Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 30

Thread: Lyding van die Messias

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: Lyding van die Messias

Quote Originally Posted by Pionier View Post
    DOM

Dankie vir jou navorsing en insigte,

Nou kom ons by die vraag: Hoekom het die Vader toegelaat dat dit met Sy Seun gebeur. Sou dit bloot wees sodat die wederopstanding kon plaasvind? Sou God dan nie 'n makliker pad gekies het vir sy seun nie?

Groetnis
    Pionier.

Die Christus leer dat die Vader toelaat dat die onkruid saam met die koring opgroei. Hy tree dus nie prematuur op nie.

Ons aanvaar ook dat die mens 'n vrye wil het. Ek kan dus daagliks buite die wil van God optree en in hierdie lewe daarmee "wegkom". Die feit dat ek met handelinge buite die wil van God besig is, beteken dat ek dinge doen wat nie deel van God se opdrag is nie.

Die feit dat ek 'n vrye wil het en daarmee teen God kan handel is juis so deur God gewil. In Jesus se geval, was dit God se wil om nie op daardie stadium in te gryp nie. Dit maak dit egter nie God se opdrag nie.

Die Christus se ewige stryd teen die bose het in Genesis begin. As gevolg van die sondeval, lewe ons in vrees vir die dood, binne hierdie liggaam van die dood. Jesus se naelstring was skaars droog of die eerste aanslag word op sy lewe beplan.

Satan het die oorwinning behaal deur Jesus aan die vloekhout te vermoor. Die dood behoort aan Satan. Dit is sy domein. Hierdie oorwinning van Satan was weereens slegs op die vlees van die Christus. Dit was dus 'n tydelike, vleeslike oorwinning.

Die Vader het Jesus uit die dood opgewek. Die opstanding behoort aan die Vader, die Seun en aan jou en my. Ons put ons krag en saligheid uit die opstanding en nie uit die moord nie. Die moord behoort aan die Bose.

Ons oorwinning is in die opstanding en nie in die moord nie.

Vergelyk hierdie verduideliking.

Hebre'ers 2

14. Aangesien die kinders dan vlees en bloed deelagtig is, het Hy dit ook op dieselfde manier deelagtig geword, sodat Hy deur die dood hom tot niet kon maak wat mag oor die dood het -- dit is die duiwel --

15. en almal kon bevry wat hulle hele lewe lank uit vrees vir die dood aan slawerny onderworpe was.
    Liefde groete.

Die Ou Man
    Last edited by Die Ou Man; 26th November 2007 at 10:15. Reason: Taalversorging

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by Die Ou Man View Post
    Die Vader het Jesus uit die dood opgewek. Die opstanding behoort aan die Vader, die Seun en aan jou en my.
    Sou julle met my saamstem in my denke dat die "Vader" soos hierbo na verwys, wel Vader Ad-am sal wees?

groetnis
    knipmes

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by knipmes View Post
    Sou julle met my saamstem in my denke dat die "Vader" soos hierbo na verwys, wel Vader Ad-am sal wees?

groetnis
    knipmes
    Knipmes.

Volgens die Bybel is Eva die Moeder van alles wat lewe. Ek lewe en daarom is Eva my Moeder en by implikasie is Adam my Vader.

Adam en Eva is deur die Elohim aangestel om te heers oor die aarde. Ek val dus onder die onmiddelike gesag van Adam en Eva wat weer, op hulle beurt, staan onder die gesag van die androgene Elohim.

Ek stem daarom saam met jou.

Liefde groete.

Die Ou Man

Member Carel van Heerden's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Kruisiging van Jesus

DagsÍ

Die volgende vraag: Waarom moes Jesus vir ons sonde sterf? Ek kry nie Ďn duidelike rede in die Bybel waarom dit so moet wees nie. Is dit omdat die offers van die Ou Testament nie regtig versoening kon doen nie soos in HebreŽrs 10:4 aangetoon.

Heb 10:4 want die bloed van stiere en bokke kan onmoontlik die sonde wegneem.

Om watter rede kan God ons nie vergewe sonder Ďn offer nie, aangesien Hy van ons verwag om sonder meer te vergewe Ė tot 70 maal 7 keer. (Matt 18:21 en verder)

Mat 18:21 Toe kom Petrus na Hom en sÍ: Here, hoe dikwels sal my broeder teen my sondig en ek hom vergewe? Tot sewe maal toe?
    Mat 18:22 Jesus antwoord hom: Ek sÍ vir jou, nie tot sewe maal toe nie, maar tot sewentig maal sewe toe.

Groete

Carel

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: Kruisiging van Jesus

Carel.

Jy kan ook hier gaan lees aangaande hierdie onderwerp.

Daar is natuurlik ander dilemmas ook. Die Christus het in sy handel en wandel op aarde menige mense se sondes vergewe. Ek aanvaar dus dat Hy nie vir hulle gesterf het nie. Hulle sondes is mos reeds vergewe.

Na sy opstanding verleen die Christus mag aan die Dissipels om die sondes van mense te vergewe, of om te besluit om dit nie te vergewe nie.

Johannes 20

21 Jesus sÍ toe weer vir hulle: Vrede vir julle! Soos die Vader My gestuur het, stuur Ek julle ook.

22 En nadat Hy dit gesÍ het, blaas Hy op hulle en sÍ vir hulle: Ontvang die Heilige Gees.

23 As julle die mense hulle sondes vergewe, dan word dit hulle vergewe; as julle die mense hulle sondes hou, dan is dit gehou.
    Hoe rym dit met die kerklike dogmatiek wat predik dat die mense deur die kruising van hul sonde verlos is?

Liefde groete.

Die Ou Man

Total Downloaded
    0

Goeie dag

Dankie vir die verwysings en uiteensetting. Kerklike dogma is soos kragonderbrekings Ė dit laat jou somtyds in die duister.

Dit bring my by die volgende vrae.

In hierdie verband verwys ek na Lukas 23:43 asook Lukas 23:46. Lukas 16:19-31 is ook van toepassing.

Hiervolgens het die kwaaddoener asook Jesus en Lasarus na afsterwe die paradys betree.

Luk 23:43 En Jesus antwoord hom: Voorwaar Ek sÍ vir jou, vandag sal jy saam met My in die Paradys wees.
    Luk 23:46 En Jesus het met Ďn groot stem uitgeroep en gesÍ: Vader, in u hande gee Ek my gees oor! En toe Hy dit gesÍ het, blaas Hy die laaste asem uit.

Kerklike geloofsbelydenis wil dit hÍ dat Jesus afgedaal het na die hel en op die derde dag weer opgestaan het uit die dood.

Vraag 1: Verstaan ek bogenoemde korrek naamlik direk na "Paradys"?
    Vraag 2: Na watter opstanding uit die dood van Jesus word verwys as die oorwinning vir ons oor die dood naamlik Satan?

Dankie

Carel

Total Downloaded
    0

Die Ou Man
    Goeie dag

Ek dink nie ek het - in my vorige pos - myself duidelik laat oorkom nie. Sal weer probeer!

"Die Vader het Jesus uit die dood opgewek"

Wat beteken hierdie aanhaling? Hoe moet 'n mens dit verstaan? Het Jesus na Sy dood afgedaal na die Hel en is daarna opgewek? Is dit dat Jesus se fisiese liggaam uit die graf weg was vanwee die feit dat die Vader Hom opgewek het? Moet die woord opwekking as letterlik beskou word naamlik die opwekking van die vleeslike liggaam? 'n Die verklarende bybel se verklaring/s is vir my onduidelik en skep onsekerheid.

Carel

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

Quote Originally Posted by Carel van Heerden View Post
    "Die Vader het Jesus uit die dood opgewek"

Wat beteken hierdie aanhaling? Hoe moet 'n mens dit verstaan? Het Jesus na Sy dood afgedaal na die Hel en is daarna opgewek? Is dit dat Jesus se fisiese liggaam uit die graf weg was vanwee die feit dat die Vader Hom opgewek het? Moet die woord opwekking as letterlik beskou word naamlik die opwekking van die vleeslike liggaam? 'n Die verklarende bybel se verklaring/s is vir my onduidelik en skep onsekerheid.

Carel
    Carel volgens Matteus se Jesus presies dit dat Hy vermoor gaan word en dat die vader hom weer gaan opwek:

Mat 17:22 En terwyl hulle in Galilťa rondgaan, het Jesus vir hulle gesÍ: Die Seun van die mens sal oorgelewer word in die hande van die mense;
    Mat 17:23 en hulle sal Hom doodmaak, en op die derde dag sal Hy opstaan. En hulle het baie bedroef geword.

Jesus se ook aan een wat saam met hom gekruisig word dat hy nog dieselfde dag in die paradys gaan wees, nie eers afdaal na die hel en dan later by hom gaan aansluit nie, hierdie is weereens een van die dogmas van die Romeinse staatskerk wat vandag nog onder sekere van die Christen gelowe aangehang word.

Die opstanding in die vlees is vir ons 'n versekering dat die gees nie saam met die liggaam gedood word nie, dat die gees bly voortleef om voort te gaan met sy werk is dus 'n gegewe, in Jesus se geval kon die gees weer plek inneem in die "opgestane" liggaam.

Liefdegroete,
    Stefanus

Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by Stefanus View Post
    Die opstanding in die vlees is vir ons 'n versekering dat die gees nie saam met die liggaam gedood word nie, dat die gees bly voortleef om voort te gaan met sy werk is dus 'n gegewe, in Jesus se geval kon die gees weer plek inneem in die "opgestane" liggaam.

Liefdegroete,
    Stefanus
    Stefanus

Baie dankie vir die verduideliking. Ook vir diť vrae wat voor die hand liggend blyk te wees.

Die bybel bied hom tot baie argumente en teen argumente, veral waar daar teenstrydighede voorkom. Om 'n suiwer eksegese te verkry is nie altyd so maklik nie. Ek verlaat my hoofsaaklik op bronne en ander "objektiewe" insette. Uit die beskikbare inligting word dan gepoog om 'n ingeligte besluit te neem - ook nie altyd so maklik nie. Met toename in kennis kom eventueel ook groter duidelikheid.

Op die oomblik het ek waarskynlik meer vrae as antwoorde. Nie dat 'n mens nie 'n bepaalde opinie of gesigspunt rakende 'n onderwerp het nie.

Weer eens my dank om sekere aspekte wat alreeds in hierdie forum bespreek is, weer te verduidelik. Met die inligting tot my beskikking - rakende die Lyding van Jesus - kan ek voorlopig mee volstaan.

Carel

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

Default Lyding van die Messias

JESUS AND GNOSIS

Unlike the canonical gospels, Jesus' crucifixion and resurrection are not narrated and neither do any of the hundred and fourteen sayings in the Gospel of Thomas directly refer to these events. Thomas's Jesus is a dispenser of wisdom, not the crucified and resurrected Lord.

Jesus speaks of the kingdom: "The kingdom is inside of you, and it is outside of you. When you come to know yourselves, then you will become known, and you will realize that it is you who are the sons of the living father. But if you will not know yourselves, you dwell in poverty and it is you who are that poverty."

Other Gnostic documents center on the same theme. In the Book of Thomas the Contender, Jesus speaks "secret words" concerning self-knowledge: "For he who has not known himself has known nothing, but he who has known himself has at the same time already achieved knowledge of the depth of the all."

Pagels observes that many of the Gnostics "shared certain affinities with contemporary methods of exploring the self through psychotherapeutic techniques." This includes the premises that, first, many people are unconscious of their true condition and, second, "that the psyche bears within itself the potential for liberation or destruction."

Gilles Quispel notes that for Valentinus, a Gnostic teacher of the second century, Christ is "the Paraclete from the Unknown who reveals...the discovery of the Self -- the divine spark within you."

The heart of the human problem for the Gnostic is ignorance, sometimes called "sleep," "intoxication," or "blindness." But Jesus redeems man from such ignorance. Stephan Hoeller says that in the Valentinian system "there is no need whatsoever for guilt, for repentance from so-called sin, neither is there a need for a blind belief in vicarious salvation by way of the death of Jesus." Rather, Jesus is savior in the sense of being a "spiritual maker of wholeness" who cures us of our sickness of ignorance.

Bookmarks

Bookmarks