Jesus was n Jood wat soos alle ander mense deur n man en n vrou verwek is, was tuis in die Juda?sme van die eerste eeu en het nie aan n Drie-eenheid geglo nie. Maar hierdie Joodse profeet en leermeester word in die vierde en vyfde eeu tot n god omvorm wat in die Griekse en Romeinse denkw?reld pas.
Biskoppe en teolo? het alle bande met die Joodse Jesus, sy godsbeskouing en kultuur verbreek. n Nuwe figuur is geskep Jesus Christus, die middelaar tussen God en mens. En hy is lid van die Drie-eenheid gemaak, n godsbegrip wat deur keiser Teodotius die Grote (346-395) aan sy onderdane opgedwing is.
Hier het die geskiedenis van die hedendaagse Christendom eintlik begin, want die Drie-eenheid, lees jy, is die punt waar die Christendom Jesus se leringe grootliks versaak en voortgebou het op eietydse heidense godsdiens (pagan religion). Die Jesus van die vierde eeu en die Jesus van die eerste eeu verskil radikaal.
Uit: Jesus van Nasaret deur Sakkie Spangenberg
Biskoppe en teolo? het alle bande met die Joodse Jesus, sy godsbeskouing en kultuur verbreek. n Nuwe figuur is geskep Jesus Christus, die middelaar tussen God en mens. En hy is lid van die Drie-eenheid gemaak, n godsbegrip wat deur keiser Teodotius die Grote (346-395) aan sy onderdane opgedwing is.
Hier het die geskiedenis van die hedendaagse Christendom eintlik begin, want die Drie-eenheid, lees jy, is die punt waar die Christendom Jesus se leringe grootliks versaak en voortgebou het op eietydse heidense godsdiens (pagan religion). Die Jesus van die vierde eeu en die Jesus van die eerste eeu verskil radikaal.
Uit: Jesus van Nasaret deur Sakkie Spangenberg
Comment