Results 1 to 5 of 5

Thread: Arend

Mod Die Ou Man's Avatar

Default Arend

Welkom Arend.

Ek sal graag verneem wat jou indrukke van G A Watermeyer se Atlantis inspirasies is. Algar ken sy volksgedigte met die Messiaanse boodskap, maar min weet dat dit uit die sg. Atlantis mite gebore is.

Ons mag mekaar se argumente bevraagteken en ons mag verskil, maar ons los maar die politiek vir die forums wat beter toegerus is om die staatkundige roete uit te kap.

Liefde groete.

Die Ou Man

Default Re: Arend

Quote Originally Posted by Die Ou Man View Post
    Welkom Arend.

Ek sal graag verneem wat jou indrukke van G A Watermeyer se Atlantis inspirasies is. Algar ken sy volksgedigte met die Messiaanse boodskap, maar min weet dat dit uit die sg. Atlantis mite gebore is.

Ons mag mekaar se argumente bevraagteken en ons mag verskil, maar ons los maar die politiek vir die forums wat beter toegerus is om die staatkundige roete uit te kap.

Liefde groete.

Die Ou Man
    DOM,

Ek kom nÍrens nie. Ek het 'n skouer wat oppak. Ek sal seker volgende week 'n skoueroperasie ondergaan. Ek tik baie moeilik. Dis my regterskouer. Ek hou maar die poste dop en "print" alles wat ek kry en dan lees ek dit in die bed. Hou aan met jou goeiue werk. Ek is mal oor jou poste.

Dries

Mod Die Ou Man's Avatar

Quote Originally Posted by Arend View Post
    DOM,

Ek kom nÍrens nie. Ek het 'n skouer wat oppak. Ek sal seker volgende week 'n skoueroperasie ondergaan. Ek tik baie moeilik. Dis my regterskouer.

Dries
    Arend.

Sterkte met die operasie.

Daardie regterskouer moet regkom vir die skrum wat voorlÍ.

Liefde groete.

Die Ou Man

Dankie vir die goeie wense.

Dagse Boeta.

Ek het daardie gedeelte wat jy geplaas het oor Atlantis gekopieŽr en dit gelees. Dis baie interessant. As ek weer op die been is sal ek gaan rondkrap in die Bib vir nog stof. As jy het, stuur maar aan.

Groetnis

Dries

Bookmarks

Bookmarks