Thread: Reincarnation

Blog Entries
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos

Default Reincarnation

Reincarnation

Introduction

"Plato professed to know that other civilizations such as Atlantis existed. Maybe he was having an imaginary vision or maybe he was speaking from former knowledge of those times. I'm not sure what the difference is. Possibly imagination is a form of memory. Most of our great thinkers have professed to have had an intuition or guidance that they couldn't describe, something they ultimately called a force of God or a higher recognition of truth that required a quantum leap of inspired faith.

As Carlyle put it, 'The unfathomable SOMEWHAT which is not WE.' Or as Matthew Arnold said, the 'not ourselves' which is in us and all around us." (Dancing in the Light, Bantam)

These were wise words spoken by a man I admired and loved, my Dad. I believe he was right: imagination is a form of memory. We may not consciously bring old knowledge with us into new lives, but sometimes it seems to seep through into our present experience. In this physical form, I have searched for my truth in this arena. I have discovered knowledge of other physical lives, relationships that felt as if they had been in place forever and foreign soils that felt like home.

When I walked across Spain on the pilgrimage called the Santiago de Compostela Camino, I encountered myself in a former life. I discovered a part of me that lead to a greater understanding of myself. I also realized the karmic importance of some of the people that have been close to me in this existence.

These realizations, and numerous others, have helped, inspired and added to my whole being. They have assisted in my better understanding myself and those around me. It doesn't matter if this type of realization is imagination or if it is memory. It is a truth that I have experienced on some level, in some form of reality and I embrace it as a gift from the Divine.

Three quarters of the Earth's people believe they have lived before and will live again; thereby enabling their Soul's journey a continuous learning experience.

Stories abound regarding how people find each other again - for good or otherwise. Come and share some of your stories on theEncounter Board as I will share what I am learning also.

Blog Entries
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos

Default Reincarnation - The Words Of Others

Reincarnation

The Words Of Others

From the Egyptians to the Greeks, to the Buddhists and the Hindus, the soul was considered a pre-existent entity which took up residence in a succession of bodies, becoming incarnate for a period, then spending time in the astral form as a disembodied spirit, but reincarnating time and time again. Each religion had its own belief that the soul existed as a part of man and was immortal. Somewhere between Judaism and Christianity, the west lost the ancient concept of reincarnation.

The world has always had inspirational leaders in a variety of fields of expertise. Many, such as, Aristotle, Leonardo di Vinci, Dante, Shakespeare, Benjamin Franklin and even General George Patton, were avid believers in reincarnation and spoke or wrote of their stance on the soul's immortality and life after death. Unfortunately, most of these writings are little known and somewhat difficult to locate. Because of the important content, I would like to share a few of them here, with you.

Henry David Thoreau wrote in "Letters":
    "I lived in Judea eighteen hundred years ago, but I never knew that there was such a one as Christ among my contemporaries."

Albert Einstein wrote in "The World As I See It":
    "I maintain that cosmic religious feeling is the strongest and noblest incitement to scientific research."

Walt Whitman, in "Song of Myself", wrote:
    "And as to you, Life, I reckon you are the leaving of many deaths, (No doubt I have died myself ten thousand times before.)"

Thomas A. Edison wrote in "The Diary and Sundry Observations":
    "I cannot believe for a moment that life in the first instance originated on this insignificant little ball which we call earth... The particles which combined to evolve living creatures on this planet of ours probably came from some other body elsewhere in the universe."

Ralph Waldo Emerson, nominalist and realist, wrote:
    "It is the secret of the world that all things subsist and do not die, but only retire a little from site and afterward return again... Jesus is not dead; he is very well alive; nor John, nor Paul, nor Mahomet, nor Aristotle; at times we believe we have seen them all, and could easily tell the names under which they go."

Carl Gustav Jung, considered the founder of analytical psychology initially avoided addressing the possibility of reincarnation. Later in life he began his exploration and wrote:

"This concept of rebirth necessarily implies the continuity of personality. Here the human personality is regarded as continuous and accessible to memory, so that, when one is incarnated or born, one is able, at least potentially, to remember that one has lived through previous existences, and that these existences were one's own, i.e., that they had the same ego form as the present life. As a rule, reincarnation means rebirth in a human body."

"What happens after death is so unspeakably glorious that our imagination and our feelings do not suffice to form even an appropriate conception of it... The dissolution of our time-bound form in eternity brings no loss of meaning."

Marcus Tillius Cicero, (106 B.C. - 43 B.C.) is, to this day, considered the master of ancient Roman literary and oratory style. Cicero, an active Roman politician, is also considered one of the great philosophers of that time. In his composition, "On Old Age", he writes:

"The soul is of heavenly origin, forced down from its home in the highest, and, so to speak, buried in earth, a place quite opposed to its divine nature and its immortality..."

"It is again a strong proof of men knowing most things before birth, that when mere children they grasp innumerable facts with such speed as to show that they are not then taking them in for the first time, but remembering or recalling them."

Julius Caesar, a contemporary of Cicero's, concluded that the Celts were fearless warriors due to their belief in reincarnation. Caesar wrote:

"They wish to inculcate this as one of their leading tenets, that souls do not become extinct, but pass after death from one body to another..."

William James, renowned American psychologist and philosopher, delivered a significant science-based lecture, called "Human Immortality", at Harvard, in 1893. He later expanded his concepts to specifically include reincarnation. On this he wrote:

"... I am the same personal being who in old times upon the earth had those experiences."

Thomas H. Huxley wrote in "Essays Upon Some Controverted Questions":
    "I am certain that I have been here as I am now a thousand times before, and I hope to return a thousand times."

Francis Bowen wrote in "Christian Metempsychosis":
    "Why should it be thought incredible that the same soul should inhabit in succession an indefinite number of moral bodies? Even during this one life our bodies are perpetually changing, through a process of decay and restoration; which is so gradual that it escapes our notice. Every human being thus dwells successively in many bodies, even during one short life."

Total Downloaded

Default Re: Reincarnation

Goeienaand Stefanus,

Baie dankie vir al jou bydraes met soveel wyd verspreide inligting. Ek het meer van myself vertel met my aanmelding.

Ek hoop jy sal my dalk kan help met die volgende>

Reinkarnasie -
    Ek het nie ‘n idee WAT om daarvan te dink nie.
    Inteendeel – dit het net nog vrae by my laat opkom (Sien voorbeelde onder)
    Dalk kan jy meer inligting gee oor soortgelyke/ teenoorgestelde skrywes in die bybel wat ek kan lees en hopelik meer van sal kan verstaan?

Skrywes, wat ek nog nie verstaan nie, soos -

oor Henog, in die ou testament –
    Gen. 5 vers 24 = en Henog het met God gewandel; en hy was daar nie meer nie, want God het hom weggeneem.. ( Wat het van hom geword? Is hy nou ‘n gees –op aarde? In die hemel?
    of het sy vleeslike liggaam dadelik verander na ‘n geestelike liggaam? ****** (Geeste van God)En is hy by ons Vader in die hemel ( dis nou as sy liggaam vleeslik, verander het in ‘n geestelike vorm - Soos geskryf deur Paulus in I Kor. 15 verse 44, 51 en 52 …….. en ons sal verander word. )

en in die nuwe testatement waar Jesus die stelling maak van dat as Hy iemand in die lewe wil hou, het dit niks met die mens te doen nie –
    Johannes 21 vers 22 – Jesus antwoord hom: As ek wil he dat hy bly totdat Ek kom, wat gaan dit jou aan? Is daar ‘n suggestie van mense wat alreeds “ewig lewe “

Dan ook - --gesien in die lig van en m.b.t. God se ewige koningkryk – ****** (Is daar ‘n pos waar ek my vrae oor hierdie onderwerp kan rig?)

bestaan daar alreeds “ewige” mense – of anders gestel - as die liggaam sterf – en die gees en/of siel (is dit een of twee – en wat is die verskil?) bly lewe – en word weer “gebore/opgewek” of weggeneem/opgeneem vanaf die aarde – deur God (is daar ‘n verwantskap as ons kyk na:

wat ook in die bybel staan: nl: dat dit wat was, is, en sal weer wees, en God soek weer op wat verbygegaan het. Pred. 3 vers 15

en ook - waar Jesus se dat elke skrifgeleerde wat ‘n leerling geword het in die koninkryk van die hemele, soos ‘n huisheer is wat uit sy skat nuwe en ou dinge te voorskyn bring. Matt. 13 vers 52.

(Is daar dalk alreeds iets op jul forum waar ek meer oor hierdie onderwerp kan lees of waar ek my vrae daaroor kan rig?) ******
    Baie dankie by voorbaat.

Last edited by leerling; 1st November 2009 at 18:23.

Total Downloaded

Leerling.

Ek gaan dinge vooruitloop en aanhaal uit 'n manuskrip getiteld: Die Onbekende God.

Dalk lees jy iets daarin.

Die kerkklok tel die ure af. Dit herinner my aan die deeltydse koster wat in Middelstraat 17 gewoon het. Die trotse lenige Tobie wat al om die halfuur oorgestap het om die klok te lui. Hy het van Oudtshoorn na Kirkwood verhuis om daar af te tree. Tydens huisbesoek het hy en dokter Weich, die predikant van Calitzdorp, die Bybel op die voorstoep bestudeer. Dit het hom ontstel dat die Bybel teenstrydighede bevat, maar tog was hy ‘n onverbiddelike protestant. Hy het sy kinders uit die geselskap gestuur wanneer sy Hollandse skoonmoeder oor geestelike sake praat. Sy kon in die fynste besonderhede vertel van haar vorige lewe. Sy het selfs haar begrafnis as jong meisie beskryf. Tobie het hierdie praatjies as heksery beskou. Sy het haar egter nie laat koudsit nie en dan aan die etenstafel verder vertel, wetende dat Tobie nie die kinders sal uitstuur nie.

Die Hollandse ouma se getuienis is nie ‘n al te vreemde verskynsel nie. Baie van ons mense dra kennis van die sensasie van: "Ek was al hier,” of “dit het reeds gebeur”. Deja vous gebeur veral in die kinderjare. Dit dui op die aanwesigheid van ‘n geheue buite die huidige bestaan. In die geval van die Hollandse ouma, was daardie geheue baie sterk aanwesig. Dit herinner my aan die Christus wat gesê het dat Elia wat weer gebore is as Johannes die Doper.

Want al die profete en die wet het tot op Johannes geprofeteer. En as julle dit wil aanneem: hy is Elía wat sou kom. Wie ore het om te hoor, laat hom hoor.

In die tyd van Jesus se wandel op aarde was dit algemeen aanvaar dat persone uit die geskiedenis weer gebore kon word.

En toe Jesus in die streke van Cesaréa-Filippi kom, vra Hy sy dissipels en sê: Wie sê die mense dat Ek, die Seun van die mens, is? En hulle antwoord: Sommige Johannes die Doper, en sommige Elía, en ander Jeremia of een van die profete.

Miskien was ou Tobie te haastig om die Hollandse ouma se herinnering uit haar vorige lewe as heksery af te maak.

Ek draai terug na die Hoofstraat en wonder of Johannes die Doper enigiets kon onthou van Elía se lewe. Hy sou seker in die geskrifte gelees het van Elía se onderonsie met Isébel. Elía het gevlug nadat hy ‘n boodskap van Isébel ontvang het dat sy hom om die lewe gaan bring. Dit was pas nadat Elía nie bang was om vierhonderd-en-vyftig profete van Baäl met ‘n swaard om die lewe te bring nie. Isébel het nou wel nie daarin kon slaag om Elía te vermoor nie, maar ek wonder of sy hom nie na sy volgende lewe gevolg het nie. Dit was Heródias, die vrou van koning Herodes, wat die kop van Johannes die Doper ge-eis het.

Total Downloaded

Dankie baie, dit het meer gehelp as wat u kon dink. Ek sal graag ook meer wil weet van die boek Rigters- Hoekom was daar geen koning of iemand Soos Moses en Josua nie? Ek het gelees van bv. Debora en Barak. As ek reg onthou het die rigters na vore gekom terwyl die volk baie afvallig was en elkeen - soort van- sy eie kop gevolg het. Help asb as ek die kat aan die stert beet het.!! Dan vind ek ook die deutero-kanonieke boeke geweldig interresant. Is u bekend met die boek van Judit. Ook Makkabeers het vele vrae by my opgewek. Indien u belangstel? Op ,n nuwe draad - of kan ek maar hier aangaan?

Total Downloaded

Leerling gaan gerus voort.

Jy vang my onkant met die diepte van jou belesenheid.

Dalk is jy 'n leermeester in die gedaante van leerling???

Blog Entries
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos

Hello leerling,

ONS IS SPIRITUELE WESENS WAT ‘N MENSLIKE ERVARING HET, NIE MENSLIKE WESENS WAT ‘N SPIRITUELE ERVARING HET NIE.

Reïnkarnasie berus in prinsiep op twee beginsels - karma en vrye keuse. Karma omvat die lesse wat jy in ʼn vorige lewe nie bemeester het nie, terwyl jou vrye wil jou die keuse bied om self te besluit in hoeverre jy die geleenthede tot spirituele groei in dié lewe wil benut.

'n Mens se gees word nie onmiddellik ná jou dood weer in 'n volgende liggaam gebore nie, wanneer dit wel gebeur kan ‘n lang (aardse) tyd reeds verloop het. Hierdie nuwe geboorte vind altyd weer in die vorm van 'n mens plaas, en 'n mens kan dus nie as 'n dier of selfs 'n insek gebore word soos sommige ander voorstanders van reïnkarnasie glo nie.

Die Ewige Hel - ingebring deur Jerome in die 4de eeu. Voor dit het die ou Kerkvaders die doktrine van Universele Saligheid geken. Hiervolgens sou alle siele eendag met God verenig word. Dit het ook saamgeval met die doktrine van reïnkarnasie wat deel was van Christenskap voor die 4de eeu. Na Jerome, het hierdie verwysings in die briewe van die Kerkvaders verdwyn. Vandag word reïnkarnasie bestempel as deel van een of ander lawwe Oosterse geloof.
    Die feit is dat dit deel was van die Kerk beleid tot en met 553NC. Toe het die Rade van die Kerk finaal besluit om hierdie doktrine totaal te verban en verbied.
    Gedurende die tyd toe Jesus die volgende volgens Matteus gesê het was reïnkarnasie algemeen aanvaar deur die gemeenskap en het nie enige vêrdere vertolking vereis nie:

Want al die profete en die wet het tot op Johannes geprofeteer.
    En as julle dit wil aanneem: hy is Elía wat sou kom.
    Wie ore het om te hoor, laat hom hoor.

Mat 11:13 - 15

Quote Originally Posted by leerling
    "oor Henog, in die ou testament – "“

Volgens Johannes het niemand nog ooit in die vlees opgevaar na die Hemel nie, reïnkarnasie is ook nie die opvaar van 'n persoon in die vlees nie, reïnkarnasie is die terugkeer van 'n geestelike wese as 'n vleeslike wese.

As Ek julle van die aardse dinge vertel en julle nie glo nie, hoe sal julle glo as Ek julle van die hemelse vertel?
    En niemand het opgevaar in die hemel nie, behalwe Hy wat uit die hemel neergedaal het, naamlik die Seun van die mens wat in die hemel is.

Joh 3:12-13

Is daar ‘n suggestie van mense wat alreeds “ewig lewe “

Nie in die vleeslike liggaam nie maar wel as gees, soos elkeen van ons wat van bo gebore is – geesteswesens met ‘n menslike ervaring. Na die aardse/vleeslike dood gaan ons terug om as geesteswesens ons lewe voort te sit.

as die liggaam sterf – en die gees en/of siel (is dit een of twee – en wat is die verskil?) bly lewe – en word weer “gebore/opgewek” of weggeneem/opgeneem vanaf die aarde

Die gees is die werklike "jy" die siel is jou liggaam se "lewenskrag", jou "verstand" daarom kan 'n persoon bestaan uit slegs liggaam en siel.

Die woord “siel” word in die Nuwe Afrikaanse Bybel soms vertaal as “lewe”, soos in Matteus 16:26: “Wat sal dit ’n mens help as hy die hele wêreld as wins verkry maar sy lewe verloor, of wat sal ’n mens gee in ruil vir sy lewe?”

Net so kry ons mense wat bestaan uit vlees en siel. Hulle is nie van bo gebore nie.

En ons kry mense wat bestaan uit vlees, siel en gees. Hulle is die Adamiete want hulle is van bo gebore. Die Witboek is slegs vir hierdie wesens geskryf.

Lees gerus Gees, Siel en Liggaam

Jou storms en onstuimigheid
    word telepaties aan my oorgedra.
    In hierdie malmens plek word dit
    nie verstaan nie, en te veel vra word gevra.

Hoe word verduidelik dat ek nie
    een van hulle is, ek die vrye wese,
    teen my wil, een van hulle moes word.

Deur jou rusteloosheid en nooit
    stil wees, kom ek die ‘malle' ook nie tot rus,
    word ek kalm soos jy met nuwe maan
    juig almal en gil “sy is genees”.

Tot jy weer met donder se gedruis
    na my toe kom, dan word ek gebind,
    my vry siel vas gekeer.

Hulle sê “sy’s met die maan gepla,”
    maan in al sy vorms het niks met my te maak,
    ek die skone meermin het nie gevra om
    deur reïnkarnasie die las van mens se vorm te dra.

Net ek ek jy, o grote see ken die waarheid.

Skoppensvrou

Liefdegroete,
    Stefanus

Total Downloaded

As Ek julle van die aardse dinge vertel en julle nie glo nie, hoe sal julle glo as Ek julle van die hemelse vertel?
    En niemand het opgevaar in die hemel nie, behalwe Hy wat uit die hemel neergedaal het, naamlik die Seun van die mens wat in die hemel is.
    Joh 3:12-13

Dalk een van die "dinge" waar Jesus gepraat het in Luk. 11 v 29 tot 32 - en ek verwys spesifiek na die woorde in verse 31 en 32 van ........... en meer as Salomo is hier! en dan weer ...... en meer as Jona is hier!

Albei eindig ook dan met uitroep tekens!!!!!!

Dit is die .....en meer ....... en meer wat my gedagtes besighou. Wat behels die .... en meer? en dan verwys Jesus na mense!!! wat my die vraag laat vra - Wie en wie en wie en wie dalk nog???????

Is hier - teenswoordige tyd - alhoewel Hy na die oordeelsdag in die toekoms verwys?

Groete.

Total Downloaded

Goeiemiddag ook aan Mnr. Die ou Man,

U kan my glo as ek se dat ek 'n totale leek is wanneer dit by die bybel en die letterlike of figuurlike opneem/aanneming van die geskrewe woord kom!!!!! (O ja, en dan is daar die dinge wat geestelik geinterpreteer moet word ook nog) Dit is juis waarom ek besluit het om dit te lees en te kyk hoekom daar soveel verskillende kerke in ons land alleen, bestaan, as daar net een boek is - wat ALMAL gebruik.

En hoe meer ek gelees het, hoe meer vrae het ekself begin vra - en hier aangesluit het met die vertroue dat ek saam met die "gemeenskap" op hierdie forum, die antwoorde gaan kry.

Iets wat ek opgemerk het in die bybel - is veral die gesindheid wat daar teenoor - vroue - bestaan het. Daarom het ek gaan soek na gedeeltes waar vrouens/dames/koninginne/diensmaagde ens. betrokke was - en dan probeer ek nou vasstel hoekom/wanneer/waar - was daar melding gemaak van hierdie vroue.

Nog 'n vraag - as die volk grotendeels deur mans gelei was, waarom hierdie "uitsonderings" van nie eens 'n handjievol vrouens? Is daar iets wat dieselfde was met elkeen van hierdie uitgesonderde vrouens - of het hulle iets gedoen (miskien lewens styl) om dit te verdien? of was daar 'n ander rede?

Groete.

Total Downloaded

Goeiemiddag weer Mnr. Die ou Man,

Om terug te kom na die reinkarnasie, ewige lewe ens. - en geestelike en vleeslike dele van ons as mens. Ek verwys dan ook weer na die deutero-kanonieke boek Tobias - en die engel Rafael.

Hoe moet ek 'n engel verstaan? Geestelik en defnitief nie vleeslik - maar hy/sy het ook nie dieselfde gees wat ons as mens van ons Vader ontvang het nie?

Nou vra ek dan ook: Hoeveel geeste bestaan daar? Ek het gelees van die 7 geeste van God.
    Volgende vraag: As ons as mens 1 Gees het - die engele het 1 - wie het die ander 5 - en as die Heilige Gees wat Jesus vir ons gelos het as Trooster/Vertrooster/Leerder van die waarheid, en van Jesus ens. - interpreteer ek dit as dat die Heilige Gees 'n spesifieke "eienskap/eienskappe" van ons Vader - verteenwoordig - ???? Kort ons as mens nog "Gees" voor ons heilig en volmaak soos Jesus kan/gaan word.

Ek glo u volg my trant van denke en kan dalk help asb.

Tobias 13 verse 16 tot 18 het my ook laat wonder of hy al die boek openbaring gelees het? Dit het my laat dink aan Openb. 21 se beskrywing van die nuwe hemel en die nuwe aarde. Verse 18 tot 21 in Openbaring.

Groete.

Groete.