Results 1 to 5 of 5

Thread: Die Bruid en Bruidegom

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

Default Die Bruid en Bruidegom

Die Bruid en Bruidegom ('n Gesig)

Voor my oŽ verskyn daar 'n bruid en bruidegom reeds voor die kansel. Ek kan duidelik sien dat hulle besig is om met mekaar te praat.
    Ek kan nie hulle stemme hoor of uitmaak wat hulle vir mekaar sÍ nie, maar ek gewaar op hulle gesigte groot blydskap dat hulle mekaar gevind het en dat hulle vir mekaar kan se dat hulle mekaar lief het. Ek sien die trane van vreugde oor hulle wange loop en 'n stralende glimlag om hulle lippe..... Ek sien ook hulle klere hulle het 'n roomkleurige Manspak en trourok aangehad .. hulle bybehore het bestaan uit 'n ligte geel en dele daarvan was groen ....
    Everything in my Spiritual history lives and breathes in me, I am unique, I am special,
    and that is what is making me strong.

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

Default Re: Die Bruid en Bruidegom

Ek het hierdie deel nagelaat omdat ek dit nie behoorlik verstaan het nie ..

Eerste het ek 'n bladsy gesien en op die bladsy was die woord "saswitch" die hele bladsy was propvol
    geskryf van hoek tot kant en bo tot onder in mooi skuins handskrif en die kleurvan ink was liggroen. Ek het nie begrip gehad nie tot ek dit met 'n ander persoon bespreek het. Saswitch staan vir "SA Switch" kan ook die omekering van SA genoem word bv. sal hulle wegdraai van die skepper(Rospheros) en die Waterdraer volg. Wat ook 'n Gees is. Die volgeskryfde bladsy beteken dat die hele land Suid Afrika sal wegdraai van die skepper god af.
    Everything in my Spiritual history lives and breathes in me, I am unique, I am special,

Mod Die Ou Man's Avatar
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by Die Vrou View Post

Eerste het ek 'n bladsy gesien en op die bladsy was die woord "saswitch" die hele bladsy was propvol
    Die term SASWITCH is die naam vir die elektroniese stelsel wat die OTM's van verskillende banke koppel. Jy sal dit op die OTM sien as jy weer geld trek. Sonder SASWITCH kan jy nie geld by 'n FNB OTM trek uit jou ABSA rekening nie.

Member Die Vrou's Avatar
    Blog Entries
    10
    Total Downloaded
    0

Quote Originally Posted by Die Ou Man View Post
    Die term SASWITCH is die naam vir die elektroniese stelsel wat die OTM's van verskillende banke koppel. Jy sal dit op die OTM sien as jy weer geld trek. Sonder SASWITCH kan jy nie geld by 'n FNB OTM trek uit jou ABSA rekening nie.
    More Oom,

:-D Ek weet ... voor ek hier kom skryf het het ek geweet ;-D

Ek sou dit nie sonder 'n rede gesien het nie .. weet dit het groot betekenis vir ons land.

Mod knipmes's Avatar
    Blog Entries
    7
    Total Downloaded
    0

Die Vrou,

Dankie vir die bydrae.

Die afwagting waar die twee gesigte met mekaar verbind word, is groot!

groetnis
    knipmes

Bookmarks

Bookmarks