Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: 'n Les om te leer

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Default Re: 'n Les om te leer

Naand Yeshurun,

Dankie vir die bydrae tot die gesprek, dis welkomend verfrissend.

Alhoewel ek uiters respek het vir jou opinie, geloofs oortuiging en sieninge, sal ek my nie so verstout om jou geloofs sterkte te meet of te oordeel nie. Myne mag dalk swak lyk vir jou, maar die teendeel is vanselfsprekend. Ek kom vanaf die Hemele, en as ek hier klaar is, gaan ek weer daarheen terug. Ek is nie 'n muskiet wat jy kan dood druk vandag, of oor 'n duisend jaar nie. Net my liggaam bly agter as materie, stof tot stof...

Joh 3:8 Die wind waai waar hy wil, en jy hoor sy geluid, maar jy weet nie vanwaar hy kom en waarheen hy gaan nie. So is elkeen wat uit die Gees gebore is.
    In wese is jou hele relaas gebaseer op die Joodse Mitologiese geskiedenis, gesien vanuit die oogpunt van onder gebore, waar die mens slegs uit water gebore is, waar selfs die opperstes van die volk moet wegkruip voor die aangesig van hul Vader, of hulle word verskroei. Waar ek vandaan kom, is Liefde die maatstaf van geloof, waar my Hemelse Vader en Moeder my nooit ooit sal verwoes net omdat ek in Hul teenwoordigheid wil wees nie. Om in grotte en skeure weg te kruip, spreek van die eeue oue vrees inboeseming van dogma wat juis die aardse mens so verblind het vir hul geestesoog, dat hul juis die verkeerde Geeste gaan aansien as 'n messias. Punt. Dit het al miljoene kere gebeur, en gaan weer en weer gebeur...

Dit laat my dink... as elke mens wat van die begin af uit stof vermeer was, en gesterwe het, tot nou toe saam met die wat tans lewe, weer moet opstaan en stoflike liggaam opneem... dink ek, gaan daar glad nie genoeg grond op hierdie aardbol wees om al die liggame weer mee te bedek nie!

Dink byvoorbeeld aan 'n baba wat slegs na 'n paar dae oud sterf weens enige rede. Het daardie kindjie dan gesondig of nie? vir 'n duisend jaar in duisternis moet wag na slegs daardie een lewe op moontlike vrystelling van sogenaamde sondes en dan eers in die Hemel te kan woon? Hierdie konsep van vrees inboesem vir die Joodse Stam God is myns insiens uiters pateties en holrug gery!

Dus is my vraag aan jou weer... wat is dan die punt dus om so te wil lewe in hierdie een lewe dan? As jul ABBA YAH dan jou as kind wil verdelg net omdat jy in Sy aangesig kom, wat staan jou kans dan na 'n hele sondelose wonderlike lewe, gesterf op oudag en duisend jaar later te oordeel? Die wereld is vol van mense wat vroom voorkom en agteraf hul denke? Geen aardling se denke is sonder sonde nie!

My Hemelse Ouers sal geen Siel verteer nie, geensins my verdelg nie, en my nooit in donkerte hou vir duisend jaar nie... mens is hier om foute te maak, daaruit te leer, en as Siel te groei, keer op keer, weer en weer, totdat Siel Gees word. Dit is die Punt!

groetnis
    knipmes

Member
    Total Downloaded
    0

Hi Everybody

Will you please allow me some “space” to establish some Postulates otherwise you might not understand what I am trying to convey

So this is a profound question, “What is the point of us as spiritual beings visiting earth”

Here is my premise first:

To have any constructive collective discussion, we first must appreciate the concept of “Unity in diversity”
    So how can you talk about Unity in Diversity, as it really sounds like an oxymoron
    At the root of this concept is the “Heart” of it all, and that is that at heart level, the purpose should always be understood, otherwise the diversity that comes from the collective consciousness (the mind of man ) have very little effect and meaning at all

So here is my first Postulate:

1. “I am” a spiritual being, sired by a spiritual Father and Born from a spiritual Mother even before the beginning of time space and contrast
    2. Now at this very moment in time I have a physical body with a “mind of man” that manages this physical body, this body is used to “experience” the physical realm of time, space and contrast, it finds itself in
    3. And I have also a soul, this is my “new” body being prepared for my next level of consciousness after I leave this physical realm

So, this is not what I belief, this is the way it is for me, I don’t have to belief it, it is what it is

If you find your heart filled with curiosity or confirmation of this, lets have a conversation, if you find your mind clashing with the postulates, be sure that I will not have a conversation with your mind, as you will not understand a word that “I am” saying

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

aldekock,

Inderdaad nog iemand wat my (ons] "taal" praat...

Ons gaan nog lekker gesels...

groetnis
    knipmes

Member
    Total Downloaded
    0

Smile Re: 'n Les om te leer

Dagse Knipmes;

ek sal graag meer omtrent ons/my hemelse ouers wil verneem; hoe gaan ek te werk?

Liefde groetnis.

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Hallo Pierre,

Op hierdie werfblad is daar ongelooflik baie inligting, kommentaar en opinies saam gevoeg wat myns insiens die leser 'n baie noukeurige "groter" prentjie aanbied, wat juis jou geestesoog sal help oopmaak om self die wete wat reeds daar is, net te bevestig.

groetnis
    knipmes

Member
    Total Downloaded
    0

Hallo Knipmes,

Baie dankie vir terug skrywe. Ek waardeer dit opreg, sal aanhou met soek!

Liefde groetnis
    Pierre

Member
    Total Downloaded
    0

Hi Pierre, die vraag is eintlik, wie is die ours van jou gees ?
    Wie is die ouers van jou siel ?
    die maklike een is darem, jy weet wie die ouers is van Pierre
    Hou die reis in gedagte, geniet dit, want dit is allereers hoekom jy na die tyd, ruimte en kontras realitie/wereld toe gekom het

Member
    Total Downloaded
    0

Hi aldekock;

Baie dankie ook vir jou bydrae! ek sien uit om nog lekker saam te gesels.

Liefde groetnis
    Pierre

Bookmarks

Bookmarks