PDA

View Full Version : Eugène Ney Terre'Blanche



Die Ou Man
6th April 2010, 23:31
http://www.wendag.com/forum/attachment.php?attachmentid=339

Eugène Ney Terre'Blanche se lewe en strewe word uitsonderlik vasgevang in die verhaal wat die bostaande foto poog om aan die geoefende oog deur te gee.

Liefde groete.

Die Ou Man

Schuch
7th April 2010, 16:26
It is an unbelieveable picture of him. I am so very sorry for the suffering he had to go through in his final hour. R.I.P Eugene Terreblanche.

Die Ou Man
7th April 2010, 18:55
Sy gesig, sy gestalte en sy stem was regtens of onregtens verteenwoordigend van die beeld van die weerstandige Boer wat in die psige van vriend en vyand geëts is. Verwysing na hom het onwillekeurige en duidelike prente in die psige geskep en verwysing na die Boer het sý beeld opgeroep.

Toe die jongman uit Afrika deur ’n lied roep om die dood van die Boer, was hy reeds rustend.

Die “gesig” van die Boer het reeds vooraf en stilweg verskuif na ’n ander Boer uit die volgende geslag.

Toe hy deur die houe van die panga uit sy tydelike slaap verwek is, was sy gesig reeds onherkenbaar vermink. Die hand wat die panga vasgehou het, moes die “gesig” van die Boer finaal skend en sy gestalte onteer. In die psige van die pangaman en sy aanjaers is die gesig van die weerstandige Boer uit hulle eie psige gewis en hul vrese finaal oorkom. Maar voor die sing van die doodslied is sy rol reeds oorgedra.

Ek kan nou die rasionaal van ’n “onbekende leier” begryp. Tot die dag van sy verskyning is die nuwe gesig van die Boer verskans teen verraaier en vyand.

Liefde groete.

Die Ou Man

Die Ou Man
8th April 2010, 09:24
In memoriam Eugène Terreblanche, 1941-2010

(Vincent De Roeck)

Eugène Terreblanche is niet meer. De alom gevierde Boerenleider uit Zuid-Afrika werd afgelopen nacht op zijn farm in Ventersdorp doodgemarteld door twee losgeslagen zwarte jongeren die op zijn geld uit waren. Vanochtend, op Paaszondag dus, werd zijn levenloze lichaam teruggevonden. Het tweetal overmeesterde hem in zijn slaap en keelde hem als een hond met knuppels en kapmessen. President Jacob Zuma nam al afstand van de moordenaars, die ondertussen gearresteerd werden, en ook oppositieleidster Helen Zille waarschuwde voor de mogelijke interne strubbelingen die door deze wandaad opnieuw de kop zouden kunnen opsteken in de Regenboognatie. De politieke beweging van Terreblanche gaf te kennen het politieonderzoek af te wachten en riep haar volgelingen alvast op om niet voor 1 mei te reageren. Analisten vrezen al enkele maanden dat Zuid-Afrika aan de vooravond van een nieuwe burgeroorlog staat. De spanningen tussen de verschillende bevolkingsgroepen lijken immers weer hoog op te lopen en deze aanslag zou wel eens de lont in het kruitvat kunnen steken.

Eugène Terreblanche is zeker geen onbesproken blad. Hij maakte carrière binnen de Zuid-Afrikaanse Veiligheidspolitie tijdens de hoogdagen van het Apartheidsregime en stond in het begin van de jaren 1970 aan de wieg van de Afrikaner Weerstandsbeweging (AWB), een culturele organisatie die zich scherp afzette tegen de gematigde beleidsvoorstellen van premier John Vorster. Wat aanvankelijk een zéér radicale opstelling was, werd naarmate de progressieve krachten meer en meer aan terrein wonnen, in de tweede helft van de jaren 1980 mainstream. De AWB groeide over de jaren heen uit tot een organisatie van 70,000 leden die de politieke agenda in Zuid-Afrika mee wist te zetten. Eugène Terreblanche was een bevlogen redenaar, schrijver en dichter, en wist in de jaren tachtig ook internationale faam te vergaren. Niet iedereen hield van hem, maar iedereen kende hem wel. Zijn sterk gemediatiseerde rallies en toespraken toonden de wereld het gezicht van het oude Zuid-Afrika: bebaarde mannen op paarden met de Bijbel in de ene hand en een geweer in het andere.

Terreblanche werd de spreekbuis van het verzet tegen de wilde democratisering en Sovjetisering van Zuid-Afrika. Recent nog werd hij door de Zuid-Afrikaanse staatstelevisie uitgeroepen tot de 25ste grootste Zuid-Afrikaan ooit. Ondanks zijn imago, was hij helemaal geen zwartenhater en al evenmin een voorstander van de “kleine Apartheid” die blanken in het openbaar beter behandelde dan zwarten. Hij stond de “grote Apartheid” voor: de opdeling van Zuid-Afrika in drie thuislanden, waarvan één voor de zwarten, één voor de blanken en één voor de kleurlozen. Hij steunde aanvankelijk Willem Botha toen die een Zuid-Afrikaans staatsbestel met drie parlementen (een zwart, een blank en een kleurloos) met gelijke bevoegdheden voorstelde, maar later zou hij ook dat verwerpen en resoluut gaan voor een eigen onafhankelijke Afrikanerrepubliek. Toen de politie van hogerhand de opdracht kreeg om softer om te gaan met zwarten, en dus de zware criminaliteit in de hand werkte, richtte Eugène Terreblanche binnen de AWB de “IJzeren Garde” op, een zwaarbewapende privémilitie die op het platteland de orde herstelde en de facto de basisfuncties van de falende politie overnam.

Tegen 1990 werd definitief duidelijk dat het pad naar de zwarte heerschappij ingeslagen was en dat er van een apart thuisland voor de “laatste blanke stam van Afrika” geen sprake kon zijn. De AWB reageerde furieus en begon als reactie op terreur tegen de overheid in te zetten. Tussen 1990 en 1994 werden vijftig bomaanslagen tegen diverse overheidsdoelwitten aan de AWB toegeschreven. In 1991 viel Eugène Terreblanche met zijn militie Ventersdorp binnen tijdens een speech van de progressieve president Frederik-Willem De Klerk. In 1993 reed hij met gepantserde legervoertuigen door het politiecordon het WTC in Johannesburg binnen waar Nelson Mandela en president De Klerk met de Verenigde Naties onderhandelden over de toekomst van Zuid-Afrika. In 1994 viel hij het autonome Bophutatswana binnen om er een AWB-bewind te vestigen. Al deze pogingen mochten wel mislukken, toch bevestigden de beelden ervan de idee dat Zuid-Afrika op een heuse burgeroorlog afstevende. Gelukkig is het nooit zo ver gekomen, maar jarenlang zorgde die dreiging wel voor een duidelijke matiging in het ANC-beleid tegenover de blanke minderheid.

Na de verkiezingen van 1994 herprofileerde de AWB zich als paramilitaire structuur en ging ze vooral inzetten op de veiligheid van de blanke minderheid binnen het nieuwe Zuid-Afrika. Zo begon ze bijvoorbeeld training in zelfverdediging te geven aan vrouwen en kinderen. Met succes trouwens. Tussen 1994 en 1996 kwamen meer dan 1,000 blanke Zuid-Afrikanen om in het geweld dat op de verkiezingsoverwinning van het communistische ANC volgde, maar zonder de AWB was dit ongetwijfeld een veelvoud van dat aantal geweest. Mede hierdoor kregen Eugène Terreblanche en de AWB in 1998 ook volledige amnestie van de Waarheidscommissie. In de tweede helft van de jaren negentig vergleed de AWB echter opnieuw in haar raciaal radicalisme van de oprichtingsjaren en vervelde de beweging tot een marginaal allegaartje van extreemrechtse nostalgici en racistische supremacisten. De veroordeling tot zes jaar eenzame opsluiting van Terreblanche in 2001 voor geweld tegen één van zijn personeelsleden betekende meteen de doodsteek voor de AWB.

In de Rooigrondgevangenis zwoer Eugène Terreblanche zijn racistisch verleden af en werd hij een “born-again Christian”. In 2004 kwam hij vervroegd vrij en maakte hij schoon schip binnen de nog bestaande structuren van de AWB. Hij vormde de organisatie om tot een culturele en politieke drukkingsgroep, en maakte van de IJzeren Garde opnieuw een gedisciplineerde ordedienst. In 2006 werd hij betrokken bij het Orania-project, een 100%-blanke survivalistische nederzetting in de westelijke woestijnen van Zuid-Afrika die naar internationale erkenning als ministaat streeft. In 2008 zorgde hij er samen met het Vrijheidsfront van Jan Mulder voor dat de VN het Boerenvolk officieel erkende als “volk zonder thuisland”. In 2009 trok hij naar Den Haag om via het Internationaal Strafhof een eigen Afrikanerland te kunnen verwerven. Die zaak moet nog steeds ten gronde behandeld worden. In 2010 kondigde Terreblanche aan dat de 23 bestaande Afrikanerorganisaties, waaronder zijn eigen AWB, onder zijn vleugels zouden fuseren. Het lot besliste daar echter anders over en maakte dat hij die fusie zelf niet meer zal meemaken.

Zijn dood zal de fusie paradoxalerwijze misschien vergemakkelijken en meer jonge Afrikaners aantrekken voor een politieke beweging zonder banden met het verleden van het Apartheidsregime. De blanke Zuid-Afrikanen zijn het immers beu om steeds neergehamerd te worden met verwijzingen naar het verleden, terwijl hun vrouwen en dochters ongestoord verkracht worden, hun eigendommen in beslag genomen worden, hun banen door positieve discriminatie naar incompetente anderskleurigen gaan, en de blanke ouderen overvallen en gewelddadig gedood worden. Ze zijn het ook moe dat het ANC internationaal weg blijft komen met door-en-door communistisch beleid en met onverbloemde anti-blanke retoriek. Het oude Zoeloe-strijdlied “Shoot the Boer” is tegenwoordig zelfs opnieuw een hit in Zuid-Afrika. Het werd door Julius Malema, de huidige voorzitter van de ANC-jongeren, heruitgegeven! Eugène Terreblanche kwam aan zijn einde zoals meer dan 3,000 andere Boeren tussen 2000 en 2010: in koele bloede thuis overvallen, verminkt en vermoord. Hij is 69 geworden. Het lied heeft gelijk. Wit is geen kleur van de Regenboog.

Uit: In Flanders Fields (http://inflandersfields.eu/2010/04/in-memoriam-eugene-terreblanche-1941.html)

Die Ou Man
9th April 2010, 16:12
Uniforms and Nazi salutes at Terre'Blanche funeral

Thousands of followers of Eugene Terre’Blanche, the murdered white supremacist, attended his funeral amid tight security today.

Mourners, many dressed in combat gear, sang the apartheid-era national anthem as the coffin entered the church. Some among the congregation performed Nazi salutes during the service.

Other who could not fit inside the church filled the streets of the small farming town of Ventersdorp, 62 miles (100km) west of Johannesburg.

South Africa’s pre-apartheid flag, which resembles the Nazi swastika, fluttered from pickup trucks in the surrounding streets.

Reverend Ferdie Devenir told the congregation that Mr Terre’Blanche had been “a good leader”.

“The world was against him, they looked for the bad things about him.”

Two of Mr Terre’Blanche’s black workers have been charged with beating and hacking him to death on his farm last Saturday.

Police suspect the murder was financially rather than politically motivated but the killing has exposed the country's persistent racial divide 16 years after the end of white minority rule.

Helicopters circled above the streets and police were out in force. Few black South Africans were among the crowds.

Mr Terre’Blanche, 69, had been marginalised after his failed efforts to preserve apartheid in the early 1990s.

His party, the Afrikaner Resistance Movement (AWB), and its paramilitary wing wanted to establish a white, Boer nation in the Transvaal, Orange Free State and Natal.

“We think it was an assassination, not a murder,” Andre Visagie, secretary-general of the AWB, said today.

Mr Terre’Blanche will be buried at his farm later this afternoon.

Jacob Zuma, the South African President, has called for calm after the murder, barely two months before South Africa is due to host the football World Cup finals and the AWB has ruled out violent reprisals, but the mood among some at the funeral was militant.

“We are here today to declare war and avenge the death of our leader,” said one 46-year-old businessman from the north-eastern Mpumalanga province who did not want to be named.

“Most white men between 35 and 55 have military training and we are prepared to use our skills.”

The murder has heightened a sense among the AWB's supporters – a tiny minority of the 10 per cent of whites in a population of 48 million – that they are being targeted by the African National Congress (ANC), which has ruled South Africa since 1994.

Julius Malema, leader of the militant ANC Youth League, caused controversy last month when he sang a black liberation struggle song that includes the words “Kill the Boer” (Afrikaans for farmer) – now banned by the courts as hate speech.

Mr Malema was told by the ANC to avoid inflammatory comment over the killing of MR Terre’Blanche.

The ANC condemned comments made by Mr Malema at a news conference yesterday, as well as his ejection from the conference of a British journalist. It said he would be summoned to a meeting to discuss the issue.

Times Online (http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/africa/article7093152.ece)

Die Ou Man
10th April 2010, 08:46
Sy vlag is gestryk

2010-04-09 http://www.wendag.com/forum/attachment.php?attachmentid=341

Ondersteuners van mnr. Eugène Terre’Blanche drom gistermiddag om sy kis saam toe dit by die AP kerk in Ventersdorp ingedra word. Foto: Kim Ludbrook, EPA

Ventersdorp. – Breëborsmans in kakieklere het openlik gehuil toe die AWB-vlag gister hier oor die kis van mnr. Eugène Terre’Blanche, vermoorde AWB-leier, getrek is.

Tientalle mense het van oor die land heen op die dorp toegesak vir Terre’Blanche se begrafnis en die kerk van hoek tot kant volgepak.

Begrafnisgangers het opgestaan en “Die Stem” gesing toe die kis met ’n wit kruis en ’n ruiker blomme die kerk ingestoot is en langs ’n foto van Terre’Blanche en sy perd Atilla voor in die kerk staangemaak is.

“Lanklaas is ’n volk so geskud,” het ds. Ferdie Devenier, wat die diens gelei het, gesê.

Aan mev. Martie Terre’Blanche en hul dogter, Bea, het Devenier gesê: “Ons harte is saam met u stukkend. Groot getalle mense slaan vandag hul arms om julle.”

Toe het hy gebid: “Ons weet die slegte handlangers van Satan het dit gedoen, maar U het dit toegelaat.” Dis alles deel van “die raadsplan van God”, het Devenier verduidelik.

Oor Terre’Blanche se omstredenheid het hy gesê: “Oom Eugène was geen engel nie, maar God red nie engele nie.”

Mense het dwarsdeur die diens trane afgevee.

As die Afrikanervolk weer die land wil regeer, moet hulle die afgode los, het Devenier gepreek. “Los die Lotto-kaartjie, die drankgod, die wellus en die sportgod.”

Met subtiele verwysing na die wraakplanne waaroor berig is, het hy gemaan: “Ek weet baie mense wil baie dinge doen. Los daardie dinge. Begin by die Here.”

In ’n huldeblyk aan Terre’Blanche het mnr. Andries Breytenbach, voorsitter van die Afrikanerfront, gesê meer as 3 300 boere is sedert 1994 vermoor.

Die sanger Steve Hofmeyr, wat van kop tot toon in swart geklee was, het Terre’Blanche in ’n vurige toespraak as “die laaste Boer, trotse kultuur-ikoon en vir baie ’n politieke leier” beskryf (lees berig op bl.?5).

Op die maat van die lied “Genade onbeskryflik groot” is die kis uit die kerk gedra. ’n Huilende mev. Terre’Blanche, in ’n swart strepiesbroekpak, is deur familielede ondersteun.

Op pad na Terre’Blanche se plaas, Witrandjiesfontein, waar hy in die familiekerkhof begrawe is, het die liedjie “De la Rey” uit talle van die bakkies opgeklink.

Een man het langs die pad stilgehou en ’n piksteel en ’n panga op die enjinkap van sy bakkie neergesit.

Vierkleure en ander ou vlae het oral gewapper en ’n yslike Vierkleur is oor ’n stuk grond minstens so groot soos ’n rugbyveld uitgegooi.

Omring deur ’n menigte joernaliste en ander mense het die familie deur ’n erewag van ses swart perde en ruiters na die grafkelder gestap.

Toe die kis laat sak is, het mev. Terre’Blanche snikkend gehuil terwyl ’n man die “Onse Vader” gesing het.

Daarna het mense enkele rooi en geel rose op die kis gegooi voordat die grafkelder met ’n staalplaat bedek is. Talle mans in kamoefleerdrag of AWB-uniforms het die kis gesalueer.

So baie mense het die begrafnis bygewoon dat mense nog in die stoet op pad na die plaas was toe die teraardebestelling al verby was en mense na die dorp begin terugkeer het.

Sommige het die aantal begrafnisgangers op meer as 10 000 geraam.

Onder hulle was hoëlui soos me. Tina Joemat-Pettersson, minister van landbou, bosbou en visserye, dr. Pieter Mulder, haar adjunk en leier van die VF+, en me. Maureen Modiselle, premier van Noordwes.

Verkeerschaos het die hele dag op die dorp geheers, met toue en toue motors wat eers by die kerk en toe by die kerkhof probeer uitkom het.

Uit Beeld (http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuus/Sy-vlag-is-gestryk-20100409)

Die Ou Man
10th April 2010, 09:37
Met die stryk van die Nazi-agtige AWB vlag en die afloop van die begrafnis is ons by dit wat die "dag daarna" oplewer, naamlik:


'n Paar individue, wat nie meer in hul uniforms uit die tagtigs pas nie,

wat nie kan besluit wie hul leier is nie,

wat hul laaste oomblik in die son gehad het.

Die AWB is dood!

Lank lewe die Boerevolk!

Vicky
10th April 2010, 23:13
Iemand wat bereid is om die voortou in die nabye toekoms te neem? Hier is die toespraak wat Steve Hofmeyr op Oom Eugene se begrafnis gelewer het:


Talle tonge het ek
een tong op ‘n gegewe oomblik
‘n heuning tong
‘n bitter tong
‘n Tong stomp
Genoeg om te swyg.
My skerp tong klap
Klap soos ‘n sweep
En keep diep en laat bloei
My suur tong brand
Brand soos asyn
en laat krimp in mekaar en skend
Talle tonge het ek
een tong op ‘n gegewe oomblik
‘n tong om te sny
‘n tong om te salf
Ek het talle tonge

Ek het geen mandaat hier nie. Ek skaar my as dienaar by die leiers hier voor my. Wit, bruin en swart. Want u beker, soos myne, loop oor. Waaroor wil u praat vandag? Wraak? Oorlog? Moraliteit? God se wil? Staatkunde? Die internasionale media, wat soos bloedhonde hier buite staan en wag vir ’n elektroniese greep om die wêreld in te stuur waarin ons as onbeskaafd uitgebeeld sal word?
Of sal ons praat van die Laaste Boer. Vader, oupa, eggenote, trotse kultuur ikoon en vir baie hier, ‘n politiese leier. Sal ons praat van Eugene die god, die demigod of Eugene die man, Martie? Hoe vlak die trane in sy blou oë gelê het. Hoe uiters beleef hy was in enige ordentlike geselskap. Hoe sag daardie bulderstem kon word as hy voorlees:

“Ek wou my woorde neerskryf, nie om digter te wees, maar om my kort verblyf op die lewensvlakte te herleef.” (Tolbos – E. N. Tereblanche)
Eugene Terre Blanche se roeping was om die boeresiel te verwoord, om die onafhanklikheidsideaal te bepleit, om die swaar skatkis van Voortrekker erfenis oor te dra aan my generasie sodat ek dit sal wil oordra aan generasies na my. Dis my belofte aan jou Eugene Terre Blanche.
Hy sou lank voor vandag sterf vir die handhawing, die behoud en die welsyn van sy mense sonder om ander nasies te beledig. I remember during a speech of his how the respect with which he described Dingaan filled me with fear anew for that warrior. I also remember paging through the Afrikaner Liberation and Struggle songs, the FAK, and found not a single song in there insulting or contemptuous of any other nation.
Eugene Terre Blanche het gepraat van grond en van bloed soos die ander vandag oor geld en bloedvergieting praat.
Maar hy het my ook geleer om nooit weer ander nasies en volke te vra HOE om te reageer as MY mense geteiken en uitgeroei word vir iets so barbaars gering as ‘n selfoon of die kleur van my vel nie.
No nation’s tolerance is unconditional. Ons humeur, ons pyn en ons geduld word vandag op die proef gestel, want vandag as jy huiswaarts keer, sal jy verby iemand loop wat lag oor die dood van ’n man wie se vaderlands liefde en trou in sy God nog nooit onder verdenking was nie. That is a disparity we have to live with, not an insult to respond to. It’s tough out there. It’s not for sissies. U sal getoets word vandag.

In Levitikus 24 staan daar “soos hy gedoen het, net so moet ook aan hom gedoen word: breuk vir breuk, oog vir oog, tand vir tand.“ – maar ek waarsku u, daar staan niks van ’n tand vir ’n oog nie. Daar staan niks van ’n koeël vir ‘n lied nie. Ons skiet nie mense omdat hulle sing nie en die oortreders van hierdie walglike moord is reeds in hegtenis geneem. Die oë van die wereld is vandag op ons Afrikaners. As ons juis hier met stil waardigheid uitgaan, sal ons daardie kykende oog iets anders wys as wat hulle gekom het om te sien.

On his day Eugene Terre Blanche faced the same justice and punishment. He served his time and walked out a new man. He would have begged for relief, for less blood, fewer victims and a little peace at the end of everybody’s day.
Sy woorde sou voortbou op ’n Paul Kruger wat alles in die stryd sou werp vir die selfbeskikking van ’n nasie en weer, soos gewoonlik, teen ’n opponent veel groter as hy self. Eugene se woorde was ter ere van almal, maar sy lof behoort aan ’n klein Christelike stam in Afrika wat meer van sy eie mense aan sy eiendom afgestaan het as enige ander Suid-Afrikaanse volk in die laaste 150 jaar. You must understand that if you want to understand the Boer! And when this loss repeats itself in the new democratic SA, it is not enough to ask of us to remain patient for the sake of transformation and a soccer tournament. When you understand the provocation of the hatespeech of Julius Malema, you will understand why I can not enter a soccer stadium named after Peter “Kill the Boer” Mokgaba.
Sal ons vandag gedwee huis toe gaan en Gods water oor Gods akker laat loop. Nee. Want hierdie bloedland kan nie Gods akker wees nie. Silent diplomacy is complicity and our government’s paralysis here will yet afford us many sad days like this. Our mortality rate is genocide and it is suffered by living, every South African who has ever begged for the safety of her sons and daughters.
Ek bid dat u die vrede uitstraal wat u verdien. Ek bid vir ‘n Christelike nugterheid. Ons bydraes is beskawings, nie sterftesyfers nie. ‘n Beskawing word helaas gemeet aan sy sterftesyfer. Geen meer provokasie nie! No more provocation! Geen meer aanhitsing nie! No more enticement! Ek is soos u bitter seer, uiters teleurgesteld en briesend kwaad en alhoewel 2010 die jaar is... is vandag nie die dag nie. Laat ons woede uitloop op dade van wedersydse erkenning van pyn en verlies – dit is wat ons meer maak as wat ons is. Eers dan het Eugene Terre Blanche op Saterdag 3 April, nie verniet gesterf nie.
Ek dank u.

Bron: Steve Hofmeyr se facebook blad (http://www.facebook.com/Steve.Hofmeyr?ref=nf&v=wall#!/note.php?note_id=381442282011&comments)

Pionier
19th April 2010, 08:28
Die verwikkelinge rondom Eugene se moord en die daaropvolgende ondersoeke deur die Polisie en die Valke asook die hofsaak begin vir my al meer na 'n komplot lyk. Ek lig 'n paar feite uit:

Die heel eerste berig in die media was dat die verdagtes onderskeidelik 16 en 25 jaar oud is, Sondag 4 April word berig dat hulle 15 en 25 is. Vir die aanklaer raak dit skielik maklik omdat die saak agter geslote deure gaan plaasvind.

Die verdagtes het self die Polisie gebel en gese hulle het Terre'Blanche vermoor, oor 'n loongeskil. Later wend die oudste verdagte hom tot die "seks" verweer.

Daar is klagtes deur die Polisie dat die misdaad toneel deur noodhulppersoneel en ander mense beskadig is. Is dit dan nie die Polisie(wat eerste op die toneel was) se plig om die toneel te beskerm nie?

Die poging deur die verdagtes om Terre'Blanche aan die brand te steek het misluk, hoekom sou hulle hom wou verbrand? Dit is nie normale praktyk by plaasaanvalle nie.

Die enigste foto in die media was die bebloede bed, sonder 'n matras, later is daar 'n foto waar Terre'Blanche op die matras op die grond le met die brandwonde aan sy buik duidelik sigbaar. Hierdie foto word egter nie deur die media publiseer nie. Andre Visagie het self die matrasie uit die huis verwyder, Hoekom? Hoe kan die Polisie dit toelaat?


Ons hou maar die saak dop.