Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 40 of 50

Thread: B: Elohim of Jahweh

Member
    Total Downloaded
    0

Default Re: B: Elohim of Jahweh

Ou Man kontak my. Lees my Proefskrif dit sal baie dinge vir jou verklaar

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by amichaEL View Post
    Ou Man kontak my. Lees my Proefskrif dit sal baie dinge vir jou verklaar
    Ek het jou studiestuk gelees.

Die Ou Testament dien as jou basis en jou veronderstelling is dat profesieŽ daarin vervat, vandag en selfs in die toekoms geld.

Hierdie veronderstelling word egter negeer deur Jesus se stelling dat al die profete van die Ou Testament slegs tot op Johannes die Doper geld. (Matt 11:13)

Die Ou Testament met al 613 wette daarin vervat kan geen bydrae lewer tot enigiemand se saligheid nie. Dit is 'n ou testament.

Member
    Total Downloaded
    0

Default Re: Elohim of Jahweh

Quote Originally Posted by Die Ou Man View Post
    Deuteronomium 32 bevestig dat die HERE/Jahweh nie dieselfde God as die Allerhoogste (El) is nie. Die Allerhoogste deel uit en die HERE/Jahweh is een van die ontvangers. Let daarop dat die HERE/Jahweh slegs aanspraak op 'n porsie of deel het. Jahweh is ondergeskik aan El en volgens die Israeliete is hy beskou as een van die seuns van El.

Die HERE God is die samevoeging van Jahweh (HERE) en El (Elohim) deur die Hebreeuse skrywers. Dit is 'n smeltergod wat 2700 jaar gelede geskep is uit die verskillende verhale van die Elohis en die Jahwehis.

Die "Redactor" wat verantwoordelik is vir hierdie veranderings, het die naam HERE God tot by Genesis 2:4 terugwerkend gaan inskryf, om die indruk te skep dat dit van die begin af so was.

Liefde groete.

Die Ou Man
    U uitleg hier is klasiek. God-ALMAGTIG Die SKEPPER het by geleentheid verwys na SY Engele as SY seunS. Jahwe geskryf in enige vorm was en sal altyd onder geskik wees aan "EL/EK-IS", ALMAGTIG, Die FORMEERDER/SKEPPER, dit is maar nog net een van die VELE name van, wie algemeen genoem word satan en hy was n "seun" van GOD-ALMAGTIG. Ter aansluiting tot u uitleg
    Psalm 110, n Psalm van dawid, "Die Here het tot my Here gespreek, ..." Kom ons maak die nodige regstellings waar die "Redactor" gefouteer het : Die ALMAGTIGE EEN het tot my yhwh(jah is god) gespreek...
    BoereGroete.

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

"Die Here het tot my Here gespreek, ..."
    Vir my is dit nogals, en al van kleins af so, dat ek nie kan verstaan hoe ons as Boere onse Goddelikheid in wese aanvaar as Vader en dan aanspreek as "Meneer" nie?

Here = Heeren = Meneer = LORD = Sir = Meneer === Vader?

My Vader is my Vader... hy kan nie my skoolmeester wees nie!

Eerstens moet hierdie ONEERBARE vernederende titels aan onse Hemelse Ouers verander word, nog voor ons by name uitkom wat in elk geval nie bedoeld is om bekend te wees nie... nog nie...

vir die wat wil hoor?

groetnis
    knipmes

Member
    Total Downloaded
    0

Die volgende stelling uit die Jahwehis verhaal wat in Genesis 2:4 begin, is dus Ďn leuen.

Die naam van die HERE/YHWH/Jahwe was nie in die tyd van Genesis bekend nie. Niemand het dus in daardie tyd die Naam aangeroep nie.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Ou Man,

Ek stem met u gedeeltelik saam.
    Die naam here/yhwh/jah-we was in die tyd van Genesis BAIE bekend MAAR nie onder wat toe nog n wit NASIE van 12 volke sou word, israEL nie. Die naam uit Ugarit vir satan was in algemene gebruik onder die Egiptenare wat ook die Kannaanietiese Ugarit afgodery beoefen het. Met die geweldige uitbreiding van israEL en gepaardgaande blootstelling oor die lang tydperk in Egipte het die naam deur verbastering/besoedeling LATER meer algemeen onder israEL geword, deels uit latere onkunde en andersins uit blatante afvalligheid,

Exo 3:14 En God sÍ vir Moses: EK IS WAT EK IS. Ook sÍ Hy: So moet jy die kinders van Israel antwoord: EK IS het my na julle gestuur.
    Kom ons maak die regstelling:
    Exo 3:14 En Die "EK-IS" sÍ vir Moses: "EK-IS" WAT EK-IS. Ook sÍ Hy: So moet jy die kinders van israEL antwoord: Die"EK-IS" / "EL" het my na julle gestuur.
    Die "EL" van isra"EL" is Die NAAM soos die jah van jah-we vir satan. Nie een van die twee is titels NIE.

Exo 3:15 Toe sÍ God verder vir Moses: Dit moet jy aan die kinders van Israel meedeel: Die HERE, die God van julle vaders, die God van Abraham, die God van Isak en die God van Jakob, het my na julle gestuur. Dit is my Naam vir ewig, en dit is my gedenknaam van geslag tot geslag.
    Exo 3:15 Toe sÍ Die "EK-IS" verder vir Moses: Dit moet jy aan die kinders van israEL meedeel: Die "EK-IS", Die God van julle vaders, Die God van Abraham, Die God van Isak en Die God van Jakob, het my(Moses) na julle(israEL) gestuur. Dit is MY NAAM vir ewig, en dit is MY gedenknaam van geslag tot geslag.

Exo 6:3 (6:2) En Ek het aan Abraham, aan Isak en aan Jakob verskyn as God, die Almagtige, maar met my Naam HERE het Ek My nie aan hulle bekend gemaak nie.
    Exo 6:3 (6:2) En EK het aan Abraham, aan Isak en aan Jakob verskyn as Die "EK-IS" Almagtig, maar met die naam HERE/yhwh het Ek MY nie aan hulle bekend gemaak nie.

U kan dus die omvang van die hebreer priesters se bedrog in ag neem met nodige regstellings wat dan baie meer sin maak vir ENIGE leser.
    BoereGroete.
    amichaEL
    Last edited by amichaEL; 18th August 2010 at 13:09.

Member
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by knipmes View Post
    Vir my is dit nogals, en al van kleins af so, dat ek nie kan verstaan hoe ons as Boere onse Goddelikheid in wese aanvaar as Vader en dan aanspreek as "Meneer" nie?

Here = Heeren = Meneer = LORD = Sir = Meneer === Vader?

My Vader is my Vader... hy kan nie my skoolmeester wees nie!

Eerstens moet hierdie ONEERBARE vernederende titels aan onse Hemelse Ouers verander word, nog voor ons by name uitkom wat in elk geval nie bedoeld is om bekend te wees nie... nog nie...

vir die wat wil hoor?

groetnis
    knipmes
    Dagse Knipmes,

Exo 3:14 En God sÍ vir Moses: EK IS WAT EK IS. Ook sÍ Hy: So moet jy die kinders van Israel antwoord: EK IS het my na julle gestuur.
    Exo 3:14 En Die "EK-IS" sÍ vir Moses: "EK-IS" WAT EK-IS. Ook sÍ Hy: So moet jy die kinders van israEL antwoord: Die"EK-IS" / "EL" het my na julle gestuur.
    Die "EL" van isra"EL" is Die NAAM soos die jah van jah-we vir satan. Nie een van die twee is titels NIE.

Exo 3:15 Toe sÍ God verder vir Moses: Dit moet jy aan die kinders van Israel meedeel: Die HERE, die God van julle vaders, die God van Abraham, die God van Isak en die God van Jakob, het my na julle gestuur. Dit is my Naam vir ewig, en dit is my gedenknaam van geslag tot geslag.
    Exo 3:15 Toe sÍ Die "EK-IS" verder vir Moses: Dit moet jy aan die kinders van israEL meedeel: Die "EK-IS", Die God van julle vaders, Die God van Abraham, Die God van Isak en Die God van Jakob, het my(Moses) na julle(israEL) gestuur. Dit is MY NAAM vir ewig, en dit is MY gedenknaam van geslag tot geslag.

Exo 6:3 (6:2) En Ek het aan Abraham, aan Isak en aan Jakob verskyn as God, die Almagtige, maar met my Naam HERE het Ek My nie aan hulle bekend gemaak nie.
    Exo 6:3 (6:2) En EK het aan Abraham, aan Isak en aan Jakob verskyn as Die "EK-IS" Almagtig, maar met die naam HERE/yhwh het Ek MY nie aan hulle bekend gemaak nie.

U kan dus die omvang van die hebreer priesters se bedrog in ag neem met nodige regstellings wat dan baie meer sin maak vir ENIGE leser.
    BoereGroete.
    amichaEL

Member
    Total Downloaded
    0

Ek het jou studiestuk gelees.

Die Ou Testament dien as jou basis en jou veronderstelling is dat profesieŽ daarin vervat, vandag en selfs in die toekoms geld.

Hierdie veronderstelling word egter negeer deur Jesus se stelling dat al die profete van die Ou Testament slegs tot op Johannes die Doper geld. (Matt 11:13)

Die Ou Testament met al 613 wette daarin vervat kan geen bydrae lewer tot enigiemand se saligheid nie. Dit is 'n ou testament.
    Ou Man,
    Dankie vir u belangstelling. U sal egter fouteer deur die stuk net deur te lees. Met bestudeering en vergelyking sal dit vir u BAIE meer waardevol wees.

Vir die wat enige iets wil glo wat die satan saad baster/jew jesus cristos, die hebreeuse Chaldees, te se het, is dit reg so. Ons KAN sulkes vertou om ons van die WAARHEID weg te stuur. Ek persoonlik hou my by wat GOD-ALMAGTIG en SY Knegte vir my se. Dit geld ook vir die ONGEDAAN maak van die so genaamde "ou testament", (meer belangrik, Die WET van GOD-ALMAGTIG soos bekend gestel deur Moses die Leviet), deur satan en sy priesters oor die afgelope 1900 jaar EN NIE deur GOD-ALMAGTIG HOMSELF nie.

BoereGroete.

Member
    Total Downloaded
    0

Aldus L M Barrť, doktor in Teologie.

Liefde groete.

Die Ou Man
    History and Tradition in Early Israel offers a reconstruction of Israelite tradition based upon a new master paradigm. It is built upon the observation that El and Yahweh were different Gods, belonging to two religions and venerated by two peoples living in different regions of Palestine (Israel and Judah)

The northern tribes were originally called Jacob after their Aramean patriarch. They worshipped the high god El and took him as their namesake deity with their adoption of the new corporate name, Israel ("El rules"). Their neighbors to the south were Hebrews who worshipped the Bedouin war god Yahweh Sabaoth who inhabited the desert regions of Edom, Midian and Sinai.

The distinctiveness of the two groups was purposely obscured by various mechanisms intended to unite them under a new collective identity.

Dr L M Barrť
    Ou Man,
    Ai, dit is nou tipies van die gegradueerdes. Om n thesis te skep moet ek mos nou halwe feite opdis met nuwe eie "geopinieerde" bekendstellings en/of toevoegings. Die grondslag van "doktors" en ander. Ek stem saam met die laaste twee sin waarheid.

Enige hebreeuse vertolking en/of verklaring van israEL en sy herkoms is of gebrekkig of foutief of bedrog.
    Eerstens, Abram se ARAMEESE herkoms/afkoms is van die streek Aram en nie RAS Aram-ees nie. Tot voor Jakob wat toe eers israEL geword het is n beter verwysing na Abram en ander dalk Noag"iete". Abram was nie israEL nie, uit Jakob het israEL geword!!! Dat hulle Die "EL"/Die "EK-IS" gedien het IS SO!!!
    Dat hulle bure Hebreers was, en daar duidelike onderkeid hier tussen, dan die israEL, en Hebreer gemaak word is KORREK. Dat die Hebreers(Edom/jews, Midianiete,en Sinai-streek) die yhwh( satan is god) gedien het IS SO!!!
    Die yhwh was n "seun" van Die SKEPPER totdat hy verwerp was. Die Rebelle het hulle titels en posisie as "gode" by hulle volgelinge behou en NIE by GOD-ALMAGTIG nie. Op oordeelsdag sal ons sien wie se se maak saak en wie nie.

Nie te min waardeer ek die helfte KORREKTE feite uit die stelling van Dr. L.M Barre
    BoereGroete.

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Dagse Knipmes,

BoereGroete.
    amichaEL
    Naand amichaEL

Waarvan praat jy hier.... ek verwys na titels voor die name waaroor hier so duidelik deur jou en andere verduidelikings gegee worre....

Ek verwys na "Meneer" GOD soos in die HERE GOD of LORD GOD ?? In english it means SIR GOD of is ek nou verkeerd, almal "LORD" hul God of seg daagliks: "Die HERE sal voorsien" Nerens in jul verduidelikings sien ek dat "EK IS" of "EL" of "EK IS WAT EK IS" of "YHWH" of "YAHWEH" word as HERE verander nie... dis mos net 'n titel vooraan, of is ek nou dof? Here kom van die Hollandse Heeren en in engels bly dit steeds lord wat Sir beteken?

My argument is dat daagliks bid derduisende mense : "Here" dit en "Here" dat... dit beteken mos meneer dit en meneer dat?

My opinie is dat een van die eerste dinge wat (veral Die Witboekers) sal moet regstel is juis die titel storie, want vir my is dit 'n belediging vir my Hemelse Ouers om Hulle as Meneer aan te spreek. ek het 'n skoolonnie gehad wat ek meneer genoem het, en nou 'n werksbaas wat ek meneer noem, en vanaand nog moet ek weer bid en dan dieselfde titel aan my Hemelse Ouers toesnou as liefdevol, en dit terwyl ek nie van my werks of skool meneer van hou nie... go figure

groetnis
    knipmes

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Dit laat my dink... my kinders se skool se Hoof bid jaarliks op elke geleentheid voor in die saal, en sal deur sy hele gesprek die woord HERE gebruik in verwysing na die God vir wie hy bid!

Die heeltyd sit ek en dink, dat niemand sal ooit luister daar van bo af vir iemand wat persoonlike dinge verlang en dit op 'n saaklike onpersoonlike manier te vra?

Jesus seg dat watter Vader sal sy kind 'n klip gee, as hy vir brood vra? Maar ons meneer dan ons Vader wanneer ons vra... en ek wonder hoekom is dit juis die Suid-Afrikaanse wit volk wat so swaarkry... dalkies omdat ons meneer nie meer ons VADER is nie, want ons wil Hom nie as Vader he nie, maar as 'n Meneer???

Julle weet, al jul argumente maak sin oor waar elke woord en naam vir die Gode vandaan kom, maar wat maak dit werklik saak? Die ou testament is outyds, afgeleef en het al lankal sy raklewe verloor... so ook die tydperk van die vissermanne, ons betree nou die tydperk van Die Waterdraer, en glo my, eersdaags gaan Sy naam op elke lip binne hierdie stratossfeer wees, en die YHWH'se van die verlede sal verdwyn soos mis voor die son.

Dink maar net hardop
    groetnis
    knipmes