Results 1 to 8 of 8

Thread: BRAAIVLEIS of offerhande?

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Default BRAAIVLEIS of offerhande?

Antje De Waal se gedagtes oor leemtes het my op die spoor geplaas van vleis... een van my geliefdste onderwerpe op hierdie planeet!

Ek is oortuig Waldor sal ongetwyfeld vir ons al die genetiese verduidelikings agter die bult gaan uithaal van die swakste, en dan... die BESTE gene van elke soort vleis wat ons eet. Van 'n skaapboud, tot 'n ou ribbetjie, of 'n ou chopie, dalkies tog net 'n ou kookvleisie, man ja selfs maalvleis kan manna wees! meer as manna! Jy sien, as daar nie vleis op die tafel is nie, dan is die ete slegs 'n "snack", of hoe praat ek dan alles...

en toe onthou ek van die vleis offerhandes in die OT, en ek word direk soos 'n bliksemstraal wat net wil blits, orals en met reg so... want toe tref dit my mos tussen die oe...

Al hierdie offerhandes was gedoen met die BESTE van die gene, vlekkeloos en rein, en dit het veroorsaak dat die swak gene moes behoue bly deur die eeue! Verbeel jou, Die Here HERE (duiwel vanself?) dring toe mos daarop aan om net die beste van vleis wat gebraai word se geure te wil ruik, hoe beter die gene hoe lekkerder die reuke...

So spreek die Here HERE: Laat dit genoeg wees met al julle gruwels, o huis van Israel!
    Eze 44:7 Omdat julle uitlanders ingebring het, onbesnedenes van hart en onbesnedenes van vlees, om in my heiligdom te wees, om dit, my huis, te ontheilig; toe julle my brood, vet en bloed gebring, en hulle my verbond verbreek het by al julle gruwels.

Eze 44:30
    En die beste van al die eerstelinge van alles en elke offergawe van alles, van al julle offergawes, moet vir die priesters wees; ook moet julle die eerstelinge van julle growwe meel aan die priester gee, om ‘n seën op jou huis te laat rus.

Geen wonder ons sukkel so om die gene poel van veral skaap en bees vleis so suiwer te kry en te hou nie, want die oorspronklike suiwer gene was opgebrand as offers!

Hoe meer ek daaraan dink, hoe meer styg my koors, want dink net hoe lekker sou so 'n ou ribbetjie gesmaak het van een van daai oorspronklike gene... aarde tog!
    Nou is ek darem honger hoor...

en dan praat Antje van leemtes... ai tog!

groetnis
    knipmesD

Member Silencio's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: BRAAIVLEIS of offerhande?

Ag nee Knipmes, is dit nou telepatie die? Ek het juis vandag gaan navorsing begin doen oor aspekte van die onderwerp om te pos vanaand en jy is my een voor! Om ietwat af te dwaal (en onthou ek is hier om te leer en te groei - so my opinies kan verkeerd wees en korrigering is welkom asseblief!)maar een van die eerste goed wat my gepla het van die bybel was brandoffers, ek kan nie die rede daarin sien nie. Volgens my is God 'n God van liefde maar waarom sou hy ooit vra vir Brandoffers? om wat mee te maak, is die nie ons toewyding en geestelike groei wat belangrik is nie?. maar om terug te kom na vleis braai vandag wel dis hoe jy 'n lekker stuk steak gaarmaak vir 'n ete waarvoor jy dankbaar is, nie 'n offer volgens my nie. Nou is ek skoon lus vir 'n lekker T-bone.

Groete
    Silencio
    Cause and effect applies to us all, consider therefore your thoughts, words and actions carefully.

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

The Epic of Gilgamesh

Tablet XI

The Story of the Flood

Then I sent out everything in all directions and sacrificed
    (a sheep).
    I offered incense in front of the mountain-ziggurat.
    Seven and seven cult vessels I put in place,
    and (into the fire) underneath (or: into their bowls) I poured
    reeds, cedar, and myrtle.
    The gods smelled the savor,
    the gods smelled the sweet savor,
    and collected like flies over a (sheep) sacrifice.

Member Silencio's Avatar
    Total Downloaded
    0

ek stel 'n vraag, (en onthou ek leer nog), God het mos alle diere gemaak, goed en rein en vlekkeloos, so waar pas net die "beste van gene" deel in? in daardie tyd hoe sou hul in elk geval weet die dier is reiner en van beter kwaliteit as die ander, ek weet dit klink simpel miskien maar ek sien nie die punt daarin nie, sę twee beeste is op dieselfde wyse grootgemaak, wei in dieselfde veld en is eenders, hoe kon die verskil gesien word? In ieder geval het God nooit gevra vir offerhande nie. wat ons braaivleis vandag betref is daar 'n hewige debat of jy vleis "kosher" of "halaal" verkies, dit gaan in 'n groot mate oor geloof hier, grootliks vir die wat diereliefhebbers is maar steeds vleis eet om 'n voorkeur te hę aan hoe die dier moet sterf wat ons dan eet en dankbaar is vir die vleis aan ons voorsien. of hoe sien julle dit in?

groetnis
    Silencio
    Cause and effect applies to us all, consider therefore your thoughts, words and actions carefully.

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

Quote Originally Posted by Silencio View Post
    ek stel 'n vraag, (en onthou ek leer nog), God het mos alle diere gemaak, goed en rein en vlekkeloos, so waar pas net die "beste van gene" deel in? in daardie tyd hoe sou hul in elk geval weet die dier is reiner en van beter kwaliteit as die ander, ek weet dit klink simpel miskien maar ek sien nie die punt daarin nie, sę twee beeste is op dieselfde wyse grootgemaak, wei in dieselfde veld en is eenders, hoe kon die verskil gesien word? In ieder geval het God nooit gevra vir offerhande nie. wat ons braaivleis vandag betref is daar 'n hewige debat of jy vleis "kosher" of "halaal" verkies, dit gaan in 'n groot mate oor geloof hier, grootliks vir die wat diereliefhebbers is maar steeds vleis eet om 'n voorkeur te hę aan hoe die dier moet sterf wat ons dan eet en dankbaar is vir die vleis aan ons voorsien. of hoe sien julle dit in?

groetnis
    Silencio
    Silencio, Yahweh se opdragte was dat net die beste vleklose diere aan hom geoffer moes word, daarom dat knipmes reken dat dit veroorsaak het dat slegs die gene van die swakker diere voortleef, ek kan egter nie oor die diere daar in Israel en omliggende areas kommentaar lewer nie maar dat dit die genepoel daar wel sou verswak is gewis, want as mens die omvang van hierdie slagtings inberekening bring moes die Joodse tempel op 'n stadium na 'n baie groot slagpale uitgesien het.

Dat daar verskille in diere is, is gewis! geen twee is presies dieselfde nie, in die natuur word die swakste dier gewoonlik deur roofdiere gevang, net die beste oorleef en kry die kans om aan te teel, dus word net die beste gene oorgedra aan die volgende geslag.

Die Abramietiese gelowe onder Yahweh/Allah vereis dat diere op 'n spesifieke manier geslag moet word, die word onderskeidelik deur die Jode "kosher" en deur die Ismaeliete "halaal" genoem.

Die "diereliefhebbers" wat debatteer oor wat die beste manier van slag is tussen "kosher" en of "halaal" het geen idee waaroor hulle praat nie, die mens in algemeen gebruik metodes van slag waar die dier nie gaan lei nie en die karkas nie sal bederf nie, spanning gedurende die slag veroorsaak dat die vleis "bederf", dus word metodes gebruik om die so ver as moontlik te beperk.

In die Koran is daar egter 'n stukkie wat se dat indien jy gemeenskap met 'n dier gehad het mag jy die slag maar nie eet nie, jy mag dit wel na 'n naburige dorp neem en die daar verkoop, dit sou dan "Halaal" wees.

Member Silencio's Avatar
    Total Downloaded
    0

Ah, ja dit maak vir my goed sin. baie dankie vir die regstelling,

Vriendelike groete
    Silencio

Member
    Total Downloaded
    0

Ek gaan nie se dat ek slim is nie maar die keuse laat veel te wense.Die ou mense het altyd gese dat n dun lem n goeie mes is maar dit is juis die fout.Hoe dunner die lem hoe vinniger word hy afgeslyp.

Dit beteken nie dat n dikker lem beter is nie maar hy hou noodwendig langer.

Kerskaw,k bar,ckrt,columbia rivers ens. is almal pleinweg gemors.Jy moet basies n hoekslyper gebruik om die lem skerp te kry of n "lansky" of "warthog" of soortgelyk.Dan is hy stomp as jy een bok se pens oopsny en die vel dreseer.

Spyderco is seker een van die bestes waarmee ek nog te doen gehad het.Hierdie spesifieke ou slag tussen ses en agt diere af voordat hy skerp gemaak moet word.Jy breek ook nie sy lem as jydalk die dunner borsbene moet sny nie.
    Die drie Fleur de Lills

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

Default Gilgamesh flood myth

The Gilgamesh flood myth is a flood myth in the Epic of Gilgamesh. Many scholars believe that the flood myth was added to Tablet XI in the "standard version" of the Gilgamesh Epic by an editor who used the flood story from the Epic of Atrahasis. A short reference to the flood myth is also present in the much older Sumerian Gilgamesh poems, from which the later Babylonian versions drew much of their inspiration and subject matter.

Gilgamesh’s supposed historical reign is believed to have been approximately 2700 BCE, shortly before the earliest known written stories. The discovery of artifacts associated with Aga and Enmebaragesi of Kish, two other kings named in the stories, has lent credibility to the historical existence of Gilgamesh.
    The earliest Sumerian Gilgamesh poems date from as early as the Third dynasty of Ur (2100–2000 BCE). One of these poems mentions Gilgamesh’s journey to meet the flood hero, as well as a short version of the flood story. The earliest Akkadian versions of the unified epic are dated to ca. 2000–1500 BCE. Due to the fragmentary nature of these Old Babylonian versions, it is unclear whether they included an expanded account of the flood myth; although one fragment definitely includes the story of Gilgamesh’s journey to meet Utnapishtim. The “standard” Akkadian version included a long version of the story and was edited by Sin-liqe-unninni sometime between 1300 and 1000 BCE.

Flood myth section

The sacrifice
    1. He sacrificed a sheep and offered incense at a mountainous ziggurat where he placed 14 sacrificial vessels and poured reeds, cedar, and myrtle into the fire.
    2. The gods smelled the sweet odor of the sacrificial animal and gathered like flies over the sacrifice.
    3. Then the great goddess arrived, lifted up her (beads), and said
    4. "Ye gods, as surely as I shall not forget this lapis lazuli [amulet] around my neck, I shall be mindful of these days and never forget them! The gods may come to the sacrificial offering. But Enlil may not come, because he brought about the flood and annihilated my people without considering [the consequences]."
    5. When Enlil arrived, he saw the boat and became furious at the Igigi gods. He said "Where did a living being escape? No man was to survive the annihilation!"
    6. Ninurta spoke to Enlil saying "Who else but Ea could do such a thing? It is Ea who knew all of our plans."
    7. Ea spoke to Enlil saying "It was you, the Sage of the Gods. How could you bring about a flood without consideration?"
    8. Ea then accuses Enlil of sending a disproportionate punishment, and reminds him of the need for compassion.
    9. Ea denies leaking the god's secret plan to Atrahasis (= Utnapishtim), admitting only sending him a dream and deflecting Enlil's attention to the flood hero.

Ziggurat-of-Choghazanbil.jpgGreat-Ziggurat-of-Ur.jpg

Ziggurats were built by ancient Sumerians, Akkadians, Assyrians, Elamites, Eblaites and Babylonians for local religions, predominantly Mesopotamian religion and Elamite religion. Each ziggurat was part of a temple complex which included other buildings. The precursors of the ziggurat were raised platforms that date from the Ubaid period during the sixth millennium. The ziggurats began as a platform (usually oval, rectangular or square), the ziggurat was a mastaba-like structure with a flat top. The sun-baked bricks made up the core of the ziggurat with facings of fired bricks on the outside. Each step was slightly smaller than the step below it. The facings were often glazed in different colors and may have had astrological significance. Kings sometimes had their names engraved on these glazed bricks. The number of floors ranged from two to seven.

Bookmarks

Bookmarks