PDA

View Full Version : "n Uitverkore Ras"

Ou Sanna
17th February 2010, 18:19
Dagsę Almal

Ek het nou al baie gewonder hoekom baie sendelinge en sendelingwerkers; 99% van die tyd terugkeer vanwaar hulle sendelings werk gedoen het en dan openlik erken dat die Evangelie nie vir die "nie-uitverkorenes" is nie.
Daar is nogal 'n paar aanhalings deur mense wat verskriklik baie van hul lewensjare aan die taak gewy het.

Ek het toe ook in die verskillende vertalings van die Bybel die volgende opgemerk; waarvan sommige nogal vooraanstaande vertalings is en hoogs aangeskryf.

Nou kom ons wees eerlik - die Christendom bedryf is OOK 'n groot geldmaak idee.....wees eerlik - loop in by Cum en kyk na die leesstof. Elke Jan raap en sy maat skryf deesdae oor die een of ander onderwerp. Maar dit is leë literatuur, met geen boodskap, navorsing of iets dergliks nie?

So dan sal die mense ook vertalings uitgee wat die in die mense se smaak sal laat val en dus sal die leesstof dan opgeraap word soos soetkoek. Dis wat met veral die nuwe vertalings gebeur - Bybelse terme en woorde word verander om meer aanklank te vind, of om meer in lyn te wees met moderne tye?

So ook was die Bybel dan oorspronklik vir 'n uitverkose volk - Israel. So as jy nie Israel is nie, dan het die Bybel nie eintlik op jou van toepassing nie, behalwe dan vir die feit dat die Bybelse beginsel (tien gebooie) baie goeie lewens riglyne is en sal bly tot aan die einde van dae.

Nou tree die baster jode (edomiete) ook tot die stryd toe en begin met vertalings wat aanklank vind....maar die probleem is nog steeds dat mense uitgesluit is. Dus word dan ook verkondig dat die Israel van die Bybel, eintlik die vergeestelike Israel is, wat ieder en elk insluit; en siedaae nou verkoop die nuwe vertalings en die edomiete maak geld - let wel ek praat nie van die ras egte Jode nie, en dit is sekerlik nie nuus dat die oorspronklike Jode (en 'n klein oorblyfsel tot vandag toe) , wit was en is nie.
Dus 'n sekere ras???

Goed dan as ek wil geld maak eerder as om die waarheid te verkondig, moet ek dus almal insluit en laat deel voel en 'n samehorigheidsgevoel skep, al moet ek sekere woorde 'n bietjie verdraai of verkeerd vertaal? Maar dit laat my dink, as iemand nie daarop uit is om geldte maak nie, sal 'n meer opregte vertaling emt die regte woorde die lig sien of hoe?

Hier is dus my punt, alhoewel dit nie vir die massas 'n aanvaarbare vertaling sou wees nie, en nie hope geld gaan inbring nie; sal ons dus die volgende daar sien staan - en gaan doen gerus die navorsing en miskien is daarselfs meer...die Red Letter Bible is ook so geskryf:

Darby Translation (DBY)
1Pe 2:9
But *ye* [are] a chosen race, a kingly priesthood, a holy nation, a people for a possession, that ye might set forth the excellencies of him who has called you out of darkness to his wonderful light;
English Standard Version (ESV)
But you are a chosen race, a royal priesthood, a holy nation, a people for his own possession, that you may proclaim the excellencies of him who called you out of darkness into his marvelous light.
New American Standard Bible (NASB)
But you are A CHOSEN 1588 RACE 1085, A royal 934 PRIESTHOOD 2406, A HOLY 40 NATION 1484, A PEOPLE 2992 FOR God's OWN POSSESSION 4047, so 3704 that you may proclaim 1804 the excellencies 703 of Him who has called 2564 you out of darkness 4655 into His marvelous 2298 light 5457;

Revised Standard Version (RSV)
But you are a chosen race, a royal priesthood, a holy nation, God's own people, that you may declare the wonderful deeds of him who called you out of darkness into his marvelous light.
American Standard Version (ASV)
But ye are a elect race, a royal priesthood, a holy nation, a people for [God's] own possession, that ye may show forth the excellencies of him who called you out of darkness into his marvellous light:
Young's Literal Translation (YNG)
and ye [are] a choice race, a royal priesthood, a holy nation, a people acquired, that the excellences ye may shew forth of Him who out of darkness did call you to His wondrous light;
Darby Translation (DBY)
But *ye* [are] a chosen race, a kingly priesthood, a holy nation, a people for a possession, that ye might set forth the excellencies of him who has called you out of darkness to his wonderful light;
Hebrew Names Version (HNV)
But you are a chosen race, a royal priesthood, a holy nation, a people for God's own possession, that you may show forth the excellencies of him who called you out of darkness into his marvelous light:

Sien as jy in jou paspoort of ID boek kyk, sal jy sien dat daar 'n 3 syfer van die 13 syfers is wat jou klasifiseer volgens ras en nie volgens volk of nagelsag of taal of stam of so iets nie, nee volgens ras, want ras kan hoofsaaklik in 3 opgedeel word:
Adamiete (Wit)
Mongoliete (Geel)
Negroide (Swart)

Dus is die vraag; "Is die Bybel vir almal of vir die uitverkore ras?" Hoekom het die DNA opmaak van ander rasse nie dieselfde genetiese soeking na 'n ewige lewendig God nie, hoekom vertrou hulle so maklik op vals gode en handgemaakte gode ens.

Dalk is daar versteekte inligting/geheue in die Adam (wit) se gene wat hom daartoe aanspoor? Hoekom was Eva in Adam "versteek" gewees?
Hoekom is Eva nie saam met Adam geskape nie? Wat was die versteekte Eva in Adam se liggaam se doel? Die eerste keer moes Eva (die) Adam wakker skud tot werklikheid en die versteekte DNA geheue moet die huidige mense wakker skud?????

Groete