Results 1 to 7 of 7

Thread: Groete van Gunther Kotze

Banned Gunther's Avatar

Default Groete van Gunther Kotze

Hierdie lyk vir my soos n baie intresante forum, laat ek vir julle verduidelik

What I believe.

When i was a little boy, i went with my parents to church, i was taught my Bible by My granny, and i learnt a lot, but one formative memory always sticks with me,

when i went to some baptist church with my folks, and they went into this story about “ the rapture” and how all the “good” folks will just before the world is put to trial are gonna just

Suddenly vanish , and meet jesus in the sky! They just go poof! Raptured! Right, now, i was about 12
    Years old, and I heard this / felt this voice say to me “you will be left behind” and i said “sweeeeeet”

i didn’t want to miss out on the “tribulation”, cause i knew got a cup to drink, and im a sinner and i am not nearly good nor clean enough to go poof just like that, anyway,i wanna help the other people who be left behind, it sounds like it will suck, and im really good at cheering people up,

”i mean come on, it aint that bad! Can always get waaay worse! “

From then on, ive been trying to find “the Truth”, now, that’s not so easy, or actually its very easy,

Once you discover that just being obedient to what our Savior and Creator causes a chain reaction , in that He actually takes and leads you if your heart is for Him, each person has a very special very unique relationship with Him, others hate him, others ignore Him, others deny He exists, but I think of Him and His Glory, His mysterious ways, stuff like, He knows exactly how many hairs are on my head, and the placing of each atom in a pin head, and there more atoms in a pin-head than there are cups of water in all the oceans, His Word, His Instructions are what I believe and follow,

This is what i live by :

Mark 12:29 29 En JaHWèshua antwoord hom: Die eerste van al die Gebooie is: Hoor, JisraEl, JaHWeH, onse Elohey, JaHWeH [is] EEN; [Deuteronómium_6:4]

Mark 12:30 30 en jy moet JaHWeH jou Elohey liefhê uit jou hele hart en uit jou hele siel en uit jou hele verstand en uit jou hele krag. Sy is die eerste Gebod. [Deuteronómium_6:5]

Mark 12:31 31 En die tweede, hieraan gelyk, is dit: Jy moet jou naaste liefhê soos jouself. Daar is geen ander Gebod groter as sy nie. [Levítikus_19:18]

It’s a very short code of conduct. But infintely powerful and it is the Law,

Go check it out in your Bible, this is what mine says, my Bible Honours the Name of our King, in a set-apart language.

this Word, I carry as an absolute Truth, a life-saver in the maelstrom of exisitance, The Manual, everything you need to know is in there, and it will unfold if you DO as our King and Saviour and Redeemer says, as He said “Follow me”

Mark 10:21 21 En JaHWèshua het hom aangekyk en hom liefgekry en vir hom gesê: Een ding kom jy kort - gaan verkoop alles wat jy het, en gee dit aan die armes, en jy sal 'n skat in die Hemele hê; kom dan hier, neem die folterpaal op en VOLG MY.

So i did, and i follow Him, obey Him, and so far, the adventures have been amazing, they keep getting better,

i just want to follow and obey, JaHWèshua the Great King of Kings,

Revelations 19:12 describes who I follow, worship and obey:

Rev 19:11 11 Toe het ek die Hemele geopend gesien; en daar was 'n wit perd, en Hy wat daarop sit, word genoem Getrou en Waaragtig, en Hy oordeel en voer oorlog in Geregtigheid.

Rev 19:12 12 En Sy Oë was soos 'n Vuurvlam, en op Sy hoof was baie krone; en Hy het 'n Naam wat geskrywe is, wat niemand ken nie, behalwe Hy self.

Rev 19:13 13 En Hy was bekleed met 'n kleed wat in bloed gedoop was, en Sy Naam is: Die Woord van die Elohim.

This is who i serve, and believe upon, He who told Moses in the burning bush “ I AM”

Deu 10:17 17 Want JaHWeH, julle Elohey, Hy is die Elohey van die Elohim en Meester van die meesters, die El, die Grote, die Magtige en die Gevreesde, wat die gesig nie aansien en geen omkoopgeskenk aanneem nie;

Rev 19:16 16 En Hy dra op Sy kleed en op Sy heup die Naam wat geskrywe is: Die Koning van die konings en die Meester van die meesters. [Deuteronómium_10:17]

Its all real easy, i serve the Elohim of Isaac and Jakob and Moses. And i am part of Y’israel. An Adamite. He who can blush. For on the 6th day Elohim created man and woman, and the He rested, then after the 7th day rest, JaHWeH Created Adam, and set him apart in the garden of Eden, we white people, the sons of Adam are very different to the 6th day creations, we can blush( Adam means Ruddy, or red), and we are supposed to be a pure race. His special children, and we must be set-apart as He is set-apart. i don’t want to be part of a multicultural world, and i will be apart from it.

Eze 20:12 12 Daarby het Ek ook My Sabbatte aan hulle gegee om 'n Teken te wees tussen My en hulle, dat hulle kan weet dat Ek - JaHWeH, hulle apart hou.

Isa 6:3 3 En die een het die ander toegeroep en gesê: Apart gestel, Apart gestel, Apart gestel is JaHWeH van die skeppings-leërmagte. Die hele Aarde is vol van Sy Glansrykheid!

[Boekrol_van_Henog_39:12] [Openbaring_van_Henog_9:6] [Openbaring_4:8]

Isa 8:13 13 JaHWeH van die skeppings-leërmagte - [en] vir Hom moet julle apart stel, en laat Hy julle Vrees en Hy julle Verskrikking wees!

1Sa 2:2 2 Niemand is apart soos JaHWeH nie; ja, daar is niemand buiten U, en daar is geen Rots soos onse Elohey nie.

Psa 138:2 2 Ek sal My neerbuig na die Tempel van U Apartheid en U Naam loof, oor U Medelye en oor U Waarheid; want U het U Woord groot gemaak, bowenal U Naam.

849 verses in the Bible telling you to be SET_APART.

So, when you ask me what i believe in, i say,i believe in APARTHEID.

Mod Die Ou Man's Avatar

Default Re: Groete.

Welkom Gunther.

Ons neem kennis van jou standpunt.

Jy sal my standpunt ten opsigte van Jahweh by hierdie skakel vind.

Mod Die Ou Man's Avatar

Quote Originally Posted by Gunther View Post
    Hierdie lyk vir my soos n baie intresante forum, laat ek vir julle verduidelik
    Gunther, hier is reeds 'n aanhaling uit 'n artikel uit die geelpers oor jou. Lees hier. Dit blyk dat jou Joodse god, Jahweh jou soos hierbo oortuig het om 'n obelisk met 'n penis te verwar. 'n Man se se standpunt is egter 'n man se oortuiging en 'n ware man staan en val daarby.

En dan haal jy die geelpers tereg onder die volgende opskrif. Klik hier.

Viking nou ’n jammergat

Jy verwys na jouself as Boer en Viking. 'n Boer en 'n Viking weet wat dit is om vir jou eer te staan en te val. Jy as selferkende Israeliet met jou gevolglike Midde-Oosterse afkoms weet nie wat dit behels nie.

Jou optrede is dié van 'n opportunistiese lafaard.

Ek stel voor dat jy vervolgens na jouself verwys as Israeliet.

Boer of Viking is nie deel van jou genetiese samestelling nie.

Liefde groete.

Die Ou Man

4. The Following User Says Thank You to Die Ou Man For This Useful Post:

Mod Die Ou Man's Avatar

Hier volg nog manewales van Jahweh se hoof Israel Visie dissipel in Suid-Afrika.

Die Israel Visie se muti laat 'n man se kop lelik raas.

Jammergat nou Dronkgat

BOERE BESKERMINGSFORUM
    Die saak word uit verband geruk. Dit was die BBF lede op die plaas self wat die SAP geskakel het om n saak van brandstigting te open. Gunter Kotze en 2 ander mans het dronk op die plaas aan gekom laasnag en was toe van die plaas verwyder deur BBF lede. Die 3 het terug gekom en 2 tente aan die brand gesteek. Daarna is hulle gevang deur BBF lede en toe die SAP geskakel. Die sap het die 3 mans gearresteer en BBFlede het gevra dat die SAP die voertuig ook moet saamneem. By die SAP stasie is die voertuig ondersoek en onwettige ware is in die voertuig gevind. Die plaas word gebruik om wettiglik sekuriteitswagte vir plaasboerbeskerming op te lei. Ons huis is in orde want dit wat ons doen is wettig en die SAP is genooi om maandeliks n besoek te kom afle. Die BBF se kant is skoon.

Bron

Member yeshurun's Avatar

Hier volg nog manewales van Jahweh se hoof Israel Visie dissipel in Suid-Afrika.Die Israel Visie se muti laat 'n man se kop lelik raas.
    Ja ne, ek glo ook dat ons Israel is. Maar voordat ons dink ons moet in opstand kom dink ek eerder dat ons moet terugtrek na ons land Israel. Onthou net soos ons voorouers deur YAH uit Israel verwyder is omdat hulle nie Sy wette onderhou het nie, en in babilon in ballingskap gegaan het, so is ons vandag nog in ballingskap in suid afrika en dit is die wil van ABBA YAH dat die ander volke oor ons sal heers. Soos die konings van Israel gerebbeleer het om onderdanig aan die koning van babilon te wees, so rebbeleer die Israeliete tot vandag toe nog teen die gesag wat ABBA YAH oor ons aan gestel het omdat ons tot vandag toe nog weier om Sy wette te hou. Soos die konings van Israel verneder is sal die boere ook gevang word want hulle rebbeleer teen die gesag van YAH. As ons nie na YAH wil terugtrek nie dan moet ons maar onderdanig raak aan die regering van die land. Maar ek se we'll dat enige iemand die reg het om homself te beskerm maar nie om eerste die aanval te loots nie. Groete Yeshurun
    Last edited by knipmes; 29th July 2012 at 20:08.

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7

Default Re: Groete van Gunther Kotze

Quote Originally Posted by yeshurun View Post
    Ja ne, ek glo ook dat ons Israel is. ... Soos die konings van Israel verneder is sal die boere ook gevang word want hulle rebbeleer teen die gesag van YAH. As ons nie na YAH wil terugtrek nie ...
    Ek is jammer, maar as 'n Germaan val ek duidelik nie onder hierdie joodse mitologiese gesag nie. Nie naastenby nie. My Voorsate is al by die Anglo Boere oorlog gestop deur juis die oormag geldgierige Germaanse swakkelinge wat onder die joodse mitologie vasgevang was, en nog steeds is... sad but true!

groetnis
    knipmes

Quote Originally Posted by Die Ou Man View Post
    Hier volg nog manewales van Jahweh se hoof Israel Visie dissipel in Suid-Afrika.

Die Israel Visie se muti laat 'n man se kop lelik raas.

Jammergat nou Dronkgat

BOERE BESKERMINGSFORUM
    Die saak word uit verband geruk. Dit was die BBF lede op die plaas self wat die SAP geskakel het om n saak van brandstigting te open. Gunter Kotze en 2 ander mans het dronk op die plaas aan gekom laasnag en was toe van die plaas verwyder deur BBF lede. Die 3 het terug gekom en 2 tente aan die brand gesteek. Daarna is hulle gevang deur BBF lede en toe die SAP geskakel. Die sap het die 3 mans gearresteer en BBFlede het gevra dat die SAP die voertuig ook moet saamneem. By die SAP stasie is die voertuig ondersoek en onwettige ware is in die voertuig gevind. Die plaas word gebruik om wettiglik sekuriteitswagte vir plaasboerbeskerming op te lei. Ons huis is in orde want dit wat ons doen is wettig en die SAP is genooi om maandeliks n besoek te kom afle. Die BBF se kant is skoon.

Bron

I know this is an old post, but I know Gunther, and he does not drink.....AT ALL. There is more to this story, but suffice to say the plans of the enemy did not work. Once they realised that keeping him in jail (he was arrested in Naboomspruit and ended up in jail in Pietersburg), and offering him a job for his freedom which he refused, they released him.