PDA

View Full Version : Gees, Siel en Liggaam

Jaco Slabbert
8th February 2008, 11:15
Hi almal

Ek wil graag net iets op klaar. In baie geskrifte lees ek van die gees en siel van die mens. Volgens wat ek weet as die vlees tot sterwe kom gaan die liggaam en siel tot nuut. Die gees is wat onsterflik is. In die geskrif "Wisdom of Salomon" lees ek dat die siel onsterflik is. Nou soos ek verstaan kom ons gees van God af, die liggaam word gemaak deur ons ouers (sondige vlees) en die siel is ons denke en insig. Die siel en liggaam moet beheer word deur die gees.

Dit wil se dat my gees my siel beheer deur die siel te inspireer tot denke en insig en die siel weer op sy beurt die liggaam beheer. As mens dan beheer word deur die liggaam soos bv iemand wat rook, as die liggam voel dit is lus vir 'n sigaret dan sal die siel dit bedink en besluit of dit deur die gees se nee of die vlees se ja beinvloed word.

As die liggaam nou deur die gevolg van rook se maar aan kanker sterf dan kan die siel nie oor leef sonder die liggaam nie maar wel die gees. Wat ek wel weet is dat God ons vrye denke gegee het. Dit betken dan ook dat die gees in die 3 in 1 opset onderdanig aan die siel van die mens is. Dit kom dan neer op 'n wils besluit van die siel, of die gees, of die plesier van die liggaam die eind doel bereik. As die liggaam dan oorheers dan is dit tog nie die plan wat God vir daardie gees gehaat het nie. En heel moontlik sal daardie gees weer terug kom om die vlees aan te neem.

Op die einde van die dag maak ek 'n wils besluit dat my gees my siel oorheers en dan ook my liggaam.Om weer terug op die punt te kom hoe moet ek die Geskrifte verstaan as hulle dan geen onderskeid tussen gees en siel maak nie?Verstaan ek dan die hele gees,siel liggam konsep verkeerd? In die geval van astraleprejeksie verlaat die siel of die gees die vleeslike liggaam? Wat is die verskil?

Groete Jaco

Die Ou Man
9th February 2008, 22:10
Jaco.

Kom ons raadpleeg eers die verhaal van die Elohiste in Genesis 9.

3 Alles wat beweeg en lewe, sal julle voedsel wees. Net soos die groen plante, gee Ek dit alles aan julle.

4 Net die vleis met sy siel, met sy bloed, mag julle nie eet nie.

5 Maar wat julle eie bloed betref, dit sal Ek eis: van al die diere sal Ek dit eis. Ook van die mens, van die een teenoor die ander, sal Ek die siel van die mens eis.

6 Hy wat die bloed van 'n mens vergiet, sy bloed sal deur die mens vergiet word; want God het die mens na sy beeld gemaak.

Volgens hierdie gedeelte het wilde diere siel en vlees en is die siel in die bloed.

Die vlees is die dood en die dood is die sonde. Daarom verwys die Bybel na die vlees as die sondige liggaam. 'n Boer het eerstehandse kennis daarvan dat die vlees dood is, want die vlees wat hy op sy braairooster sit, is dood maar steeds vlees.

Sodra die siel die vlees verlaat begin die ontbindingsproses. Die vlees opsigself, sonder die siel, is (die) dood.

Volgens die Bybel bestaan die wese van 'n sjimpansee uit vlees en siel. Volgens die wetenskap deel die sjimpansee en die mens 98& dieselfde gene. Wat onderskei die mens dus van die sjimpansee?

Volgens die sielkunde soos deur Sigmund Freud verwoord, bestaan die psige van die mens uit die Id, Ego en Superego. Die Id verteenwoordig die basiese vleeslike drange wat ook by diere aanwesig is en kan vergelyk word met 'n ongetemde perd. Die Ego, kan wat my aanbetref, beskou word as die siel se invloed om die dierlike drange van die Id te temper en kan vergelyk word met 'n persoon (Ego) wat die perd (Id) bedwang deur hom aan sy halter vas te hou. Die Superego kan vergelyk word met 'n ruiter wat die perd beheer en van bo af bestuur.

Die liggaam, siel en gees kan ook vergelyk word met met die vlees, pit en kern van 'n vrug, soos die perske. Die perske kan wel bestaan sonder die kern, maar nie sonder vlees en pit nie.

Net so kry ons mense wat bestaan uit vlees en siel. Hulle is nie van bo gebore nie.

En ons kry mense wat bestaan uit vlees, siel en gees. Hulle is die Adamiete want hulle is van bo gebore. Die Witboek is slegs vir hierdie wesens geskryf.

Liefde groete.

Die Ou Man

Jaco Slabbert
11th February 2008, 10:07
Hallo DOM

Dankie vir die antwoord, ek het nie geweet dat die mens sonder 'n gees kan bestaan nie.As ek verwys na mens verwys ek na die ingewikkelde demensionele kant van die mens. Dat verklaar ook dat party mense net op die dierlike instink van die vlees reageer. Dit is ook hoekom party mense baie oppervlakkig na vore kom en ander 'n baie diepr kant het. Dit gaan ook oor die ridineerings vlak van 'n mens, met party kan met gesels en dit sink in , en aander is dit asof jy deur hulle praat maar dit maak geen indruk nie.

Die vorige pos het ek gevra oor astrale projeksie, sal sleg mense met 'n gees dit kan doen?

Groete

Jaco

Stefanus
11th February 2008, 19:17
Die vorige pos het ek gevra oor astrale projeksie, sal sleg mense met 'n gees dit kan doen?

Jaco, ja die gees is nie afhanklik van die liggaam en siel nie, dus in astrale projeksie is dit die gees wat die liggaam verlaat, indien die siel die liggaam verlaat tree die dood van die liggaam in.
Die gees is die werklike "jy" die siel is jou liggaam se "lewenskrag", jou "verstand" daarom kan 'n persoon bestaan uit slegs liggaam en siel.

Liefdegroete,
Stefanus.

Jaco Slabbert
12th February 2008, 08:52
Jaco, ja die gees is nie afhanklik van die liggaam en siel nie, dus in astrale projeksie is dit die gees wat die liggaam verlaat, indien die siel die liggaam verlaat tree die dood van die liggaam in.
Die gees is die werklike "jy" die siel is jou liggaam se "lewenskrag", jou "verstand" daarom kan 'n persoon bestaan uit slegs liggaam en siel.

Liefdegroete,
Stefanus.

Dankie Stefanus dit maak nou meer sin, die vraag wat nou by my op kom is die volgende, Al die mense in, kom ons kyk net na SA, kerke het nie noodwendig 'n gees ook nie. So wie aanbid hulle of eerder wat is die uitwerking van hulle gebede? Dit klink vir my of hulle eerder rus vir hul siel kry, dit is soos 'n "Placebo". Dit kom ook dan neer dat die geloof soos ons dit leer ken het is deur verstand uitgedink en nie deur die Gees nie. Deur dit te doen het die vleeslike liggaam gebaat en glad nie die Gees nie. Die leun soos ons dit uit geken het is vestandelik gebonde en ons kan dit deur die gees ontroon. Som ek dit regop?

Groete

Jaco

knipmes
12th February 2008, 20:40
Naand julle Almal,

Julle beweeg nou in 'n rigting wat ek onlangs soos volg aan my dogters verduidelik het...

Soos ek dit sien bestaan ons uit drie dele (Adamiete - hoofdeel = Gees) en Aardmense net uit twee dele (siel en vlees) soos deur DOM verduidelik. Waar jou vrae inkom, Jaco, is oor waarheen kom en gaan ons... ek sien dit so: as persoon bestaan jy dus as liggaam beheer deur n aardse pleegkind (siel) wat die vrye wil het as gereedskap om hierdie aardse tog reg of verkeerd? te lei, maar as Adamiet het jy dus voorts ook 'n Pleegouer (Gees) wat saam in die liggaam woon, wat inkarneer vanuit die hoogste Hemele.

Die aarde bestaan met 'n stratosfeer (osoonlaag en en.. ) wat soos 'n newel om die aarde 'n geslote net span. Binne hierdie net bestaan (op astrale vlak) die aardse hemel en hel waar die energie (siel) van aardemense heen en weer beweeg deur elke nag te rus, waartydens 90% van die siel dan reis en die orige 10% die vlees handhaaf. Wanneer jy onverwags vinnig wakker gemaak word van 'n diep slaap, dan vat dit gewoontlik so 20 sekondes vir jou om tot verhaal te kom, dis wanneer die liggaan (vlees) wag op die 90% energie (siel) om terug te keer, voordat die liggaam en verstand dan fokus en beheer het. Onthou alles, maar alles in en om hierdie planeet bestaan in die diepste afgebreekte vorm uit "energie".

Op 'n groter skaal was die doel (myns insiens) van die duiwel (legio) om God op aarde te wees, deur juis daardie newel te span, sodat die Gees (Adamiet) in die aardmens gekeer kan word om te inkarneer deur jou juis te laat glo aan die evangelie van die dood. Want as jy slegs eenkeer leef, en dan doodgaan en wag op die oordeel, dan wag jy as siel erens in hierdie aardse hemel en/of hel, afhangende van jou lewens handel, op die sogenaamde messias. Hierdie komende AntiChris wat homself dan as Jesus as God gaan verklaar wag net totdat die laaste Adamiet (pleegour) vernietig is, met ander woorde, sodra elke gebore Adamiet sy herkoms afseg of verkoop soos n pot lensie sop, dan het die duiwel oorwin, en gaan ons as siele gedoem wees tot die aardse hemel en hel. DOM het dit mooi uitgewys in Genesis. Gen 2:4 Dit is die geskiedenis van die hemel en die aarde toe hulle geskape is. Die dag toe die HERE God die aarde en die hemel gemaak het, die hemel wat hier na verwys word is nie die Hemele waar ons as Adamiete vandaan kom nie, maar die aardse hemel (en hel) soos deur Jahweh geskep. Jy sien, dit verklaar hoekom jy slegs op aarde goed en sleg kry, want die newel beskerm die res van die materiele werelde van die sleg wat slegs hier te vinde is... want die vlees is swak en sondig...

As Adamietgaan dit ons taak wees om juis daardie newel te ontbind, en die sleg te oorwin... hoop ek het gehelp...

groetnis
knipmes

Luther
13th February 2008, 07:34
Hierdie pos van Knipmes maak vir my sin, ek sien dit so in, in die begin, met Adam se vorming het die Skepper Sy Gees in Adam geblaas, as ek dit so mag noem, die Adamiet het deelagtig van die Skepper geword

Ek stem ook saam dat daar ander "mense" op die aarde wandel wat nie Sy Gees ontvang het nie, dit ook nooit sal ontvang nie

Dit word verduidelik in Mattheus waar Sy Seun aan sekere mense se dat hulle addergeslag is, maw slangsaad, maw die duiwel se nageslag, moontlik gevalle engele wat destyds teen die Skepper gerebbeleer het( vergelyk Mat 20:16,

Indien julle dit anders insien se maar so, ek is bereid om te leer indien julle my kan onderrig in die regte weg

Verduidelik ook vir my Mat 10:5-6 asook Mat 15:24en 26 Mat 19:28

Sal dit waardeer

Dankie

Pionier
13th February 2008, 08:00
Knipmes

Op 'n groter skaal was die doel (myns insiens) van die duiwel (legio) om God op aarde te wees, deur juis daardie newel te span, sodat die Gees (Adamiet) in die aardmens gekeer kan word om te inkarneer deur jou juis te laat glo aan die evangelie van die dood.

As die duiwel hierdie mag het, hoekom is daar dan mense wat van Bo gebore is? Jy bemagtig darem die satan vreeslik met hierdie stelling...

Want as jy slegs eenkeer leef, en dan doodgaan en wag op die oordeel, dan wag jy as siel erens in hierdie aardse hemel en/of hel, afhangende van jou lewens handel

Ek sien dit so: jy leef op aarde met vlees, siel en Gees, die vleeslike vergaan en jou siel is jou identiteit. Jou identiteit kan nie voortleef in 'n ander behalwe in God nie. Daaarom sodra jy tot vleeslike sterwe kom word die Gees in jou wat deels jou identiteit aangeneem het teruggevoer na God.
Elke siel wat op aarde gebore word gekombineer met Gees word in totaliteit opgeneem word in een Wese(God). Ons siele en die ontwikkeling daarvan hier op aarde is dus 'n vermeerderings proses( plant 'n saadjie/siel en laat dit ontwikkel tesame met Gees tot 'n magtiger/intelligenter wese) met respek gesÍ, God se manier van selfverryking en te versterking. Dit is ongelukkig nie vir almal beskore nie.

Jesus se oorwinning was juis die feit dat Hy totaal voorbereid was, om in die Hemele opgeneem te word.

Dit is my primÍre doel om myself voor te berei vir opname deur God.

Groetnis

Pionier

knipmes
13th February 2008, 20:30
Hierdie pos van Knipmes maak vir my sin, ek sien dit so in, in die begin, met Adam se vorming het die Skepper Sy Gees in Adam geblaas, as ek dit so mag noem, die Adamiet het deelagtig van die Skepper geword

Wonder, dankie vir jou pos, onthou egter dat die stukkie in die skeppingsverhaal wat jy hier na verwys word elders op hierdie blad op 'n draad deur DOM duidelik uiteengesit waar hierdie asem inblaas in die stoflike liggaam deur Jahweh gedoen was toe die vleeslike liggaam geskep was. (stof is jy en tot stof sal jy terugkeer - dis verwysing na die aardse hemel /hel) Dit het niks met (en ook was) Vader-Koning Adam en Moeder-Koningin Evam glad nie deel daarvan nie. Die versinsel dat Eva 'n appel geeet het en Adam verlei het, was nie waar nie en het nie plaasgevind nie.

Adam en Evam se deelagtigheid aan die Skepper (God Die Vader, God Die Moeder en God Die Seun) as Hul eerste Kinders het in die hoogste Hemele plaasgevind lank lank voor die aarde geskep en Jahweh sy skeppingsverhaal met aardse liggame begin het. eers was die Hemele gevul met die Adamiete, en daarna was die materiele werelde (die heelal soos ons hom ken) gemaak met die aarde en sy melkweg laaste van alles. Alle adamiete uit die Hemele het take gehad om te volvoer in hierdie totstandkoming van al die materiele werelde, en dus was jahweh en ander hooggeplaaste Adamiete na die aarde gestuur om hier diens te verrig deur die totstandkoming van hierdie pragtige planeet om as paradys te dien vir God Die Moeder, maar helaas het dinge verander met die gedagtenis van die gevalle Engele (Adamiete) uit die Hemele wat toe die aarde kom gebruik het vir hul eie "hemel" met aardmense in liggaam en siel as "hul" kinders... Ons is geindoktroneer om te glo die twee het gelyk gebeur maar dis 'n versinsel.

groetnis
knipmes

knipmes
13th February 2008, 20:42
Indien julle dit anders insien se maar so, ek is bereid om te leer indien julle my kan onderrig in die regte weg

Verduidelik ook vir my Mat 10:5-6 asook Mat 15:24en 26 Mat 19:28

Sal dit waardeer

Dankie

Wonder, ek vermoed DOM en Stefanus sal ook hul insigte met ons deel rondom daardie verse, maar ek sal gaan oplees en ook my seg seg, gee net kans... dankie vir die vrae..

groetnis
knipmes

knipmes
13th February 2008, 21:18
As die duiwel hierdie mag het, hoekom is daar dan mense wat van Bo gebore is? Jy bemagtig darem die satan vreeslik met hierdie stelling...

Pionier, dankie vir die inset.

Ongetwyfeld het die duiwel krag, maar dis nie wat ek hier probeer doen nie, soos ek dit sien en ek sal dit weer verduidelik...

Adamiete is wesens wat woonagtig is die Hoogste Hemele met Sy Sewe pleine aan die Voetbank van Godheid (Vader, Moeder, Seun) Hierdie wesens inkarneer as Pleegouers in die vleeslike liggame wat reeds deur 'n aardse siel as pleegkind gebruik word... beide het nou die vermoee om die wapen deur Gohhoof aan ons gegee naamlik "Vrye Wil" te gebruik na goeddunk. Dink maar aan die twee op die skouer, eenkant die duiweltjie en anderkant die engeltjie... die een seg ja en die ander nee.... raai wie is wie, want die pleegkind (siel) is die duiweltjie en die engeltjie is die Pleegouer...

My siening is dus dat (die duiwel se krag waarna jy verwys) die duiwel alles maar alles probeer om die fisiese aardmens deur die aardmens se wapen van vrye wil so in te span dat die kans vir die Pleegouer om beheer te neem van die aardse liggaam deur die vrye wil te beheer, nie toegelaat moet word nie, en die aardse siel die totale beheer moet neem deur aan die ligaamlike aardse vleeslike drange soos wellus (dink maar aan vetsug, seks), verslawing (drank, rook), kortsigtigheid (eiesinnigheid) en bo-aan die lys dominansie (astrantheid) van die geestelike groei van die persoon te neem op so 'n manier dat die sogenaamde Jesus wat sal kom dan deur meeste van die aardmense as die messias gesien sal word, wat egter soos ons weet die anti-Chris sal wees.

Inderdaad het die duiwel daardie krag want kyk om jou rond, almal maar amper almal word aan die neus gelei rondom ons, en regtig is die persone wat nog toegang toelaat tot die Pleegouer om in te kom en beheer te neem maar min en yl gesaai... kyk maar net na optredes daagliks om ons, praat werklik oor geloof of iets dergliks en jy word uitgemaak as alles vanaf satanisties tot "new age". Ek het so wyle gelede vir 'n gehoor geseg in die nuwe SA, staan dinge vandag so - 15 jaar gelede het 'n handjie vol mense belasting betaal, en tog het almal die paaie gebruik, vandag betaal almal belasting, en die paaie is vol "potholes". dink mooi wat ek hier seg... Jesus het ons kom leer as Adamiete dat die pad smal en die weg moeilik sal wees, maar dat as jy eers besef dat jy van bo gebore is, woonagtig as Pleegouer in hierdie huis van klei, sal en kan daardie krag wat jy na verwys van die duiwels om ons (legio (elke pad het baie "potholes")) geen maar geen uitwerking op ons kan he nie, want Jesus het reeds die aardse vleeslike dood vir ons kom oorwin, en ons kom wys dat jy nie kan sterf nie (NIE vir ons sondes kom sterf nie!). Jy verlaat slegs die huis van klei, en keer terug na Die Hoogste Hemele, om weer terug te kom as wedergeborene in 'n volgende liggaam om jou aardse sondes as erfsondes te kom regstel en dus te groei as siel wat elke keer saam terugkeer saam met die pleegouer as nuutgevonde kennis en insig in LIEFDE, want GOD is mos LIEFDE

Ek sien dit so: jy leef op aarde met vlees, siel en Gees, die vleeslike vergaan en jou siel is jou identiteit. Jou identiteit kan nie voortleef in 'n ander behalwe in God nie. Daaarom sodra jy tot vleeslike sterwe kom word die Gees in jou wat deels jou identiteit aangeneem het teruggevoer na God.
Elke siel wat op aarde gebore word gekombineer met Gees word in totaliteit opgeneem word in een Wese(God). Ons siele en die ontwikkeling daarvan hier op aarde is dus 'n vermeerderings proses( plant 'n saadjie/siel en laat dit ontwikkel tesame met Gees tot 'n magtiger/intelligenter wese) met respek gesÍ, God se manier van selfverryking en te versterking. Dit is ongelukkig nie vir almal beskore nie.

Jesus se oorwinning was juis die feit dat Hy totaal voorbereid was, om in die Hemele opgeneem te word.

Dit is my primÍre doel om myself voor te berei vir opname deur God.

Ek hou van dit wat jy hier seg, inderdaad wysheid en insig, en absoluut 'n ander hoek om na dinge te kyk, tog seg jy reeds wat ek op my manier verduidelik het...

Pragtig gestel...

DOM... en wat seg U ? liefdegroete Ou Broer...

groetnis
knipmes

Die Ou Man
14th February 2008, 19:19
Pionier, dankie vir die inset.

DOM... en wat seg U ? liefdegroete Ou Broer...

groetnis
knipmes

Ek sÍ dat jy en Pionier ou stukke sal gesels om 'n doppruim vuur. Maar jy sal jou eie hout moet saamneem!

Liefde groete.

Die Ou Man

Pionier
14th February 2008, 22:05
Ek sÍ dat jy en Pionier ou stukke sal gesels om 'n doppruim vuur. Maar jy sal jou eie hout moet saamneem!

Liefde groete.

Die Ou Man

Goede Avond De Oude Man

Dit meen jy had ander insigte in voormelde aangeleentheid?

Groetnis

Pionier

knipmes
17th February 2008, 20:22

Liefde groete.

Die Ou Man

DOM, naand ou Broer, man, laat jy my nou waterbek trek... watte ongelooflike lekker gebeurtenis sal dit nie wees om al die lede van wendag blad saam om so 'n vuur te kan kry nie, en inderdaad sal ek en Pionier en algar lekker gesels... veral oor die doppruim... om nie van hardekool hout te praat nie, wanneer maak ons so??

propatria
27th February 2008, 14:06
Ek het lankal die volgende by `n baie wyse man gehoor. Ek hoop ek verduidelik dit reg want hierdie kan my in `n spervuur sit. (Ek deel nie noodwendig die standpunt nie maar my bron weet ek nou meer al ooit was goed) Ek ken ook nie geskrifte om enigsins die volgende met die Bybel te vergelyk nie:

My vraag was: Oom, waarheen gaan jou siel tot Jesus dit kom hael:

Antwoord: Seuntjie: Jy sal sien dat `n Vader uit sy seuns `n seun kies om te seen. Hierdie is hoe `n Vader nomineer deur wie sy gees voortgaan. Soos onse Vader sy gees in Adam geplaas het het Adam besluit wie hy gaan seen, dit het dan nou voortgevloei tot vandag toe. Want kyk al die seuns van Jakob was geseen maar daar was steeds een wat uitgesonder was. Hierdie is hoekom daar drie elemente is tot `n ewige lewe. `n Vader, `n Seun en `n Gees. Daarom sal jy sien van toe af tot aan die einde sal daar net `n beperkte getal mense wees wat God se oorspronklike seen het. Dit is ook dan die resep vir `n ewige lewe deur die gees.

Ek was meer verwar en vrae toe: Oom, se vir my, So dan is dit `n leun dat ons hemel toe gaan na ons dood is?

Antwoord; Nee, dit is nie `n leun nie, want jou siel word oorgedra na `n volgende vlees, en dit sal lewe. Die gees sal intrek in `n nuwe siel en dit ou seun is in jou hartjie. Die gees sal jou lei en jy sal dit weer nomineer met jou seen aan die volgende geslag. Daarom is dit belangrik om jou gees te versterk deur jou lewe dat dit sal goed wees.

Ek weet nie of hierdie meer verwar as lig skep nie, ek hoop ek het dit redelik akuraat oorgedra want hierdie was lank gelede en ek het dit nooit neergeskryf nie. Die ou oom is ook lank gelede oorlede. Hy was nie van my familie nie en in jy testament was ek benoem. (ek was toe al volwasse) Ek het die voorlees van die testament gaan bywoon en het voorgeneem dat wat ek van hom sou erf ek aan sy eie famieie sou terug gee.

Die prokureer het alles voorgelees en ek het in my kop getel wat ek weet die ou man besit het. En ek het geweet dat daar nie veel oor is nie toe is ek nog nie aan die beurt nie. Dit het deur my gedagte gegaan dat ek dalk sy troeteldiere gaan kry want dit is al wat ek kan dink nog oor is. Die oomblik breek aan en die prokureer stop om te lees en se: Wag, ek moet dit weer lees. Hy steek vas. (Ek kon op sy gesig die ongeloof lees en wonder toe of die ou man nie `n fortuin iewers weg gesteek het nie, hy het elk geval nooit van sy eie kinders gehou nie) toe gaan die prokureer voort:
Dan laat ek my grootste bate na aan X want net hy sal verstaan wat dit is. Ek bemark aan hom die onverganklike ewige lewe in my wat ek van my God ontvang het in die gees. Voor getuies moet dit wees want dit is hoe ek dit wou he"

Sy dogter het minagtend `n opmerking gemaak dat haar pa in elk geval mal was. Hulle het nie een `n woord gese daaroor nie en sy ander seun wat `n halfkind van die ander was se vir my "Ja, wat het jy gedoen om dit te kry, die ou man het die lewe gehaat, hy was `n hardekop onredelike mens dan laat hy jou al die pad hierheen kom vir niks"
Hy was wel `n onredelike mens en almal het weggebly van hom af. In die res van sy testament van hy die predikant aan wat hom ter aarde laat plaas het en vervloek die kerke (hy was in die NG) Ek het dit betreur dat iemand vir wie ek lief was so kon praat oor die kerk. Ek onthou toe dat hy altyd by sy tuinekkie vir my gewag het toe ek kerk toe gestap het en gese het "X moet nie dat hulle jou gees bevuil nie" wat ek nie verstaan het nie.
(moontlik is dit hoekom ek vandag so mal raak)
Groete

knipmes
4th March 2008, 21:06
(moontlik is dit hoekom ek vandag so mal raak)

Propatria, ongelooflike leiding en insig wat jou lewenspad gekruis het, inderdaad. Dankie dat jy dit met ons gedeel het. Al wat ek mee nie saamstem nie, is die "mal word" teorie, verduidelik vir ons?..

groetnis
knipmes