PDA

View Full Version : The scroll of Isiah

Silencio
14th November 2010, 15:50
Ek het bietjie meer gaan nalees oor Jesaja want ek merk op dat daar baie uit die boek aangehaal word, maar ek kan net nie die geskrif verstaan nie, ek weier absoluut om te glo veral Jesajah 56 - die brandoffers.

Isaiah Scroll and the Masoretic Text

BRON: By Jeff A. Benner

The Great Isaiah scroll was found in the Dead Sea Caves in 1947 and is known as the Great Isaiah Scroll. It is dated at about 100 BCE and is the oldest copy of Isaiah known to exist. Previously, the Codex Leningrad, dated at 1000 AD, was the oldest known copy of the Hebrew Bible (including the book of Isaiah) in existence. The Great Isaiah scroll is 1100 years older than the Codex Leningrad and provides us with the opportunity to compare the Biblical text over the centries.

The Masoretic text was compiled by the Masorites around 700 AD. This was an attempt at standardizing the text and pronunciation by comparing all of the then known copies of the Hebrew Bible to form one complete text that represented the original writings. The vowel pointings were also added to the text to standardize the pronunciation of the words. The Codex Leningrad is one of the surviving Masoretic texts.

The following is a quote from "A General Introduction to the Bible" concerning this Isaiah Scroll.

"Of the 166 words in Isaiah 53, there are only 17 letters in question. Ten of these letters are simply a matter of spelling, which does not affect the sense. Four more letters are minor stylistic changes, such as conjunctions. The three remaining letters comprise the word LIGHT, which is added in verse 11 and which does not affect the meaning greatly. Furthermore, this word is supported by the Septuagint (LXX). Thus, in one chapter of 166 words, there is only one word (three letters) in question after a thousand years of transmission - and this word does not significantly change the meaning of the passage." (Norman Geisler & William Nix, "A General Introduction to the Bible", Moody Press, Page 263).

I have read the above quote recently and have also heard very similar statements in chat rooms, forums, bulletin boards, web sites and other publications in the past. While I have reviewed several passages of the book of Isaiah to compare the text of the Great Isaiah scroll found in the Dead Sea Caves with the Masoretic text, I decided to put the above quotation to the test. I began with verse 1 of chapter 53 and found that it did not take long to find 17 letters that varied from the Isaiah scroll and the Masoretic text. In just the first 3 verses of chapter 53, a total of 23 words in the Masoretic text and 24 words in the Great Isaiah scroll, I found 19 letters that were different between the two texts. Below is a picture of verses 1 through 3 in the Great Isaiah scroll. Each red dot above a letter represents an additional letter or changed letter in the Isaiah scroll that is not present or is different in the Masoretic text. The number next to each dot represent a corresponding number below the image describing the differences.

The letter vav in Isaiah scroll not in the Masoretic text. Grammatical difference only.
The letter vav in Isaiah scroll not in the Masoretic text. Grammatical difference only.
The letter aleph in Isaiah scroll not in the Masoretic text. Grammatical difference only.
The letter vav in Isaiah scroll not in the Masoretic text. This word would be pronounced as toar in the masoretic text, but in the Isaiah scroll it is taor.
The letter lamed in Isaiah scroll not in the Masoretic text. A prefix meaning to.
The letter vav in Isaiah scroll not in the Masoretic text. A suffix meaning him.
The letter nun in Isaiah scroll but the letter hey in the Masoretic text. The word venechmedehu in the Masoretic text means will delight in him but the word venechmednu in the Isaiah scroll means will delight us.
The letter vav in Isaiah scroll not in the Masoretic text. This letter is prefixed to mean and.
The Masoretic text has viydua meaning and he knew while the Isaiah scroll has viode meaning he knows. The two letters have swapped places.
The letter yud in Isaiah scroll not in the Masoretic text. Possibly an unknown word related to the same word found in the Masoretic text.
The letter vav in Isaiah scroll not in the Masoretic text. A prefix meaning and.
The letter vav in Isaiah scroll not in the Masoretic text. A suffix meaning him. The reading of the Isaiah scroll is venivzehu (and despised him) while the Masoretic text is nivzeh (he was despised).

Below is the King James Version of Isaiah 53:1-3.

[1] Who hath believed our report? and to whom is the arm of the LORD revealed?
[2] For he shall grow up before him as a tender plant, and as a root out of a dry ground: he hath no form nor comeliness; and when we shall see him, there is no beauty that we should desire him.
[3] He is despised and rejected of men; a man of sorrows, and acquainted with grief: and we hid as it were our faces from him; he was despised, and we esteemed him not.

Below is the same passage from the Great Isaiah Scroll. Differences between the King James Version and the Great Isaiah Scroll are underlined. While these differences are not severe, at least in these few passages, it clearly demonstrates that more than 17 differences exist in Isaiah 53 between the Dead Sea Scrolls and the King James Version.

[1] Who hath believed our report? and to whom is the arm of the LORD revealed?
[2] For he shall grow up before him as a tender plant, and as a root out of a dry ground: he hath no form nor he hath comeliness; and when we shall see him, there is no beauty that we should desire ourselves.
[3] He is despised and rejected of men and man of sorrows, and he knows grief: and we hid as it were our faces from him; and despised him, and we esteemed him not.

How Did the Great Isaiah Scroll Return to Israel?
The British government was about to leave the mandate territory of Palestine. Needless to say, Arab-Jewish hostility was huge. Everyone expected all-out war as soon as the British troops left. With this growing tension, Metropolitan Samuel quietly moved his recent purchase of four scrolls, including the Great Isaiah Scroll, out of Jerusalem to Syria. From there, the scrolls embarked on a six-year journey throughout the Middle East and ultimately ended up in a New York bank vault.

During this entire time, no scholars were able to view or preserve these ancient texts. However, Millar Burrows of Yale University used some previous photographs to produce and publish the texts of the Great Isaiah Scroll, the Habakkuk Commentary and the Manual of Discipline and distribute them in certain circles of the academic world.

After a few years of silence, a small advertisement surfaced in The Wall Street Journal under the category Miscellaneous for Sale (June 1, 1954):

The Four Dead Sea Scrolls Biblical Manuscripts, dating back to at least 200 B.C., are for sale. This would be an ideal gift to an educational or religious institution by an individual or group. Box F 206.

Yigael Yadin, son of the great Israeli archaeologist Eleazar Sukenik, had served Israel valiantly during its early years of statehood. Yadin had retired as Chief of Operations in the Jewish underground and had followed in his fathers footsteps and become a top archaeologist in his own right. Unbelievably, when the Wall Street Journal ad popped-up in 1954, Yadin happened to be in the U.S. lecturing on the Dead Sea Scrolls. He went into stealth mode and started quiet negotiations for the scrolls through intermediaries. Yadin understood the sensitivity of his work, since the Jordanian government was claiming rights to any scrolls found in the Dead Sea area, and they would have jeopardized any legal transfer between the Syrian Church and the State of Israel. Metropolitan Samuel was back in the game, negotiating with unknown bidders. The haggling took many weeks, including secret meetings to authenticate the scrolls. The parties finally agreed on a $250,000 purchase price and the scrolls were shipped quietly to Jerusalem.

Yadin had completed his fathers work on behalf of their new state. After seven years, all seven scrolls from the original Qumran Cave 1 discovery were safely in the hands of Israel. All seven of these scrolls were later placed in the Shrine of the Book Museum, a monument built on the grounds of the Israel Museum in Jerusalem.

The Great Isaiah Scroll & the Original Bible: An Interview with Dr. Peter Flint

John D. Barry

Editor-in-Chief of Bible Study Magazine

(http://www.crosswalk.com/pastors/11631775/)

Editor's Note: This article originally appeared in the Nov-Dec. 2008 issue of Bible Study Magazine.

In 1987, as the Dead Sea Scrolls publishing controversy captured the world's attention, a graduate student by the name of Peter Flint moved from South Africa to the United States. He took a doctoral fellowship at the University of Notre Dame and began to study under one of the figures at the center of the controversy, Eugene Ulrich, the chief editor of the biblical Dead Sea Scrolls.

By 1997, Dr. Peter Flint had published the second largest portion of the biblical Dead Sea Scrolls: the Psalms Scrolls. This publication was full of discoveries that soon changed bibles, Bible study, and biblical scholarship. Today, Flint is an editor of the largest intact Dead Sea Scroll: The Great Isaiah Scroll.

Since the Great Isaiah Scroll's discovery in late 1946, an Indiana Jones-like story has followed it. The scroll has journeyed through the heart of war-torn Israel, Palestine and Jordan, through the hands of Bedouins, priests and scholars.

The definitive publication of the scroll is slated to be published in the critically acclaimed Discoveries of the Judean Desert series by the end of 2008. The findings published so far hint that this forthcoming publication will have a massive impact on the way we think of the Bible.

The Great Isaiah Scroll tells the story of how we got our Bible. Because of this, nations and individuals alike have felt connected to the scroll, but very few people have felt as connected to this ancient artifact as Dr. Peter Flint.

Flint took the time to answer some questions for Bible Study Magazine (http://www.biblestudymagazine.com/) about the Great Isaiah Scroll's impact on Bible study, and what we know about the original Bible.

BSM: What type of work do you do?

FLINT: I'm involved in publishing and researching the Dead Sea Scrolls. But I have a second callingto take the Dead Sea Scrolls and demonstrate the importance of them to our lives and the Christian faith.

BSM: Why are the Dead Sea Scrolls important to the Christian faith?

FLINT: The Dead Sea Scrolls are the greatest find of our time. They affect our understanding of the Bible and they confirm the accuracy of Scripture. They enhance our understanding of Jesus and help us interpret the New Testament.

The past can be confusing, but if one understands the relevance of the Scrolls to the Christian faith, it is quite illuminating. One example of this illumination is the Great Isaiah Scroll. In many ways, the scroll affects the Christian faith and our understanding of the Bible.

The Great Isaiah Scroll contains more than 25% of all the biblical text among the Dead Sea Scrolls. It is almost completely preserved. Virtually every part of all 66 chapters of Isaiah are found in the Great Isaiah Scroll.

BSM: We all have our favorite books in the Bible. What books are the favorites of the Dead Sea Scrolls community?
FLINT: The people of Qumran, who scribed many of the Dead Sea Scrolls, had three favorite books: Isaiah, Psalms and Deuteronomy. Interestingly, in the New Testament the three most quoted books are Isaiah, Psalms and Deuteronomy. What is it about these three books that the early Christians and people of Qumran loved?
You can imagine why they loved the book of Psalms. The psalms are about worship. It was the hymnbook of the second temple period (516 BC-70 AD). In the Dead Sea Scrolls and in the New Testament, many psalms are interpreted to be about the Messiah. For instance, Psa 22:1, "My God, my God, why have you forsaken me?" is quoted by Jesus on the cross.
Why was Isaiah so popular at Qumran and in the New Testament? In Luke 4, Jesus opens the scroll of the prophet Isaiah and reads, "The Spirit of the Lord is upon me, because he has anointed me to proclaim good news to the poor. He has sent me to proclaim liberty to the captives and recovering of sight to the blind, to set at liberty those who are oppressed, to proclaim the year of the Lord's favor" (Luke 4:18-19, ESV).
Isaiah was an important book in the New Testament because the early Christians believed it was about the Messiah. Both communities loved the book of Isaiah and believed it was a prophecy pointing to their own time.
The book of Isaiah is both the key to understanding the New Testament and the key to understanding the Essenes at Qumran.

Hierdie link is ook baie interresant en handel oor die geskrif van Jesaja en verskille en bewoording - http://www.ao.net/~fmoeller/qa-tran.htm (http://www.ao.net/%7Efmoeller/qa-tran.htm)

Groetnis

Silencio

Stefanus
14th November 2010, 16:31
Ek het bietjie meer gaan nalees oor Jesaja want ek merk op dat daar baie uit die boek aangehaal word,

Jesaja was 'n profeet wat hom uitgespreek het teenoor die priesters wat brand en bloed offers verlang het.

Jesaja, die seun van Amos

Isa 1:3 n Os ken sy besitter en n esel die krip van sy eienaar, maar Israel het geen kennis nie,

Isa 1:11-17 Wat het Ek aan die menigte van julle slagoffers? s die HERE. Ek is sat van die brandoffers van ramme en die vet van vetgemaakte kalwers; en Ek het geen behae in die bloed van stiere of lammers of bokke nie.

As julle kom om voor my aangesig te verskyn, wie het dit van julle hand geisom my voorhowe te vertrap?
Bring nie meer skynheilige offergawes nie; gruwelike reukwerk is dit vir My. Nuwemane en sabbatte, die uitroep van samekomsteEk verdra geen ongeregtigheid en feestyd nie!

Julle nuwemane en julle feestye haat my siel; hulle is My n oorlas. Ek is moeg om dit te dra.

En as julle jul hande uitbrei, bedek Ek my o vir julle; ook as julle die gebed vermenigvuldig, luister Ek nie: julle hande is vol bloed.

Was julle, reinig julle, neem die boosheid van julle handelinge voor my o weg, hou op om kwaad te doen, leer om goed te doen, soek die reg, beteuel die verdrukker, doen reg aan die wees, verdedig die saak van die weduwee.

Isa 57:4-5 Oor wie maak julle jul vrolik? Oor wie spalk julle die mond oop, steek julle die tong uit? Is julle nie kinders van oortreding, n leuenagtige geslag nie, wat verhit is by die terpentynbome, onder elke groen boom; wat die kinders slag in die dale, onderkant die rotsklowe?

Isa 66:3-4 Wie n bees as offer slag, is soos hy wat n man doodslaan; wie n lam offer, soos hy wat n hond se nek breek; wie n spysoffer bringdit is varkbloed; wie wierook as gedenkoffer bring, is soos hy wat n afgod prys. Soos hlle hul eie we verkies het en hulle siel n behae het in hul verfoeisels, so sal Ek ook hulle ongeluk verkies en wat hulle met skrik vervul, oor hulle laat kom; omdat Ek geroep en niemand geantwoord het nie, Ek gespreek en hulle nie gehoor het nie; maar hulle het gedoen wat verkeerd is in my o, en verkies wat My nie behaag nie.

amichaEL
15th November 2010, 13:51
Jesaja was 'n profeet wat hom uitgespreek het teenoor die priesters wat brand en bloed offers verlang het.

Jesaja, die seun van Amos

Isa 1:3 n Os ken sy besitter en n esel die krip van sy eienaar, maar Israel het geen kennis nie,

Isa 1:11-17 Wat het Ek aan die menigte van julle slagoffers? s die HERE. Ek is sat van die brandoffers van ramme en die vet van vetgemaakte kalwers; en Ek het geen behae in die bloed van stiere of lammers of bokke nie.

As julle kom om voor my aangesig te verskyn, wie het dit van julle hand geisom my voorhowe te vertrap?
Bring nie meer skynheilige offergawes nie; gruwelike reukwerk is dit vir My. Nuwemane en sabbatte, die uitroep van samekomsteEk verdra geen ongeregtigheid en feestyd nie!

Julle nuwemane en julle feestye haat my siel; hulle is My n oorlas. Ek is moeg om dit te dra.

En as julle jul hande uitbrei, bedek Ek my o vir julle; ook as julle die gebed vermenigvuldig, luister Ek nie: julle hande is vol bloed.

Was julle, reinig julle, neem die boosheid van julle handelinge voor my o weg, hou op om kwaad te doen, leer om goed te doen, soek die reg, beteuel die verdrukker, doen reg aan die wees, verdedig die saak van die weduwee.

Isa 57:4-5 Oor wie maak julle jul vrolik? Oor wie spalk julle die mond oop, steek julle die tong uit? Is julle nie kinders van oortreding, n leuenagtige geslag nie, wat verhit is by die terpentynbome, onder elke groen boom; wat die kinders slag in die dale, onderkant die rotsklowe?

Isa 66:3-4 Wie n bees as offer slag, is soos hy wat n man doodslaan; wie n lam offer, soos hy wat n hond se nek breek; wie n spysoffer bringdit is varkbloed; wie wierook as gedenkoffer bring, is soos hy wat n afgod prys. Soos hlle hul eie we verkies het en hulle siel n behae het in hul verfoeisels, so sal Ek ook hulle ongeluk verkies en wat hulle met skrik vervul, oor hulle laat kom; omdat Ek geroep en niemand geantwoord het nie, Ek gespreek en hulle nie gehoor het nie; maar hulle het gedoen wat verkeerd is in my o, en verkies wat My nie behaag nie.

U sal nie die Bybel verstaan sonder Die GEES van Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER nie, HY-IS teen Brand-en Slagoffers wanneer dit deur n onrein afvallige Volk gebring word. Dan WALG dit HOM. Sou dit deur n opregte suiwer Volk gebring word het HY Behae daarin.

BoereGroete

Pionier
15th November 2010, 18:17
amichaEL

U lieg vir uself deur sirkelredenasies te volg en u ore aan woestynnomade wat die duiwel aanbid het uit te leen.
Offers was juis gebring om die volk van afvalligheid en sonde te "reinig", dan s u sulke offers word nie aanvaar nie?

amichaEL
15th November 2010, 18:55
amichaEL

U lieg vir uself deur sirkelredenasies te volg en u ore aan woestynnomade wat die duiwel aanbid het uit te leen.
Offers was juis gebring om die volk van afvalligheid en sonde te "reinig", dan s u sulke offers word nie aanvaar nie?

Pionier,

Jy kan die grootste klomp onsin kwyt raak. Jou duidelike gebrek aan kennis oor Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, EL van israEL, beroof jou van SINVOLLE bespreking of moonlik verstand aangaande die onderwerp.
WEEREENS, ek se NIE iets nie. Ek verwys na die Bybelgedeeltes wat handel oor Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, EL van israEL.
U het een van drie keuses: Gaan bestudeer die sg. O.T. en HENOG van die ALMAGTIGE-SKEPPER
OF, aanvaar wat vir u vertel word
OF, bly weg van die onderwerp.
Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, EL van israEL, is nie iets wat mens behandel met ligsinnige disrespek nie. U tree op soos n "verkragtings slagoffer wat nou alle mans haat".
As u iets wil bespreek, stel bepaalde stand punte wat oor en weer gedebbateer kan word en uitsluitsel verkry kan word al is dit nou dat ons aan die einde sal verskil.
BoereGroete.

Silencio
15th November 2010, 19:06
Amaghael, maar s die bybel nie ook "daar is nie een wat goed doen nie, selfs nie een nie'? nou ons almal probeer goed lewe maar ons is net menslik en sondig van natuur so wat ek nie verstaan nie is geen volk kan rein wees nie, nie een persoon op hierdie aarde is net rein en goed nie, en as jy rein is waarom hoef jy dan iets te offer want dan is jy mos nou klaar rein en sondeloos, ek stem saam Pionier hulle hier, as daar een ding is wat ek weier om te glo is dat 'n Almagtige God jou sal opdrag gee om sy skeppingswerk 'n wrede moord te gee. wat kan 'n offer Hom moontlik behaag, daar word ges, geloof, hoop en liefde en die belangrikste is liefde, nou om iets dood te maak om jou liefde te bewys maak geen sin nie want waar is jou meegevoel en liefde vir die dier of mens wat lewend moet brand?

Groetnis
Silencio

Pionier
15th November 2010, 20:07
Pionier,

Jy kan die grootste klomp onsin kwyt raak. Jou duidelike gebrek aan kennis oor Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, EL van israEL, beroof jou van SINVOLLE bespreking of moonlik verstand aangaande die onderwerp.
WEEREENS, ek se NIE iets nie. Ek verwys na die Bybelgedeeltes wat handel oor Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, EL van israEL.
U het een van drie keuses: Gaan bestudeer die sg. O.T. en HENOG van die ALMAGTIGE-SKEPPER
OF, aanvaar wat vir u vertel word
OF, bly weg van die onderwerp.
Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, EL van israEL, is nie iets wat mens behandel met ligsinnige disrespek nie. U tree op soos n "verkragtings slagoffer wat nou alle mans haat".
As u iets wil bespreek, stel bepaalde stand punte wat oor en weer gedebbateer kan word en uitsluitsel verkry kan word al is dit nou dat ons aan die einde sal verskil.
BoereGroete.

AmichaEL
Hoe duidelik wil jy dit h? Jy het die stelling gemaak dat 'n afvallige volk se offers nie deur jou El aanvaar was/ nie, ek het die stelling in retrospek gemaak dat offers juis vir vergewing van sonde/afvalligheid aangewend is.

Hierdie is nie 'n debat kompetisie nie, dit is mense se ontdekkingsreis na die Waarheid. So daarvan gepraat, die boek Henog, weet jy hoeveel outeurs dit gehad het?

amichaEL
15th November 2010, 20:10
Naand Silencio,

Amaghael, maar s die bybel nie ook "daar is nie een wat goed doen nie, selfs nie een nie'?

Se vir my waar dit in die Bybel staan dan bespreek ons dit.

n
ou ons almal probeer goed lewe maar ons is net menslik en sondig van natuur so wat ek nie verstaan nie is geen volk kan rein wees nie, nie een persoon op hierdie aarde is net rein en goed nie,

Dit is hoekom daar Sonde-Offers is, wat nie nagekom word nie by gese, due die vermenigvuldiging van "sondes" of dan oortredings.

en as jy rein is waarom hoef jy dan iets te offer want dan is jy mos nou klaar rein en sondeloos,

Silencio, ek is dankbaar vir die vrae, mag die antwoorde vir jou n aanduiding wees van hoeveel jy nie weet nie. Gaan doen n behoorlike studie en jy sal baie minder vrae he en meer weet. Jy probeer nou kennis insamel deur ander mense te vra en hulle mag jou dalk reg antwoord of jou antwoord wat jy wil hoor en nie noodwendig hoe dit is nie, tot jou eie nadeel.

DAAR IS OOK LOF-EN DANKOFFERS. Tensy dit nie vir jou nodig is om Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER te loof of dank nie.

ek stem saam Pionier hulle hier, as daar een ding is wat ek weier om te glo is dat 'n Almagtige God jou sal opdrag gee om sy skeppingswerk 'n wrede moord te gee. wat kan 'n offer Hom moontlik behaag, daar word ges, geloof, hoop en liefde en die belangrikste is liefde, nou om iets dood te maak om jou liefde te bewys maak geen sin nie want waar is jou meegevoel en liefde vir die dier of mens wat lewend moet brand?

Dit is Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER se Wet. Jy doen HOM, jouself of die dier geen guns met jou stelling nie. Jy is so gestel op die Offer wat moord is. WAT GEBEUR MET DIE DER MILJOENE DIERE WAT DAAGLIKS GESLAG WORD VIR MENSLIKE GEBRUIK. EK HOOR JOU NIE DAAROOR HUIL NIE???

DEUR DIE OFFER AAN Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER TE MAAK, OFFER JY DIE BLOED EN DUS DIE SIEL aan HOM OF DAN die satan allah in die moslem geval. Keuse is joune.

JOU LEWEND VERBRAND STELLING IS BELAGLIK EN SKRIKWEKKEND IN DIE HOOGSTE GRAAD EN EK SE NOU VIR JOU WAT EK VIR PIONIER SE. GAAN STUDEER EERS EN PRAAT DAN, OF BLY LIEWER STIL. JY SAL SIEN HOEKOM EK SO SE DIREK NA JY DIT BESTUDEER HET EN BESEF HOEVEEL NONSINS MENS KWYT RAAK WANNEER JY NIE WEET WAARVAN JY PRAAT NIE.

EK HET JOU OP DIE HENOG VRAE BEANTWOORD OP DIE ANDER DRAAD.

BoereGroete.

amichaEL
15th November 2010, 20:22
AmichaEL
Hoe duidelik wil jy dit h? Jy het die stelling gemaak dat 'n afvallige volk se offers nie deur jou El aanvaar was/ nie, ek het die stelling in retrospek gemaak dat offers juis vir vergewing van sonde/afvalligheid aangewend is.

Hierdie is nie 'n debat kompetisie nie, dit is mense se ontdekkingsreis na die Waarheid. So daarvan gepraat, die boek Henog, weet jy hoeveel outeurs dit gehad het?

Pionier,

Goed, miskien het ek jou verkeerd verstaan. Kom ons plaas die gesprek in konteks: Die Wet van Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER vereis Offers, n EWIGE INSTELLING. Dan wanneer HY Se HY soek nie SY Volk se Offers nie is wanneer HY Kwaad vir hulle IS. Dit beteken nie dat HY nou Die Wet afgeskaf het nie.

As jy MOEDSWILLIGE "sondes" pleeg kan jy offer tot jy blou word, of as jou Offers nie opreg en met liefde gegee word nie. As ek moet n vergelyking tref; soos wanneer jy kerk toe gaan omdat jy wil en nie omdat jou ouers jou dwing om te gaan nie. HY sal dit nie aanvaar of selfs wil he nie. HY laat nie met HOM Speel nie.

Hierdie is n debat maar ek gee toe dat dit nie n kompetisie is nie.
Tegnies gesproke is daar net een outeur van die Boek van Henog en dit is Henog want hy het dit geskryf. Hoeveel skrywers is daarna van die Boek van Henog???... Ek vermoed honderde.

" En nou ken ek hierdie verborgenheid dat oortreders die Woorde van Waarheid sal verander en op baie manniere sal verdraai , en hulle sal woorde van besoedeling spreek en lieg en groot versinsels uitdink, en my Boekrolle in hulle eie woorde oorskryf "(Henog 104v10)
[B]Dit is nou die hebreers en hulle hebreeus!!![/B

BoereGroete.

Pionier
15th November 2010, 20:58
Pionier,

Goed, miskien het ek jou verkeerd verstaan. Kom ons plaas die gesprek in konteks: Die Wet van Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER vereis Offers, n EWIGE INSTELLING. Dan wanneer HY Se HY soek nie SY Volk se Offers nie is wanneer HY Kwaad vir hulle IS.

Tegnies gesproke is daar net een outeur van die Boek van Henog en dit is Henog want hy het dit geskryf. Hoeveel skrywers is daarna van die Boek van Henog???... Ek vermoed honderde.

AmichaEL Die Skepper van Hemel en Aarde is konsekwent, Hy is daagliks met sonsopkoms en sonsondergang, winter/somer jaar in jaar uit dieselfde, al vir miljoene jaar onderhou hierdie God lewe, Hy eis dit nie.
Die Skepper het sy Seun Jesus gestuur om ons 'n beter begrip van Sy liefdevolle eienskappe te gee.

Die El van die Israeliete is "liefevol" en dan weer toornig, dan bloedorstig dan helend, alles menslike eienskappe.
Ek stel die El van die Israeliete gelyk aan die Tokelosh van donker Afrika, dié eis ook bloed, dié word ook kwaad, dié soek ook vergelding.

Die El van die Israeliete had nie 'n Seun nie, Hy is te jaloers om tot Sy mense te daal.

Ek en jy sal dus geen gemene grond vind om vanaf te debatteer nie.

Silencio
15th November 2010, 21:08
Amaghael, actually huil ek daaroor, ek is dan 'n diereaktivis, het jy nie geweet nie, of die ander poste gelees of my profile gaan kyk nie? Ek is betrokke by vele organisasies juis oor die onmenslike slagting van diere wat ons probeer die hoof bied.

Rom 3:10 soos geskrywe is: Daar is niemand regverdig nie, selfs nie een nie.
Rom 3:11 Daar is niemand wat verstandig is nie, daar is niemand wat God soek nie.
Rom 3:12 Hulle het almal afgewyk, saam het hulle ontaard. Daar is niemand wat goed doen nie, daar is selfs nie een nie.
Psa 53:3 (53:4) Hulle het almal afgewyk, tesame het hulle ontaard; daar is niemand wat goed doen nie, ook nie een nie.

Nou wil ek jou die volgende vra, in die naam van geloof moet julle brandoffers bied, nou in die naam van geloof hou Spanje "fiestas" ek sit 'n prentjie vir jou by net om die idee te gee oor hoe dieselfde dit vir my voorkom wat jul glo en wat hul glo - in die naam van geloof, en dan s jy my waar l die verskil. Ek is jammer jy dink ek is onkundig, ek gee nie werklik om of jy so dink nie, maar een ding waar ek beter karakter het as jy - ek kraak jou nie af nie, ek s jou nie sleg nie, hmm, jy beter 'n dier gaan offer, jy het jou naaste leed aangedoen. Ek is 'n baie nice mens maar ek hou nie daarvan as daar in my karakter geklim word nie, so kom ons speel nice en vermy dit vorentoe asseblief.

The Religion in Spain
The religion of Spain, as everyone knows, is Catholicism, and practically everyone there is a Catholic. The variety is Roman Apostolic.
Aside from the Catholics, there are a few thousand Jews, mostly Sephardic, who left the countries of North Africa to settle in the larger urban centers like Madrid, Barcelona, Sevilla and Cordoba. Recently, a synagogue was inaugurated at Mallorca. Spain also has some Anglicans.
The Spanish Catholics are religious in a uniquely Spanish style. Catholicism has played, and continues to play such a large role in the life of the country, that it can be called one of the bases on which the country stands.
The religion of Catholicism, for instance, was the rallying point behind which the Spanish gathered to conquer the Moors. Once the power of the new religion had thus proven itself, the people of the peninsula began to consider it an lberian possession and behave accordingly. This meant at times being "more Catholic than the Pope", and, when the Protestant Reformation struck Europe, being the main force countering it through such groups as the "Society of Jesus", founded by Loyola in 1540.
The missionary work of Catholicism was taken very seriously in Spain. Such men as San Francisco Xavier, who brought the religion to India, Malacca and Japan, exemplify the tradition. Others in this tradition were the conquistadores, such as Hernan Cortes, who delivered the entire Aztec Nation into the fold of the Church.
While religion in Spain is, accordingly, taken with absolute seriousness in its more profound aspects, there is a very large ingredient of laughter and enjoyment that spices Spanish Catholicism. Being so large a part of all life in Spain, religion has been expanded to include life's joyous aspects as well as the austere ones that characterize the northern religions.
Nearly every fiesta (http://www.travelnet.co.il/espagne/menu/FiestasIndex.htm) is a celebration of some religious event; even the gay, satirical Fallas de San Josh, is actually a religious celebration. Added to these are the Romerias, in which a great deal of drinking, singing, dancing, etc. are often linked to a pilgrimage to a religious shrine.
It has often been noted that Spanish religion and religious art in particular throw a stress on the suffering of Christ. This is not, as has sometimes been supposed, out of an innate sadism or brutality, but stems more from the lberian admiration for courage and the ability to withstand pain and suffering in support of one's principles. This is the quality desired by the Spanish participating in the Holy Week processions all over Spain, but especially in Sevilla. During these processions, many of the participants don peaked, black hats as the sign of a penitent and undergo the punishment of a barefoot walk, carrying a burden of some kind as a public demonstration of courage in faith.
Spain is also the producer of a vast mystic tradition including such known promulgators as San Juan de la Cruz and Santa Teresa, two of the most popular saints in Spain.
But little more need be said about religion in Spain, for it is one thing you will surely observe in large measure yourself while in Spain. You will see it in every small town, whose most grandiose building is inevitably the church. You will see it in the large cities, where each Cathedral is a museum in itself. You will see it in the art of El Greco. You will even see it in the special pastries of Santiago de Compostela, which bear little crosses on the dough. Most of all, you will see it in the lives of the Spanish - their celebrations and their daily habits of life, a morality and style of reverence that recalls the days when the Catholic Church was in its finest flowering.

Groetnis
Silencio.

Stefanus
15th November 2010, 22:25
Die El van die Israeliete is "liefevol" en dan weer toornig, dan bloedorstig dan helend, alles menslike eienskappe.
Ek stel die El van die Israeliete gelyk aan die Tokelosh van donker Afrika, dié eis ook bloed, dié word ook kwaad, dié soek ook vergelding.

Die El van die Israeliete had nie 'n Seun nie, Hy is te jaloers om tot Sy mense te daal.

Ek en jy sal dus geen gemene grond vind om vanaf te debatteer nie.

Pionier, ek verskil hier met jou, EL was die Vader van 70 seuns waaronder een van hulle, Yahweh oor die Israeliete aangestel was (sien Deut 32:8-9). Yahweh is die jaloerse/moordende wese van die Ou Testament wat homself verheerlik met bloed en allerande offers om sy toorn te paai.

EL is ver verhewe bo hierdie praktyke en het geen aandeel in amichaEL se sogenaamde "Wet van Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER vereis Offers, n EWIGE INSTELLING" nie wat direk uit 'n sataniese priesterorde se pen afkomstig is.

amichaEL is verward en onderskei nie werklik tussen EL en Yahweh nie, hy maak gebruik van 'n boek wat eers omstreeks 30 NC deur 'n Jood geskryf was en dateer die dan terug asof die bybelse Henog dit self sou opteken. wat ironies is, is dat volgens amichaEL enige Jood kwansuis satans-saad is en nie betroubaar nie maar dit is blykbaar slegs waar hulle nie iets vanuit die mense kan buit nie.

Sonder die "bewyse" val sy hele dogma plat en is reeds met die nodige bewyslas gedoen maar soos enige van die "Wit Teologie-kultes" (ook die Brits-Israelse Beweging genoem) verdedig hul, hul standpunte met aanhalings soos "snert" ens sonder om enige konkrete bewyse te kan verskaf aangien die nie werklik bestaan nie behalwe in die eensame eie-wereld van die mense.

Pionier
16th November 2010, 10:06
Pionier, ek verskil hier met jou, EL was die Vader van 70 seuns waaronder een van hulle, Yahweh oor die Israeliete aangestel was (sien Deut 32:8-9). Yahweh is die jaloerse/moordende wese van die Ou Testament wat homself verheerlik met bloed en allerande offers om sy toorn te paai.

EL is ver verhewe bo hierdie praktyke en het geen aandeel in amichaEL se sogenaamde "Wet van Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER vereis Offers, n EWIGE INSTELLING" nie wat direk uit 'n sataniese priesterorde se pen afkomstig is.

Ek het dit ook so, AmichaEL het dit egter duidelik gemaak dat hy nie van sy siening gaan/wil/sal afstand doen nie, dus ter wille van my gesprek met hom het ek dit so gestel.

amichaEL is verward en onderskei nie werklik tussen EL en Yahweh nie, hy maak gebruik van 'n boek wat eers omstreeks 30 NC deur 'n Jood geskryf was en dateer die dan terug asof die bybelse Henog dit self sou opteken.

Dit is nou daardie boek met hoeveel Joodse outeurs nou weer? Volgens 'n ander bron word daar vermoed dat daar nog sover as 200NC steeds by die boek Henog bygelas is,dit bly egter spekulasie.

amichaEL
16th November 2010, 15:16
Dag se Silencio,

Amaghael, actually huil ek daaroor, ek is dan 'n diereaktivis, het jy nie geweet nie, of die ander poste gelees of my profile gaan kyk nie? Ek is betrokke by vele organisasies juis oor die onmenslike slagting van diere wat ons probeer die hoof bied.

Pragtig, jy antwooed egter nie die vraag nie!!!

Rom 3:10 soos geskrywe is: Daar is niemand regverdig nie, selfs nie een nie.
Rom 3:11 Daar is niemand wat verstandig is nie, daar is niemand wat God soek nie.
Rom 3:12 Hulle het almal afgewyk, saam het hulle ontaard. Daar is niemand wat goed doen nie, daar is selfs nie een nie.

Hmmmmmmm, nuwe testament - GEEN KOMMENTAAR.

Psa 53:3 (53:4) Hulle het almal afgewyk, tesame het hulle ontaard; daar is niemand wat goed doen nie, ook nie een nie.

Hmmmmmmm, onderwysing van dawid - GEEN KOMMENTAAR.

Nou wil ek jou die volgende vra, in die naam van geloof moet julle brandoffers bied, nou in die naam van geloof hou Spanje "fiestas" ek sit 'n prentjie vir jou by net om die idee te gee oor hoe dieselfde dit vir my voorkom wat jul glo en wat hul glo - in die naam van geloof, en dan s jy my waar l die verskil.

GEEN kennis of belangstelling in die Spaanse geloof nie, dus GEEN vergelyking en GEEN kommentaar.
Gen 4:4 En abEL het ook van die eersgeborenes van sy kleinvee gebring, naamlik van hulle vet. En Die ALMAGTIGE het abEL en sy Offer genadig aangesien,
Gen 4:5 maar Kain en sy offer nie aangesien nie. Toe word Kain baie kwaad, en hy het sy hoof laat hang.

Ek is jammer jy dink ek is onkundig, ek gee nie werklik om of jy so dink nie, maar een ding waar ek beter karakter het as jy - ek kraak jou nie af nie, ek s jou nie sleg nie, hmm, jy beter 'n dier gaan offer, jy het jou naaste leed aangedoen. Ek is 'n baie nice mens maar ek hou nie daarvan as daar in my karakter geklim word nie, so kom ons speel nice en vermy dit vorentoe asseblief.

U tree nou op soos n klein dogterkie wat dink sy het raas gekry, terwyl dit nie die geval is nie, voordat u nou weer dink dat ek in u karakter inklim; EK HET OP GEEN STADIUM GESE U IS ONKUNDIG NIE. WAAROP EK WEL gesinSPEEL HET IS DAT U NIE DIE BRANDOFFERWETTE KEN NIE. NAGELAND VAN U OPMERKINGS, STAAN EK DAARBY EN IS JAMMER AS U DIT SIEN AS KARAKTER BENADELING.
WYS MY WAAR EK U SLEG GESE HET EN EK VRA ONMIDDELIK OMVERSKONING.
EK NEEM KENNIS VAN U SARKASME EN GAAN LIEWER NIE KOMMENTAAR LEWER UIT vrees VIR KARAKTER AANDOENING AFLEIDINGS en die gees van mooi speel.

BoereGroete.

Silencio
16th November 2010, 17:59
Amaghael, okay wie was Isiah volgens jou? wat was sy rol ten opsigte van bevordering in geloof en liefde teenoor jou naaste en teenoor God se skepping? volgens jou wie in die OT het die boodskap van dit op die mees korrekte wyse aan die mense weergegee? En Henog kan nie hier ter sprake wees nie. vertel my as jy nou God aan my moet beskryf hoe sal jy Hom beskryf? as jy dan jouself aan my moet beskryf hoe sal jy jouself beskryf, dit sal amper eenders moet wees want soos ek verstaan is jy deel van die uitverkorene volk, en voldoen aan al die wette elke dag, so dan moet jy besonders rein wees, so te s volmaak. dit is nie sarkasme nie, dit is 'n reguit stelling / vraag in lig van vorige gesprekke. maar ek gaan bly vashaak op een ding, vertel my nou mooi van die begin af hoe is die tradisie en geloof ten opsigte van brandoffers van jou voorvaders se voorvaders ensovoorts deur die geslagte heen weergegee? ek is seker dit het verander van hele rein dier na 'n stukkie t-bone op saterdag aand. ek kan net nie klein kry hoe jy iets kan offer en dit nou God behaag en dan geniet jy jou eie offer nie, doen jy soos 'n ritueel om die braaivuur of s jy 'n spesifieke gebed? dit is so goed ek offer vir God 'n bottel wyn en dan s ek "maak my rein / hou my rein - cheers" en raak besope van my eie offer. so moet nou nie vir klein dogtertjie verkeerd opvat nie, vertel my net jou weergawe.

Groetnis
Silencio

amichaEL
17th November 2010, 16:46
Middag Silencio,

Amaghael, okay wie was Isiah volgens jou?

n Profeet van Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER.

wat was sy rol ten opsigte van bevordering in geloof en liefde teenoor jou naaste en teenoor God se skepping?

God is nie n naam nie so ek neem aan jy verwys na Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER.
My naaste is die wat naas my is, m.a.w die Witnasie. Jesaja se aanhoudende vermaning tot die terug keer na Die ALMAGTIGE-SKEPPER en afsweer van die afgodery was onversetlik.

volgens jou wie in die OT het die boodskap van dit op die mees korrekte wyse aan die mense weergegee? En Henog kan nie hier ter sprake wees nie. vertel my as jy nou God aan my moet beskryf hoe sal jy Hom beskryf? as jy dan jouself aan my moet beskryf hoe sal jy jouself beskryf, dit sal amper eenders moet wees want soos ek verstaan is jy deel van die uitverkorene volk, en voldoen aan al die wette elke dag, so dan moet jy besonders rein wees, so te s volmaak. dit is nie sarkasme nie, dit is 'n reguit stelling / vraag in lig van vorige gesprekke. maar ek gaan bly vashaak op een ding, vertel my nou mooi van die begin af hoe is die tradisie en geloof ten opsigte van brandoffers van jou voorvaders se voorvaders ensovoorts deur die geslagte heen weergegee? ek is seker dit het verander van hele rein dier na 'n stukkie t-bone op saterdag aand. ek kan net nie klein kry hoe jy iets kan offer en dit nou God behaag en dan geniet jy jou eie offer nie, doen jy soos 'n ritueel om die braaivuur of s jy 'n spesifieke gebed? dit is so goed ek offer vir God 'n bottel wyn en dan s ek "maak my rein / hou my rein - cheers" en raak besope van my eie offer. so moet nou nie vir klein dogtertjie verkeerd opvat nie, vertel my net jou weergawe.

Jy sien daar is nie so iets soos die ou testament nie.
Daar is Genesis, Die Wetboek van die ALMAGTIGE-SKEPPER en dan Profesie van Knegte/Profete. Die Boek van Henog het net soveel REG tot die sg. "Ou Testament"
Reinheid lei nie na volmaakheid toe nie. Deur die Wette na te kom, word mens rein. n Persoon se volharding in die Wette sal sy suiwerheid bepaal.
Kom ek gee jou n indikasie: Net 12 000 van elke Stam van israEL sal deur die Poorte van die Hemele gaan, dit is 144 000 mense in die ganse geskiedenis so ek dink my kanse is maar skraal.
In my Oupa se geslag was die Offers op groter skaal. Soos wat die afvalligheid toe geneem het, so het die skaal afgeneem, tot so n mate dat dit nou slegs n tjoppie op die vuur is en daar is geen ritueel by betrokke nie net gebed, eenvoudig ne? Jou beskrywing van die drankOffer is in die kol, bahalwe vir die besope deel want ons is lankal nie meer kinders nie.

Deut. 14:26 Dan moet jy die geld gee vir alles wat jou siel begeer, vir beeste en kleinvee en wyn en sterk drank en vir alles wat jou siel van jou begeer, en jy moet daar eet voor die aangesig van Die ALMAGTIGE jou God en vrolik wees, jy en jou huis.

Medieval Inquisition
From Wikipedia, the free encyclopedia
The Medieval Inquisition is a series of Inquisitions (Catholic Church bodies charged with suppressing heresy) from around 1184, including the Episcopal Inquisition (1184-1230s) and later the Papal Inquisition (1230s). It was in response to large popular movements throughout Europe considered apostate or heretical to Christianity, in particular Catharism and Waldensians in southern France and northern Italy. These were the first inquisition movements of many that would follow.
The Medieval Inquisitions were in response to growing religious movements, in particular the Cathars, first noted in the 1140s in southern France, and the Waldensians, starting around 1170 in northern Italy. Individual "Heretics", such as Peter of Bruis, had often challenged the Church. However, the Cathars were the first mass heretical organization in the second millennium that posed a serious threat to the authority of the Church. This article covers only these early inquisitions, not the Roman Inquisition of the 16th century onwards, or the somewhat different phenomenon of the Spanish Inquisition, which was under the control of the Spanish monarchy, though using local clergy. The Portuguese Inquisition and various colonial branches followed the same pattern.

Verstaan dat die Romeinse Katolieke Pagan satan kerk, en al die kerke word deur hulle beheer, die mens-en geloofs geskiedenis deur vervolging, geweld en uitwissing vasgestel het soos die bree gemeenskap dit vandag ken.
Net die doktrines wat hulle gepas het, het behoue gebly. Hulle het seker gemaak dat al die ander boeke en biblioteke verbrand is, dit was hulle eerste teiken.

so moet nou nie vir klein dogtertjie verkeerd opvat nie

Bekkig maar oulik.

BoereGroete.

Silencio
17th November 2010, 18:34
Amaghael, jy het my nou nog meer deurmekaar as ooit, eers glo jy in die ot met uitsluiting van drie boeke, nou glo jy nie in die ot nie met uitsluiting van paar boeke, eers glo jy in die boek en woord van Henog, nou glo jy nie in die boek van Henog nie maar jy glo in Henog alhoewel die boek tog volgens jou eie woorde deur Henog geskryf is, huh? s vir my met alle respek nou bedoel, wat maak dat jy so vas glo dat jy van isrealise afkoms is, dat dit jou bloedlyn is dat jy glo jy is 'n israeliet, hoe weet jy dat somewhere along the line het een van jou voorvaders nie dalk 'n oosterse persoon beet gehad nie want dit sal jou vernoude siening van sake soms verduidelik. Nee ernstig nou, hoekom is jy so vas oortuig jy is 'n israeliet? bevestig jou familiegeskiedenis dit of is dit net jou geloof? en hoekom is dit dat die israeliete so spesiaal en beter is as ander nasies? is die enigste mense wat gered gaan word net israeliete, die uitverkorene volk? wie nou weer in die paar boeke in die bybel wat jy glo het dit bevestig?

Vriendelike groete
Silencio

amichaEL
17th November 2010, 23:23
Amaghael, jy het my nou nog meer deurmekaar as ooit, eers glo jy in die ot met uitsluiting van drie boeke, nou glo jy nie in die ot nie met uitsluiting van paar boeke, eers glo jy in die boek en woord van Henog, nou glo jy nie in die boek van Henog nie maar jy glo in Henog alhoewel die boek tog volgens jou eie woorde deur Henog geskryf is, huh? s vir my met alle respek nou bedoel, wat maak dat jy so vas glo dat jy van isrealise afkoms is, dat dit jou bloedlyn is dat jy glo jy is 'n israeliet, hoe weet jy dat somewhere along the line het een van jou voorvaders nie dalk 'n oosterse persoon beet gehad nie want dit sal jou vernoude siening van sake soms verduidelik. Nee ernstig nou, hoekom is jy so vas oortuig jy is 'n israeliet? bevestig jou familiegeskiedenis dit of is dit net jou geloof? en hoekom is dit dat die israeliete so spesiaal en beter is as ander nasies? is die enigste mense wat gered gaan word net israeliete, die uitverkorene volk? wie nou weer in die paar boeke in die bybel wat jy glo het dit bevestig?

Vriendelike groete
Silencio

Naand Silencio,

Jy verstaan verkeerd. Die benaming "Ou Testament" is gegrond op bedrog. Die naam
"Ou Testament" is gegee om dit wat daar in staan as OUD en geskiedenis af te maak om plek te maak vir n "Nuwe Testament" en dus n NUWE geloof met n ander god.
D.w.s die Boeke van Genesis tot Rigters het vir my waarde en dan Nehemia, Psalms nie deur die homoseksuele dawid geskryf, Spreuke nie deur die satan liefling solomon, tot Maleagi en dan Openbaring wat vanuit daniEL gesteel is deur jesus en johannes.

Daar is verskei skrywers van satan wat met die Boek van Henog, en die ander Boeke, gepeuter het so n mens moet die Boek beoordeel in verband met die ander Profete se boeke. Dit is baie soos n legkaart waarvan jy nie vooraf weet hoe die prentkie lyk wat jy moet bou nie. Sodra jy n prentkie kry val dinge sommer gou in plek.

Doen jouself n guns, terwyl daar nog tyd is. Gaan praat biekie met ou mense sommer by tehuise, Boere natuurlik, wat hulle Oupagrootkies geken het, want hulle pa's het al weggeskram van hulle herkoms, luister na hulle stories dan sal jy gou besef jy het met n mondelingse geskiedenis te doen en nie n skriftelike geskiedenis soos wat die samelewing van vandag vereis nie, want as daar mos nie die een of ander boek daaroor geskryf is waarvan almal kennis dra nie dan is enige iets anders mos net nonsens.

Hou ook in gedagte dat meer as die helfte van die Boer-israEL-volk is uitgewis in die Boereoorlog terwyl die cape-dutch-afrikaner se getalle ontplof het. Ons sou vandag dalk in die meerderheid gewees het en hulle in die minderheid was dit nie vir die oorlog nie. Dit was presies die doel van die Boer-israEL-volk uitwissings poging.

Openb. 7:4 En ek het die getal van die verseldes gehoor: honderd vier en veertig duisend verseldes uit al die stamme van die kinders van Israel
Openb. 7:5 uit die stam van Juda twaalf duisend verseldes; uit die stam van Ruben twaalf duisend verseldes; uit die stam van Gad twaalf duisend verseldes;
Openb. 7:6 uit die stam van Aser twaalf duisend verseldes; uit die stam van Nftali twaalf duisend verseldes; uit die stam van Manasse twaalf duisend verseldes;
Openb. 7:7 uit die stam van Smeon twaalf duisend verseldes; uit die stam van Levi twaalf duisend verseldes; uit die stam van Issaskar twaalf duisend verseldes;
Openb. 7:8 uit die stam van Sbulon twaalf duisend verseldes; uit die stam van Josef twaalf duisend verseldes; uit die stam van Benjamin twaalf duisend verseldes.

Die israliet is die gemors wat in staat israEL sit. Die israEL is die VerbondsVolk. Uit hulle sal die 144 000 deur die poorte van die HemelE gaan, die res van ons sal net buite die poorte wees in die ALMAGTIGE-SKEPPER se Heerlikheid maar nie SY direkte Teenwoordigheid nie.

BoereGroete.

Silencio
22nd November 2010, 19:41
Amaghael, waarom teksverse aanhaal uit die nuwe testament, jy glo nie daarin nie, ek haal aan :

""Nuwe Testament" en dus n NUWE geloof met n ander god" hmm, nou wat is die verskil tussen die israeliet op straat en julle israeliete? ek sien jy is baie geneig om my vrae te ontduik, ek vra weereens wat laat jou dink jy is 'n israeliet? jou geloof, jou bloedlyn? God het almal geskape nou wil jy vir my s hy was rasisties want Hy het 'n voorkeur vir die israeliete? wat maak julle so special? is dit nou omdat julle besnede is en t-bones offer en die sabbat dag heilig hou en die tien gebooie onderhou, want ek verseker jou nie een enkele persoon op hierdie aarde het dit in sy mag om die gebooie te onderhou nie, dit word die human factor genoem, jy is nie rein nie, jy is 'n mens. jy se jou naaste is die witman, nou dan diskrimineer jy mos, die tien gebooie s dan uitdruklik jy moet jou naaste liefh soos jouself, daar is nooit gespesifiseer wie jou naaste is nie, so hoe kan jy dit spesifiseer? Boonop herken jy nou dat die bybel verdraai is en die boek van Henog waarin jy so glo deur satanskrywers benvloed is, so wie s wat Henog ooit ges het is die waarheid, die boek is dan mee gepeuter. Genesis 1 spesifiseer God is die almagtige skepper, maar jy ontken dit, want jou almagtige skepper is nou nie God die almagtige skepper nie, wtf? weereens gebod ses, jy mag nie moord pleeg nie, nou jou voorvaders het arme diere pens en pootjies lewendig gebrand want jul God is blykbaar lief vir die reuk, GROSS!!! intussen het jul die tradisie verander na t-bone steaks toe, nou verbreek jy nog die israeliese tradisie ook. Nee Amaghael jy maak geen sin in enige iets wat jy s nie, bewys aan my jy is 'n ware israeliet, en jy het self ges "die res van ons gaan net voor die poorte staan" jy beter blerrie baie offers gee, want anders gaan jy nie in die poorte toegelaat word nie, waar jy derhalwe ook erken jy is nie rein en goed genoeg vir jou God nie, blikskottel, lyk my jou God is darem vreeslik judgmental en kieskeurig, Hy lief net sekere van sy uitverkorene volk, ek het nog altyd gedink dit is geloof en genade en hoe jy jou lewe leef wat bepaal waarnatoe jy gaan, maar as dit is soos jy s is ons almal doomed, en jy kan mos nie jou naaste verdoem nie, wat s dit van jou karakter? Al wat jy doen is stry en baklei, ek sien nie jou hart nie, ek kry nie die vibe dat jy regtig waar actually liefdevol is en omgee vir ander of vir God se skepping nie, is ek verkeerd? al waarop jy gestel is, is jou opinie de moe* met die res, wat laat jou dink jy is so korrek in alles, watter profeet het jou dit wys gemaak? Of het jou God self aan jou verskyn en vir jou ges, wat nie baie likely is nie, want volgens jou is jy nie eers van die 144 000 wat gered gaan word nie. So hoekom probeer jy jou God please as Hy in elk geval klaar besluit het jy is nie goed genoeg vir Hom nie? Miskien moet jy iets anders offer, ek dink nie hy like t-bone nie, try 'n varktjoppie.

Groetnis
Silencio

amichaEL
23rd November 2010, 14:58
Middag Silanca,

Amaghael, waarom teksverse aanhaal uit die nuwe testament, jy glo nie daarin nie, ek haal aan :

""Nuwe Testament" en dus n NUWE geloof met n ander god"

Die "n.t." bestaan uit n profetiese gedeelte wat uitreksels is of n verwerking van die Boek van Henog en die Boek van daniEL en verder "notules". Eenvoudige sinteks vergelyking tussen Openbaring en die ander johannes boeke sal dit vir jou uitklaar. Die 3-enige god, god die vader, god die seun jesus cristos en god die heilige gees is nie my god nie en jy sal hulle ook nie in die "Ou Testament" kry nie. hulle bestaan dus nie sonder die "N.T." nie.

Mal. 1:6 n Seun eer die vader, en n kneg sy heer. As EK dan n Vader IS, waar IS MY Eer? En as EK n Heer IS, waar is die Vrees vir MY? s Die ALMAGTIGE van die Lerskare aan julle, o priesters, wat MY NAAM verag! Maar julle s: Waardeur het ons U Naam verag?

My GOD IS Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, SY GEES word Beskryf as, Die GEES van Die ALMAGTIGE-SKEPPER, en HY Het 7-GEESTE, nie net een nie.

hmm, nou wat is die verskil tussen die israeliet op straat en julle israeliete?

Dieselfde as die BOERE en die afrikaner en die ingeteelde jew-afrikaner-cape-dutch-boer

ek sien jy is baie geneig om my vrae te ontduik, ek vra weereens wat laat jou dink jy is 'n israeliet? jou geloof, jou bloedlyn?

Jy praat onsin, ek kan nie verantwoordelik gehou word wanneer my antwoorde nie goed genoeg vir jou is nie. MY HERKOMS!!!

God het almal geskape nou wil jy vir my s hy was rasisties

NOU BEGIN JY VERSTAAN. JA, HY-IS, DIT IS HOEKOM HY VERSKILLENDE RASSE GEMAAK HET. DIE RASSE WAT MET DIE GEVALLE ENGELE VERMENG HET, DIE satan-bloedlyn, IS NIE SY RASSE NIE.

want Hy het 'n voorkeur vir die israeliete? wat maak julle so special?

Ek kan nie praat vir die israliete nie, net vir israEL. Die 12 israEL Stamme staan in n Verbond met Die ALMAGTIGE-SKEPPER, hulle is SY Gunsteling Volk.

is dit nou omdat julle besnede is en t-bones offer en die sabbat dag heilig hou en die tien gebooie onderhou,

Daar is 14-Gebooie en ander Verordening, Dit alles is die Bepaling van die Verbond/Kontrak.

want ek verseker jou nie een enkele persoon op hierdie aarde het dit in sy mag om die gebooie te onderhou nie,

dit word die human factor genoem, jy is nie rein nie, jy is 'n mens.

Reinheid is soos n altleet wat oefen, hoe meer hy oefen hoe beter word hy.

jy se jou naaste is die witman, nou dan diskrimineer jy mos,

Nee nie alle witmense IS MY NAASTE NIE. My Naaste is die 11 ander Stamme van israEL, EN JA EK DISKRIMINEER!!!

die tien gebooie s dan uitdruklik jy moet jou naaste liefh soos jouself,

WYS MY WAAR ASB!!!

Exo 20:1 Toe het Die ALMAGTIGE al hierdie Woorde Gespreek en Ges:
Exo 20:2 ( 1) "EK-IS" Die ALMAGTIGE jou GOD wat jou uit Egipteland, uit die slawehuis, Uitgelei het.

Exo 20:3 ( 2) Jy mag geen ander gode voor MY Aangesig h nie.

Exo 20:4 ( 3) Jy mag vir jou geen gesnede beeld of enige gelykenis maak van wat bo in die Hemel is, of van wat onder op die Aarde is, of van wat in die Waters onder die Aarde is nie.

Exo 20:5 ( 4) Jy mag jou voor hulle nie neerbuig en hulle nie dien nie; want "Ek-IS", Die ALMAGTIGE jou God, n jaloerse GOD wat die misdaad van die vaders besoek aan die kinders, aan die derde en aan die vierde geslag van die wat MY haat;

Exo 20:6 ( 5 ) EK bewys Barmhartigheid aan duisende van die wat MY liefhet en MY Gebooie onderhou.

Exo 20:7 ( 6 ) Jy mag Die NAAM van Die ALMAGTIGE jou God nie ydellik gebruik nie, want Die ALMAGTIGE sal die een wat SY NAAM ydellik gebruik, nie ongestraf laat bly nie.

Exo 20:8 ( 7 ) Gedenk die Sabbatdag, dat jy dit heilig.

Exo 20:9 ( 8 ) Ses dae moet jy arbei en al jou werk doen;
Exo 20:10 maar die Sewende dag is die Sabbat van Die ALMAGTIGE jou God; dan mag jy gn werk doen niejy of jou seun of jou dogter, of jou dienskneg of jou diensmaagd, of jou vee of jou vreemdeling wat in jou poorte is nie.
Exo 20:11 Want in Ses dae het Die ALMAGTIGE die Hemele en die Aarde gemaak, die See en alles wat daarin is, en op die Sewende dag het HY Gerus. Daarom het Die ALMAGTIGE die Sabbatdag Gesen en dit Geheilig.

Exo 20:12 ( 9 ) Eer jou vader en jou moeder, dat jou dae verleng mag word in die land wat Die ALMAGTIGE jou GOD aan jou gee.

Exo 20:13 ( 10 ) Jy mag nie doodslaan nie.

Exo 20:14 ( 11 ) Jy mag nie Verbaster nie. (hebreeuse vertaling)

Exo 20:15 ( 12 ) Jy mag nie steel nie.

Exo 20:16 ( 13 ) Jy mag geen valse getuienis teen jou naaste spreek nie.

Exo 20:17 J( 14 ) Jy mag nie jou naaste se huis begeer nie; jy mag nie jou naaste se vrou begeer nie, of sy dienskneg of sy diensmaagd, of sy os of sy esel of iets wat van jou naaste is nie.

daar is nooit gespesifiseer wie jou naaste is nie, so hoe kan jy dit spesifiseer?

Vir israEL is dit nie nodig om gespesifiseer te word nie want ons weet wie ons naaste is. Vir die ander wat nie weet nie, hulle is nie veronderstel om te weet nie want ons geloof is nie hulle geloof nie en hoef dit dus nie te verstaan nie.

Boonop herken jy nou dat die bybel verdraai is en die boek van Henog waarin jy so glo deur satanskrywers benvloed is,

Asseblief!!! My herkenning is niks nuuts nie. Enige mense sien dit as jy Bybels van oor die Wereld begin vergelyk.

so wie s wat Henog ooit ges het is die waarheid, die boek is dan mee gepeuter. Genesis 1 spesifiseer God is die almagtige skepper, maar jy ontken dit, want jou almagtige skepper is nou nie God die almagtige skepper nie, wtf?

Gee my net gou n oomblikie, net gou n teelepelkie gaan haal..................., daarsy, Kruisverwys alla bronne en besluit self. MAAR EERS MOET JY DIE EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER se GEES VRA, OEPSSS, GEEN WONDER JY VERSTAAN NIE, EN SAL OOK NIE.

Weereens gebod ses, jy mag nie moord pleeg nie, nou jou voorvaders het arme diere pens en pootjies lewendig gebrand want jul God is blykbaar lief vir die reuk, GROSS!!!

Hoeveel miere het jy al in jou lewe doodgetrap waarvan jy nie eers weet nie. IS DIT NOU MOORD??? GEEN DIERE IS LEWENDIG VERBRAND NIE. GAAN LEES MAAR DIE VOORSKRIFTE. JY PRAAT TE MAKLIK SONDER KENNIS.

Gen 8:20 En Noag het vir Die ALMAGTIGE n Altaar gebou en van al die rein diere en al die rein vols geneem en brandoffers op die altaar gebring.
Gen 8:21 En Die ALMAGTIGE het die lieflike geur geruik, en Die ALMAGTIGE het in SY Hart ges: EK sal die aarde verder nie meer vervloek ter wille van die mens nie, want die versinsels van die mens se hart is sleg van sy jeug af. En EK Sal verder nie meer al die lewende wesens tref soos EK Gedoen het nie.

intussen het jul die tradisie verander na t-bone steaks toe, nou verbreek jy nog die israeliese tradisie ook. Nee Amaghael jy maak geen sin in enige iets wat jy s nie, bewys aan my jy is 'n ware israeliet, en jy het self ges "

EK het NIKE te bewyse aan jou nie, verbeel jou!!! Ek het nie eers die begeerte om jou te oortuig nie. My plig is om in te lig, dan is hulle bloed op hulle, nie op my nie.

die res van ons gaan net voor die poorte staan"

NET SO JA.

jy beter blerrie baie offers gee, want anders gaan jy nie in die poorte toegelaat word nie,

OFFERS IS N VERSOENING GEBAAR, NIE N WAARBORG NIE. EK HET LANKAL VREDE GEMAAK DAT EK BUITE DIE POORTE SAL WEES EN DAT DAAR BAIE MEER REIN MENSE AS EK DIE 144 000 GETAL OPMAAK. DEUR DIE POORTE GAAN WORD OOR n HELE LEEFTYD "GE-EARN" DIT IS NIE n "GIVEN" NIE.

waar jy derhalwe ook erken jy is nie rein en goed genoeg vir jou God nie, blikskottel, lyk my jou God is darem vreeslik judgmental en kieskeurig,

JY HET NIE n IDEE HOE REG JY HIER IS NIE, MAAR JY SAL DIT NOG SIEN.

Hy lief net sekere van sy uitverkorene volk, ek het nog altyd gedink dit is geloof en genade en hoe jy jou lewe leef wat bepaal waarnatoe jy gaan, maar as dit is soos jy s is ons almal doomed, en jy kan mos nie jou naaste verdoem nie, wat s dit van jou karakter?

NET SO. JY DINK VERKEERD. HOE ONS DIE ALMAGTIGE-SKEPPER DIEN EN SY WETTE NAKOM IS DIE ENIGSTE BEPALENDE FAKTOR IN DIE OORDEEL EN UITSLAG.
U KAN VAN MY KARRAKTER DINK NET WAT U WIL.

Al wat jy doen is stry en baklei,

EK WEET NIE OF JY "ISSUES" HET NIE MAAR MOET ASSEBLIEF NIE DEBAT MET STRY OF BAKLEI VERWAR NIE.

ek sien nie jou hart nie, ek kry nie die vibe dat jy regtig waar actually liefdevol is en omgee vir ander of vir God se skepping nie, is ek verkeerd?

MY HART IS my GOD SIN. KRY KENNIS VAN my GOD EN JY SAL KENNIS VAN my HART KRY. OF NIE.

al waarop jy gestel is, is jou opinie de moe* met die res, wat laat jou dink jy is so korrek in alles,

MY OPINIE IS NIE GEVORM IN EEN NAG NA n DROOM NIE. EERS MOET JY JOUSELF GEESTELIK "KAAL UITTREK" VOOR Die ALMAGTIGE-SKEPPER, DIT BETEKEN AL DIE BREINSPOELING VAN KLEINTYD AF EENKANT TOE TE SKUIF. DAN VRA jy SY LEIDING EN WAG GEDULGIG DAAROP, HY SPRING NIE AS EK EN JY ONS VINGERKIE KLAP NIE. DAN DOEN JY JOU EIE ONDERSOEK.

watter profeet het jou dit wys gemaak? Of het jou God self aan jou verskyn en vir jou ges, wat nie baie likely is nie, want volgens jou is jy nie eers van die 144 000 wat gered gaan word nie. So hoekom probeer jy jou God please as Hy in elk geval klaar besluit het jy is nie goed genoeg vir Hom nie? Miskien moet jy iets anders offer, ek dink nie hy like t-bone nie, try 'n varktjoppie.

GEEN PROFEET NIE EN GEEN VERSKYNING NIE, NET SY LEIDING, GLO MY DIT IS MEER AS GENOEG.
MY "REWARD" IS NIE DIE HEMEL NIE MAAR om HOM te DIEN.(ftf)

BoereGroete.
amichaEL.

Stefanus
23rd November 2010, 19:45
Die "n.t." bestaan uit n profetiese gedeelte wat uitreksels is of n verwerking van die Boek van Henog en die Boek van daniEL en verder "notules". Eenvoudige sinteks vergelyking tussen Openbaring en die ander johannes boeke sal dit vir jou uitklaar. Die 3-enige god, god die vader, god die seun jesus cristos en god die heilige gees is nie my god nie en jy sal hulle ook nie in die "Ou Testament" kry nie. hulle bestaan dus nie sonder die "N.T." nie.

Mal. 1:6 n Seun eer die vader, en n kneg sy heer. As EK dan n Vader IS, waar IS MY Eer? En as EK n Heer IS, waar is die Vrees vir MY? s Die ALMAGTIGE van die Lerskare aan julle, o priesters, wat MY NAAM verag! Maar julle s: Waardeur het ons U Naam verag?

My GOD IS Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, SY GEES word Beskryf as, Die GEES van Die ALMAGTIGE-SKEPPER, en HY Het 7-GEESTE, nie net een nie.

amichaEL, die probleem is dat jy nie werklik onderskei tussen EL en Yahweh nie, indien jy wel die onderskeid doen sal jy besef dat jou vertolking van EL nie heeltemal is as wat jy dit wil he nie.

EL is die Vader van Die Christus!
EL is nie die Skepper God nie!
EL is die Seun van die Skepper God!

Die Bybel (Ou Testament) vertel 'n verhaal hoofsaaklik oor Yahweh die Heer van "die 12 israEL Stamme" en die se geskiedenis.
Die Bybel (Nuwe Testament) vertel 'n verhaal hoofsaaklik van Die Christus die Seun van EL.

Ons kan nie enige rituele en gebruike aan EL toedig indien ons nie werklik verstaan wie die EL of Yahweh of die Skeppergod is nie, in jou relaas en poste maak jy die fout.

Ek kan nie praat vir die israliete nie, net vir israEL. Die 12 israEL Stamme staan in n Verbond met Die ALMAGTIGE-SKEPPER, hulle is SY Gunsteling Volk.

amichaEL jou onbegrip van wie die Gode is en hoe hulle in die Koninkryk inpas veroorsaak dat jy halwe waarhede kwytraak wat vir niemand enige voordeel inhou nie.
Yahweh is die heer van die "12 israEL Stamme" en staan ondergeskik aan EL wat nie 'n "spesiale" volkie het nie aangesien Hy oor al die volke Heer is.

Daar is 14-Gebooie en ander Verordening, Dit alles is die Bepaling van die Verbond/Kontrak.

Die "Verbond/Kontrak" is deur die stamgod (Yahweh) met "die 12 israEL Stamme", sy onderdane aangegaan en het niks met my as Boer te doen nie.

Nee nie alle witmense IS MY NAASTE NIE. My Naaste is die 11 ander Stamme van israEL, EN JA EK DISKRIMINEER!!!

Indien jy wel 'n afstammeling is van een van "die 12 israEL Stamme" is jy 'n Jood! en kan op die meeste 'n aanspraak maak as sogenaamde boere-Jood.
Die Jood is in alle eerlikheid die werklike vyand van die Boer, en hierdie wanopvatting onder oningeligtes dat die Jood 'n "spesiale" plekkie/verbond met die Skepper het is 'n bespotting van wat heilig is.

MAAR EERS MOET JY DIE EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER se GEES VRA, OEPSSS, GEEN WONDER JY VERSTAAN NIE, EN SAL OOK NIE.

watter een amichaEL? Die een wat verwoesting en bedrog saai? Of dalk:

Daarop vra Jesus hom en s: Wat is jou naam? En hy antwoord: Legiowant baie duiwels het in hom ingevaar.

"We have fooled, bemused and corrupted the youth of the goyim (Gentiles) by rearing them in principles and theories which are known to us to be false although it is by us that they have been inculcated." (Protocol No. 9 of the Protocols of the Elders of Zion).

Gen 8:20 En Noag het vir Die ALMAGTIGE n Altaar gebou en van al die rein diere en al die rein vols geneem en brandoffers op die altaar gebring.
Gen 8:21 En Die ALMAGTIGE het die lieflike geur geruik, en Die ALMAGTIGE het in SY Hart ges: EK sal die aarde verder nie meer vervloek ter wille van die mens nie, want die versinsels van die mens se hart is sleg van sy jeug af. En EK Sal verder nie meer al die lewende wesens tref soos EK Gedoen het nie.

Yahweh se priesters is verantwoordelik vir die "rein diere" verhaal, die het vir hulle 'n ongebroke stroom vars vleis besorg sonder om 'n dag se werk in te sit, lees jou bybel weer amichaEL, Die skepper het geen onderskeid gemaak tussen die diere nie, die onderskeid word deur die afvallige priesterdom gedoen.

amichaEL, jy verkondig 'n baie vreemde verhaal wat nie regtig versoenbaar is met ons wete nie, die godheid wat jy verkondig is 'n kruising tussen EL en Yahweh en die priesterdom se begeertes, dit wat jy verkondig is in stryd met die wese van die Boer en is afkomstig uit die Joodse geloof soos wat die afvallige priesterdom dit opgeteken het.

Dit wat jy verkondig is maar net 'n Israel Waarheid / Isreal Visie vertolking van hoe die, die Koningkryk van God verstaan en is ver verwyderd van die waarheid.

Groete

Silencio
27th November 2010, 23:24
Amaghael, 'n vraag, watter doktrines het die kerke gehou en hoekom het dit hulle gepas?

Groetnis
Silencio