PDA

View Full Version : Boervroue Skeur Bybels Stukkend

Die Ou Man
31st August 2010, 20:35
Sarah Raal beskryf dit soos volg in haar boek: Met die Boere in die Veld.

Die mŰre van 31 Mei sal ek nooit vergeet nie, toe ou Richards, die kommandant van die kamp waar ek en my ouers was, kennis gegee het dat al die mense van die kamp om nege-uur voor sy kantoor moes wees. Toe ons daar kom, staan hy op ín kar, waarvoor twee muile gespan was. Hy staan regop op die bankie van die kar, met ín siprestak in sy hand. Toe nege-uur klaar geslaan het, sÍ hy net die woorde: ď Dit is vrede, dit is vrede, die Boere het hul land verloor.Ē Toe spring hy van die bankie af en gaan sit, trek die muile op en jaag weg.

Seker vyf minute lank was daar ín doodse stilte. Toe hoor jy hier en daar een snik. Dit was asof die snikke die waarheid deurgedryf het tot aan almal se verstand en dit was asof hulle toe eers besef wat die kommandant gesÍ het. Party vrouens kruip op die grond rond en ween, in elke hut is daar ín gekerm en geween. Ander weer roep hard uit: ďHy lieg, hy lieg!Ē Ou moeders stap met geboŽ hoofde en ween in stilte. Ander weer skeur hul Bybels stukkend en skree: ďEk glo aan niks meer nie. Hierdie slag is te onregverdig .Ē

Die ďjoinersĒ gooi hul hoede in die lug op en skree ďHoera!Ē Dit was ín treurige skouspel. Ek het net gehaal om ons huisie te bereik en my gesig diep in die kussings gedruk. Ek kon en wou niemand sien nie, my hart was deurboor. Tyd, net tyd kon die smart heel.

Die Ou Man
1st September 2010, 21:13
Ons mense het 'n manier om wanneer ons teen die grond is, instinktief die regte ding te doen. Ons oorlewing as volk is te danke aan hierdie intuÔtiewe aanvoeling wat ons lei om God-gerigte besluite onder kritieke omstandighede te neem.

Met Bloedrivier was ons met die rug teen die muur en instinktief keer ons met die Gelofte terug na die God van Hemel en Aarde. En daarby het ons vir Jahweh die stamgod van die Israeliete en die Roomse Kerk uitgesluit. (Dit is deesdae nie meer 'n geheim dat Jahweh een van die Seuns van El was nie).

Ongelukkig het ons nŠ Bloedrivier teruggekeer na die Kerk en haar Jahweh. Dit het veroorsaak dat Sarel Cilliers 'n tweede gelofte op die Waldensian moes aflÍ op die rotse neffens Struisbaai. Die tragiese terugkeer na Jahwehisme was egter onafwendbaar.

Die Ou Man
2nd September 2010, 19:33
Die Bybels wat deur die Boervroue opgeskeur is, vertel 'n verhaal uit die pen van die Joodse skrifgeleerdes. Van daardie skrifgeleerdes het Jesus gesÍ dat hulle die Duiwel as vader het.

Die storielyn van die Bybel handel hoofsaaklik aangaande die wel en weŽ van 'n primitiewe Midde-Oosterse stam en hul stamgod, Jahweh.

Ingevolge die tradisie waarop die Ou Testament aanpas en voortbou, was die Allerhoogste (El) hoof van 'n vergadering van gode (divine council). El se godin was Asherah.

El en Asherah het sewentig seuns gehad. El het spesifieke volke uit die Arabiese woestyn aan sy seuns toegeken. Jahweh het die Israeliete gekry. Die volgende seuns word in die Bybel genoem:

ē Dagon (Filistyne)

ē Chemosh (Moabiete)

ē Jahweh (Jakob)

ē Bašl (Kanašn)

ē Xos (Edom

Jahweh en Bašl was skinkers in die hof van El.

Later in die storielyn het Jahweh sy Vader, El se rol en godin oorgeneem. Jahweh word toe deur sy skrifgeleerdes in status verhoog van seun van El en broer van Bašl, na skeppergod.

Dit is hierdie verhaal wat deur die Boervroue opgeskeur is. Hierdie optrede was waarkynlik die grootste daad teen Jahwehisme in ons volk se geskiedenis.

Die tyd kom nader dat ons daarop sal voortbou.

Die Vrou
3rd September 2010, 09:25
Die Ou Man,

Al kyk 'n mens nou na die mees antieke verhale en al luister ons na mense sal ons dan nog steeds nie die regte pad kan vind nie, want vlees is blind en hoe kan blindes dan nou ander blindes lei?

Dit is net soos die mens kleef aan die Jesus mensekind die (Christengeloof), almal het nou waarlik van die mense kind 'n god en verlosser begin maak. Dit is verkeerd want hy kon of kan nog steeds geen een na hulle saligheid toe lei nie.

Wat werklik plaasvind deur die Christen geloof is dat weereens net die vlees gevoed word en die gees nie. Want hoekom nou moet 'n mens almal na hulle oorspronklike geestelike woonplek toe lei as die mens die woonplek dan nie eens kan gewaar met die vleeslike oog nie?

Daarom is dit dan nie eerder veel beter om 'n Gees te volg wat alles om ons heen kan sien in die geestelike realm nie? Wat ook weet presies wat om ons aangaan, waar ons vandaan kom.

En ook dan as een Gees almal lei, dan sal daar ook nie meer soveel verdeeldheid onder die mensekinders wees nie. Almal sal dan dieselfde glo. Dan sal dit nie meer nodig wees om vir die ander mensekinders te sÍ dat hulle geloof verkeerd is nie, want almal leer dan mos van een Geestelike Pa af, nie waar nie. Almal se harte sal dan 'n eenheid kan vorm. En daar sal dan ook nie meer onenigheid onder die mensekinders wees nie. En ek sÍ nog steeds die eindgeveg gaan mense stom slaan. Want dit gaan glad nie gepaard gaan met geweld nie, net met liefde. Die liefde het groter mag as wat die satan en geweld ooit sal kan besit.

Groete

Die Vrou..

Arius
5th September 2010, 16:49
Dit is hierdie verhaal wat deur die Boervroue opgeskeur is. Hierdie optrede was waarkynlik die grootste daad teen Jahwehisme in ons volk se geskiedenis.

Die tyd kom nader dat ons daarop sal voortbou.

Behalwe vir 'n bejaarde familielid, het die Voortrekkers sonder enige predikante die vreemde ingetrek. Trouens, die Kaapse NG sinode het 'n banvloek op die Trekkers uitgespreek. Lees Dreyer se Die Kerk en die Groot Trek. Nadat die Trekkers in die Vrystaat gevestig is, het Sarel Cilliers met sy afvaardiging na 'n sinodesitting van die Kaapse Kerk vertrek. Sy boot, die Waldensia, het gestrand, maar hy en sy groep het na groot
ontberings in Kaapstad opgedaag. Hulle is deur die sinode weggewys.

Nadat Shepstone die ZAR `genannekseer' het, het die NG kerk dankdienste daarvoor gehou.

Die NG kerk was die hoofinstrument om die Afrikaner te bedrieg om die `nuwe demokratiese SA' te aanvaar.

Terwyl die Kerk die Afrikaner polities vernietig, verwoes dit ook sy siel. Vir tweeduisend jaar is 'n sielkundige aftakeling deur skuldgevoelens op die mensdom deur 'n katolieke priesterdom ingeplant. Na 'n eeu van gemak het die Afrikaners ook vir hierdie slenter geval.

Intussen lÍ die ware boodskap van verlossing nogtans in die Skrif. Die Leermeester verkondig `Soek die koninkryk van God binne julle.' Soek die koninkryk daar, met hoop, toewyding, stilte en vasbeslotenheid. Niemand het die dwalinge van menslike priesters daarvoor nodig nie, hetsy dominees, Jahweh priesters of ander swakkelinge.

Maar die eerste stap tot verlossing is om daardie katolieke en ander geskrifte te verskeur soos die Boervrouens dit gedoen het. Ons hou 'n saamtrek op daardie heilige grond in Uitenhage en bou 'n vreugdevuur waarop die verlosdes hul vals geskrifte kan gooi. Dan eers sal die vyande van die Boervolk vir daardie volk agting kry. En vrees.

Arius

Die Ou Man
5th September 2010, 17:30
Intussen lÍ die ware boodskap van verlossing nogtans in die Skrif. Die Leermeester verkondig `Soek die koninkryk van God binne julle.' Soek die koninkryk daar, met hoop, toewyding, stilte en vasbeslotenheid. Niemand het die dwalinge van menslike priesters daarvoor nodig nie, hetsy dominees, Jahweh priesters of ander swakkelinge.

Arius

Arius.

Ek het die toepaslike gedeelte in jou plasing verhelder. Dit sluit aan by die volgende woorde van die Christus.

maar die Trooster, die Heilige Gees, wat die Vader in my Naam sal stuur, sal julle alles leer en sal julle herinner aan alles wat Ek vir julle gesÍ het. (Johannes 14:26)

Dit is duidelik dat die "herinnering" nie uit 'n boek of bundel geskrifte sal kom nie, maar uit die Gees.

Die Ou Man
5th September 2010, 18:26
Sarah Raal beskryf 'n skokkende gebeurtenis in ons volk se geskiedenis. Die blote gedagte dat ons bittereinder volksmoeders hul Bybels opgeskeur het, rym nie met ons vroom volkslewe nie. Van die mans sou mens dit dalk kon verwag, maar van ons vroue in die konsentrasiekamp, nie eers amper nie.

Die gedrag van die vroue vorder deur 'n paar fases. Daar was ontkenning, verslaentheid, dan die vernederende gekruip op die grond (soos in die Ou Testament) en uiteindelik die wraak van sommige op die Bybel.

Waarom die Bybel as die uiteindelik sondebok uitgesonder is, behoort die onderwerp vir 'n interessante gesprek te vorm.

Mens moet aanvaar dat die vroue nie met Bybels in die hand by die kommandant se kantoor opgedaag het nie. Die Bybel was dus nie 'n voor-die-handliggende voorwerp as teiken vir die vroue se misnoŽ nie. Hulle het die Ou Testament geken en geweet wat die Israelitiese se gebruik onder sulke omstandighede was. Dit het 'n gekruip, sak en as en die skeur van klere behels, maar nie die skeur van "heilige geskrifte" nie.

Waarom sou die vroue wat die aanvanklike Ou Testamentiese roete volg, dan lynreg daarteen optree?

Waarom het die vroue hul wraak op die vyand verplaas na die Bybel?

Waarom was die Bybel uitgeken as die sondebok?

Pionier
7th September 2010, 08:17
Die gedrag van die vroue vorder deur 'n paar fases. Daar was ontkenning, verslaentheid, dan die vernederende gekruip op die grond (soos in die Ou Testament) en uiteindelik die wraak van sommige op die Bybel.

Waarom die Bybel as die uiteindelik sondebok uitgesonder is, behoort die onderwerp vir 'n interessante gesprek te vorm.

Mens moet aanvaar dat die vroue nie met Bybels in die hand by die kommandant se kantoor opgedaag het nie. Die Bybel was dus nie 'n voor-die-handliggende voorwerp as teiken vir die vroue se misnoŽ nie. Hulle het die Ou Testament geken en geweet wat die Israelitiese se gebruik onder sulke omstandighede was. Dit het 'n gekruip, sak en as en die skeur van klere behels, maar nie die skeur van "heilige geskrifte" nie.

Waarom sou die vroue wat die aanvanklike Ou Testamentiese roete volg, dan lynreg daarteen optree?
.....

Die verhaal soos deur Sarah Raal beskryf die geweldige negatiewe moraal wat onder die Boervroue geheers het, te verstane ook sou 'n mens jou in die omstandighede indink.
Dan kom die vredesluiting... Dit herrinner my aan die dae toe ek 'n bruin uniform gedra het, al die swoeg en sweet deur die opleiding om jou psigies af te breek tot nul, en dan weer as 'n soldaat op te bou. Dit is een ding van ons destydse weermag, hulle het die sielkunde agter die vorm van 'n soldaat verstaan, maar teen watter koste?
Die volgende breekpunt wat ons tref is die ontrekking, die oorlog is verby. Jy voel verslae, jou makkers se ledemate le in die vreemde, jy het gesien hoe ander bebloed en sommige leweloos weggelaai word, jy het gehelp laai. Ander is nooit gevind nie, en dan die nuus, politici het besluit dit is die verkeerde besluit. Eenvoudig stomp en sonder gewete, alles verniet.

Betrek dit op Boervroue wat andersyds weerloos in helkampe was en daagliks hul weerlose kindertjies sien wegkwyn, dit ten spyt, hul vaste geloof, hoop liefde vir hul land/medemens. Hulle het vasgeglo daar sou uitkoms wees teen die Imperialis, die mammon van die 20ste eeu.
Die "Warlord" van die Ou Testament het hulle versaak, of het Hy?
Ons Bruinuniform troepe het destyds by tant Mossie elkeen 'n Bybeltjie ontvang voor ons ontplooi is, anders as die Boervroue se Staatenvertaling, was dit so 'n rooi Bybeltjie met slegs die Nuwe Testament daarin.
Nie ek of enige van my makkers het die Bybeltjie opgeskeur nie, inderwaarheid myne met 'n afdruk van die destydse 1sent met die mossies op, le steeds in my voorkamer.
Die deursnee troep in die Bosoorlog had 'n diepgewortelde vertroue in sy eie bevelstruktuur, hy is so opgelei. Die verslaentheid wat ervaar is met die vredesluiting, word omgeskakel in 'n woede teenoor hierdie einste bevelstruktuur. Daarom is van vroeg reeds gepoog dmv. propaganda dat die ontrekking uit Angola, Suid-Wes polities die "regte" besluit was, vandag ken ons die teendeel daarvan, aan die hand van dit wat ons nou beleef.

Die vraag wat hier na vore kom, het die Boervroue die Bybels opgeskeur uit woede teenoor Hom wat hulle aanbid het?

Indien die antwoord hierop 'n onomwonde "ja" is, sou mens met reg seker kon vra, of dit in 'n oomblik van swakheid gedoen is.

Die Ou Man
7th September 2010, 08:59
Die vraag wat hier na vore kom, het die Boervroue die Bybels opgeskeur uit woede teenoor Hom wat hulle aanbid het?

Ander weer skeur hul Bybels stukkend en skree: ďEk glo aan niks meer nie."

Het hulle nie meer aan die Bybel geglo nie? (Dit is verseker so want hulle het dit opgeskeur.)

Of het hulle nie meer aan 'n Godheid geglo nie?

Pionier
7th September 2010, 15:27
Ander weer skeur hul Bybels stukkend en skree: ďEk glo aan niks meer nie."

Het hulle nie meer aan die Bybel geglo nie? (Dit is verseker so want hulle het dit opgeskeur.)

Of het hulle nie meer aan 'n Godheid geglo nie?

Daardie "niks" beteken vir my die leser, 'n Godheid inklusief.

Die Ou Man
7th September 2010, 17:11

Ek stem saam.

Ek sal in die volgende plasings aanhalings plaas, wat die konteks sal duidelik maak. Dit beskryf egter die omstandighede in die Kroonstad kamp. Die Bybels is in Uitenhage opgeskeur.

Die Ou Man
7th September 2010, 17:13
Sarah Raal vertel soos volg:

Ek sidder as ek dink wat ek alles op kommando deurgemaak het. Ek sien weer duidelik hoe die redelose diere vermoor word, hoe duisende skape in een kraal opmekaar gejaag en doodgesteek word. Party is dood, die ander lÍ en doodbloei. Ek sien hoe die vyand troppe perde in ín kraal ja en dan die kanonne op hulle stel en hulle uitmekaar skiet.

Ek probeer om die gedagtes te verban, maar dit is alles verniet. Dit is al wat in my kop maal en ek is te gedaan en te siek om te veg teen die gedagtes. Ek voel ek gee in. Dan dink ek weer hoe dit hier in die kamp gaan. Hier moor hulle maat net so onder die mense. Hier word fyngemaalde glas en vitrioel in die suiker gegooi. Ek het eendag ín jong seun sien wegdra na die dodehuis; en toe hulle halfpad was, vra hy: ďOmie, waar bring julle my nou heen?Ē

Sal God dit dan toelaat dat ons nasie so moet uitgedelg word?

Uit: Met die Boere in die Veld, bl. 122.

Die Ou Man
7th September 2010, 17:17
Sarah Raal vervolg:

Die eerste middag wat ek in my eie tent is, het ek die hele kamp deurgeloop en alles mooi deurgekyk. Ek kon nie verstaan dat die mense nog die moed het om te lewe nie. In byna elke tent kan jy die gesteun van ín sieke hoor en elke dag word daar ses of sewe mense begrawe. Klein ou kindertjies word van die moeders se bors afgeskeur en na die hospitaal geneem, waarvandaan hulle nooit weer terugkom nie. Dan het ek ook kinders gesien wat nog lewe maar na die dodehuis gedra word. In die hospitaal het ek gesien dat die outjies wat koors het, te swak is om die vlieŽ van hul ou gesiggies weg te ja. Dan kruip die brommers in die neusgate op en nie te lank nie of die wurms loop by die neusie uit. Ek wou van my verstand raak tussen al die smart en ellende.

Uit: Met die Boere in die Veld, bl. 128, 129.

Die Ou Man
7th September 2010, 17:20
In die kamp is hoegenaamd niks te doen nie; elke dag is dieselfde. Sondag is daar darem kerk, maar ook baie treurig, want sommige van die mense glo nie meer aan ín Godheid nie. Ander moet kos ontvang en dit klaarmaak en hulle sÍ dit is nie nou tyd vir godsdiens nie; ons moet veg om siel en liggaam aanmekaar te hou.

Uit: Met die Boere in die Veld, bl.135

Arius
7th September 2010, 22:58

Pionier se vergelyking van hoe ons soldate deur die bevelstruktuur in die steek gelaat is, is treffend. Vergelyk met die onsteltenis van Smuts se kommando in Prieska toe hulle van die vredesverdrag hoor. Hulle het gevoel dat Smuts hulle verraai het.

Die vroue in die kamp het geen bevelstruktuur gehad om te blameer nie. Soos ons manne in die veld hul vertroue in hul bevelstruktuur geplaas het, het die kampvroue net hul geloof gehad. En daardie geloof het daagliks uit hul Bybels gespruit. Daarom die wraak op daardie boek, onbeplan en individueel.

Nou soek die redders van ons volk wraggies weer redding in daardie boek, nou geklee in 'n desperate waansinnige geloof in 'n wrede, bloedlustige, verradderlike en onvergeeflike demoon.

Die Ou Man
8th September 2010, 08:18

Ons weet dat die God van hemel en aarde die "Beskermer" van die Wenkommando by Bloedrivier was. Die Gelofte is geadresseer aan "een Heilige God van hemel en aarde". Ons ken die uitslag van daardie wonderwerk.

Ons weet ook dat Jesus aan die priesterdom van die HERE (Jahweh) gesÍ het dat hulle die duiwel as vader het. (Johannes 8:44)

Verder bring 'n kritiese ondersoek van die Joodse Tenakh (Ou Testament) aan die lig dat Jahweh nie die God van hemel en aarde was nie. Hy was die broer van Bašl en een van die sewentig seuns van El (Allerhoogste), die Vader van die Kanašnitiese pantheon. Maar selfs Jahweh se Vader, El was ook nie die God van hemel en aarde nie. Jahweh het slegs gesag oor die Israeliete gehad. In wese was hy 'n Midde-Oosterse stamgod.

Die Joodse priesters het deur die redigering van die oorspronklike geskrifte in Babilon, die rol en status van Jahweh op bedrieglike wyse verhoog na Skeppergod.

My persoonlike standpunt is dat die vroue instinktief die Joodse vervalsings opgeskeur het en die Joodse stamgod Jahweh, verwerp het.

Dit was die regte ding om te doen.

Die Ou Man
8th September 2010, 16:37
Die nasionale God van die Jode se naam is JHWH (Jahweh).

Die Jode het die oorlog teen die Boere Republieke aangevuur om hul hande op die goud te lÍ.

As often happens in history, important aspects of the Anglo-Boer conflict came to light only years after the fighting had ended. In a masterful 1979 study, The Boer War, British historian Thomas Pakenham revealed previously unknown details about the conspiracy of British colonial officials and Jewish financiers to plunge South Africa into war. The men who flocked to South Africa in search of wealth included Cecil Rhodes, the renowned English capitalist and imperial visionary, and a collection of ambitious Jews who, together with him, were to play a decisive role in fomenting the Boer war. Bron (http://angloboer.com/artboerwar.htm)

Klink die volgende bekend?

En alles wat in die stad was, het hulle deur die skerpte van die swaard met die banvloek getref, man sowel as vrou, jonk sowel as oud, tot bees, skaap en esel toe. (Joshua 6:21)

En die stad met alles wat in haar was, het hulle met vuur verbrand; net die silwer en die goud en die koper- en ystervoorwerpe het hulle by die skat van die Huis van JaHWeH gevoeg. (Joshua 6:24)

Ons volk het 'n duur prys aan die hand van Jahweh se volk betaal.

Daardie Bybels het verdien om opgeskeur te word.

knipmes
9th September 2010, 21:57
Naand Almal,

Asemrowend is dit hoe ons gelei worre.... vanoggend gesels ek met 'n Hemelse Broer oor hierdie juiste onderwerp van Boerevrouens wat bybels opgeskeur het, en ek wonder watse bydrae ek hier kan maak want dit gaan glad nie daaroor of daardie vrouens reg of verkeerd opgetree het nie, nee dit gaan oor iets iets veel groters as wat ons dink...

Vanaand kom ek tuis en siedaar, hier kry ek 'n e-pos wat ek hieronder netso geplaas het wat netjies vir my verpak was met preek en biddery by, om my mos te kan insleep by die dwepery van die Yahwehiste wat my terug bring by die veel groter geveg as bybels skeur wat voorle...

Sien, die idee van 'n reuse braai, met bring 'n bybel as hout, sal nogals deur die media opgeslurp worre, maar vir die verkeerde redes. E-pos het die taak van die bybel oorgeneem in die nuwe wereld, en meeste mense vandag lees nie meer retig die boek nie, maar glo biddend in die snert wat ek hierbo uitwys, want e-posse waar 'n man wat soos "Jesus" 14 jaar swerf en bybels uitdeel is baie meer treffend as enige bybel, want jy kan dit vir vele meer op eenslag gee om in te dweep... ons almal weet heo hierdie e-posse die net oorheers, met aardlinge wat namens my besluit dat ek oor presies 4 minute die lotto gaan wen as ek 4 mense ook insleep... sien julle hoe die bybel sy werk doen? Ek het al as kind gese dat die mense aanbid die boek self...

Waar in die ewigheid kan 'n individu met intelek een na die ander e-pos dweperige biddende voorspraak namens my ongevraagd nogals opdis aan my per pos sonder my goedkeuring met dien verstand dat ek mos nooit teen so-iets kan opstaan of dit verkeerd beaam nie, want dan is ek mos Satanisties (merk my hoofletter).

Nes daardie destydse verslane verstomde verwoeste Boerevrou wesens van kragdadige sterkte om juis teen dit wat hulle mee opgeskoot het as Hemels en Heiligs te kan optree deur sulke uiters vernederende uiting van magteloosheid, net so voel ek deesdae wanneer ek ongevraagd elke keer my e-posbus oopmaak en almal wat almal ken dweep mekaar op deur te ploeg in die naam van 'n stamgod wat hulle aanspreek as "Here" wat MENEER beteken... verbeel jou, ek het baie meer woede in my as om net bybels op te skeur... glo my

en o ja, ek "glo" in boggerol!

As jy van die Hemele afkomstig is, dan is selfs die duiwel self en sy volgelinge en al die dweepers wat so in onkunde hom as Yahweh aanbid niks om voor bang te wees nie...

'al gaan ek ook in 'n dal van doods skaduwee....' die lot is klaar dood, hulle weet dit nog net nie...

Ons het nie nodig om hul bybels te verbrand nie... dit lei hulle reguit waarheen hulle veronderstel is om te gaan... die aardse hemel waar hul Here saam met hulle in hul goue stad gaan woon, muskiete en al...

Ek het nie net 'n ontsaglike deernis vir daardie Boervrouens nie, maar is trots om te kan regop staan en my by hul verweer teen die goddelose te kan skaar!

groetnis
knipmes

knipmes
9th September 2010, 22:09
Hier is die e-pos wat ek vandag ontvang het...

An Anonymous Story called:
"Daniel's Gloves"
(Author Unknown or is it? Please. Read on.)

I sat, with two friends, in the picture window of a quaint restaurant

just off the corner of the town-square. The food and the company were

both especially good that day.

As we talked, my attention was drawn outside, across the street. There, walking into town, was a man who appeared to be carrying all his worldly goods on his back. He was carrying, a well-worn sign that read, 'I will work for food.' My heart sank.

I brought him to the attention of my friends and noticed that others around us had stopped eating to focus on him. Heads moved in a mixture of sadness and disbelief.

We continued with our meal, but his image lingered in my mind. We finished our meal and went our separate ways. I had errands to do and quickly set out to accomplish them. I glanced toward the town square, looking somewhat halfheartedly for the strange visitor. I was fearful, knowing that seeing him again would call some response. I drove through town and saw nothing of him. I made some purchases at a store and got back in my car.

Deep within me, the Spirit of God kept speaking to me: 'Don't go back to the office until you've at least driven once more around the square...'

Then with some hesitancy, I headed back into town. As I turned the square's third corner, I saw him..... He was standing on the steps of the store front church, going through his sack.

I stopped and looked; feeling both compelled to speak to him, yet wanting to drive on. The empty parking space on the corner seemed to be a sign from God: an invitation to park.. I pulled in, got out and approached the town's newest visitor.

'Looking for the pastor?' I asked...

'Not really,' he replied, 'just resting.'

'Have you eaten today?'

'Oh, I ate something early this morning..'

'Would you like to have lunch with me?'

'Do you have some work I could do for you?'

'No work,' I replied '.I commute here to work from the city, but I would like to take you to lunch.'

'Sure,' he replied with a smile.

As he began to gather his things, I asked some surface questions.

"Where you headed?"

"St. Louis."

"Where you from?"

"Oh, all over; mostly Florida ......"

"How long you been walking?"

"Fourteen years," came the reply.

I knew I had met someone unusual. We sat across from each other in the same restaurant I had left earlier. His face was weathered slightly beyond his 38 years. His eyes were dark yet clear, and he spoke with an eloquence and articulation that was startling. He removed his jacket to reveal a bright red T-shirt that said,

'Jesus is The Never Ending Story.'

Then Daniel's story began to unfold.. He had seen rough times early in life.

He'd made some wrong choices and reaped the consequences. Fourteen years earlier, while backpacking across the country, he had stopped on the beach in Daytona. He tried to hire on with some men who were putting up a large tent

and some equipment. A concert, he thought.

He was hired, but the tent would not house a concert, but revival services,

and in those services he saw life more clearly..... He gave his life over to God

"Nothing's been the same since," he said, "I felt the Lord telling me to keep walking, and so I did, some 14 years now."

"Ever think of stopping?" I asked.

"Oh, once in a while, when it seems to get the best of me. But, God has given me this calling. I give out Bibles. That's what's in my sack... I work to buy food and Bibles, and I give them out when His Spirit leads.."

I sat amazed. My homeless friend was not homeless..

He was on a mission and lived this way by choice. The question burned inside for a moment and then I asked: "What's it like?"

"What?"

"To walk into a town carrying all your things on your back and to show your sign?"
'Oh, it was humiliating at first. People would stare and make comments. Once someone tossed a piece of half-eaten bread and made a gesture that certainly didn't make me feel welcome. But then it became humbling to realize that God was using me to touch lives and change people's concepts of other folks like me.'

My concept was changing, too. We finished our dessert and gathered his things. Just outside the door, he paused He turned to me and said, 'Come Ye blessed of my Father and inherit the kingdom I've prepared for you. For when I was hungry you gave me food, when I was thirsty you gave me drink, a stranger and you took me in.'

I felt as if we were on holy ground. 'Could you use another Bible?' I asked.

He said he preferred a certain translation. It traveled well and was not too heavy. It was also his personal favorite.. 'I've read through it 14 times,' he said.

'I'm not sure we've got one of those, but let's stop by our church and see.'

I was able to find my new friend a Bible that would do well, and he seemed very grateful.

'Where are you headed from here?' I asked.

'Well, I found this little map on the back of this amusement park coupon.'

'Are you hoping to hire on there for awhile?'

'No, I just figure I should go there. I figure someone under that star right there needs a Bible, so that's where I'm going next.'

He smiled, and the warmth of his spirit radiated the sincerity of his mission. I drove him back to the town-square where we'd met two hours earlier, and as we drove, it started raining. We parked and unloaded his things.

'Would you sign my autograph book?' he asked.. 'I like to keep messages from folks I meet..'

I wrote in his little book that his commitment to his calling had touched my life. I encouraged him to stay strong. And I left him with a verse of scripture from Jeremiah, 'I know the plans I have for you, declared the Lord, 'plans to prosper you and not to harm you; Plans to give you a future and a hope.'

'Thanks, man,' he said. 'I know we just met and we're really just strangers,

but I love you..'

'I know,' I said, 'I love you, too.' 'The Lord is good!'

'Yes, He is.. How long has it been since someone hugged you?' I asked.

'A long time,' he replied.

And so on the busy street corner in the drizzling rain, my new friend and

I embraced, and I felt deep inside that I had been changed.. He put his things on his back, smiled his winning smile and said, 'See you in the New Jerusalem.'

'I'll be there!' was my reply.

He began his journey again. He headed away with his sign dangling from his bedroll and pack of Bibles. He stopped, turned and said, 'When you see something that makes you think of me, will you pray for me?'

'You bet,' I shouted back, 'God bless.'

'God bless.' And that was the last I saw of him.

Late that evening as I left my office, the wind blew strong. The cold front had settled hard upon the town. I bundled up and hurried to my car. As I sat back and reached for the emergency brake, I saw them..... a pair of well-worn brown work gloves neatly laid over the length of the handle. I picked them up and thought of

my friend and wondered if his hands would stay warm that night without them.

Then I remembered his words: 'If you see something that makes you think of me, will you pray for me?'

Today his gloves lie on my desk in my office. They help me to see the world

and its people in a new way, and they help me remember those two hours with

my unique friend and to pray for his ministry..

'See you in the New Jerusalem,' he said. Yes, Daniel, I know I will...

'I shall pass this way but once. Therefore, any good that I can do or any kindness that I can show, let me do it now, for I shall not pass this way again.'

My instructions were to send this to four people that I wanted God to bless and I picked you. Please pass this to four people you want to be blessed..

This prayer is powerful and there is nothing attached. Please do not break this pattern. Prayer is one of the best gifts we receive. There is no cost but a lot of rewards. Let's continue to pray for one another.. God bless and have a nice day!

'Father,

I ask You to bless my friends, relatives and e-mail buddies reading this

right now. Show them a new revelation of Your love and power.

Holy Spirit,

I ask you to minister to their spirit at this very moment. Where there is pain,

give them your peace and mercy. Where there is self-doubt, release a renewed confidence through your grace.

In Jesus' precious Name Amen.'

I sent this to more than four, but this story is so touching I felt each of you would enjoy it greatly!

Verbeel jou!

groetnis
knipmes

Stefanus
9th September 2010, 22:23
net so voel ek deesdae wanneer ek ongevraagd elke keer my e-posbus oopmaak en almal wat almal ken dweep mekaar op deur te ploeg in die naam van 'n stamgod wat hulle aanspreek as "Here" wat MENEER beteken... verbeel jou, ek het baie meer woede in my as om net bybels op te skeur... glo my

knipmes ek lees jou dweep-pos en wonner so by myself of jy nou ook heeltemal "bekeer" geworre, geword het? :-?

Dit bring my by die volgende uit die "The Sophia of Jesus Christ (http://www.wendag.com/forum/downloads.php?do=file&id=45)" en dink dis ook 'n rede waarom sekere van hierdie Boervroue oorgegaan het tot die vernietiging van wat vir hulle 'n anker in hul lewens was, al hul hoop, geloof en vertroue was in hierdie boek opgesluit wat tot niks uitgeloop het en hulle aan hul lot oorgelaat het.

The Sophia of Jesus Christ
Matthew said to him: "Lord, no one can find the truth except through you. Therefore teach us the truth."

The Savior said: "He Who Is is ineffable. No principle knew him, no authority, no subjection, nor any creature from the foundation of the world until now, except he alone, and anyone to whom he wants to make revelation through him who is from First Light. From now on, I am the Great Savior. For he is immortal and eternal. Now he is eternal, having no birth; for everyone who has birth will perish. He is unbegotten, having no beginning; for everyone who has a beginning has an end. Since no one rules over him, he has no name; for whoever has a name is the creation of another."

(BG 84, 13-17 adds: He is unnameable. He has no human form; for whoever has human form is the creation of another).

"And he has a semblance of his own - not like what you have seen and received, but a strange semblance that surpasses all things and is better than the universe. It looks to every side and sees itself from itself. Since it is infinite, he is ever incomprehensible. He is imperishable and has no likeness (to anything). He is unchanging good. He is faultless. He is eternal. He is blessed. While he is not known, he ever knows himself. He is immeasurable. He is untraceable. He is perfect, having no defect. He is imperishability blessed. He is called 'Father of the Universe'".

Vergelyk mens die bostaande met die verhale oor die stamgod van die Bybel is dit geen wonder dat mense wel tot die besef kom dat daar meer is as wat die primitiewe ou volkie daar uit die middeooste vir ons opgedis het nie.

Dus wil ek ook soos Waldor se: ďAsseblief HERE, beskerm my teen jou volgers! (http://www.wendag.com/forum/showthread.php/600-Goddelike-Valshede-op-die-Internet?p=3558#post3558)Ē

Die Ou Man
10th September 2010, 09:44
Die opskeur van Jahweh se Bybels moet nie in isolasie beoordeel word nie. Dit is 'n skakel in 'n reeks van gebeure wat nog nie afgehandel is nie.

Die gebeure verloop soos volg:

Die Kerk van Jahweh plaas die Voortrekkers onder sensuur.

Die voortrekkers sluit 'n Gelofte met die God van hemel en aarde. (Nie met Jahweh nie)

Die Voortrekkers val terug op die kerk van Jahweh.

Jahweh se verbondsvolk (Jode) voer 'n oorlog teen die Boere om hul land en goud te vat.

Boervroue weier om Jahweh verder te aanbid en skeur sy Bybel op.

Die Boere val terug op die kerk van Jahweh.

Die verbondsvolk van Jahweh (Jode) sweer saam om die Boere se grond en goud te vat en ondersteun 'n ANC rewolusie teen ons volk.

Ons verloor ons land, maar die stryd teen ons gaan voort.

Nou ontstaan die vraag.

Waarom voer die verbondsvolk van Jahweh so 'n verbete stryd teen die Boer? Die antwoord is voor-die-hand-liggend.

Siener van Rensburg, Johanna Brandt en GA Watermeyer het voorspel dat die Boerevolk die gasheer vir die wederkoms gaan wees.

Hulle voorspel ook dat die Boer instrumenteel gaan wees in die vernietiging van Jahwehisme (insluitend sy newe-efek naamlik Satanisme) en die herstel van die geloof in die God van hemel en aarde.

Dit lyk egter nie of die priesterdom van Jahweh, die status wat hulle deur bedrog aan hom toegeken het sonder 'n geveg gaan prysgee nie.

Uiteindelik is die stryd tussen diegene van "bo gebore" wat die geloof moet herstel en diegene wat die bedrog van Jahweh in stand wil hou.

Genadiglik weet ons reeds wat die uitslag gaan wees.

Pionier
10th September 2010, 18:51
Die opskeur van Jahweh se Bybels moet nie in isolasie beoordeel word nie. Dit is 'n skakel in 'n reeks van gebeure wat nog nie afgehandel is nie.

Die voortrekkers sluit 'n Gelofte met die God van hemel en aarde. (Nie met Jahweh nie)

Jahweh se verbondsvolk (Jode) voer 'n oorlog teen die Boere om hul land en goud te vat.

Die verbondsvolk van Jahweh (Jode) sweer saam om die Boere se grond en goud te vat en ondersteun 'n ANC rewolusie teen ons volk.

Nou ontstaan die vraag.

Waarom voer die verbondsvolk van Jahweh so 'n verbete stryd teen die Boer? Die antwoord is voor-die-hand-liggend.

Siener van Rensburg, Johanna Brandt en GA Watermeyer het voorspel dat die Boerevolk die gasheer vir die wederkoms gaan wees.

Hulle voorspel ook dat die Boer instrumenteel gaan wees in die vernietiging van Jahwehisme (insluitend sy newe-efek naamlik Satanisme) en die herstel van die geloof in die God van hemel en aarde.

Dit lyk egter nie of die priesterdom van Jahweh, die status wat hulle deur bedrog aan hom toegeken het sonder 'n geveg gaan prysgee nie.

Uiteindelik is die stryd tussen diegene van "bo gebore" wat die geloof moet herstel en diegene wat die bedrog van Jahweh in stand wil hou.

Sou ons dit wat tans in die geloofswereld aan die gang is, in oenskou neem, beteken dit 'n onderling geveg tussen ons eie mense?

Die Ou Man
10th September 2010, 20:09
Sou ons dit wat tans in die geloofswereld aan die gang is, in oenskou neem, beteken dit 'n onderling geveg tussen ons eie mense?

Ons antwoord lÍ waarskynlik in die ooreenstemmende tydperk tussen Johannes die Doper en Jesus se kruisiging. Kyk na die veelvuldige manifestasie van faksies, suspisie, rugstekery en verraad binne dieselfde geloof.

Die bestaande orde van Jahweh dek 'n wye spektrum. Van die Rooms Katolieke Kerk wat 'n verdere lewenslyn van 2000 jaar daaraan verleen het, tot die Israel Waarheid (wat saam met radikale Islam beskou kan word as moderne Jahwehisme in sy kru vorm).

Pionier
10th September 2010, 20:23
..... die Israel Waarheid (wat saam met radikale Islam beskou kan word as moderne Jahwehisme in sy kru vorm).

Die louteringsproses wat Siener van gepraat het.

Die Ou Man
10th September 2010, 20:45
Die louteringsproses wat Siener van gepraat het.

Ja, dit gaan 'n proses van loutering wees.

Nie almal sien die lig op dieselfde tyd nie.

Maar uiteindelik sal meeste die lig sien.

Lees Jesus Christus aan Johanna Brandt.

On the Cross I taught men how to die for righteousness; óóto sacrifice their lives for an ideal.

By many the lesson has been learntóthe last enemy has been well-nigh conquered, and I must come to abolish the Sacrament of My Death, and to replace it with the Sacrament of Eternal Life, There was no other way to overcome the last enemy, Death, than by Death, and through Death, and now that the lesson has been learnt, men must learn to live for righteousness.

But because well-established customs are not overthrown without causing new upheavals, many will reject My teachings as wholly unacceptable and in conflict with what I taught two thousand years ago. Even as the Jews of old rejected their Messiah because He came not as they would have Him comeóeven so the Son of Man will be rejected for a time by His own.

There will be new dissensions though without violent persecutions, and there will be Christian Churches celebrating the Sacrament of My Blood and Body long after I have established the new Sacrament of Life.

For men learn slowly.

Nordika
14th September 2010, 14:17
Maar die eerste stap tot verlossing is om daardie katolieke en ander geskrifte te verskeur soos die Boervrouens dit gedoen het. Ons hou 'n saamtrek op daardie heilige grond in Uitenhage en bou 'n vreugdevuur waarop die verlosdes hul vals geskrifte kan gooi. Dan eers sal die vyande van die Boervolk vir daardie volk agting kry. En vrees.

Arius

Om dit te verbrand gaan net die lug verder besoedel. Gebruik dit eerder vir kompos wanner mens 'n boom plant. Dan kan dit darem vir eenmaal 'n bydra maak tot lewe.

knipmes
14th September 2010, 19:53
...Dan kan dit darem vir eenmaal 'n bydra maak tot lewe...

Hiermee gaan ek akkoord!

Ons moet egter in gedagtenis hou dat... die geveg is nie om van die bybel as boek ontslae te raak nie, maar eerder die regstelling van die wanbegrip van die inhoud daarvan in die siege van die aardse mens... ons taak het veel meer as boom plant te doene, tog is die kompos idee suiwer natuurs en staan eg vas. Dankie Nordika.

groetnis
knipmes

knipmes
14th September 2010, 19:57
...There will be new dissensions though without violent persecutions, and there will be Christian Churches celebrating the Sacrament of My Blood and Body long after I have established the new Sacrament of Life.

For men learn slowly...

Ons is reeds hier, al lankal al en hard aan die werk... elkeen op sy/haar tyd en plek soos beplan was...

groetnis
knipmes

Die Ou Man
25th September 2010, 21:52
Hier volg 'n belangrike reŽl wat aanhaal en voorskryf uit die wet van Jahweh / JHWH wat direk betrekking het op vroue en hul status in die samelewing.

Julle vroue moet in die gemeentes swyg; want dit is hulle nie toegelaat om te spreek nie, maar om onderdanig te wees, soos die wet ook sÍ.

Maar as hulle iets wil leer, laat hulle tuis hul eie mans vra, want dit is lelik vir vroue om in die gemeente te spreek.(1 KorinthiŽrs 14:34,35)

Ingevolge Jahweh se wette moet vroue hulself beskou as onderdane (slawe) van hul mans en durf hulle nie waag om 'n geestelike bydrae te lewer nie. Hierdie Jahweh-wet skree teen al die moederlike eienskappe waarmee Skepper die vrou toebedeel het.

Die minagtigende wyse waarop Jahweh se wette die vrou as onderdaan en mindere wese hanteer, is tipies van die Midde-Oosterse psige en skreiend in teenstryd met die Germaans/Nordiese psige van die Boer.

Genadiglik trek Siener van Rensburg se visioene 'n streep deur die HERE/Jahweh se wette met betrekking tot die vrou en haar rol in die geestelike lewe.

Wie kan nog die dae onthou toe dit sonde was vir 'n vrou om haar beenhare te skeer, te grimeer en sonder 'n hoed die dweepsieke relaas van 'n predikant van Jahweh op 'n Sondagoggend aan te hoor?

Geen wonder dat Boervroue in die Britse konsentrasie kampe nie die Sondag dienste bygewoon het nie en selfs so ver gegaan het om hul Bybels op te skeur.

schalk
30th September 2010, 14:03
So raakgevat! Hoeveel van ons Boervrouens is nog vasgevang in die slawerny? Ek bedoel nie daarby tradisionele takies nie maar gedomineerde huwelike! Hoop u artikel gaan n paar bereik.:tongue_3:

Moeder
30th September 2010, 21:25
Die probleem is dat die Joodse verhale van Jahweh op ons Germaanse psige afgedwing is, maar dit was alles vergeefs. Alles wat in die Ou Testament van Jahweh geskryf is oor die vrou, bots teen die verhewe rol wat ons Boer mans vir ons geskep het.

Die Boerevolk is bekend vir die feit dat die mans hul vroue en moeders eer en op die hande dra. Kyk maar na die monumente en lees die geskiedenis van die Boer.

Watter ander volk se vroue het die prys betaal wat die vroue en moeders in ons volk se geskiedenis betaal het? Ons moet ons finaal losmaak van die Israel/Joodse denkwyse en terugkeer na ons wortels van adel.

Die Ou Man
30th September 2010, 22:37
Jahweh se benadering tot die vrou soos opgeteken in sy Tenakh (Ou Testament) kan met redelike sekerheid beskryf word as irrasioneel. Vergelyk Jahweh se wette met betrekking tot onrein vroue.

Spreek met die kinders van Israel en sÍ: As 'n vrou swanger word en 'n seun baar, sal sy sewe dae lank onrein wees; soos in die dae van die onreinheid as sy onwel is, sal sy onrein wees.

En op die agtste dag moet hy aan die vlees van sy voorhuid besny word.

Dan moet sy drie-en-dertig dae in die reinigingsbloed bly. Aan niks wat heilig is, moet sy raak nie en in die heiligdom mag sy nie kom nie totdat die dae van haar reiniging verby is. (LevŪtikus (http://www.bybel.co.za/search/search-detail.php?prev=-1&book=LEV&chapter=12&version=0&GO=Wys) 12:2,3,4)

Sewe dae in 'n staat van onreinheid en 33 dae in reinigingsbloed vir die vrou wat 'n seun baar. Maar wanneer sy 'n dogter baar, verdubbel die las.

Maar as sy ín dogter baar, sal sy twee weke onrein wees soos by haar maandelikse onreinheid. Dan moet sy ses-en-sestig dae in die reinigingsbloed bly. (LevŪtikus (http://www.bybel.co.za/search/search-detail.php?prev=-1&book=LEV&chapter=12&version=0&GO=Wys) 12:5)

Wat is Jahweh se rasionaal agter hierdie ooglopende onkonsekwentheid? Of hou hy bloot net meer van seuntjies as van dogterjies?

Nordika
2nd October 2010, 21:58
Hiermee gaan ek akkoord!

Ons moet egter in gedagtenis hou dat... die geveg is nie om van die bybel as boek ontslae te raak nie, maar eerder die regstelling van die wanbegrip van die inhoud daarvan in die siege van die aardse mens... ons taak het veel meer as boom plant te doene, tog is die kompos idee suiwer natuurs en staan eg vas. Dankie Nordika.

groetnis
knipmes

Ek stem saam met oom knipmes maar die bybel en die kruis is van dooie bome gemaak. Ek het gedink dat die bybel en die kruis die dood verkondig en daarom soek ek iemand wat die blou boek, israel visie bybel vir my wil skenk vir 'n eksperiment. Ek wil hom gebruik as kompos om te bewys dat sy dood kan lei tot lewe.

Pionier
4th October 2010, 07:11
Jahweh se benadering tot die vrou soos opgeteken in sy Tenakh (Ou Testament) kan met redelike sekerheid beskryf word as irrasioneel. Vergelyk Jahweh se wette met betrekking tot onrein vroue.

Spreek met die kinders van Israel en sÍ: As 'n vrou swanger word en 'n seun baar, sal sy sewe dae lank onrein wees; soos in die dae van die onreinheid as sy onwel is, sal sy onrein wees.

En op die agtste dag moet hy aan die vlees van sy voorhuid besny word.

Dan moet sy drie-en-dertig dae in die reinigingsbloed bly. Aan niks wat heilig is, moet sy raak nie en in die heiligdom mag sy nie kom nie totdat die dae van haar reiniging verby is. (LevŪtikus (http://www.bybel.co.za/search/search-detail.php?prev=-1&book=LEV&chapter=12&version=0&GO=Wys) 12:2,3,4)

Sewe dae in 'n staat van onreinheid en 33 dae in reinigingsbloed vir die vrou wat 'n seun baar. Maar wanneer sy 'n dogter baar, verdubbel die las.

Maar as sy ín dogter baar, sal sy twee weke onrein wees soos by haar maandelikse onreinheid. Dan moet sy ses-en-sestig dae in die reinigingsbloed bly. (LevŪtikus (http://www.bybel.co.za/search/search-detail.php?prev=-1&book=LEV&chapter=12&version=0&GO=Wys) 12:5)

Wat is Jahweh se rasionaal agter hierdie ooglopende onkonsekwentheid? Of hou hy bloot net meer van seuntjies as van dogterjies?

DOM die primitiewe wette van Levitikus is vir my bloot "reels" wat deur die owerstes ingestel is om Israel teen hulself en selfs teen die natuur te beskerm.

Neem nou maar die koswette, varke was in daardie dae vrylopend, ons almal weet dat 'n vark wat vryloop lintwurms na die mens oordra, vandaar die "onreinheid" van die vark.

Wat die baar van dogters betref reken ek seuns was in daardie tyd vir die Israeliete belangrik omdat hulle voortdurend in oorloe betrokke was, en baie mans op die slagveld gesneuwel het.
Die natuurwet van die Vader leer ons egter dat die mens van nature geneig is om 'n groter persentasie dogters voort te bring. Dus sou so 'n wet, 'n spesifieke vrou wat meer geneig is om dogters te baar beperk om minder kinders te he as een wat geneig is om seuns te baar.

'n Mens moet jou werklik die vraag afvra of die wette werklik opdragte van Jahweh was en of dit bloot in die menslike/vleeslike gedagte van die priesters uitgedink is.Ek persoonlik dink dit is mensgemaakte reels wat onder die vaandel van Jahweh afgedwing is.

Sou ons egter se dat dit werklik opdragte van Jahweh is(lees die rooigedrukte gedeelte hierbo), is dit duidelik dat Jahweh in opstand teen die Vader se natuurwette was.

Die Ou Man
4th October 2010, 08:01
Pionier, jou uiteensetting is die realistiese siening. Dit beteken dat jy die volgende stelling as leuen beskou:

EN die HERE het met Moses en Ašron gespreek en aan hulle gesÍ: (LevŪtikus11:1)

Indien jy dit nie as 'n leuen beskou nie en aanvaar dat die opdragte wel van Jahweh kom, is hy in stryd met die Vader se natuurwette, soos jy tereg uitwys.

Dan moet ons algar onderskei tussen die ware Jahweh wat oor die Israeliete aangestel is en die Jahweh wat die priesters hom voor uitmaak, want daar is 'n drastiese verskil. Nog 'n voorbeeld is die bloedrituele van LevŪtikus wat klink soos 'n bloudruk vir satanisme. Die Jahweh van Jeremia ontken dat hy daardie opdragte gegee het.

Want Ek het met julle vaders, op die dag dat Ek hulle uit Egipteland uitgelei het, nie gespreek nie en hulle geen bevel gegee in verband met brandoffer of slagoffer nie. (Jeremia 7:22)

Let ook op die volgende stelling van Jahweh:

En die HERE het vir my gesÍ: Die profete profeteer vals in my Naam; Ek het hulle nie gestuur en hulle geen bevel gegee en met hulle nie gespreek nie; hulle profeteer vir julle ín leuengesig en nietige waarsÍery en bedrieŽry van hulle hart. (Jeremia 14:14)

Die vraag is nou.

Hoe lees ons die Ou Testament en hoe onderskei ons van ware opdragte van Jahweh en vals opdragte wat in sy naam gegee is?

Wat gooi ons uit en wat behou ons? Of moet ons die Ou Testament in geheel uitgooi?

Boerland
4th October 2010, 10:24

Nou ontstaan die vraag.

Die probleem le om die verdonkerde stuk oor te plaas na goedgelowige mense.

Pionier
4th October 2010, 16:46
Pionier, jou uiteensetting is die realistiese siening. Dit beteken dat jy die volgende stelling as leuen beskou:

EN die HERE het met Moses en Ašron gespreek en aan hulle gesÍ: (LevŪtikus11:1)

Indien jy dit nie as 'n leuen beskou nie en aanvaar dat die opdragte wel van Jahweh kom, is hy in stryd met die Vader se natuurwette, soos jy tereg uitwys.

Dan moet ons algar onderskei tussen die ware Jahweh wat oor die Israeliete aangestel is en die Jahweh wat die priesters hom voor uitmaak, want daar is 'n drastiese verskil. Nog 'n voorbeeld is die bloedrituele van LevŪtikus wat klink soos 'n bloudruk vir satanisme. Die Jahweh van Jeremia ontken dat hy daardie opdragte gegee het.

Want Ek het met julle vaders, op die dag dat Ek hulle uit Egipteland uitgelei het, nie gespreek nie en hulle geen bevel gegee in verband met brandoffer of slagoffer nie. (Jeremia 7:22)

Let ook op die volgende stelling van Jahweh:

En die HERE het vir my gesÍ: Die profete profeteer vals in my Naam; Ek het hulle nie gestuur en hulle geen bevel gegee en met hulle nie gespreek nie; hulle profeteer vir julle ín leuengesig en nietige waarsÍery en bedrieŽry van hulle hart. (Jeremia 14:14)

Die vraag is nou.

Hoe lees ons die Ou Testament en hoe onderskei ons van ware opdragte van Jahweh en vals opdragte wat in sy naam gegee is?

Wat gooi ons uit en wat behou ons? Of moet ons die Ou Testament in geheel uitgooi?

DOM ons sien dat die saak twee kante toe sny, daar is vir my tans nog geen duidelike uitklaring in die verband nie.
Dit laat my dink aan die gedeelte in Op 3:16
Maar nou, omdat jy lou is en nie koud of warm nie, sal Ek jou uit my mond spuug.

Miskien het dit tyd geword dat ons die Ou Testament uit spuug

Vicky
4th October 2010, 18:11
Die probleem le om die verdonkerde stuk oor te plaas na goedgelowige mense.

Boerland, die geheim lÍ daarin om dit met liefde te doen en niks te forseer nie. Mens moet net klein saadjies plant en mense self laat navorsing doen. Wanneer hulle gemoed oop is en hulle gereed is om dit te ontvang sal dit vanself gebeur en dan sal dit so helder soos daglig wees. Maar as jy ongeduldig is en dit forseer, word die teenkanting net groter en groter. Dit verg baie liefde en geduld om deur die spinnerakke van eeue se breinspoeling te dring. En jy moet ook maar voorbereid wees op baie veroordeling, maar jy kan nie die mens verkwalik wat jou veroordeel nie, want dit is eintlik maar net 'n verdedigings meganisme en hulle dink hulle doen reg. Dis maar moeilik as mens se fondasies geskud word. En jy is reg - die priesters (teoloeŽ) weet BAIE goed wat die waarheid is, maar hulle word betaal om dit onder die dekmantel te hou.