PDA

View Full Version : The birth of bride of Satan....the Lady Gaga story

knipmes
16th March 2011, 20:13
The Song “Alejandro”.... sung by Lady Gaga

Very subtle the devil sneeks into our lifes to get his dirty feet in the door to steal and destroy souls...

We don’t even realise it – and just by singing together with the lyrics of a seemingly ‘innocent’ song with a nice tune, we open the door wider for his evil spirit!!

‘Alejandro’ means: Mans defender and protector’ (GOD).

‘Fernando’ means: Ardent for peace (JESUS).

‘Roberto’ means: Bright or shiningly frame (HOLY SPIRIT).

‘Babe’ is the same as ‘Child’

"Don't call my name, don't call my name, Alejandro(GOD).

I'm not your child, i'm not your child, Fernando (JESUS)

Don't call my name, don't call my name, Roberto (HOLY SPIRIT)

Alejandro. Alejandro(GOD), Just let me go."

-Lady Gaga-

People, please stop listening to Lady Gaga; real name “Stefani Joanne Angelina Germanotta”, Encourage especially your children and grand children not to listen to this women‘s music!

She sold her soul to the devil for fame and fortune..

8 million followers on twitter, top selling artist and the “icing on the cake” top winner at the Grammy’s:

This is clearly the devil at work...

Herebelow, (with her inside the egg) carried on a cross, how DEMONIC!!,

615

Hatching from an egg, signifying the cold blooded re-birth!

614

Implanted horns on her shoulders…& cheeck bone, transformed BRIDE OF SATAN

613 617

link 616

groetnis
knipmes

Silencio
21st March 2011, 21:57
O hierdie ding wat asem haal gee my die kreeps, om dit reguit te stel, ek het nog nooit van haar gehou nie, ek voel haar hele voorkoms en houding is afskuwelik, sal ek wat 'n diereaktivis is ooit vergeet van haar baie bekende vleisrok wat sy aangehad het, wie in hulle regte verstand sal ooit 'n vleisrok aantrek, good heavens die vrou het die klits en haar siel kwyt, ja ek mag nie oordeel nie maar sy wys baie duidelik sy is nie juis iemand wat die liewe Vader liefhet nie. daar is geen rede waarom ek haar hoef te respekteer nie, sy laat my gril, yuk!

Groetnis
Silencio

knipmes
22nd March 2011, 20:19
...wie in hulle regte verstand sal ooit 'n vleisrok aantrek...

Bokkie. moet nie vergeet dat demoniese geeste nie vanself uit die dood kan opstaan nie, maar slegs as pleegkind by 'n reeds lewende Siel in dieselfde liggaam intrek... Onthou hoe Jesus geeste uitgedryf het...

Nou hierdie "aunty" is deels met soveel demone dat hul drang na "lewend" word, oorneem en dan die skelet met vleis wil oortrek, vandaar die drang... sy kan dit nie help nie, sy is vasgevang en wil vasgevang wees, pragtige ding!

Wees bly vir haar, want sonder haar is die toekoms bleek... sy't 'n duidelike rol om te vervul!

hoe gaan jy weet wat mooi is as jy die sleg nie kan sien of ein nie??

met daai horinkies lyk sy nes 'n boerbok.....????
wonner of sy melk 'et?
groetnis
knipmes

Silencio
26th March 2011, 12:05
Gros knipmes as sy melk het wil ek haar nie speen nie, LOL, besides dit sal suur en vol evil virusses wees.

Groetnis
Silencio