Articles

Categories

Search Articles

Articles

by Silencio Published on 11th October 2010 19:29
Ek wil graag hierdie met julle deel en julle respekvolle opinie oor hierdie aksie verneem. Ek is nog nuut en wil graag leer maar wil ook terselfdetyd....
by Die Ou Man Published on 16th September 2010 09:04
Al wagtend op ons ondergang Stanley Uys Lester Venter, ’n joernalis-vriend, herinner my dat daar jare gelede in Windhoek, Namibië, ’n bekende...
by Die Ou Man Published on 28th April 2010 13:45
Inleiding Die Germane van 2000 jaar gelede kon rofweg in drie kultuurstamme verdeel word volgens Plinius die Oude (23-79nC) in sy boek ‘Naturalis....
by Die Ou Man Published on 16th July 2012 06:59
Evolusie: My kinders reg grootgemaak deur Voorstander van Moderne Wetenskap skryf: Ek volg die reaksie op PJS se belag*like skrywe oor die...
by Die Ou Man Published on 6th April 2010 22:22
ANC planning Zimbabwe style land invasions after World Cup HARARE - South Africa’s ruling party ANC is planning Zimbabwean style land invasions.....
by Die Ou Man Published on 5th October 2010 09:00
Volgens tradisie is die Joodse Torah (Pentateugh), wat bestaan uit die eerste vyf Boeke van die Bybel deur Moses geskryf. Daarom staan die Torah in...
by Stefanus Published on 25th October 2010 23:38
Gods and Goddesses Information about Sumerian Gods and Goddesses is found on the Sumerian King List as well as Sumerian clay tablets and...
by Stefanus Published on 10th February 2010 22:07
Behind The Bible Fraud - What Was The Church Trying To Hide? By Robert Adams New Dawn Magazine.com 6-21-5 When I first spoke to a close...
Page 1 of 6 12345 ... LastLast

Most Read Articles

Most Commented Articles

Top Authors

Stefanus (21)
Die Ou Man (18)
Silencio (4)
knipmes (2)
Ou Sanna (1)

Article Display Options

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

Order articles in...

Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.

Article Forum v4.1.3 Copyright by BananaLive