Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 11 to 20 of 41

Thread: Die slag van bloedrivier.

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

Default Re: Die slag van bloedrivier.

Liewe onsigbare leser,

Eks bly dat jy van geskiedenis praat, jy sien, geskiedenis is net wat die woord s geskiedenis.
    Met ander woorde die verlede tyd, dit is wat geskiedenis beteken. Nou kom ons kyk ook na die bybelboek waarvan alle mense so groot ophef maak en s dit is n riglyn. Nee wat die bybel kan nie n ware riglyn wees nie. Hy bestaan ook dan net uit geskiedenis. Gebeure en fabels wat jare en jare gelede was en nie meer is nie. Ook net maar verhale van ander mensekinders se lewens.
    Hulle lewenspad is nie in vandag se tyd my lewenspad nie, ek loop my pad alleen niemand kan my hart lees op die aarde nie, net my Pappa gees kan.
    Ek kan na enigeen se swaar pad luister maar ek kan dit nie vir hom/haar loop nie, nee, net my eie.

Die bybel is nou veronderstel om een god se woord te wees aan alle mensekinders ..... maaar....... as gevolg van die bybel het baie van die mensekinders uitmekaar gespat. Verskeie groepe elk in n ander rigting. Nou is hulle glad nie meer by een god nie maar baie gode. En elkeen wil graag glo hulle heil is daar by daardie god. Hy sal hulle verlos van hierdie elende en dat hy hulle gaan vry maak van die hel en swaar lewe van slawerny wat hulle moet noodgedwonge deurleef tot hulle vlees afsterf met siektes pyne en skete. En weet jy, elkeen glo hulle is reg ... opreg uit hulle harte is dit so .... selfs jy .... jy glo ook jy is reg.

Ek glo ook ek is reg, maar nou ja, die verlede gaan ons glad nie help met die toekoms nie, ne. Net die toekoms gaan!

Ja, ek sal aan jou en almal wat hier lees herken ek is baie ongelukkig op die aarde, ek leef my lewe op die aarde soos almal moet, het nie op die oomblik n ander keuse nie.
    Dus, ek maak nie n moordkuil van my hart nie ... en s aan almal ... ja, ek is gelukkig as ek nie is nie. Nee, ek praat wat in my hart is Plain, reguit en simple.

En gaan ook vir niemand lieg en s ek aanbid die skepper en Jesuskind as dit nie so is nie. Ek is nie n Christen nie en ek glo aan geen gode selfs die skepper van die bybel nie. En ek glo ook dat geen mens (Jesus inkluis) my hier sal kan kom red nie.
    Jesus val ook onder die kategorie van die verlede ... en het niks meer met die hedendaagse tyd te doen nie. Hy wat vlees is kan geen mensekinders van n satan gees red nie. Selfs jy onsigbare leser kan dan nie eers in die geestelike wreld inkyk met jou vleeslike liggaam se o nie. Jy is blind vir die geestelike dinge. En so was Jesus ook net mens en blind in die vlees.

Ek besit geen ding soos n geloof nie. Ek het n persoonlike verhouding met my Pappa Gees n vriendskaplike verhouding ons verstaan mekaar se gevoelens ens. Ja, hy praat baie met my ... daar was n stilte vir n tydjie ... maar dit is ook nou uitgesorteer. Ek kan met met Hom alles praat op die aarde alles selfs die dinge wat ek met geen mens sal bespreek nie, praat ek met Hom. En Hy praat weer met my oor Sy dinge en vertel my ook hoe Hy voel oor sekere sake.

My onsigbare leser kan jy my eerlik en opreg s dat jy en jou god oor ander dinge as die bybel gesels .... vertroos hy jou .... en vertel hy jou ... soos my Vader met my doen van Homself of nie. Wat weet jy van hom persoonlik ... weet jy enigiets anders wat nie in die bybelboek te vinde is nie? Weet jy dalk iets van hom wat hy nog met geen ander mens bespreek het nie .... persoonlike goeters, ens?

Wel ek kan jou eerlik s my Pappa Vader praat met my en vertel my hoe hy voel oor sommige situasies in Sy geestelike lewe ... Hy vertel my wanneer Hy hartseer is ... Hy vertel my wanneer Hy bly is oor iets ..... Hy vertel my ook wat Hom hartseer maak ... Gedurig is hy daar vir my ondanks Hy ook baie swaarkry en enorme hartseer het, is Hy altyd daar vir my ... vertroos Hy my .... help hy my ook om deur Sy oogpunt alles te aanskou en te verstaan.
    Dit is een van Sy beloftes aan my en ek glo met my hele hart hy sal Sy woord gestand doen en by my wees tot aan die einde van my tyd.

Daarom maak niks meer vir my van die verlede tyd (geskiedenis soos jy dit noem) meer vir my saak nie. Net my toekoms en die my eie geestelike geboorte vanuit hierdie vlees.

Ek wil net noem dat alles van die vlees vuil is en besmet met die satan se hande hierdie skepper gees beheer ons almal se vlees na sy wil ... daarom kyk my Pappa Vader na geen mensekind se vlees nie ... maar wel na sy gees, die gees is rein en skoon, skoner as enige juweel van die vleeslike skepping. Selfs jou gees is so mooi!!

Ek hoop dat alles wat goed is nou jou kant toe sal kom , my onsigbare leser!

Mooi dag vir jou verder

Liefde groete

Die Vrou..
    Everything in my Spiritual history lives and breathes in me, I am unique, I am special,
    and that is what is making me strong.

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

Hello weer daar Wendag en my Onsigbare leser,

Ekt opgelet daar het nog n leser bygekom, welkom

Jy gaan nooit n f.....n huis gebou kry nie,
    Ek bou nie my huis hier, waar alles kan vergaan en deur roes en mot kan verniel nie .... ek bou my huis in die geestelike omgewing waar my Vader alleen heers. Daar kan niks ooit vergaan nie.

Dit bewys jou en jou vader verkeerd, geskiedenis het wel n betreking op more.....
    Nee my liewe vriend, jy is verkeerd, kom ek wys jou jy is verkeerd! Kom laat ek jou vertel as jy die heeltyd in gister wil leef gaan jy nooit vorentoe kan beweeg nie. Buiten dit, jy vertel my jy het seker jou huis hier gebou waar niks blywend is nie .... Jou splinternuwe motor het na die eerste maand sy oorspronklike waarde verloor ..... jou praghuis raak kort kort verniel deur wind en weer ..... dan praat ons nie eers oor glips ongelukkies nie ..... met ander woorde jy moet die heeltyd herstel werkies doen!! Niks hier hou verewig nie, sien jy nou? En om al jou herstel werkies te doen kos net geld en nogmaals geld ..... ook is geld nie verniet hier nie ..... jy moet hard werk daarvoor .... n slaaf is jy dan ook nog hier .... Wil jy verewig in slawerny leef of wil jy waarlik vry wees .... vry van slawerny .... vry van al jou laste ..... wil jy n kommervrye toekoms tegemoet gaan in n ander geestelike omgewing waar jy al die hel wat jy hier in die vlees beleef kan agterlaat? Saam met jou kan jy nie die vleeslike neem nie .... want vlees en gees pas nie saam nie!! Vlees gaan tot niet ..... maar die gees bly leef, verewig!

Ek wil hierdie een stuk byvoeg tot hierdie pos ..... dan sal julle ook kan verstaan hoekom ek geen aanstoot neem van enige komentaar of beledigings na my gerig nie.

Ons het nou gekyk hoe ons hele land meegesleep kan word deur die satan en hoe hy hulle beheer om teen mekaar op te staan met geweld en belediging, ens.

Die satan is nie net tussen die wat hom vereer en aanbid nie, hy is ook tussen ons as mensekinders daagliks. Hy beheer ons tong en gevoelens net na willekeur sodat hy kan maak en breek. Hy neem ons tong en beledig of vertrap n ander net soos hy wil.
    Kom ons kyk nou byvoorbeeld na jaloesie in n gesin ..... hy sal sy jaloerse houding deur jou laat dreun sodat daar naderhand niks van jou gesin en liefde vir mekaar oor sal bly nie. Hy hou net doodeenvoudig aan totdat hy oorwin en die egpaar se huwelik en liefde iets van die verlede is. En dit omdat hy niemand en niks anders enige geluk gun nie ... selfsugtig is hy hierdie jaloerse god die skepper!!

Kom ons kyk hoe begin n argument tussen mensekinders ..... die een sal iets s ... heel onwetend dat daardie einste woorde skielik die ander gaan iriteer of selfs boos kwaad gaan maak nie .... en gou daarna .... so groot argument dat dit naderhand klink of julle niks meer met mekaar te doen wil h nie ... dan word daar sommer ook gepraat van die be einding van vriendskap; huwelik ens. Om nie eens te praat van al die beledigings wat oor en weer na mekaar geslinger word nie en al die hartseer en pyn en vernederings wat dit veroorsaak in mekaar se harte nie.
    Ja, jy vergewe die persoon .... maar daardie woorde bly in jou verstand agter en word oor en oor deur die satan herhaal om jou daarmee te pynig en amper naderhand tot malheid te dryf. En jy weet self hoe jy reageer na al daardie herrinerings van pynlike vernederings en beledigings, ek hoef dit nie eers te noem nie.

Julle baklei dan letterlik soos kat en hond en wil mekaar selfs aanrand of vermoor .... as julle nou eerlik gaan sit en dink aan die saak .... is dit werklik jyself wat so waansinnig te kere gaan? Ja daar is gevalle wat die liefde die oorhand kry .... en daar versoening kom ....maar dan is daar gevalle wat in n tragedie ontaard ... n onbeplande nagmerrie dalk nog.
    En dan besef die arme mense nie eens dat dit nie hulle self is wat die argument bedryf het nie .... maar al die tyd is dit die satan wat hulle vlees beheer.

Verstaan nou as ek s die vlees is vuil en word deur die satan beheer en dat jou eie gees rein en skoon is! Let ook op na die satan se persoonlikheid in sommige van jou eie dade en sien hom daar besig om jou te verniel en te vertrap deur eenvoudig die een wat jy die liefste het se tong te gebruik. Jy blameer dan ook die verkeerde een, waar jy die mens die skuld gee is dit eintlik die satan se skuld.

Jy kan om dit vir jou maklik te maak n lys op te stel van sy gedrag sy eienskappe sal wees alles wat sleg is. Jou eienskappe alles wat goed is.

Nou as ek s: los my uit ... ek is moeg .... en voel geiriteerd. Of ek is nou woedend kwaad of vanaand verongeluk ek jou! of ek voel doodsiek of jy sal net doodeenvoudig swyg en nie n woord met niemand in die vertrek praat nie en net almal ignoreeer en sodoende wanneer iemand iets daaroor s sal jy afhaak en een grootste argument begin.

Dit is nou hoe ek mense evalueer wanneer ek met hulle te doen het .... moenie n fout maak nie ek word ook deur die satan gebruik ... ek verskoon nie myself nie.
    Alles op hierdie aarde wat vir enigiemand kan skade berokken is nie uit hulle self nie maar van die satan. Hy doen dit en blameer dan die mensekind daarvoor. En dan ook daardeur dan al die ander mense op te sweep om daardie persoon of dier te veroordeel.

My liewe onsigbare lesers .... ek aanvaar geensins dat jul beledigings afkomstig is van julle self nie .... maar van die satan.
    Net hy openbaar sulke swak gedrag. Ek ken hom .... ek kan hom in die openbaar ten toon stel ...... so dus, ek verskoon julle

Jy kan nie die argumente keer nie .... maar jy kan wel direk daarna versoening bewerkstellig wanneer jy kan oplet dat die satan sy stem in die saak verhef het, en nie jou vriend, vriendin of selfs jou eggenoot nie. Sodat die liefde dan kan seevier bo die kwaad.

Liefde groete..

Die Vrou..
    Everything in my Spiritual history lives and breathes in me, I am unique, I am special,

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

More my Liewe vriend die onsigbare leser

Doen jouself n guns en gaan lees gerus My Getuienis .... daarin behoort jy n beter prent te skilder in verband my lewe .... en natuurlik my jaloesie probleem ... en jy weet my hart is geen geheim vir enigeen nie .... my hart is oop .... en wat daarin is praat ek ... ek maak nie n moordkuil van my hart nie .... en weet jy my Vader ken my hart .... Hy ken my diepste gevoelens waarmee ek daagliks worstel .... en wanneer die dae vir my donker word is Hy hier langs my om my hand te vat .... en my te vertroos soos Hy altyd maar doen .... baie geduldig is Hy met my .... maar ek kan jou eending s, jy kan maar so hardgebak voorkom die dag as jy Sy liefde in jou eie hart ervaar verander jy na die makste lam. (Onthou hierdie woorde van my, gerus.)

Een ding moet jy en almal wat hier lees mooi verstaan ... ek Die Vrou is nie skaam vir wie en wat ek is nie!!!! Ek is nie ryk in die vlees nie .... maar ek het n skat ondek wat niemand op hierdie aarde het nie ..... n ander woonplek wat vir julle o nie sigbaar is nie .... en laat ek jou een ding vanoggend hier vertel ...ek persoonlik sal dit vir niks hier op die aarde verruil nie... al gebeur wat ook al ... al word ek vertrap .... al word ek uitgeskel .... al word ek selfs gemartel om dit op te gee SAL ek dit NOOIT opgee nie!!!!

In jou o is ek n verfoeilike satanis vrou .... maar in my Vader se o is ek n juweel

Dit is geen lieg nie, maar jy sal kennis daarvan dra, want jy herken self jy glo NIE in die Bybel nie.

Lyk my meer of jy eerder n verhouding het met n boek en nie met jou god self nie ... want jy kan my nie sinvol antwoord sonder n spul bybelverse nie!
    Jammer ....

Nou waar bly jy dan?.......op n berg, in die veld, onder die see.???

Nee, ek bly ook in n huisie net soos jy .... tot my Vader my kom haal .....

Jy is op die regte forum wendag, satan se mag is baie sterk daar.!!!
    Die waarheid is besig om op Wendag geopenbaar te word .... en dit my vriend kan die skepper god wat jou totaal in sy mag het nie verdra nie.

Ooooo, nog net een heel laaste ding ..... ek is glad nie verergd of kwaad of niks omdat jy my poste daar by jou so mooi copy en paste nie ... jy sien!!!
    Ek waardeer dit eerder want nou kan baie meer mense my skrywe lees ...weet jy .... jy doen my eintlik n guns!

Mooi daggie vir jou verder

Liefde groete

Die Vrou..

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

Hello Julle,

Ek het nog een laaste deel wat ek hier wil byvoeg.

Romeine 7 verse 15 en 17, 18, 19.

Want wat ek doen, weet ek nie; want wat ek wil, dit doen ek nie, maar wat ek haat,
    dit doen ek.
    Maar nou is dit nie meer ek wat dit doen nie, maar die sonde wat in my woon.
    Want ek weet dat in my, dit wil s in my vlees, niks goeds woon nie; want om te wil, is by my aanwesig, maar om goed te doen, dit vind ek nie.
    Want die goeie wat ek wil, doen ek nie, maar die kwaad wat ek nie wil nie, dit doen ek.

Hier is 'n mooi voorbeeld van hoe mense deur die onsigbare satan gees gevorseer word om dit juis te doen wat hulle nie wil nie.

Ek weet ook dat dit waar is en geen leun nie .... ek kan voel hoe ek vorseer word om die satan se wil te doen!! Want ek wil ook nie die slegte dinge doen nie .... maar tog doen ek dit nog steeds ongeag. Dit is hoe ek weet dat die satan ons almal beheer ... nie net vir my nie!!!

Sodra die mens kan identifiseer dat die satan hom/haar beheer .... dan .... alleenlik dan .... sal hulle vry kan kom van hom en sy manipulasie spul hier in die vleeslike tronk. Maar eers moet hulle besef dat die vleeslike skepping nie afkomend is van 'n liefdevolle Vader nie ... hulle moet eers die vlees haat voor hulle kan vry kom en weer geestelik gebore kan word.

Groete

Die Vrou..

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by Die Vrou View Post
    ... hulle moet eers die vlees haat ...
    Bokkie, hierdie maak nie sin nie, jy gee die duiwels te veel eer hoegenaamd!

As mens die vlees moet haat om die ewigheid te bereik dan sal ons almal byvoorbeeld op strepe selfmoord pleeg en gaan waar daar nie muskiete en siektes is nie... of hoe?

Moet nooit vergeet dat die "Vonk" van "Lewe" daardie laagste breekdeel van energie wat ons as mens hier op aarde en selfs die duiwels nie kan vanself laat ontstaan nie, al wil ons en veral die duiwels wel so graag wou, wel van Godhoof afkomstig is, en deur Die Allerhoogste hier in die materiele Heelal, en veral op aarde geplaas het deur middel van opdragte aan spesifieke Gode (Seuns van Die Allerhoogste) wat die aarde moes laat vermeer in lewe...

Elkeen maak van die lewe hier op aarde of 'n hel of 'n hemel, en is elkeen verantwoordelik vir sy/haar eie lot... Dis nooit God se "wil" nie... dis ons eie, en sal pa staan vir daardie keuses... goed of sleg. Die duiwel het glad nie my liggaam gemaak nie, my ma en pa het.... anders sou ons almal pa loos gewees het want ma is verwagtend gemaak deur die duiwel? (klink soos die Jesus geboorte storie???)

Om hierdie lewe te haat is 'n baie besonderse plek om te wees, want slegs daar kan mens opbou boontoe... 'n vleeslike tronk is self gemaak en kan self oorkom word, of dalk nooit nie... eie keuses in totaal. Tog so jammer ons blameer die Gode daarvoor mos? iemand moet die blaam kry, of hoe?

groetnis
    knipmes

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

knipmes my liewe vriend,

As mens die vlees moet haat om die ewigheid te bereik dan sal ons almal byvoorbeeld op strepe selfmoord pleeg en gaan waar daar nie muskiete en siektes is nie... of hoe?
    Hierdie is dan nou juis die punt hoekom daar so stryd is om weer gees te word ..... die vlees is te moeilik om van af te sien ... selfmoord ..... ek kan nie saamstem nie .... daar is 'n manier om vry te kom sonder om selfmoord te pleeg ..... daagliks gebeur dit dat mense met allerhande metodes hulle liggaam verlaat en dan weer terug keer.
    Elkeen maak van die lewe hier op aarde of 'n hel of 'n hemel, en is elkeen verantwoordelik vir sy/haar eie lot... Dis nooit God se "wil" nie... dis ons eie, en sal pa staan vir daardie keuses... goed of sleg. Die duiwel het glad nie my liggaam gemaak nie, my ma en pa het.... anders sou ons almal pa loos gewees het want ma is verwagtend gemaak deur die duiwel? (klink soos die Jesus geboorte storie???)
    Hiermee kan ek nie saamstem nie .... gaan bietjie uit en gesels met mense wat werklik baie swaar kry .... sien hulle verwarring ..... sien hulle verslaentheid .... hulle het hierheen gekom .... hulle weet nie eers meer hoe het hulle hier gekom nie .... dit is makliker om hieroor te skryf en te se hulle het dit gekies .... as om uit te gaan en met hulle te gaan praat en werklik waar te neem hoe swaar hulle kry.

Ja, in die vlees is ons nie ma en pa "loos" soos jy dit noem nie .... maar ons is ons Vader gees kwyt want op die oomblik is ons almal in die hande van die satan!
    Vir my maak die Jesus storie nie sin nie want 'n mens kan nie teen 'n gees veg nie ... uitgemaakte saak!! So ek sal nooit Jesus as my saligmaker kan aanvaar nie.

Om hierdie lewe te haat is 'n baie besonderse plek om te wees, want slegs daar kan mens opbou boontoe... 'n vleeslike tronk is self gemaak en kan self oorkom word, of dalk nooit nie... eie keuses in totaal. Tog so jammer ons blameer die Gode daarvoor mos? iemand moet die blaam kry, of hoe?
    Nee wat knipmes ek het nie die vlees self gemaak nie ..... ook nie my vlees pa en ma nie .... jy sien dit het begin by die "saad" ek is nou nie 'n wetenskaplike nie en dra nou nie hulle kennis van geboortes ens. nie ... maar ek gaan probeer verduidelik soos my Vader my geleer het ... tydens bevrugting van die saad gaan ons gees binne in die groeiende liggaam ... ek kan nie se hoe dit gebeur nie ... maar dit gebeur wel ... ek glo in re-inkarnasie .... soos die vlees vervalle raak en doodgaan word die gees weer in 'n ander liggaam ingedruk .... Natuurlik moet iemand die blaam kry .... want ons as vlees is nie 'n skepper nie ons kan nie 'n gees in 'n vlees liggaam plaas nie. Iemand is hiervoor verantwoordelik!

Ons moet haat wat hier aangaan want hier vind die slagting van onskuldige wesens plaas!!

Liefde groete

Die Vrou..

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

So ek sal nooit Jesus as my saligmaker kan aanvaar nie.
    Die Christus was gestuur om 'n taak, 'n boodskap vir ons te bring, niks minder of meer nie, die priesterdom het Hom opgehef tot "saligmaker" teenoor die boodskap wat vir ons gebring was.

Die Christus was vir 'n spesifieke volk gestuur om vir hulle leiding te wees, nie dat Sy boodskap nie ook vir my van waarde is nie, solank ons nie bygelowig daaromtrent raak nie.

Die Christus het ook vir die volk vir wie hy die boodskap gebring het die volgende gese:

En Hy s vir hulle: "Julle is van benede, Ek is van bo; julle is uit hierdie wreld, Ek is nie uit hierdie wreld nie."

Hulle s toe vir Hom: "Waar is u Vader?" Jesus antwoord: "Julle ken My nie en ook nie my Vader nie; as julle My geken het, sou julle ook my Vader geken het.
    Julle het die duiwel as vader, en die begeertes van julle vader wil julle doen. Hy was n mensemoordenaar van die begin af en staan nie in die waarheid nie, omdat daar in hom geen waarheid is nie. Wanneer hy leuentaal praat, praat hy uit sy eie, omdat hy n leuenaar is en die vader daarvan. "

Indien ons bereid is om die boodskap te aanvaar en daarvolgens te lewe is dit vir ons tot "saligheid", om net te glo gaan niks vir ons beteken nie.

Liefdegroete,
    Stefanus

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

...Hierdie is dan nou juis die punt hoekom daar so stryd is om weer gees te word ..... die vlees is te moeilik om van af te sien ... selfmoord ..... ek kan nie saamstem nie .... daar is 'n manier om vry te kom sonder om selfmoord te pleeg ..... daagliks gebeur dit dat mense met allerhande metodes hulle liggaam verlaat en dan weer terug keer...
    Ja, ek "dag droom" ook, en doen "astrale reise", ook droom ek nags soms ek is 'n "nagwolf"!

nee, grappies op 'n stokkie... die vlees is nie daar om gehaat te word om erens te kan kom hierna nie!

Mar 12:18 Toe kom daar Saddusers na Hom, die wat s dat daar geen opstanding is nie, en hulle vra Hom en s:
    Mar 12:19 Meester, Moses het ons voorgeskrywe: As iemand se broer sterwe en n vrou agterlaat en geen kinders nalaat nie, moet sy broer sy vrou neem en kinders vir sy broer verwek.
    Mar 12:20 Nou was daar sewe broers, en die eerste het n vrou geneem en gesterwe sonder om kinders na te laat.
    Mar 12:21 En die tweede het haar geneem en gesterwe, en hy het ook geen kinders nagelaat nie; en die derde net so.
    Mar 12:22 En al sewe het haar geneem en geen kinders nagelaat nie. Laaste van almal het die vrou ook gesterwe.
    Mar 12:23 In die opstanding dan, wanneer hulle opstaan, wie van hulle se vrou sal sy wees? want al sewe het haar as vrou gehad.
    Mar 12:24 En Jesus antwoord en s vir hulle: Is dit nie daarom dat julle dwaal dat julle die Skrifte en ook die krag van God nie ken nie?
    Mar 12:25 Want wanneer hulle uit die dode opstaan, trou hulle nie en word hulle nie in die huwelik uitgegee nie, maar is soos engele wat in die hemele is.
    Mar 12:26 En wat die dode betref, dat hulle opstaanhet julle nie gelees in die boek van Moses, in die gedeelte oor die doringbos, hoe God vir hom ges het: Ek is die God van Abraham en die God van Isak en die God van Jakob nie?
    Mar 12:27 God is nie n God van dooies nie, maar n God van lewendes. Julle dwaal dus grootliks.

groetnis
    knipmes

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

...Hiermee kan ek nie saamstem nie .... gaan bietjie uit en gesels met mense wat werklik baie swaar kry .... sien hulle verwarring ..... sien hulle verslaentheid .... hulle het hierheen gekom .... hulle weet nie eers meer hoe het hulle hier gekom nie .... dit is makliker om hieroor te skryf en te se hulle het dit gekies .... as om uit te gaan en met hulle te gaan praat en werklik waar te neem hoe swaar hulle kry...
    Die groter prentjie lyk heel anders as mens van onder af wil opkyk, en net vaskyk in jou ooglede omdat dit is wat jy in die lewe geleer is om te glo jy sien...

Elkeen staan pa vir eie lesse om te leer, en andere is hier om juis daardie las te help verlig. Ek het byvoorbeeld 'n wit een been kruipel man en sy vrou wat hul twee praktyke hier op die Bluff in Durban bedryf by die hoek van Bluff en Edwin Swales, al vir baie baie jare. Hulle was al telkemale werke aangebied, maar weier want hul maak glo baie meer as bedelaars. Sy tak hierdie kant en haar tak daardie kant van die pad. Mense ry verby en gooi blou note by die vensters uit vir hulle... 'n blok verder staan 'n witman en bedel geld.. sy bordjie seg hy het geld nodig om sy rybewys te hernu... al vir twee jaar lank... twee jaar gelede was hy maer en nou staan sy pens groter as myne?? en al wat hulle hoef te doen is ry op die emosionele weg van manipulasie en whala...

Daar is oorgenoeg bewyse om te wys dat elkeen sy eie potjie krap op eie manier en weg, en sal self die oordeel doen eendag... hoe langer jy neem om die vlees te "oorwin"... hoe langer gaan jy hier bly!

groetnis
    knipmes

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

...ek glo in re-inkarnasie .... soos die vlees vervalle raak en doodgaan word die gees weer in 'n ander liggaam ingedruk .... Natuurlik moet iemand die blaam kry .... want ons as vlees is nie 'n skepper nie ons kan nie 'n gees in 'n vlees liggaam plaas nie. Iemand is hiervoor verantwoordelik!

Ons moet haat wat hier aangaan want hier vind die slagting van onskuldige wesens plaas!!
    So met ander woorde:

As ek wat getroud is, nou met jou wat ook getroud is, 'n skelm verhouding het... en jy raak verwagtend... daardie kind word gebore as 'n "bastard" (wat deur die gemeenskap verwerp was vir baie eeue), tog is daardie kind gemaak uit liefde (passie, ek en jy), alhoewel dit buite die raamwerk van goedheid (buite-egtelik) gedoen is. Dis nie God wat daardie kind gemaak het nie, dit was ons... verkeerdelik onaanvaarbaar so! (sien in rooi bo)

Daar is wel 'n lewende vonk in daardie kindjie geplaas deur God, want dit wat ek en jy na smag en vra.. dis tog wat ons sal kry? nie waar nie? Hoe kan dit God of enige ander se skuld of verantwoordelikheid wees as slegs ons eie? pa staan sal ons pa staan!!!

Lief vir jou ook, Bokkie

groetnis
    knipmes