Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 36

Thread: Verslag van die Teokrasie-komitee

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Verslag van die Teokrasie-komitee

Verslag van die Teokrasie-komitee aan die
    Volksvergadering van die Geloftevolk

(Augustus)
    10 Oktober 2010

Die dokument kan by die onderstaande skakel oopgemaak word vir bestudering.

Pdf Download

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: Verslag van die Teokrasie-komitee

Is 'n teokrasie die voorkeurmodel?

Vrydag, 13 Augustus 2010 09:10 Anton Barnard

Daar is tans verskeie inisiatiewe onderweg om eenheid in regse Afrikanergeledere te vestig, met die uiteindelike doel selfbeskikking vir Afrikaners, of dan ten minste een of ander vorm van Afrikaner-owerheid. Een van hierdie inisiatiewe noem homself die Volksvergadering. In September 2009 het verskeie regse organisasies onder die vaandel van die Volksvergadering op Vegkop in die Vrystaat byeengekom. Van die mees bekende (en soms berugte) regse organisasies was teenwoordig, onder andere die HNP, AWB, die Suidlanders, AVP en ook die Volksraadsverkiesingskommissie (VVK), wat beplan om 'n volksverkiesing te hou.

Dr Dan Roodt, die leier van Praag, het dié vergadering vir 'n kort rukkie bygewoon en 'n toespraak gelewer. Een van die indrukke waarmee hy die vergadering verlaat het, was dat die konsep van 'n teokrasie die hoofpunt van bespreking was. Op die Volksvergadering se webwerf word daar dan ook melding gemaak van 'n besluit wat geneem is op die vergadering om die stigting van 'n Afrikanerteokrasie te ondersoek. Alhoewel dit moontlik is dat nie al die organisasies daar teenwoordig tot dieselfde mate verbind is tot 'n teokrasie nie, lyk dit tog of daar onder die bywoners konsensus bereik is oor die stigting van 'n teokrasie. Kan mens dus die gevolgtrekking maak dat die konsep van 'n teokrasie onder baie regse bewegings, ook dié wat teenwoordig was op Vegkop, verwelkom word?

Dit is nie heeltemal duidelik wat presies hierdie vergadering bedoel het met 'n teokrasie nie. In 'n suiwer teokrasie maak die heersers aanspraak daarop dat hulle in direkte verbinding met God verkeer, en dat God self die leiers aangestel het. In 'n ander variasie op die tema maak die heersers nie so 'n aanspraak nie, maar word die onderdane regeer deur diegene wat ook geestelike ampte beklee, soos Iran se ajatollas. Wat my wel tot groot kommer stem, is die gebruike van terme soos "JHWH" in die skakel hierbo aangegee. Die gebruik van die term "JHWH" dui op invloed vanuit die geledere van bisarre kultusse soos die Israelwaarheid of sogenaamde Witboekers, wat aanspraak maak daarop dat Afrikaners kwansuis een van die sogenaamde verlore stamme van die volk Israel sou wees.

Welke model van teokrasie die organisasies hierbo ook al in gedagte het, vind ek dit 'n kommerwekkende denkrigting. Dit is veral kommerwekkend omdat dit weer eens lyk asof 'n beduidende aantal regse bewegings hierdie konsep steun, ook die mees bekendes. Die een kenmerk wat alle teokrasieë deel, en my groot beswaar teen een, is streng gedagtebeheer. Gedagtebeheer neem verskeie vorme aan, maar kom uiteindelik neer daarop dat die heersersklas almal wil dwing om op 'n Orwelliaanse wyse "reg" te dink. Afvalligheid van die heersende religie kan selfs met die dood gestraf word. In Saoedi-Arabië kan 'n Moslem wat openlik die Islam-religie afsweer, onthoof word.

Omdat die heersers in 'n teokrasie doodseker is dat hulle voortgesette heerskappy God se wil is, en dat God hulle inderdaad persoonlik aangestel het, is hulle nie vreeslik geneë om enige teenstand te duld nie. In lande soos Iran is dit dus gevaarlik om polities van die heersende klas te verskil. Vrouens is dikwels ook tweedeklasburgers in lande waar daar Abrahamiese religieuse leiers in beheer is. Vrouens mag tot onlangs toe nie 'n motor bestuur het in Saoedi-Arabië nie, byvoorbeeld. Sou die vergadering op Vegkop se planne vir 'n teokrasie realiseer, voorspel dit dus niks goeds vir demokrasie onder Afrikaners nie, en veral nie vir die posisie van Afrikanervrouens nie.

Nog 'n kenmerk van teokratiese regerings is beheer oor die media en selfs die internet. Hul burgers word dikwels afgeluister en sensorskap is aan die orde van die dag. Die religieuse leiers besluit wat hul onderdane mag lees en dink, en moniteer hul onderdane vir enige subversiewe optrede of denke. Research in Motion, die Kanadese vervaardigers van Blackberry-fone, is byvoorbeeld onlangs deur Arabiese lande gedwing om hul sekerheidskodes aan dié lande se veiligheidsagentskappe beskikbaar te stel, sodat daar ingeluister kan word op selfoongesprekke. Die teokratiese staat pas as 'n reël streng beheer toe oor waarna hul burgers op die TV mag kyk, waarna hulle oor die radio mag luister, en watter boeke hulle mag lees.

Afrikaners, ook gewone Christen-Afrikaners en diegene van 'n regse oortuiging, sal baie, baie mooi moet gaan sit en besin oor hierdie aangeleentheid. 'n Meerderheid van Afrikaners wil klaarblyklik selfbeskikking hê, te oordeel aan Beeld se gewraakte volkstaatpeiling 'n tydjie gelede. Vir my lyk dit egter asof 'n groot aantal van die organisasies wat 'n leidende rol kan speel in Afrikaners se strewe na selfbeskikking se konsep van wat selfbeskikking in die praktyk sou wees, strydig is met 'n moderne, Westerse konsep van 'n samelewing wat, glo ek, die meeste Afrikaners verlang.

Wil gewone Afrikaners werklik deel wees van 'n bestel waarin iemand anders namens ons besluit dat ons nie Richard Dawkins se boeke mag lees nie? Wil ons ons kinders na skole stuur waar iemand soos die YHWH-kultusse se bisarre godsdienstige sienings in die kinders se kele afgedruk word? Met bostaande in gedagte is dit vir my krities belangrik dat veral die Volksraadsverkiesingskommissie oop kaarte met die Afrikanerpubliek speel. Die VVK was teenwoordig op Vegkop. Is die VVK se beplande volksverkiesing bloot daar om die religieuse ouderlinge van die teokrasie te verkies? Een Afrikaner, een stem, een keer, en van dan af verder 'n religieuse staat en grootskeepse gedagtebeheer?

Ek as Afrikaner wil beslis nie hê dat iemand met 'n "two-tone" hempie, wat na sy beskeie mening dink dat hy deur "YHWH" (sic) aangestel is, namens my moet besluit wat ek mag dink, lees of aanbid nie. Ja, ek wil my vryheid van die ANC se dwingelandy hê asook die reg om oor myself te beskik. Ek wil egter nie die bloot die ANC en die linkse gedagtepolisie se dwingelandy verruil vir die dwingelandy van die godsdienstige gedagtepolisie binne 'n teokratiese staat nie.

Uit PRAAG - is-n-teokrasie-die-voorkeurmodel

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Die dokument: "Verslag van die Teokrasie-komitee aan die Volksvergadering van die Geloftevolk (Augustus)" agiteer daarvoor dat ons as Volk die Wette van Moses as grondslag vir 'n ordelike samelewing moet aanvaar.

Terselfdertyd word aanhalings uit die Bybel selektief aangewend om darem aan te dui dat ons dit nie te letterlik moet interpreteer nie.

Hierdie teokrasie model erken onbewustelik die fatale gebreke in die Wette van Moses. Daarom word 'n skeut uit die Nuwe Testament bygevoeg en dan ook ruimskoots uit die Romeinse Reg van die Heidene. Ons het dus te make met sinkretistiese teokrasie wat die resultaat is van die versmelting van Israelities/Joodse en Heidense regsbeginsels.

Die ondertone van die Israelwaarheid fantasie is egter ooglopend. Alhoewel die opstellers van die dokument oënskynlik poog om 'n fasade van redelikheid voor te hou, is dit bekend dat sekere fanatici 'n hand agter die skerms het.

Ons sal dus dieper as die dokument moet kyk indien ons meer van die ware agenda te wete wil kom.

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Die Geloftevolk Koördineringskomitee (GKK) is tydens die volksvergadering wat oor die naweek van 25 – 27 September 2009 te Vegkom naby Heilbron in die Vrystaat gehou is, aangewys om die besluite van die vergadering uit te voer. Bron.

Die Volksvergadering het besluit dat die nakoming van die Volksgeloftes ‘n Teokratiese staatsmodel vereis. ‘n Komitee is saamgestel om dit te ondersoek. Bron.

Hier volg die amptelike standpunt van een van die ampsdraers van die Geloftevolk Koördineringskomitee en selferkende "Israeliet", naamlik Gerhardt Smith. Sy gesprek met ene Marco het soos volg verloop:

Oorspronklik gepos deur jjgsmith

In daardie opsig, ja. Ek weet. Ek verstaan. Geen probleem.

Verstaan dan dit : Wanneer die onvermydelike bruin goed die waaier gaan tref (of getref het) in Azanië, dan is daar heelwat van ons (Boere) wat hierdie (sekere) obskure, boheemse, teosofiese en goddelose, ens, ens, “Boere” sumier met die banvloek gaan tref en ons sal nie terugstaan, waarsku, onderhandel, kibbel of eers mooi praat nie. Ons sal net blitsvinnig toeslaan en skoonmaak. Punt. Wie gaan ons keer?

Feit is : Of sekere mense nou arrogant, beswaard of ontsteld is hieroor of nie ; ons GROOTSTE vyande sit reg tussen ons, onder ons neuse. Hulle is nie swart nie. Hulle is wit. En hierdie vyande is blykbaar onder die indruk dat hulle onaantasbaar is en dat ons nie weet wie hulle is nie en dat mense nie al hulle besonderhede op lyste opgaar nie. Die dag van afrekening sal bewys of ons weet en of ons nie weet nie. Intussen is ons rustig, neem ons waar en skryf ons op. Want hierdie wit vyande bestaan en hulle MOET eendag wortel en tak uitgeroei word. Ons sal nie saam met hulle die aarde kan deel nie. Neem kennis. Om daaroor te huil of kla sal geen verskil maak nie.

Oorspronklik gepos deur marco

Ja? En wie gaan die kriteria bepaal waarvolgens hierdie ouens uitgehaal mag word?

Moenie 'n fout maak nie, hier is baie ouens op hierdie forum wat dink net hulle het die regte antwoorde of kriteria want ons elkeen verbeel ons ons word deur God gelei! En 'n mens kan jou maklik verbeel hoor!

So voor jy nie op water kan loop of water in wyn kan verander nie sou ek sê jy moet baie goed gaan nadink voor jy uit jou eie wil optree. Net omdat jy kwaad is vir mense en voel hulle 'verdien' om dood gemaak te word beteken nie jy is geroepe of is geregverdig nie.

Hiervoor sal jy maar seker rustig en geduldig moet wag en sien. God sal in die toekoms bepaal wat en hoe (dinge) gaan gebeur. Maar dat wit goddeloses, liberaliste, teosofiste en verraaiers, ens, mee afgereken sal word, twyfel ek nie. Dit gaan gebeur, sg ‘klad’ al dan nie. Daar sal byvoorbaat geen plek te vinde wees vir diegene wat al ewig met die natuurhelle (geestelik) wil verbroeder nie.

Oorspronklik gepos deur marco

Nee wat, ek dink julle 'groeppie' is 'n bietjie te fanaties!

Besef jy daar is baie blankes wat deur hulle leiers mislei word deur hulle te vertel dat die swarte sy 'broeder in Christus' is en dus sy gelyke! Baie van hierdie mense doen net omdat hulle skuldig voel en God wil behaag en daarom luister hulle na hulle leiers. Jy kan hierdie mense nie verantwoordelik hou vir dit nie. Hulle leiers wel maar ook net tot op 'n punt!

Dit is beslis nie so maklik om die 'regte' kriteria te stel vir dit nie. Ons mense is geneig om eenvoudige oplossings te soek en werk dan daar volgens kriteria uit. Soms werk dit so maar baie keer nie! Veral nie in 'n geval soos dié nie!

Mens kan aan jou 'houding' agterkom dat jy baie ernstig besig is om planne te maak rakende spesifiek hierdie ouens! My vraag is: Jy is nie dalk verbitterd teenoor wat sulke mense aan jou persoonlik gedoen het nie en daarom jou passie?

Ek hoop nie dis 'n 'ja' op daai antwoord nie!

Ek self is nie so seer besig met enige planne nie. Ek het nie die tyd of energie nie. Daar is egter ‘n menigte ander mense wat wel planne maak en ook baie ernstig is hieroor. Ek praat van húlle. Verder dink ek moet jy effens meer realisties na hierdie prentjie kyk. Dink jouself ‘n bietjie in... kom ons sê hier vind eendag ‘n massaslagting onder die blankes plaas (wat ons vermoed so gaan wees), gepleeg deur hulle dierbare en geliefde houtkop-naastes. Probeer jouself indink wat die (praktiese) gevolge hiervan sal wees : Hordes (dalk meer as die helfte van die) blankes sal uitgemoor wees. Die oorlewendes sal nie kwaad wees nie, hulle sal smoorkwaad, briesend en vol onverdunde apartheidswoede wees. Hulle sal kóók. Hulle sal geregtigheid soek. Dink jy hierdie oorlewende groep blankes sal dán nog daarvan hou (of dit verdra) wanneer daar weer ‘n “Angus Buchan” of ‘n Ferdi of ‘n Frikkie Potgieter of ‘n Lukas Swart of ‘n Jagpanzer of ‘n Kaapstad of ‘n Boertjie Phillip of ‘n JEFourie of ‘n Oom Henri of ‘n PIONIER, ens, ens, opdaag om die houtkoppe (geestelik) te akkommodeer, te evangeliseer, te help, in te stop of mee te verbroeder, ens...? Wat dink jy? Ek dink nie so nie.

Wel, ek kan jou belowe, wanneer ek hierdie massa-volksmoord oorleef sal ek nie te vinde wees om die aarde te deel met enige tipe liberale (teosofie-geneigde) witmens wat steeds die nie-blanke op enige wyse wil akkommodeer of ter wille wees nie. Ek sal sulke blankes haat, vervolg en sumier wil uitwis. En ek glo daar sal dán letterlik tienduisende blankes wees wat nét soos ek voel. En ek skat dat ‘n liberalis (teosofis) blitsvinnig ‘n uiters skaars spesie sal word wie se lewensduur nie lank sal wees nie, want hulle sal gejag word en geslag word. Dit is wat ek dink.

Verstaan jy nou?

Aangehaal uit: www.boerevryheid.co.za

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Die rasionaal agter bostaande dreigemente word bespreek by: "Israel Waarheid Psigose".

Member
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by Die Ou Man View Post
    Die dokument: "Verslag van die Teokrasie-komitee aan die Volksvergadering van die Geloftevolk (Augustus)" agiteer daarvoor dat ons as Volk die Wette van Moses as grondslag vir 'n ordelike samelewing moet aanvaar.

Terselfdertyd word aanhalings uit die Bybel selektief aangewend om darem aan te dui dat ons dit nie te letterlik moet interpreteer nie.

Hierdie teokrasie model erken onbewustelik die fatale gebreke in die Wette van Moses. Daarom word 'n skeut uit die Nuwe Testament bygevoeg en dan ook ruimskoots uit die Romeinse Reg van die Heidene. Ons het dus te make met sinkretistiese teokrasie wat die resultaat is van die versmelting van Israelities/Joodse en Heidense regsbeginsels.

Die ondertone van die Israelwaarheid fantasie is egter ooglopend. Alhoewel die opstellers van die dokument oënskynlik poog om 'n fasade van redelikheid voor te hou, is dit bekend dat sekere fanatici 'n hand agter die skerms het.

Ons sal dus dieper as die dokument moet kyk indien ons meer van die ware agenda te wete wil kom.
    Ou man,
    Ek stem met u saam op hierdie punt en het reeds dringende beswaar aangeteken teen die dokument soos huidiglik voorgestel. Ek vermoed egter dat die dokument slegs n vertrekpunt is en onderhewig aan verandering. Daar bestaan nie so iets soos "suiwer besoedeling" nie en dit is presies wat hierdie dokument in sy "selektiwiteiet" is. Wees nie bevrees nie, sou daar nie verandering plaasvind nie, sal die dokument op niks uitloop nie. Die tyd van halwe waarhede en halwe leuns is verby! BoereGroete.

Member
    Total Downloaded
    0

Daar is tans verskeie inisiatiewe onderweg om eenheid in regse Afrikanergeledere te vestig, met die uiteindelike doel selfbeskikking vir Afrikaners, of dan ten minste een of ander vorm van Afrikaner-owerheid. Een van hierdie inisiatiewe noem homself die Volksvergadering. In September 2009 het verskeie regse organisasies onder die vaandel van die Volksvergadering op Vegkop in die Vrystaat byeengekom. Van die mees bekende (en soms berugte) regse organisasies was teenwoordig, onder andere die HNP, AWB, die Suidlanders, AVP en ook die Volksraadsverkiesingskommissie (VVK), wat beplan om 'n volksverkiesing te hou.

Dr Dan Roodt, die leier van Praag, het dié vergadering vir 'n kort rukkie bygewoon en 'n toespraak gelewer. Een van die indrukke waarmee hy die vergadering verlaat het, was dat die konsep van 'n teokrasie die hoofpunt van bespreking was. Op die Volksvergadering se webwerf word daar dan ook melding gemaak van 'n besluit wat geneem is op die vergadering om die stigting van 'n Afrikanerteokrasie te ondersoek. Alhoewel dit moontlik is dat nie al die organisasies daar teenwoordig tot dieselfde mate verbind is tot 'n teokrasie nie, lyk dit tog of daar onder die bywoners konsensus bereik is oor die stigting van 'n teokrasie. Kan mens dus die gevolgtrekking maak dat die konsep van 'n teokrasie onder baie regse bewegings, ook dié wat teenwoordig was op Vegkop, verwelkom word?

Dit is nie heeltemal duidelik wat presies hierdie vergadering bedoel het met 'n teokrasie nie. In 'n suiwer teokrasie maak die heersers aanspraak daarop dat hulle in direkte verbinding met God verkeer, en dat God self die leiers aangestel het. In 'n ander variasie op die tema maak die heersers nie so 'n aanspraak nie, maar word die onderdane regeer deur diegene wat ook geestelike ampte beklee, soos Iran se ajatollas. Wat my wel tot groot kommer stem, is die gebruike van terme soos "JHWH" in die skakel hierbo aangegee. Die gebruik van die term "JHWH" dui op invloed vanuit die geledere van bisarre kultusse soos die Israelwaarheid of sogenaamde Witboekers, wat aanspraak maak daarop dat Afrikaners kwansuis een van die sogenaamde verlore stamme van die volk Israel sou wees.

Welke model van teokrasie die organisasies hierbo ook al in gedagte het, vind ek dit 'n kommerwekkende denkrigting. Dit is veral kommerwekkend omdat dit weer eens lyk asof 'n beduidende aantal regse bewegings hierdie konsep steun, ook die mees bekendes. Die een kenmerk wat alle teokrasieë deel, en my groot beswaar teen een, is streng gedagtebeheer. Gedagtebeheer neem verskeie vorme aan, maar kom uiteindelik neer daarop dat die heersersklas almal wil dwing om op 'n Orwelliaanse wyse "reg" te dink. Afvalligheid van die heersende religie kan selfs met die dood gestraf word. In Saoedi-Arabië kan 'n Moslem wat openlik die Islam-religie afsweer, onthoof word.

Omdat die heersers in 'n teokrasie doodseker is dat hulle voortgesette heerskappy God se wil is, en dat God hulle inderdaad persoonlik aangestel het, is hulle nie vreeslik geneë om enige teenstand te duld nie. In lande soos Iran is dit dus gevaarlik om polities van die heersende klas te verskil. Vrouens is dikwels ook tweedeklasburgers in lande waar daar Abrahamiese religieuse leiers in beheer is. Vrouens mag tot onlangs toe nie 'n motor bestuur het in Saoedi-Arabië nie, byvoorbeeld. Sou die vergadering op Vegkop se planne vir 'n teokrasie realiseer, voorspel dit dus niks goeds vir demokrasie onder Afrikaners nie, en veral nie vir die posisie van Afrikanervrouens nie.

Nog 'n kenmerk van teokratiese regerings is beheer oor die media en selfs die internet. Hul burgers word dikwels afgeluister en sensorskap is aan die orde van die dag. Die religieuse leiers besluit wat hul onderdane mag lees en dink, en moniteer hul onderdane vir enige subversiewe optrede of denke. Research in Motion, die Kanadese vervaardigers van Blackberry-fone, is byvoorbeeld onlangs deur Arabiese lande gedwing om hul sekerheidskodes aan dié lande se veiligheidsagentskappe beskikbaar te stel, sodat daar ingeluister kan word op selfoongesprekke. Die teokratiese staat pas as 'n reël streng beheer toe oor waarna hul burgers op die TV mag kyk, waarna hulle oor die radio mag luister, en watter boeke hulle mag lees.

Afrikaners, ook gewone Christen-Afrikaners en diegene van 'n regse oortuiging, sal baie, baie mooi moet gaan sit en besin oor hierdie aangeleentheid. 'n Meerderheid van Afrikaners wil klaarblyklik selfbeskikking hê, te oordeel aan Beeld se gewraakte volkstaatpeiling 'n tydjie gelede. Vir my lyk dit egter asof 'n groot aantal van die organisasies wat 'n leidende rol kan speel in Afrikaners se strewe na selfbeskikking se konsep van wat selfbeskikking in die praktyk sou wees, strydig is met 'n moderne, Westerse konsep van 'n samelewing wat, glo ek, die meeste Afrikaners verlang.

Wil gewone Afrikaners werklik deel wees van 'n bestel waarin iemand anders namens ons besluit dat ons nie Richard Dawkins se boeke mag lees nie? Wil ons ons kinders na skole stuur waar iemand soos die YHWH-kultusse se bisarre godsdienstige sienings in die kinders se kele afgedruk word? Met bostaande in gedagte is dit vir my krities belangrik dat veral die Volksraadsverkiesingskommissie oop kaarte met die Afrikanerpubliek speel. Die VVK was teenwoordig op Vegkop. Is die VVK se beplande volksverkiesing bloot daar om die religieuse ouderlinge van die teokrasie te verkies? Een Afrikaner, een stem, een keer, en van dan af verder 'n religieuse staat en grootskeepse gedagtebeheer?

Ek as Afrikaner wil beslis nie hê dat iemand met 'n "two-tone" hempie, wat na sy beskeie mening dink dat hy deur "YHWH" (sic) aangestel is, namens my moet besluit wat ek mag dink, lees of aanbid nie. Ja, ek wil my vryheid van die ANC se dwingelandy hê asook die reg om oor myself te beskik. Ek wil egter nie die bloot die ANC en die linkse gedagtepolisie se dwingelandy verruil vir die dwingelandy van die godsdienstige gedagtepolisie binne 'n teokratiese staat nie.

Uit PRAAG
    Ou Man,
    Ek is verheug dat daar in paragrawe 1 en 2 onderskeid getref word tussen "Regse" organisasies en "Regse" bewegings. Ek praat ook nie namens die Boere of Afrikaners nie. Dit gese, laat my toe om die volgende mee te deel: Die sogenaamde eenheids vestiging van "Regse" organiesasies het uitsluitlik ten doel om die organisasie te infilteer en stuur in n bepaalde rigting soos huidiglik die geval. Die "Regse" bewegings is ten volle bewus hiervan. Daar sal dus geen enkele organisasie, sambreel of nie, ENIGE AFDWINGBARE BELEID VORM NIE. Die "Regse" bewegings sal dit eenvoudig nie duld nie. Hulle is ook heel te vrede met die huidige verdeling as teenvoeter tot konsolidasie strategie.
    Wat my wel tot groot kommer stem, is die gebruike van terme soos "JHWH" in die skakel hierbo aangegee. Die gebruik van die term "JHWH" dui op invloed vanuit die geledere van bisarre kultusse soos die Israelwaarheid of sogenaamde Witboekers, wat aanspraak maak daarop dat Afrikaners kwansuis een van die sogenaamde verlore stamme van die volk Israel sou wees.
    Soos reeds deur my en u bespreek, is dit foutiet as alle Afrikaners OF al die BOERE ingesluit word as deel van die NASIE israEL. Baie van hulle word uitgesluit deur inteling met die besoedelde bloedlyn. Die IsraelWaarheid soos tans voorgestel is ongedefinieerd en weereens satan bloedlyn se poging om juis afbreek te doen aan die WARE israEL-waarheid. Kom ons vervang n leun met n nog ouer leun wat hulle nog 2000 jaar sal neem om te ontbloot in dien ooit. Dit is waar hulle nou is met die jhwh-besigheid. Hierdie sogenaamde Witboek het sy oorsprong by en uit die okkultiese Kannaanietiese Ugarit met beide name, jhwh/yhwh en alla, vir satan. Die een Ugarit en later hebreeus die ander Arabies, twee suster tale met dieselfde OORSPRONG op dieselfde tyd. U moet asb nie die WARE israEL waarhied met die Israel Waarheid verwar nie aangesien dit tog so maklik is tot so n verwaring waar die verwarde die idioot sou wees. U in my opinie is nie n idioot nie. Sou hiedie "leiers" in direkte kontak met jhwh wees dan is dit seker so, dit is egter nie GOD-ALMAGTIG Die SKEPPER nie en HY-IS die finale GESAG, of u, hulle en ek nou daarvan hou of nie.
    Die Afrikaner se strewe na selfbeskiking op n klein plekkie iewers sal nooit materialiseer nie. Die Boer se Verbond met GOD-ALMAGTIG sal op SY tyd in vervulling tree en die regmatige Erfgrond sal herstel word.

Ek as israEL of Boer sal ook nie soos jy een van die "two-tones" aanstel nie. Dit gee my egter nie die reg om nie GOD-ALMAGTIG se Voorskrifte na te kom nie. HY sal SY WET weer neerle.
    Last edited by amichaEL; 17th August 2010 at 18:04.

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

... Die gebruik van die term "JHWH" dui op invloed vanuit die geledere van bisarre kultusse soos die Israelwaarheid of sogenaamde Witboekers, wat aanspraak maak daarop dat Afrikaners kwansuis een van die sogenaamde verlore stamme van die volk Israel sou wees...

Uit PRAAG - is-n-teokrasie-die-voorkeurmodel
    Wil net graag 'n uiterste regstelling maak in die stelling dat die Israelwaarheid groep en die "Witboekers" baie beslis nie een en die selfde groep is nie. Die Witboek het absoluut niks met verlore stamme te doen nie! Nog minder met die Semiete!

Die Witboek het geen aanhangers of sekte of kerk of party of leier of volgelinge nie.... en hou hom nie op met politiek of dogmatiek nie...
    Vir die wat wil hoor

groetnis
    knipmes

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Knipmes.

Ek het dit soos volg by die oorspronklike artikel - is-n-teokrasie-die-voorkeurmodel verduidelik.

#

Die Ou Man 2 dae gelede.

Die volgende stelling uit die artikel is nie korrek nie.

"Die gebruik van die term "JHWH" dui op invloed vanuit die geledere van bisarre kultusse soos die Israelwaarheid of sogenaamde Witboekers, wat aanspraak maak daarop dat Afrikaners kwansuis een van die sogenaamde verlore stamme van die volk Israel sou wees."

Die sogenaamde Witboekers verwerp die fantasie wat deur die "Israelwaarheid" verkondig word, naamlik dat ons die afstammelinge van 'n aantal primitiewe nomadiese stamme uit die Arabiese woestyn is.

Die sogenaamde Witboekers beskou die Jahweh-kultus soos bedryf deur die Israeliete van die Ou Testament, as 'n primitiewe vorm van godsdiens en bloed kultus met geen bestaansreg in 'n moderne samelewing nie.

Hedendaagse godsdienstige dwepery van sogenaamde regses is nie vanuit diepe godsdienstige oortuiging nie, maar gebaseer op hulle angs en vrese. Hulle skep ’n religie met ’n sakpas God (wat ook vêr-regs is) wat moet dien om diepliggende psigologiese vrese en ontmagtiging te oorkom. Daarom die grype na die Jahweh-kultus van die Ou Testament.

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks