Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 22 of 22

Thread: The scroll of Isiah

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

Default Re: The scroll of Isiah

Quote Originally Posted by amichaEL View Post
    Die "n.t." bestaan uit n profetiese gedeelte wat uitreksels is of n verwerking van die Boek van Henog en die Boek van daniEL en verder "notules". Eenvoudige sinteks vergelyking tussen Openbaring en die ander johannes boeke sal dit vir jou uitklaar. Die 3-enige god, god die vader, god die seun jesus cristos en god die heilige gees is nie my god nie en jy sal hulle ook nie in die "Ou Testament" kry nie. hulle bestaan dus nie sonder die "N.T." nie.

Mal. 1:6 Ďn Seun eer die vader, en Ďn kneg sy heer. As EK dan Ďn Vader IS, waar IS MY Eer? En as EK Ďn Heer IS, waar is die Vrees vir MY? sÍ Die ALMAGTIGE van die LeŽrskare aan julle, o priesters, wat MY NAAM verag! Maar julle sÍ: Waardeur het ons U Naam verag?

My GOD IS Die EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER, SY GEES word Beskryf as, Die GEES van Die ALMAGTIGE-SKEPPER, en HY Het 7-GEESTE, nie net een nie.

amichaEL, die probleem is dat jy nie werklik onderskei tussen EL en Yahweh nie, indien jy wel die onderskeid doen sal jy besef dat jou vertolking van EL nie heeltemal is as wat jy dit wil he nie.

• EL is die Vader van Die Christus!
    • EL is nie die Skepper God nie!
    • EL is die Seun van die Skepper God!

• Die Bybel (Ou Testament) vertel 'n verhaal hoofsaaklik oor Yahweh die Heer van "die 12 israEL Stamme" en die se geskiedenis.
    • Die Bybel (Nuwe Testament) vertel 'n verhaal hoofsaaklik van Die Christus die Seun van EL.

Ons kan nie enige rituele en gebruike aan EL toedig indien ons nie werklik verstaan wie die EL of Yahweh of die Skeppergod is nie, in jou relaas en poste maak jy die fout.

Ek kan nie praat vir die israliete nie, net vir israEL. Die 12 israEL Stamme staan in n Verbond met Die ALMAGTIGE-SKEPPER, hulle is SY Gunsteling Volk.

amichaEL jou onbegrip van wie die Gode is en hoe hulle in die Koninkryk inpas veroorsaak dat jy halwe waarhede kwytraak wat vir niemand enige voordeel inhou nie.
    Yahweh is die heer van die "12 israEL Stamme" en staan ondergeskik aan EL wat nie 'n "spesiale" volkie het nie aangesien Hy oor al die volke Heer is.

Daar is 14-Gebooie en ander Verordening, Dit alles is die Bepaling van die Verbond/Kontrak.
    Die "Verbond/Kontrak" is deur die stamgod (Yahweh) met "die 12 israEL Stamme", sy onderdane aangegaan en het niks met my as Boer te doen nie.

Nee nie alle witmense IS MY NAASTE NIE. My Naaste is die 11 ander Stamme van israEL, EN JA EK DISKRIMINEER!!!
    Indien jy wel 'n afstammeling is van een van "die 12 israEL Stamme" is jy 'n Jood! en kan op die meeste 'n aanspraak maak as sogenaamde boere-Jood.
    Die Jood is in alle eerlikheid die werklike vyand van die Boer, en hierdie wanopvatting onder oningeligtes dat die Jood 'n "spesiale" plekkie/verbond met die Skepper het is 'n bespotting van wat heilig is.

MAAR EERS MOET JY DIE EEN-ENIGE-EWIGE-ALMAGTIGE-SKEPPER se GEES VRA, OEPSSS, GEEN WONDER JY VERSTAAN NIE, EN SAL OOK NIE.
    watter een amichaEL? Die een wat verwoesting en bedrog saai? Of dalk:
    Daarop vra Jesus hom en sÍ: Wat is jou naam? En hy antwoord: Legioówant baie duiwels het in hom ingevaar.

"We have fooled, bemused and corrupted the youth of the goyim (Gentiles) by rearing them in principles and theories which are known to us to be false although it is by us that they have been inculcated." (Protocol No. 9 of the Protocols of the Elders of Zion).

Gen 8:20 En Noag het vir Die ALMAGTIGE Ďn Altaar gebou en van al die rein diere en al die rein voŽls geneem en brandoffers op die altaar gebring.
    Gen 8:21 En Die ALMAGTIGE het die lieflike geur geruik, en Die ALMAGTIGE het in SY Hart gesÍ: EK sal die aarde verder nie meer vervloek ter wille van die mens nie, want die versinsels van die mens se hart is sleg van sy jeug af. En EK Sal verder nie meer al die lewende wesens tref soos EK Gedoen het nie.
    Yahweh se priesters is verantwoordelik vir die "rein diere" verhaal, die het vir hulle 'n ongebroke stroom vars vleis besorg sonder om 'n dag se werk in te sit, lees jou bybel weer amichaEL, Die skepper het geen onderskeid gemaak tussen die diere nie, die onderskeid word deur die afvallige priesterdom gedoen.

amichaEL, jy verkondig 'n baie vreemde verhaal wat nie regtig versoenbaar is met ons wete nie, die godheid wat jy verkondig is 'n kruising tussen EL en Yahweh en die priesterdom se begeertes, dit wat jy verkondig is in stryd met die wese van die Boer en is afkomstig uit die Joodse geloof soos wat die afvallige priesterdom dit opgeteken het.

Dit wat jy verkondig is maar net 'n Israel Waarheid / Isreal Visie vertolking van hoe die, die Koningkryk van God verstaan en is ver verwyderd van die waarheid.

Groete

Member Silencio's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: The scroll of Isiah

Amaghael, 'n vraag, watter doktrines het die kerke gehou en hoekom het dit hulle gepas?

Groetnis
    Silencio
    Last edited by Silencio; 27th November 2010 at 23:48.
    Cause and effect applies to us all, consider therefore your thoughts, words and actions carefully.

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks