Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23

Thread: Atlantis en die Boer

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: Atlantis en die Boer

Let op hierdie strofe;

word voorwaens in die Groter Trek
    wat weer die Wysheid herontdek,
    en vergelyk dit met die digter se verduideliking.

Hiervolgens will dit voorkom asof Suidelike Afrika op staatkundige, kulturele en geestelike gebied in die toekoms die toon in die węreld gaan aangee, dat ons land voor ‘n ontwikkeling staan wat groter hoogtepunte gaan bereik as wat Europa en Amerika verwesenlik het, want die wysheid van Atlantis – dit wat Europa en Amerika nooit geken het nie – gaan hier binne ons landpale herbore word.

(Uit Die Brandwag, Vrydag 23 Julie 1954)
    Wat behels die Wysheid van Atlantis?

Liefde groete.

Die Ou Man
    Watermeyer se gedig REPUBLIEK VAN DUISEND JAAR koppel die Wederkoms, sowel as die herontdekking van die Wysheid van Atlantis direk aan die lotsbestemming van die Boer.

Die Wysheid van Atlantis verwys na ons Oergodsdiens, soos geanker in Genesis1, die Nuwe Testament en die Witboek.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Herontdekking van die Atlandse skrif

En ek sę vir julle, my eie, dat daardie heilige Atlandse beeldskrif wat volgens my opdrag voorberei is, in die toekoms herontdek sal word deur hom wat dit op my bevel geskryf het.

Die Witboek bl. 44
    Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Dit wil dan nou voorkom of die Boer die draer van die naam, Atlantis gaan word.

Die Boer se geestelike ontwaking is onlosmaaklik verbind aan die hergeboorte van Atlantis hier binne ons landsgense.

Boerland is die nuwe Atlantis!

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

GEROEPE VOLK

deur: G A Watermeyer

Klein Boerevolk in die breë land
    wat hier geloftesterk jou stand
    teen stede van die węreld staan,
    jy sal nie buk of ondergaan;
    veel smart, veel sterwe en verdriet
    het jou geroepenheid graniet
    tot Ararat van Afrika,
    Arkvesting wat Sy Volksdroom dra.

God is die Land waarop ons leun,
    God die Gestalte waarop ons steun.

Klein Witvolk in dié woeste land
    wat teen die nagswart, Noorde wand;
    ras wat met tentwaens van geloof
    die kontinent se donker kloof;
    ras wat die blanke erfenis
    se laaste suiwer vesting is:
    jy anker met jou Bloedrivier
    die wortels van die Weste hier.

God is die laer om ons heen,
    God die gestalte wat ons steun.

Klein Israel smadelik gebind
    om vir die Farao’s strooi te vind,
    nog na die bitter koorstrek Noord
    te skoffel in die vreemde boord;
    noudat die węreld tweespalt word,
    die grootboom see oor stede stort,
    sal Vryheid van Sy Wolkkolom
    wit oor jou wye vlaktes kom.

God is die Hoop waarop ons leun,
    God die gestalte wat ons steun.
    Daar bestaan by my geen twyfel nie, dat Watermeyer se profetiese gedigte die verloop van ons geskiedenis vooruit aandui. En volgens daardie aanduiding is daar meer as net hoop op uitkoms.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Ons het gisteraand 'n paar gaste uit Nederland gehad wat hierdie onderwerp kom lees het. Ek plaas die kommentaar van een van ons vriende.

Komen we van Atlantis?

Er zijn talloze geschriften, celtische, hindoe, plato, de bijbel noem maar op die het bestaan van atlantis en lemuria bevestigen.

13000 jaar geleden vond er een catastrofe plaats. volgens de maya's en hun kalender die men heeft dankzij de overlevenden van atlantis. Verplaatst het zonnestelsel zich elke 12920 jaar. als dit gebeurd gaat voor een bepaalde tijd de aarde sneller om de zon draaien tot hij weer in zijn normale tempo herstelt. Als dit gebeurt kunnen de oceanen dit tempo niet volgen met als gevolgd dat het land sneller draait dan de oceanen met enorme tsunami's tot gevolg. Ondermeer het verhaal van de zondvloed, wat plato ook beschrijft en de bijbel en weet ik veel hoeveel andere geschriften.

Hiermee werd atlanis en lemuria(hof van eden) van de kaart geveegd. De overlevenden hiervan verspreiden zich en kwamen onder andere terecht in Egypte waar men de pyramides rond gizeh bouwde en ook de sfinx met een leeuwenkop(later werd hier een faraokop uitgebouwd door de egyptenaren). deze 3 pyramide's en de sfinx wezen precies de riem van de leeuw aan in het sterrenstelsen. Wat voor dat moment de plek was waar de zon in stond 13000 jaar geleden.

Al sinds mensenheugenis willen egyptologen, egyptische overheid en andere multikul archeologen ons doen geloven dat de egyptenaren dit zouden hebben gebouwd en dat zij dan ook nog eens zwart zouden zijn geweest. bull****. de sfinx bevindt zich op een lagere plek dan de pyramide's er is zoveel watererosie op de stenen van de sfinx dat de sfinx onderwater heeft moeten staan. De laatste regentijd waarbij dit gebeurde in egypte is van 7000 voor christus. Dit betekent dus dat de sfinx minimaal 9000 jaar oud is en dus nooit door de egyptenaren kon zijn gebouwd.

Dan is er ook nog het verhaal van de kamer der wijsheden onder de voorpoten van de sfinx. Hier zouden onze voorouders al hun kennis van onder andere de astronomie in hebben bewaard. Door middel van sysmologisch onderzoek staat nu vast dat er inderdaad een kamer zich bevind onder de sfinx. Echter heeft de egyptische regering verboden hier onderzoek naar te laten doen.
    Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Originally Posted by anti zionist
    Dan is er ook nog het verhaal van de kamer der wijsheden onder de voorpoten van de sfinx. Hier zouden onze voorouders al hun kennis van onder andere de astronomie in hebben bewaard.
    Ik dank je voor de inzet.

In het teruchkeerd naar we Oergodsdiens, is de ontdekking van de Kamer der Wijsheden een belangrijk aspecht. "Die Witboek" vorm deze basis van het huidiche herlewing van onze gelooft. Het bestaan van Atland en Lumeria vorm ook deel van deza gelooft.

We gelooft niet in YHWH, de Semitiese stamgod. YHWH ben niet het Skepper God, maar zlechs een stamgod van de Israelieten. Zelfs den Bijbel bevestich dat wel in Deuteronomium 32.

7 Gedenk aan de dagen van ouds; merk op de jaren van elk geslacht; vraag uw vader, die zal het u bekend maken, uw ouden, en zij zullen het u zeggen.

8 Toen de Allerhoogste aan de volken de erfenis uitdeelde, toen Hij Adams kinderen vaneen scheidde, heeft Hij de landpalen der volken gesteld naar het getal der kinderen Israels.

9 Want des HEEREN deel is Zijn volk, Jakob is het snoer Zijner erve.
    Deze gedeelten zeg duidelijk dat de Allerhoogste de volken indelen en de HEEREN (YHWH) een volk (deel) erven. Derhalwe ben YHWH slechs een Semitiese stamgod. Zijn andere naam ben Allah.

De Boeren zijn angstich om onze godsdiens te herstel en teruch te keer naar de Godsdiens van onze oer-voorvaderen. Teruch naar de Wijsheden van Atlantis.

De Boeren dichter G A Watermeyer hebbe ook geprofeteert dat de vloedramp van Atlantis homzelf zal herhaal in Westelijk Europa. Een ander Boeren ziener hebbe voorspeldt dat enorme grote groepe menchen van Wes Europa naar Zuidelijk Afrika zal verhuize (waarschijnlik na een kataklism).

Lievde groeten uit Zuid-Afrika.

De Oude Man

Die Ou Man,

Baie dankie vir hierdie draad. Ek vind dit baie interessant, want ek het alreeds baie aangaande Atlantis opgelees. Dis 'n onderwerp wat my geweldig fassineer. Watermeyer se profetiese gedigte maak nou eers werklik vir my sin.

Ek stel baie belang in dinge wat redelik onverklaarbaar is, en het op 'n stadium ook opgelees oor die hele teorie van 'The Hollow Earth' , waar daar ook beweer, of voorgestel word dat Atlantis deel is van die lande of kontinente in die binneste holte van die aarde. Ek moet se dat hierdie teorie nie vir my heeltemal onmoontlik is nie.

Ek sal graag u mening wil hoor oor die "Hollow Earth" teorie ook. Ek wil nie die draad ontspoor nie, maar ek sal u mening hieroor waardeer

Jasmyn

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Jasmyn.

Wat Atlantis aanbetref, die volgende.

II Petrus 3

5 Want moedswillig vergeet hulle dat daar van lankal af hemele was en 'n aarde wat uit water en deur water ontstaan het deur die woord van God,

6 waardeur die toenmalige węreld met water oorstroom is en vergaan het.

7 Maar die teenswoordige hemele en die aarde is deur dieselfde woord as 'n skat weggelę en word vir die vuur bewaar teen die dag van die oordeel en die verderf van die goddelose mense.
    Ek sal sogenaamde "hol aarde" afsonderlik hanteer.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Boriska, boy from Mars, says that all humans live eternally

A boy named Boris Kipriyanovich, or Boriska, lives in the town of Zhirinovsk of Russia’s Volgograd region. He was born on January 11, 1996. Since he was four he used to visit a well-known anomalous zone, commonly referred to as Medvedetskaya Gryada – a mountain near the town. It seems that the boy needed to visit the zone regularly to fulfill his needs in energy.

Boriska’s parents, nice, educated and hospitable people, are worried about their son’s fascinating talents. They do not know how others will perceive Boriska when he grows up. The say that they would be happy to consult an expert to know how to raise their wunderkind.

Being a doctor, his mother could not help but notice that the baby boy could hold his head already in 15 days after his birth. He uttered the first word ‘baba’ when he was four months old and started to pronounce simple words soon afterwards. At one year and a half he had no difficulties in reading newspaper headlines. At age of two years he started drawing and leaned how to paint six months later. When he turned two, he started going to a local kindergarten. Tutors immediately noticed the unusual boy, his uncommon quickwittedness, language skills and unique memory.

However, his parents witnessed that Boriska acquired knowledge not only from the outer world, but through mysterious channels as well. They saw him reading unknown information from somewhere.

“No one has ever taught him,” Boriska’s mother said. “Sometimes he would sit in a lotus position and start telling us detailed facts about Mars, planetary systems and other civilizations, which really puzzled us,” the woman said.

How may a little boy know such things? Space became the permanent theme of his stories when the boy turned two years old. Once he said that he used to live on Mars himself. He says that the planet is inhabited now too, although it lost its atmosphere after a mammoth catastrophe. The Martians live in underground cities, Boriska says.

The boy also says that, he used to fly to Earth for research purposes when he was a Martian. Moreover, he piloted a spaceship himself. It took place in the time of the Lemurian civilization. He speaks about the fall of Lemuria as if it occurred yesterday. He says that Lemurians died because they ceased to develop themselves spiritually and broke the unity of their planet.

Source

Member
    Total Downloaded
    0

Menere,
    Die OERA LINDA boek bied ook natuurlik ook interresante leesstof oor Atlantis. Geniet u voortgesette debat. Terloops kan enige van u dalk vir my se waar ek n eksemplaar van Die Republiek van n Duisend Jaar in die hande kan kry?