PDA

View Full Version : hullo

schalk
20th November 2009, 16:31
Ek is n nuwe omie wat al diep spore in die veld van religie geloop het van Protestantisme deur die Charismatiese beweging tot Israel visie en Taoisme. In die proses het ek baie boeke en geskrifte bestudeer insluitende Bybelstudie deur konkordansies.
Dankie aan die redakteur vir sy verwelkoming!
Ek sien dat ek hier nog baie interessanthede gaan raaklees en ervaar op my hierdie aarde se lewenspad.
Ten spyte van baie beperkte tyd hoop ek om soms positiewe bydraes te maak.
Aan almal wat soekend is-moenie dat dit jou laat wanhoop nie - dit is deel van die intelligente mens se lewe-soek en jy sal vind!

Die Ou Man
20th November 2009, 20:04
Welkom schalk.

Ons uitgangspunt is dat geen vleeslike skepsel in staat is daartoe om 'n ewige waarheid te formuleer nie.

Ons algar is iewers op die skaal tussen gelate aanvaarding en 'n dringende soeke.

Liefde groete.

Die Ou Man

knipmes
21st November 2009, 20:13
Juistement!

Welkom ook van my af...

groetnis
knipmes

leerling
25th November 2009, 13:13
Goeiemiddag "omie" Schalk,

Baie welkom ook van my en ek hoop ons kan hierdie reis, soos Die Ou Man en Stefanus dit terdee noem, saam geniet. Ek het defnitief ook soos hul hierbo noem - " 'n dringende behoefte en tekort in my geestelike lewe en vandaar my "soeke" na die waarheid.

Wat ek tot dusver geleer het, is dat ek nie by die "waarheid" gaan "uitkom" as ek nie eers die " ware werklikheid " vandag in die oe staar en dit kan hanteer, verwerk en mee deel, nie!!!

Groete en aangename dag.