gegee. Daar moet mos BAIE ooreenstemmings wees anders het Satan mos nie sy werk goed gedoen om jou te probeer verlei en op die verkeerde pad te bring nie.

Die juistheid in die werk van Satan versus die Witboek gaan verseker nie gekry word in die ooreenstemmings nie, maar verseker op die verskille. Net so geld dit ook vir die Bybel!

Vir my is dit snaaks dat die bybel as onwaar gestemple word, maar net tot dit bewys wat die witboek wil he dit moet bewys. my opvatting soos ek se mag verkeerd wees.

Dit hang af met watter bril jy lees! Ek wag nog op jou antwoord aan wie Jesus eerste verkyn het na Sy opstanding. Dit vat nie die Witboek om sekere gedeeltes in die Bybel verkeerd te bewys nie, die skelm vertalers en kerkgroepe het dit sommer gedoen!

Soos jy sÍ, jy mag verkeerd wees!

Groetnis

Diť Boer

Diť Boer
31st May 2007, 18:48
Hello Banksie

Die bybel se daar is slegs een waarheid en dit is Jesus is die waarheid die wit boek se nee dit is nie so nie1

Ek het aan jou bewys dat daar teenstellings in die Bybel is. Ek kan ook aan jou bewys dat die Bybel ook verwys dat God en Satan een en dieselfde persoon is, maar ons verkies om dit mis te lees, want dan hoef ons onsself nie te konfronteer met wat ons in die gesig staar nie!

Soos ek gese het die witboek het my tale sonder maal amper oorgehaal om dit te glo maar dan skop ek vas teen iets wat vir my nwerklikheid is my verhouding met Jesus en my verhouding met my Abba Father God nie adam nie.

Hierdie een kan ek met 'n geruste hart aan Die Ou Man oorlaat. Hy sal mooi (uit die Bybel) aan jou bewys wie is wie. En Banksie, onthou, dit gaan nie oor reg of verkeerd nie. Dit gaan nie oor om jou oor te haal of nie, jy moet self kies en 'n besluit maak op die ou end van die dag. Miskien is 'n kombinasie van dinge vir jou die waarheid. Ons gaan almal allenig eendag aan die anderkant staan, so dit is goed om nou al daaraan gewoond te raak!

Daar word gepraat van 2 ander boeke wat hy later sal laat uitkom wat is die twee boeke se name sodat ek dit kan probeer in die hande kry of weet ons nog nie wat die naam is nie!

Ek kan jou ongelukkig nie met bogenoemde help nie, jammer!

Ek is bereid om te glo daar is n moeder deel van God maar die res van die witboek kou ek met baie lang tande aan.

Hierdie is jou vrye reg, maak net seker dat jy wel 'n inligte besluit neem, dit gaan hier oor jou Siel en Gees - Sterkte!

Dankie vir jou gedudl met my soos jy soek ek wete en so ver kry ek nie die wete wat jy kry nie maar ek sal nie ouphou soek tot ek vind nie!

Baie van die boek aanvaar ek tot op n punt maar nie alles nie!

Hierdie is weereens jou vrye reg, en dit is net 'n plesier!

Sjoeg, jy hou my besig Banksie! Ek gaan dit nie elke dag kan maak nie, so jy moet ook maar geduld aan jou kant openbaar!

Groetnis

Diť Boer

banksie
1st June 2007, 10:39
Soos dit vir my lyk (en ek het nog nooit die boek van Satan gelees nie - en om die waarheid te sÍ - ek stel geensins belang om dit te doen nie) is die een deur God en een deur Satan aan ons gegee. Daar moet mos BAIE ooreenstemmings wees anders het Satan mos nie sy werk goed gedoen om jou te probeer verlei en op die verkeerde pad te bring nie.

Die Boer kon die witboek dalk deur Satan self geskruif gewees het op jou aanhaaling bo gaan ek jou vra as satan die satan bybel geskyf het en daar is baie teen streidigheid kan ek ook se dat die witboek baie teen die bybel is so dan kan jy ook aanvaar die witboek is dalk van satan self om jou en my van die pad te leie?

Ek doen die een gebod wat uitstaan bo alles ek is lief vir my father,

Love you r GOd with all you r heart and might! Dis wat ek doen! So as ek hel to gaan daaroor is God rerig baie cruel want rerig waar ek doen soos hy se ek moet!

Ek kom in liefde !

ek veroordeel jou nie ook nie iemand anders nie ek mag nie maar ek hoop jy en ander laat my toe om te bid as dit is wat God wil he sal ek die bogenoemnde bede vir julle bid as nie kan ek nie dit bid nie.

So met die woord van God in my hand het ek vandag my war cry gegee.

Nie teen julle nie maar teen dit wat n leeun is.

Geniet die dag

Ek verstaan dankie vir al jou antwoorde!

Diť Boer
1st June 2007, 11:10
Hello Banksie

Die Boer kon die witboek dalk deur Satan self geskruif gewees het op jou aanhaaling bo gaan ek jou vra as satan die satan bybel geskyf het en daar is baie teen streidigheid kan ek ook se dat die witboek baie teen die bybel is so dan kan jy ook aanvaar die witboek is dalk van satan self om jou en my van die pad te leie?

Ek gee nie regtig om dat jy sulke stellings maak nie, net so kan ek jou vra of die Bybel ook nie deur Satan geskryf of geinspireer is nie. Ek kan jou ook vra of Kerke nie deur Satan geinspireer is nie, want deesdae trou hulle gay pare! Maar ek sien nie hierdie as 'n aanval op enige geloof of kerk nie, en ek sal met graagte antwoorde verskaf op vra wat enige persoon mag hÍ.

Dit was egter nie moontlik vir Satan om die Witboek te skryf nie, daarvoor kan ek vele bewyse aan jou gee, maar ek volstaan met die volgende.

Dat die Witboek geskryf is tussen 1917 - 1930 en dat Satan reeds tot bekering gekom het in 1908.

Dat niks in die Witboek my 'n slegter mens maak en my dus so oorwen vir Satan nie, wat sal hy dan daardeur bereik.

Jy het ook geen van my vrae wat ek aan jou gevra het, beantwoord nie, maar dit is ook jou vrye reg.

Ek is ook bly dat jy al die antwoorde ontvang het waarna jy gesoek het en mag dit baie goed gaan met jou Banksie.

Groetnis

Diť Boer

Pionier
16th July 2007, 17:45
Hello Banksie

Dit is korrek dat die Satan tot bekering gekom het... Die Bybel praat ook tog van die 1,000 jarige vrederyk... God het tog Satan gemaak, dit beteken mos dat God die Vader van Satan is, asook dat Satan 'n kind van God is... Hoekom sal 'n Ouer 'n kind vir ewig die verderf instuur?

Mat 18:12 Wat dink julle? As iemand honderd skape het en een van hulle verdwaal, sal hy nie die nege en negentig laat staan en op die berge die verdwaalde een gaan soek nie?

Diť Boer

Dagsť Boer

Ek is maar nuut hier, het nog nie die Witboek gelees nie maar wil graag weet. Indien satan hom dan bekeer het wie inspireer dan die ganse wereld om Christene te verlei en uit te roei? Dit kan tog nie die mense self wees nie.

Groete

Pionier

Diť Boer
16th July 2007, 17:52
Dagsť Boer

Ek is maar nuut hier, het nog nie die Witboek gelees nie maar wil graag weet. Indien satan hom dan bekeer het wie inspireer dan die ganse wereld om Christene te verlei en uit te roei? Dit kan tog nie die mense self wees nie.

Groete

Pionier

Hello Pionier

Welkom hier by ons.

As jy reg onthou het die Satan en saam met hom 'n derde van die Engele in die hemel teen God gerebeleer. Toe die Satan tot bekering gekom het, het net 'n sekere hoeveelheid hom gevolg tot bekering, die res het verseg en het 'n nuwe leier verkry. Volgens wat ek weet is die nuwe leier wel Hermes.

Groetnis

Diť Boer

Die Ou Man
23rd July 2007, 17:18
As Satan in 1908 tot bekering gekom het verval die gebed op die voorblad, of hoe?

Liefde groete.

Die Ou Man

Antje De waal
7th August 2007, 13:42
Banksie vra hier vra en ek sien nog niemand het haar geantwoord nie... hoekom nie, ek het ook gesien sy is nie meer n lid nie hoekom?

Die twee vra was

Wat is die simbool van die lewe?

en die simbool van die dood?

daar is volgens my twee simbole van die lewe

1A) Bloed is die simbool van die lewe self...

(Genesis 9:3-7) Every moving animal that is alive may serve as food for YOU. As in the case of green vegetation, I do give it all to YOU. 4 Only flesh with its soul-its blood-YOU must not eat. 5 And, besides that, YOUR blood of YOUR souls shall I ask back. From the hand of every living creature shall I ask it back; and from the hand of man, from the hand of each one who is his brother, shall I ask back the soul of man. 6 Anyone shedding man's blood, by man will his own blood be shed, for in God's image he made man. 7 And as for YOU men, be fruitful and become many, make the earth swarm with YOU and become many in it."

1B) Dan God blew live into Man so nog n simbool volgens my is die breath of God of of soos sommige bybels se God blew the spirit of live into man

Dan vraag 2

Wat is die simbool van die dood.

ek dink dit is die kruis want Jesus is op die kruis dood hoe want sy live sy bloed het uit hom gevlooi tot op die grond.

Ek weet nie as banksie dit nog kan lees nie ek hoop dit is reg...

Die Ou Man
7th August 2007, 14:32
Banksie vra hier vra en ek sien nog niemand het haar geantwoord nie...
Ek weet nie as banksie dit nog kan lees nie ek hoop dit is reg...

Antje De Waal.

Dankie dat jy antwoorde aanbied. Ons moet egter onderskei tussen die lewe en die ewige lewe. 'n Kokkerot het ook 'n lewe.

Ek stem saam. Die Golgota kruis is 'n moordkruis. VroeŽr jare is hy tereg die vloekhout genoem.

Liefde groete.

Die Ou Man

Antje De waal
7th August 2007, 14:39
O dankie en tog se God dat alles wat lewe het hom sal loof en prys so alles het een ding wat hulle lewendig maak?

So as die lewe dan bloed is dan het alles bloed in hulle ei vorm aalles wat lewe ..n boom lewe ... en tog het n boom nie bloed nie maar tog ook die water wat in sy stam op gaan is sy bloed... en kyk hulle het Jesus in sy sy gesteek en water en blod het uitgevlooi...

Antje De waal
13th August 2007, 15:27
2 Cor. 4:3-4
3* And even if our gospel is veiled, it is veiled to those who are perishing,
4* in whose case the god of this world has blinded the minds of the unbelieving so that they might not see the light of the gospel of the glory of Christ, who is the image of God.

knipmes
13th August 2007, 20:02
Hallo Antje, na my mening is elkeen wat van Bo gebore is, in verheerlikte vorm geskape na die gelykenis van God, soos in Gen. 1 beskrywe. Ons gaan meer en meer vind in die dae wat kom dat meer en meer diesulkes hul geestelik verheerlikte liggame sal kan sien....

groetnis
knipmes

Antje De waal
14th August 2007, 11:56
Hallo Antje, na my mening is elkeen wat van Bo gebore is, in verheerlikte vorm geskape na die gelykenis van God, soos in Gen. 1 beskrywe. Ons gaan meer en meer vind in die dae wat kom dat meer en meer diesulkes hul geestelik verheerlikte liggame sal kan sien....

groetnis
knipmes

Die vlees soos ons dit ken is te sondig om voor God te kan verskuin, hoe slet jy voor ons gaan hemel toe.

Die punt wat ek met daai vers wou maak is die volgende, JESUS is in die geluikeness van GOD gemaak sy ewebeeld, hy is nie die kind van adam en eva nie. hy was mens maar God

Die Ou Man
14th August 2007, 12:37
Die punt wat ek met daai vers wou maak is die volgende, JESUS is in die gelykenis van GOD gemaak sy ewebeeld

Adam en Eva ook.

Antje De waal
14th August 2007, 15:24
Die punt wat ek met daai vers wou maak is die volgende, JESUS is in die gelykenis van GOD gemaak sy ewebeeld

Adam en Eva ook.

Jip dit weet almal! Maar dit maak nie van Jesus adam en eva se kind nie ook nie maria en Joseph adam en eva nie!

stefanus se dat die nuwe geloof van alle dogma's gestoop word, ek se weer ek dink julle add dogma's nie vat weg nie!

Die Ou Man
14th August 2007, 15:40

Adam en Eva ook.

Jip dit weet almal! Maar dit maak nie van Jesus adam en eva se kind nie ook nie maria en Joseph adam en eva nie!

Hoekom nie Antje.

Jesus sÍ dan herhaaldelik dat Hy die die mens (Adam) se seun is.

Liefde groete.

Die Ou Man

Antje De waal
14th August 2007, 15:46

Adam en Eva ook.

Hoekom nie Antje.

Jesus sÍ dan herhaaldelik dat Hy die die mens (Adam) se seun is.

Liefde groete.

Die Ou Man

is dit leterlik of net n beskuiwende naam word, soos hy hier tussen ons gestaan het was hy mens so hy was n kind van n mens die mens n mens maak dit n verskil? Hy was en is nog altyd die suen van GOD, nie adam en eva nie!

knipmes
14th August 2007, 22:37

groetnis
knipmes

Die vlees soos ons dit ken is te sondig om voor God te kan verskuin, hoe slet jy voor ons gaan hemel toe.

Om dit beter te stel soos 'n ongelooflik wyse Oudste dit onlangs verduidelik het... daar is 'n spieel tussen ons (Materiele Derde Dimensie) en die anderkant (Geestelike Vierde Dimensie). Daardie spieel is 'n een rigting spieel van die ander kant af, met ander woorde ons kan in fisiese vorm nie daardeur sien nie, maar die anderkant kan wel ons beskou. Die tyd is naby waar daardie spieel 'n twee rigting spieel gaan word, deurdat ons vleeslike liggame se geestesoog (word ook genoem Third Eye) geopen gaan word....

groetnis
knipmes

Antje De waal
20th September 2007, 09:38
:ne_nau: dit klink asof die witboek die ou geloof of soos hulle dit noem the only true relgion wil herwek! Maar hoekom peuter julle dan met God en Jesus, die waregeloof soos hulle dit noem het niks met een van die twee te doen nie maar net met die vroulike aspek van die geloof.

Stefanus
20th September 2007, 21:37
:ne_nau: dit klink asof die witboek die ou geloof of soos hulle dit noem the only true relgion wil herwek! Maar hoekom peuter julle dan met God en Jesus, die waregeloof soos hulle dit noem het niks met een van die twee te doen nie maar net met die vroulike aspek van die geloof.

Antje kan dit moontlik wees dat die "waregeloof" waarvan jy praat, God en Jesus wel iets in gemeen het?

Onthou net dat ons die God in die Bybel verkondig, maar wel onderskeiding tref tussen God en die "HERE" soos opgeteken is, verder peuter ons nie met die Vader se Seun nie, ons ondersoek en poog om die leuen te ontbloot.

Ja die vrou is wel deur die skrifgeleerdes van ouds uit God se verhaal geskryf, so ook uit die verhaal van Jesus, waarom die leun van die skrifgeleerdes nie ondersoek en openbaar nie?

Liefdegroete,
Stefanus.

knipmes
21st September 2007, 20:02
:ne_nau: dit klink asof die witboek die ou geloof of soos hulle dit noem the only true relgion wil herwek!

Antje, dis 'n baie goeie vraag... ek sal die Witboek so opsom:

Vir my was dit wat deur die Witboek voorgehou word in bree trekke al 'n gegewe my hele lewe lankal. Ek stem saam dat ons nie antwoorde het nie, net vrae en bewyse is mos wat tel, of hoe. So, ek wag in absolute liefde vir Die Wederkoms om plaas te vind, want daar gaan Vaderkoning Adam vir ons die feite wys wat ons al twee duisend jaar lank soek. As Witboeker sal ek met gretige liefde my rol vervul, hoe gering ookal, om Hom te help om die mensdom voor te berei vir die oordeel waar Die Lam Jesus en Vaderkoning Adam ons gaan oordeel voor God, elkeen met sy werke uit vrye wil.

ek kan inderdaad nie meer wag nie... al weet ekke ek sal heel heel agter in die ry staan met die goeies voor....
groetnis
knipmes

Antje De waal
12th October 2007, 15:37
Knipmes

ek hoop van harte dat die waarhied sal lig maak in jou lewe! en dat jy nie blind sal wees daarvoor nie!

Stefanus
12th October 2007, 23:35
Knipmes

ek hoop van harte dat die waarhied sal lig maak in jou lewe! en dat jy nie blind sal wees daarvoor nie!

:wink: Antje, wat is die "waarheid"? Is dit soos jy dit sien en vertolk of mag dit wees soos wat Knipmes dit ervaar, dalk is dit soos wat ek dit sien?

Liefdegroete,
Stefanus

Rika
16th October 2007, 16:24
Hallo Antje

Ek het al die vrae wat jy vra gelees en sal graag daarop wil reageer. Ek wil net byvoeg dat ek al vir baie jare n pad saam met oom Theuns van Tonder loop en dat ons maar saam koppe bymekaar gesit het. Hy is die eintlike een met die kennis en wysheid.

Wat is geloof?
Geloof is om die werke en wysheid van God te verstaan.

Wie is God?
God is die Alvader. Hy is alwys, Hy is alliefde en Hy is almagtig. Hy is die een wat alles beplan het voordat Hy met die skepping begin het. Sy woonplek is in die goddelike Hemel vanwaar Hy alles hanteer. Nadat God aan Homself gestalte gegee het, het Hy sy vrou, sy ewige wederhelfte wat gelyk is aan hom, uit homself te voorskyn gebring. Op Haar het Hy die asem van die lewe geblaas sodat daar uit haar sy, hul Seun voortgekom het wat God se uitvoerende gesag is. Hierdie drie persone, nl God die Vader, God die Moeder en God die Seun bly slegs een God. Alles wat God bedink het was geestelik.

Waar kom God vandaan?
Dit is n vraag wat net God kan antwoord.

Hoekom is die aarde geskape?
Die Witboek gee dit baie duidelik.

Watter geslag is God?
God die Vader is manlik, God die Moeder is vroulik en God die Seun is manlik. n Geestelike wese het egter geen geslagtelikheid soos op die aarde nie.

Hoekom is daar mense?
Vleeslike mense het ontstaan deur Satan wat sy vrye wil misbruik het en so die vertroue wat Adam in hom gestel het, geskend het. Die vleeslike mens is nooit deur God bedink nie. Alles wat God bedink het was goed.

Is daar ander planete?
Beskrywing in die witboek is duidelik.

Is daar meer as een God?
Nee.

As Adam en Eva die aarde geskape het, verlaag ons nie God nie?
Gladnie. Adam is die Seun van God wat God aangestel het om heerskappy te voer in die materiele werelde.

Betekenis van die eerste en die laaste Adam?
Die eerste Adam moes n vleeslike liggaam aantrek wat deur die dood beheer is. Die tweede Adam het na die kruisiging in n verheerlikte liggaam opgestaan.

Die betekenis van die ONS wat God van praat in die Bybel?
Dit dui op man en vrou.

Ons volstaan eers vandag hiermee. Die res volg binnekort.

Groete
Rika

Stefanus
18th October 2007, 23:24
Welkom hier by ons Rika.

Dankie vir jou inset, ons sal graag meer van jou insette hier wil sien asb.

Liefdegroete,
Stefanus

Antje De waal
19th October 2007, 15:18
:) Dankie Rika vir jou antwoorde.

Volgens my is geloof/Faith die volgende

:arrow: Om te glo en te vertrou in iets wat jy nie verstaan of kan sien nie. Hoekom se ek so hoekom noem mense dit blind faith omdat jy dit kan sien?

As daar volgens jou net een God is dan waar kom oom van tonder vandaan met sy meer as een God opvatting?

Weereens die vraag, verlaag ons nie dan vir God nie, God of Die Here is almagtig, om vir adam n gemaakte artikel van God die almag te gee maak mos nie sin dan vat jy adam of op na God se vlak of bring God na adam se vlak.

Rika ek die boek van banksie kry dan gaan ek met die boek kom en vra vra en vergeluikings tref en soos stefanus se wat is die waarhied myne of joune en ek se nou Jesus us die waarheid.

Maar ek los jou met die skriffies

II Timothy 3:1-5,7 "But realize this, that in the last days difficult times will come. For men will be lovers of self, lovers of money, boastful, arrogant, disobedient to their parents, ungrateful, unholy, unloving, unforgiving, malicious gossips, without self-control, brutal, haters of good, treacherous, reckless, conceited, lovers of pleasure rather than lovers of god; holding to a form of godliness, although they have denied its power; always learning and never able to come to the knowledge of the truth."
I Timothy 4:1-3 "But the spirit explicitly says that in later times some will fall away from the faith, paying attention to deceitful spirits and doctrines of demons. By means of the hypocrisy of liars seared in their own conscience as with a branding iron, men who forbid marriage and advocate abstaining from foods which God has created to be gratefully shared in by those who believe and know the truth."

Antje De waal
19th October 2007, 15:24
Geloof:

Ek weet nie of ek more gaan waker word nie maar ek glo ek sal.
Ek weet nie of ek oor n minuut van nou nog gaan kan asem haal nie maar ek glo ek sal kan.
Ek weet nie my kinders gaan gesond bly en groot word nie maar ek glo hulle gaan.

Glo geloof faith is om te vertrou in dit wat jy nie sien nie nie verstaan nie.

Rika
20th October 2007, 14:58
Hallo Antje

Ons is nie seker wat jou intensie is nie, maar wil dit net vir jou baie duidelik stel dat ons geensins belangstel om oor enige onderwerp te argumenteer nie. Ons idee is hoegenaamd nie om mense te leer of te oortuig nie, maar wil slegs dit wat ons in ons soeke na waarheid, ontvang het, met ander deel.

Dit is elkeen se eie verantwoordelikheid om uit te vind wat die waarheid is. Ons raad aan jou is om enige iets waarmee jy nie saamstem of wat vir jou vreemd klink, eers eenkant te sit en dan vir jou Vader in die Hemel te vra om dit vir jou duidelik te maak. Ons is seker dat as jy dit in opregtheid doen, God dit op Sy tyd en op Sy manier vir jou duidelik sal maak, dan eers sal jy weet of jy dit kan aanneem of verwerp.

Onthou, om in jou binnekamer te bid, is om op enige plek en enige tyd, met God in jou gedagtes te praat.

Groete

Theuns en Rika

Antje De waal
23rd October 2007, 11:30
Hallo Antje

Ons is nie seker wat jou intensie is nie, maar wil dit net vir jou baie duidelik stel dat ons geensins belangstel om oor enige onderwerp te argumenteer nie. Ons idee is hoegenaamd nie om mense te leer of te oortuig nie, maar wil slegs dit wat ons in ons soeke na waarheid, ontvang het, met ander te deel.

Dit is elkeen se eie verantwoordelikheid om uit te vind wat die waarheid is. Ons raad aan jou is om enige iets waarmee jy nie saamstem of wat vir jou vreemd klink, eers eenkant te sit en dan vir jou Vader in die Hemel te vra om dit vir jou duidelik te maak. Ons is seker dat as jy dit in opregtheid doen, God dit op Sy tyd en op Sy manier vir jou duidelik sal maak, dan eers sal jy weet of jy dit kan aanneem of verwerp.

Onthou, om in jou binnekamer te bid, is om op enige plek en enige tyd, met God in jou gedagtes te praat.

Groete

Theuns en Rika

Rika ek sty nie ek vra, hoe moet ek jou geloof verstaan of aanvaar of reject as ek niks weet nie hoe moet ek se dis reg as ek dit nie toets nie, die bybel se tog toets alle ding en behou die goeie so as ek vra vra en so voort doen ek dit nie om te stry nie maar ek toets.

So hoe gaan jy my oortyg as ek nie vra nie moet ek blind links glo dat wat jy se waar is? het jy net gese jip ek glo nou aan die moeder deel van God of het jy dit getoets jy se dan jy en DOM het koppe bymekaar gesit, so rika hoekom my aanval, al wat ek doen ek toets mag ek nie.

Stefanus
24th October 2007, 00:16
Weereens die vraag, verlaag ons nie dan vir God nie, God of Die Here is almagtig, om vir adam n gemaakte artikel van God die almag te gee maak mos nie sin dan vat jy adam of op na God se vlak of bring God na adam se vlak.

Hoekom sal ons God "verlaag" as Hy mag aan ander gee om 'n taak vir Hom uit te voer Antje?

I Timothy 4:1-3 "But the spirit explicitly says that in later times some will fall away from the faith, paying attention to deceitful spirits and doctrines of demons. By means of the hypocrisy of liars seared in their own conscience as with a branding iron, men who forbid marriage and advocate abstaining from foods which God has created to be gratefully shared in by those who believe and know the truth."

Antje, hierdie "later times" is dit tye wat nog moet kom? of reeds lankal verby is, sien ek nie die werke van die "HERE" in die waarskuwing nie?

Liefdegroete,
Stefanus

Antje De waal
24th November 2008, 13:51
Antje, hierdie "later times" is dit tye wat nog moet kom? of reeds lankal verby is, sien ek nie die werke van die "HERE" in die waarskuwing nie?

Liefdegroete,
Stefanus

Persoonlik dink ek dit is al verby, of nog so bietjie in die helfte.

Stefanus, ek wens julle die beste toe in die lewe, en ek hoop op die skaakbord van die lewe jy nie net n kasteel is nie maar die queen.

Hoekom sal ons God "verlaag" as Hy mag aan ander gee om 'n taak vir Hom uit te voer Antje?

My vraag met die is en was nog altyd hoekom dit nie self doen nie is hy te lei of "mean" ons so min vir hom dat hy n ander moet kry om ons te maak?

Ek is so bietjie bitter so jammer oor die $#% antwoord. Maar rerig hoe onbetroke wil jy die god van jou maak. :confused: