Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 32

Thread: Jahweh, die Allah van Abraham

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Die vraag wat nou ontstaan is soos volg: Wat van diegene wat uit onkunde vir Jahweh aanbid het?

Handelinge 14:15, 16 & 17

Ons is net sulke mense soos julle, en ons verkondig die evangelie dat julle jul van hierdie nietige dinge moet bekeer tot die lewende God wat die hemel en die aarde en die see en alles wat daarin is, gemaak het.

Hy het in die tye wat verby is, toegelaat dat al die nasies in hulle eie weŽ sou wandel,
    Handelinge 17:30

God het dan die tye van onkunde oorgesien en verkondig nou aan al die mense oral dat hulle hul moet bekeer,
    Die God van hemel en aarde, wat ons na hulle beeld geskape het, is 'n regverdige God.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: WENKRUIS

Originally Posted by Die Ou Man

Bloedrivier se gelofte, Siener, Brandt, Genesis 1 en Openbaring 14:7 sluit soos die speke van 'n wiel by mekaar aan. Die bedrog het in Genesis 2:4 ingesluip. Kyk gerus of die Skepper van Genesis 1 en Genesis 2, vanaf vers 4 dieselfde God is. Raadpleeg gerus ook die Boek van Herinnering. Ek sal dit op 'n gepaste draad verduidelik.

Liefde groete.

Die Ou Man

Quote Originally Posted by Klasie View Post
    Dit is duidelik nie die selfde God nie, maar jy weet dit beter as ek. Moet ook nie die gelofte van Paardekraal vergeet nie, die Volk se geloof was toe nog suiwer genoeg om ons n oorwinning te gee.
    Ja dit is tog so duidelik soos daglig. Genesis 1 vertel die verhaal van van die Elohim, die androgene God en Genesis 2 vertel die verhaal van Jahweh die jaloerse God.

Genesis 1 vertel dat die hemel en aarde deur die Elohim geskape is en Genesis 2 vertel dat die aarde en hemel deur Jahweh geskape is. Een van die twee bewerings is bedrog. So eenvoudig soos dit.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Last edited by Die Ou Man; 8th January 2008 at 10:12. Reason: Bold

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Originally Posted by Die Ou Man

Die bedrog het in Genesis 2:4 ingesluip. Kyk gerus of die Skepper van Genesis 1 en Genesis 2, vanaf vers 4 dieselfde God is. Raadpleeg gerus ook die Boek van Herinnering. Ek sal dit op 'n gepaste draad verduidelik.

Liefde groete.

Die Ou Man
    Originally Posted by Klasie

Dit is duidelik nie die selfde God nie, maar jy weet dit beter as ek.
    Dit is duidelik dat jy die bedrog ook waargeneem het. Ek is trots op jou. Die sleutel is in die name vir God in die verskillende verhale.

In Genesis 1 is God se naam "God".

In Genesis 2 word die God se naam verander na "HERE God".

Die kinders van Jahweh keer natuurlik vir die vale wanneer hierdie "netelige" indiskresie van nader beskou word. Dit is juis hulle wat die bedrog gepleeg het.

Jahweh se kinders bied gewoonlik aan dat die benaming "HERE" bloot as 'n titel beskou behoort te word. Maar dit is nie so eenvoudig nie.

Waarom word hierdie "titel" dan nie in Genesis 1 gebruik nie?

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Hou hierdie gedagte, anders gaan jy netnou weer in sirkels hardloop. Hierdie is die naaste wat jy nog aan die waarheid was.

Ons weet nou dat Jahweh se apologete verbete probeer bewys dat daar geen verskil tussen die God van Genesis 1 en die HERE God van Genesis 2 is nie.

Volgens hierdie apologete is die woord "HERE" slegs bedoel om 'n titel te wees. Verwyder ons dan bloot die titel is die benaming dieselfde en is ons terug by dieselfde God. Maar met hierdie verskoning is die hond bloot besig om sy eie stert te jaag.

Dit is wel korrek dat die woord "Here" 'n titel is. Die Here Jesus, Here God, ens.

Moet nou nie dat ek jou verder verwar nie. Kop hou.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Hou steeds vas aan hierdie waarheid.

'n Leerling kom tog so gou in die versoeking om sy onderwyser tereg te wil wys. Dit is maar 'n manifestasie van oordrewe selfvertroue wat die gevolg is van 'n nuwe waarheid wat ontdek word. Niks fout daarmee nie, net 'n aanval van entoesiasme. Elke kind kom op 'n stadium waar hy sy Ouma die paplepel wil leer vashou. Oumas verstaan dit en akkommodeer dit.

Ek het so 'n student wat op pad was om die Bybel in die asblik te gooi, totdat ek hom uit die Bybel gewys het dat die waarheid wel in die Bybel is. Nou bestudeer hy die Bybel asof sy lewe daarvan afhang. Hy maak nog af en toe gruwelike "mistykies", maar die wil om te leer is daar. Somtyds verskaf hy groot vermaak en kan ek nie help om te glimlag vir die kinderlike onskuld waarmee hy poog om sekere begrippe te verstaan nie. Maar, terug na die werklikheid.

Daar is 'n tweede groep wat weerstand bied teen die waarheid wat jy hierbo kwytraak. Dit is die groep wat bloot nie verstaan wat hulle lees nie. Hulle redeneer uit onkunde.

Die tweede groep sal volstrek weier om die onderskeid tussen HERE en Here raak te sien.

Onthou, ek het reeds aangedui dat Here (klein letters) 'n titel aandui en nie 'n eienaam verteenwoordig nie. Dit is dus nie in geskil nie.

Nou is die ooglopende vraag. Waarom word die woord Here soms volledig in hoofletters geskryf? HERE. Dit is tog taalkundig verkeerd. Geen woord word in die middel van 'n sin volledig in hoofletters geskryf nie. Nie eers 'n titel nie. Waarom hierdie uitsondering? Is dit maar toevallig, of 'n "mistykie" van die vertalers?

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Kap solank jou stelling hierbo in graniet uit. Dit staan vas. Rotsvas!

Terug na die name vir God in Genesis 1 en 2, voordat die pap weer op die grond val.

Genesis 1 lees so:

In die begin het God die hemel en die aarde geskape.
    Die Bybel is egter nie oorspronklik in Afrikaans geskryf nie. Ek plaas die Engels ook.

In the beginning God created the heavens and the earth.
    Die Bybel is ook nie oorspronklik in Engels geskryf nie. Daarom raadpleeg ons die mense wat hierdie vers oorspronklik geskryf het.

According to Judaism

Names of God
    The Hebrew name of God used in Genesis 1:1, like in all of Genesis's first chapter, is Elohim. http://en.wikipedia.org/wiki/Genesis_1:1
    Goed, die God van Genesis 1 is die Elohim. Die Elohim is die God wat die hemel en die aarde geskape het. Enige skrywer wat dus aandui dat die aarde of die hemel deur 'n ander God geskape is, lieg dus.

Die Elohim is God in die meervoud en androgeen.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Kom ons toets jou stelling hierbo. Jy beweer dat die God van Genesis 1 (Elohim) nie dieselfde God as die HERE God van Genesis 2:4 is nie.

Genesis 2:4 lees so:

Dit is die geskiedenis van die hemel en die aarde, toe hulle geskape is, Die dag toe die HERE God die aarde en die hemel gemaak het.
    This is the history of the heavens and the earth, when they were created, in the day that the LORD God made the earth and the heavens.
    Die God van die tweede skeppingsverhaal is die HERE God (LORD God). Ons raadpleeg weer die mense wat hierdie verhale aanvanklik geskryf het om uit te vind of die HERE God/LORD God wel dieselfde Elohim van Genesis 1:1 is.

According to Judaism

Tetragrammaton

The most important and most often written name of God in Judaism is the Tetragrammaton, the four-letter name of God. "Tetragrammaton" derives from the Greek prefix tetra- ("four") and gramma ("letter", "grapheme"). The Tetragrammaton appears 6828 times (see 'Counts' in the Yahweh article) in the Biblia Hebraica Stuttgartensia edition of the Hebrew Masoretic text.

This name is first mentioned in the book of Genesis (2.4) and in English language bibles is traditionally translated as "The LORD". http://en.wikipedia.org/wiki/Names_of_God_in_Judaism
    Die HERE God (LORD God) is dus die tetragrammaton en hy word vir die eerste keer in Genesis 2.4 aangetref. Ons weet seker teen hierdie tyd dat die tetragrammaton YHWH, oftewel Jahweh is.

Ons lees ook dat die Tetragrammaton in Engels as LORD vertaal is en natuurlik in Afrikaans as HERE.

Many religions today do not use the name Jehovah as much as they did in the past. The original Hebrew name יהוה appeared almost 7,000 times in the Old Testament, but is often replaced in popular Bibles (such as the King James Bible or New American Standard Bible) with all caps or small caps "LORD God" (for YHWH Elohim, Jehovah God), "Lord GOD" (for Adonai YHWH, Lord Jehovah), "LORD of hosts" (for YHWH Sabaoth, Jehovah of hosts), or just "LORD" (for single instances of YHWH, Jehovah). The Christian denomination that most commonly uses the name "Jehovah" is that of the Jehovah's Witnesses. http://en.wikipedia.org/wiki/Yahweh
    Die God van Genesis 2.4, die HERE God, is dus niemand anders nie as Jahweh.

Jou stelling hierbo is dus absoluut korrek, want soos jy weet is daar 'n groot verskil tussen die Elohim en Jahweh. Die God van Genesis 1:1 en die eerste skeppingsverhaal is nie dieselfde as die HERE God van die tweede skeppingsverhaal nie.

Dit bring ons egter by 'n verdere dilemma.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

In die eerste skeppingsverhaal word die hemel sowel as die aarde deur die Elohim geskape.

In die tweede skeppingsverhaal word die aarde sowel as die hemel deur Jahweh geskape. Dit is 'n leuen. Apologete poog om die bedrog te kondoneer deur daarop te wys dat die volgorde in die tweede skeppingsverhaal verander is van hemel en aarde na aarde en hemel. Dit bly steeds bedrog want Jahweh het nie die aarde of die hemel geskape nie, ongeag die volgorde.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Dit is goed as 'n leerling sy leermeester in kennis verby gaan. Dit is ook verkieslik so, anders sou die mensdom stagneer. Die leerling moet hierdie proses egter nie met verwaandheid benader deur snedige, belaglike en kinderagtige opmerkings nie.

Die leermeester leer ook wel van die leerling. Maar beslis nie van 'n leerling wat opgeblase en verwaand is nie.

Genesis is nie deur een skrywer geskryf nie. Daar is ten minste twee verhale wat deur verskillende skrywers geskryf is.

Genesis vertel die verhaal van twee verskillende Gode. Elohim en Jahweh.

Alhoewel Genesis in die Hebreeuse formaat mildelik die naam Jahweh aan die skepping toeskryf, is die naam Jahweh vir die eerste keer aan Moses bekend gemaak.

Exodus 6

2 VERDER het God met Moses gespreek en vir hom gesÍ: Ek is die HERE.

3 En Ek het aan Abraham, aan Isak en aan Jakob verskyn as God, die Almagtige, maar met my Naam HERE het Ek My nie aan hulle bekend gemaak nie.
    Die Boek van Herinnering stel Jahweh as volg aan die woord.

Exodus 6

3 : En Ek het aan Abraham, aan Isak en aan Jakob verskyn as El die Almagtige, maar met My Naam JaHWeH het Ek My nie aan hulle bekend gemaak nie.
    Die naam Jahweh hoort dus nie op enige plek in Genesis nie, omdat dit nie voor Moses bekend was nie.

Genesis 2 is dus na Moses se episode met die brandende bos geskryf. Dit volg logies.

Tensy Jahweh nie die waarheid praat nie, kon Genesis 2 dus nie deur enigiemand voor Moses geskryf wees nie.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Na een oggendles waarin ek die bedrog in Genesis 2 verduidelik het, het die koppige student opgespring en uit die klas gestap uit protes. Hy wat maande gelede die Bybel in die asblik wou gooi, verdedig nou verbete elke letter in Genesis 2. Hy stap egter net tot by die Witgatboom, steeds binne hoorafstand. Vandaar af mompel hy.

So wat nou Oude Man??? hier bevestig Jesus die Christus dan dat Gen:2 dan korrek is!! Wat jy beweer is n vervalsing!!!
    Hy is egter verkeerd. Jesus het geensins bewys dat daar nie aan Genesis 2 gepeuter is nie.

Die les gaan voort en gaandeweg raak dit duidelik dat Genesis 2 wel vervals is. Die lig het opgegaan toe die besef deurdring dat die God in Genesis 1 in die oorspronklike skrif, as Elohim weergegee word en die HERE God in Genesis 2 as Jahweh.

Op daardie oomblik besef die halstarrige student dat hy uit onkunde, Jahweh se posisie in Genesis 2:4 verdedig het. Dit is die laaste ding wat hy wou doen. Hy mompel daar van die boom af:

Jy is reg...dis n Leun en bedrog dat Jahweh die aarde sowel as die hemel geskape het, Jahweh was nie naby nie!!
    Dit is nou sy manier om te sÍ dat hy 'n fout gemaak het, maar sy misplaaste trots verbied hom om te erken dat hy homself vergis het. Met sy uitlating het hy nou 'n streep deur Genesis 2:4 sowel as deur sy eie aanvanklike stelling getrek.

Dit was vir my kostelik, toe die afvallige student uiteindelik die verskil tussen HERE en Here gesnap het, reageer asof hy ‘n atoom gesplits het. Ewe kordaat laat val hy die volgende "waarheid".

Ek weet nou nie wie se "mistykie" wie sin is nie, maar het jy opgelet dat HERE ( hoofletters ) net in die ou Testament voorkom, en Here ( klein letters ) net in die Newe Testament voorkom....
    Dit is natuurlik’n foutiewe “waarheid”. Hy wil tog so graag die paplepel by sy ouma oorvat, maar hy het nog te veel om te leer. Ek is geduldig.

Hierdie staaltjie bewys net weereens hoe geweldig die mensdom geÔndoktineer is. Selfs 'n student wat aanvanklik die Bybel verwerp het, kan weer verval in die menige strikke. Maar die hoop beskaam nie.

Liefde groete.

Die Ou Man