PDA

View Full Version : Internet Bank dienste!

Die Vrou
29th October 2010, 09:27
Hello,

Ek doen gereeld al my persoonlike betalings ens. deur die internet bank dienste. Maar so paar dae gelede ervaar ek iets eienaardigs. Sodra ek my betaling wil stuur dan word die betaling nie gestuur nie en maak die verkeerde blad oop of ek eindig weer op waar ek nie meer ingelog is in my bank rekening nie.

Maar as ek die ander browser op my rekenaar gebruik dan is alles reg. Kon my browser dalk op die een of ander manier korrup geraak het? Wonder ek as iemand my kan help.

Dankie

Groete

Die Vrou..

Silencio
29th October 2010, 10:42
Ek weet nie veel van rekenaars nie maar kon jou ip adress gehack gewees het? by watter bank is jy? het jy onlangs mails gekry wat se "security update for internet banking" hoop van harte nie jy het gereageer op dit nie want dit is juis hoe hul dan jou inligting kry. Fanus of Fulcrum X kan jou help hiermee.

Groetnis
Silencio

Die Vrou
29th October 2010, 12:50
Gelukkig weet ek van die email scams word gereeld deur my bank teen sulke dinge met smse gewaarsku. Ek wil net weet of die browser maar moet delete en weet laai of wat?

groete

Die Vrou

Stefanus
29th October 2010, 23:16
Mens moet maar altyd versigtig wees vir die tipe van goed, moet nooit na jou banksake gaan kyk van enige skakel wat aangebied word nie, maak seker dat die skakel wat in die "url bar" verskyn wel die regte een is en nie 'n vreemde een nie.

Gebruik Malwarebytes se Malwarebytes' Anti-Malware 1.46 (http://fileforum.betanews.com/detail/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1) om seker te maak dat jou masjien "skoon" is want enige vreemde gedrag dui daarop dat iets nie pluis is nie.

Die Vrou
31st October 2010, 08:33
Stefanus

Re: Internet Bank dienste!
Mens moet maar altyd versigtig wees vir die tipe van goed, moet nooit na jou banksake gaan kyk van enige skakel wat aangebied word nie, maak seker dat die skakel wat in die "url bar" verskyn wel die regte een is en nie 'n vreemde een nie.

Gebruik Malwarebytes se Malwarebytes' Anti-Malware 1.46 om seker te maak dat jou masjien "skoon" is want enige vreemde gedrag dui daarop dat iets nie pluis is nie.

More,

Ek het die trial gedownload maar die scan het toe niks opgelewer nie. Moet ek dan aanneem
dat daar niks fout is nie of wat? Of moet maar 'n program gaan koop. Is dit iets om oor bekommerd te wees. Want ek het die nuutste kaspersky op my rekenaar...
:unsure_1:

Stefanus
31st October 2010, 10:19
More,

Ek het die trial gedownload maar die scan het toe niks opgelewer nie. Moet ek dan aanneem
dat daar niks fout is nie of wat? Of moet maar 'n program gaan koop. Is dit iets om oor bekommerd te wees. Want ek het die nuutste kaspersky op my rekenaar...
:unsure_1:

Met Kaspersky en Malwarebytes wat beide niks kry nie behoort jy te kan aanneem dat jou masjien skoon is van enige ongure programme.

Daar is natuurlik nog een program wat ek gereeld gebruik om seker te maak dat my masjien nie onnodige probleme opgaar nie.

CCleaner (http://www.piriform.com/ccleaner)

Dis werklik nie nodig om enige ander programme aan te koop nie.

Jannie
31st October 2010, 20:08
Ek dink StopZilla is die beste program om onslae te raak van onnodige klein programme.Die meeste is skadeloos. Hulle sit daar en doen niks. Dit is my ondervinding.

Jannie

Stefanus
31st October 2010, 20:43
Ek dink StopZilla is die beste program om onslae te raak van onnodige klein programme.Die meeste is skadeloos. Hulle sit daar en doen niks. Dit is my ondervinding.

Jannie

Jannie,

Ek ken die program nie en verlaat my dus maar oor wat die kenners daarvan se:

Sorry, there were no items in the PC Advisor search database that match your search criteria ("STOPzilla").

PCmag het die volgende te se:

Pros
Scans quickly. Did okay in malware-removal testing. Offers Internet Explorer specific pop-up blocking and phishing protection. Free tech support by phone, e-mail, or live chat.

Cons
So-so performance protecting a clean system; allowed several rootkits and Trojan horses to install. Phishing protection is significantly less effective than what's built into IE and Firefox.

Bottom Line
STOPzilla has a cute name, but it costs more than the best standalone antispyware programs and does less. Yes, it offers some bonus features for Internet Explorer, but they're things that IE already does...and does better.