Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 33

Thread: Israel "Waarheid" of Leuen?

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Default Re: Israel "Waarheid" of Leuen?

Ter wille van duidelikheid plaas ek die oorspronklike Twaalf stamme van Israel. Terselfdertyd die seuns van Jakob (Israel).

1. Reuben
    2. Simeon
    3. Levi
    4. Judah
    5. Issachar
    6. Zebulun
    7. Dan
    8. Naphtali
    9. Gad
    10. Asher
    11. Joseph
    12. Benjamin
    Tydens die grondverdeling in Israel het die ooreenkomstige stamverdeling soos volg daaruitgesien.

1. Reuben
    2. Simeon
    3. Judah
    4. Issachar
    5. Zebulun
    6. Dan
    7. Naphtali
    8. Gad
    9. Asher
    10. Benjamin
    11. Ephraim (son of Joseph)
    12. Manasseh (son of Joseph)
    13. Levi (no territory; just the Temple area and 6 cities of refuge)

The Tribe of Judah, the Tribe of Simeon, and the Tribe of Benjamin joined together to form the Kingdom of Judah and are traditionally considered the ancestors of most of today's Jews
    Die verlore tien stamme is in rooi gekleur. Dit sluit die stam van Levi in. Volgens die "Israel Waarheid" ideologie het die stam van Levi saam met die ander nege stamme deur die poort na Europa getrek.

Nehemia 11

1 EN die owerstes van die volk het in Jerusalem gewoon, maar die res van die volk het die lot gewerp om een uit tien daartoe te bring om in die heilige stad Jerusalem te woon, en nege dele in die stede.

2 En die volk het al die manne geseën wat hulle vrywillig aangebied het om in Jerusalem te woon.

3 En dit is die hoofde van die provinsie wat in Jerusalem gewoon het. In die stede van Juda het hulle elkeen in sy besitting in hulle stede gewoon: Israeliete, die priesters en die Leviete en die tempelbediendes en die kinders van die dienaars van Salomo.
    Die Bybel beweer dat afstammelinge van Levi na die Babiloniese ballingskap in Judea gewoon het. Die "Israel Waarheid" weerspreek die Bybel.

20 En die ander Israeliete, priesters en Leviete, was in al die stede van Juda, elkeen in sy erfdeel.

21 En die tempelbediendes het gewoon op die Heuwel; en Siha en Gispa was oor die tempelbediendes.

22 En opsigter van die Leviete in Jerusalem was Ussi, die seun van Bani, die seun van Hasábja, die seun van Mattánja, die seun van Miga, van die seuns van Asaf, die sangers, vir die werk in die huis van God;
    Hier vind ons dat Leviete en ander Israeliete wat veronderstel was om in Europa te wees (volgens die IW), twee eeue later steeds in Judea is (volgens die Bybel).

Liefde groete.

Die Ou Man

Member Luther's Avatar
    Total Downloaded
    0

[QUOTE=Die Ou Man;650]Jy stel dit sagkens.

Die "Israel Waarheid" ideologie is 'n blatante verdraaiing van ons Germaans/Nordiese geskiedenis. Dit is die Israel Leuen.

Ou Man jy is nou 'n bietjie haastig, ek het dit nooit gese nie
    Last edited by Luther; 15th February 2008 at 06:40.

Member Luther's Avatar
    Total Downloaded
    0

Ou Man

Ek moet nou my kop bymekaarkry

Julle glo dat daar 2 Skeppingsverhale in die bybel opgeteken is, een 'n leuen en die ander die waarheid(ek het gaan kyk en ja dit is nogal so)

Julle glo die bybel grootendeels vir Israel geskryf is, hulle God Jahweh aan hulle sekere voorskrifte gegee het wat hulle letterlik moes uitvoer, soos opgeteken in die OT, verder glo julle dat die Wit nasie slegs in Europa was, hulle op daardie staduim 'n Onbekende God gehad het, hulle glad nie die bybel gehad het nie(dit kan 'n mens nog glo maar......)

Die God van die Witras stuur Sy Seun na die Israelliete volgens julle was hulle mos almal Jode, maw 'n swart nasie, en skelm ook nog daarby, Hy spandeer die hele tyd net in Israel, verkondig Sy Vader se wil net vir daardie volk, se by herhaling dat Hy net vir hulle gekom het, gee vir Sy dissipels opdrag om nie na die Witras te gaan nie, maar Sy Woord net in Israel en vir die Israelliete te bring (sjoe..)

Ek het al voorheen gese dat die bybel 'n geskiedenisboek en toekomsboek vir Israel is, behalwe natuurlik Genisis en Paulus, waar hy teenstrydig met die Messias se opdragte na die heidene gaan, dws, ek kan net Genisis en Paulus se boeke lees

Sekere goed wat jy se maak vir my sin Ou Man, maar daai stuk wat jy se dat die Satan ook tot bekering kan kom, dit is 'n bietjie dik vir 'n daaler

Soos ek se as ons bymekaarkom en hierdie goed kan uitklaar dan sal ek dit dalk insien, ek is seker te onnosel om die goed sommer so te aanvaar, daar is baie goed van die israelwaarheid wat ook nie sin maak nie ek erken dit

Tot tyd en wyl aanbid ek die Skepper, Sy Naam is vir my Skepper, ten minste kan ek nie daarmee verkeerd gaan nie

Stefanus's Avatar
    Blog Entries
    1
    Total Downloaded
    477.1 KB
    Videos
    128

Quote Originally Posted by Wonder View Post
    Tot tyd en wyl aanbid ek die Skepper, Sy Naam is vir my Skepper, ten minste kan ek nie daarmee verkeerd gaan nie
    Wonder ja, die geskrifte beskryf Hom as die Skepper van hemel en Aarde. Hy word ook as God of Elohim in die geskrifte beskryf.

Aanbid Hom wat die hemel en die aarde en die see en die waterfonteine gemaak het.
    Rev 14:7
    In die begin het God die hemel en die aarde geskape.
    IN die begin het Elohim die Hemele en die Aarde geskape.
    Gen 1:1
    Liefdegroete,
    Stefanus.

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Ons gevolgtrekkings, gebaseer op die briewe van apostels wat persoonlik deur die Christus onderrig is, noop ons nou om te aanvaar dat die "Huis van Israel" geestelik verlore was. Indien die teendeel waar was, sou hulle nie die Christus vermoor het nie.

Dieselfde briewe dui ook daarop dat daar wel "skape" van die "Huis van Israel" was wat fisies in verstrooiing was. Petrus plaas hierdie verstrooides in die huidige Turkye.

Gegewe die bostaande. is dit nou tyd om terug te keer na die oorspronklike skrifgedeelte.

Matthéüs 10

1 EN Hy het sy twaalf dissipels na Hom geroep en aan hulle mag gegee oor onreine geeste, om hulle uit te dryf en om elke siekte en elke kwaal te genees.

2 En dit is die name van die twaalf apostels: die eerste Simon wat Petrus genoem word, en Andréas, sy broer; Jakobus, die seun van Sebedéüs, en Johannes, sy broer;

3 Filippus en Bartholoméüs; Thomas en Matthéüs, die tollenaar; Jakobus, die seun van Alféüs, en Lebbéüs wat genoem word Thaddéüs;

4
    Simon Kananítes en Judas Iskáriot, die een wat Hom verraai het.

5 Jesus het hierdie twaalf uitgestuur en hulle bevel gegee en gesê: Moenie gaan op pad na die heidene nie, en moenie ingaan in 'n stad van die Samaritane nie;

6 maar gaan liewer na die verlore skape van die huis van Israel.
    Die naam "Simon Kananítes" is 'n oënskynlik onbelangrike naam. Maar vir die ingeligte spreek dit boekdele.

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Matthéüs 10

4 Simon Kananítes en Judas Iskáriot, die een wat Hom verraai het.
    Die 1983 vertaling gee die bostaande vers soos volg weer.

4 Simon die Kananeër, en Judas Iskariot wat vir Jesus verraai het.
    Ek haal vervolgens aan uit die woorde van Isak J du Plessis, professor in Nuwe Testament, Fakulteit Teologie, Unisa in Die Bybel in Praktyk, dd 1993:

Kananeër is die Hebreeuse woord vir die Griekse "Seloot" wat fanatikus beteken. Die fanatici (Selote) was 'n radikale pollitieke groep wat die Romeinse oorheersing in Israel met geweld wou beëindig.
    Hier is dus bewys van die feit dat minstens een van die Christus se dissipels 'n politieke vryheidsvegter was.

Hoe sou hierdie Seloot die Christus se opdrag, om die verlore skape bymekaar te maak, vertolk?

Liefde groete.

Die Ou Man

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Die Israel Waarheid/Leuen ideologie verdien myns insiens nie verdere aandag nie. Ek vervolg onder die opskrif: Jesus Pasifis of Kryger.

Liefde groete.

Die Ou Man

Member witsybok's Avatar
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by Luther View Post
    Ou Man

Ek moet nou my kop bymekaarkry

Julle glo dat daar 2 Skeppingsverhale in die bybel opgeteken is, een 'n leuen en die ander die waarheid(ek het gaan kyk en ja dit is nogal so)

Daar WAS twee skeppings. Die eerste in Genesis 1 is die skepping van die ander nasies; Genesis 2 is die skepping van die blanke mense - Adamiete. Die Hemelse VADER het SY asem in die Adamiete geblaas - nie in die ander nie. !!!!!!

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by witsybok View Post
    Daar WAS twee skeppings. Die eerste in Genesis 1 is die skepping van die ander nasies; Genesis 2 is die skepping van die blanke mense - Adamiete. Die Hemelse VADER het SY asem in die Adamiete geblaas - nie in die ander nie. !!!!!!
    Witsybok, ek is 'n Adamiet, was al nege keer in fisiese vorm op hierdie planeet, glo my, niemand het die 'lewe" in my neus geblaas nie, ek is 'n ewig lewende wese (gees) wat as pleegouer saam met my pleegkind (aardse gees of dan siel) hierdie huis van klei bewoon in hierdie lewe wat deur die aardse voortplanting deur my aardse ouers bewerkstellig was. In elke lewe het ek die pleegkind se wysheid en foute (vrye wil) saam met my terug geneem Hemele toe, want dis hoe ek nader en nader aan volmaakte ewigheid beweeg deur groei, soos my Hemele Vader en Moeder van my verwag. Om 'n Adamiet te wees, het niks maar niks het hierdie huis van klei te doen nie, inteendeel.

Daar is oneindig baie huise van klei wat net bewoon word deur goeie aardse geeste tans op hierdie planeet, en ook oneindig baie wat buiten goeie geeste ook nie goeie geeste (demone) in die selfde huis van klei het, dink aan hoeveel geeste het Vader Jesus uitgedrywe uit aardse mensekinders. jy weet, dink ook aan die twee sogenaamde engeltjie en duiweltjie wat op die skouer sit en ons versoek... 'n voorbeeld miskien : as jou Adamiet owerspel pleeg, en glo my daar is derduisende van ons eie volk vasgevang in hierdie strik, en 'n kind word gebore... het ek en jy wat die owerspel gepleeg het, die krag en grootsheid om aan enige van ons vaders daar bo die opdrag te gee om 'n Hemelse Adamietiese Gees in daardie baba huis van klei in te blaas? Vader Jesus het nie kom praat met die Jode nie, hy het met die Hemelse Adamietiese Geeste kom praat wat deur terwyl binne hierdie huis van klei sedert Noag, met tyd van hul oorsprong vergeet het, en so behep geword het met materiele aardse denke en dinge en die vrees vir die dood, dat hulle herinner moes word dat die oorwinning oor die dood vir elkeen, hetsy Pleegouer (Adamietiese seun/dogter van God) en pleegkind (aangenome seun/dogter van God) beskore is, want het Vader Jesus nie mos tereg daarop gewys dat die Koningkryk van die Hemele is binne-in jou nie, meenende daardie Pleegouer wat reeds onsterflik is. Ek gaan beslis nie na hierdie dood in 'n gat le en wag om eendag op te staan nie.... in teendeel, ek is reeds onsterflik want as Adamiet kan ek nie sterf nie, net my huis van klei gaan stof tot stof wees, sal dit nie weer dra nie, want hierna beklee ek weer die Hemelse Verheerlikte Liggaam waarin ek soos beskryf in Genesis 1 geskape is na die gelykenis van my Vader in die Hoogste Hemele...

en o ja, aardse liggaamskleur en 'ander' nasies het ook niks met dit te doen nie, want daar is ware Adamiete in elke volk en nasie tans op hierdie planeet... nie net onder ons as BoereVolk nie.

Jou beredenering dat Genesis 1 se liggaamlike skepping vir ander nasies was, en net die Boere wit gemeenskap die huis van klei stof tot stof dra is heel vergesog en uiters beledigend vir my want dan beteken dit mos die nader nasies (Zulu's / Indiers ??) geskape was na die ewebeeld van die God wat ons aanbid, en ek en jy is die enigstes wat huise van klei dra? Kan mos nie wees nie, mensie???

groetnis
    knipmes

Member witsybok's Avatar
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by knipmes View Post

Jou beredenering dat Genesis 1 se liggaamlike skepping vir ander nasies was, en net die Boere wit gemeenskap die huis van klei stof tot stof dra is heel vergesog en uiters beledigend vir my want dan beteken dit mos die nader nasies (Zulu's / Indiers ??) geskape was na die ewebeeld van die God wat ons aanbid, en ek en jy is die enigstes wat huise van klei dra? Kan mos nie wees nie, mensie???

groetnis
    knipmes
    Ek dink jy verstaan nie wat ek se nie. Daar is geen twyfel - daar was twee skeppings.
    Zulus, Indiers ens, lyk soos ons, praat soos ons - is dit nie so nie? Waarvandaan het Kain se vrou gekom toe hy uit die tuin gegooi was? Hy het 'n vrou vir hom gevat. Waar was hierdie mense, hoe het hulle daar gekom en hoekom was hulle daar? Die VADER het sy asem in ADAM geblaas, SY gees was binne hom. Adam was 'n hoë wesen, hy was daar om die tuin to werk en bewaak. Die ander was nie.